Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Ihanan vanhatestamentillisesti Juhani lukee bb:n kirjettä. Juhani on muutenkin ihanan isällinen, toivon, että se olisi minun isä. Ottaisin isää kädestä kun menemme sunnuntaikirkkoon, isä selittäisi minulle kärsivällisesti asioita ja neuvoisi, ohjaisi kunnon elämään, kertoisi vastaukset vaikeisiin pulmiin, opettaisi ajamaan kylvökonetta. Kun minulla olisi surku, nojaisin päätäni Juhanin olkapäähän, Juhani kaappaisi minut karhun syleilyynsä.
T: Tapsa 52 v
Voi että, minä pelkään ettei Juhani jaksa omien lastensa lisäksi ottaa lisää siipiensä suojaan. Vaikuttaa, että hänellä on jo korkea verenpaine, saisi relata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs Fatima ja kumppanit ovat, kun ei näy pihalla?
Tuollahan se on mielipuuhissaan pihalla tupakalla istumassa ja syömässä jotain. Oli hetken aikaa jopa hiljaa, niin itsekin mietin, että onko mennyt johonkin.
Mutta porukkaa tuolta on vähentynyt, tai itsestäni ainakin näyttää siltä. Missähän ovat, vai ovatko makuupusseissa makaamassa?
Siis miten nuo nollat ja ykköset pitää laittaa tuossa käännöskohdassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs Fatima ja kumppanit ovat, kun ei näy pihalla?
Tuollahan se on mielipuuhissaan pihalla tupakalla istumassa ja syömässä jotain. Oli hetken aikaa jopa hiljaa, niin itsekin mietin, että onko mennyt johonkin.
On hiljaa vain silloin kun nielasee.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo Juhani puhuu ja puhuu sekä välillä vähän sellainen ns minä tiedän niin ennemmin kuuntelen häntä kun esim Villeä.Oli kova jyrää Samin vaikka Minna ja Jassu oli niitä kiusaajia.Juhani ei ole tuolla vissiin haukkunnut muita tai ollut se kiusaaja.Taavi on kyllä erikoinen.Hän on vähän kova komentelemaan.Silloin kun siivosivat pihan niin huusi ,että imuri hajoo.Anssi huusi no hän vaikka ostaa uuden sitten.Noh ei hajonnut imuri.Sen huomaa Jassu vähän ehkä rauhoittunnut kun Minna lähti talosta ?
Se on kyllä ärsyttävää, jos tahallaan toimitaan niin että laitteet menee rikki. Tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo Juhani puhuu ja puhuu sekä välillä vähän sellainen ns minä tiedän niin ennemmin kuuntelen häntä kun esim Villeä.Oli kova jyrää Samin vaikka Minna ja Jassu oli niitä kiusaajia.Juhani ei ole tuolla vissiin haukkunnut muita tai ollut se kiusaaja.Taavi on kyllä erikoinen.Hän on vähän kova komentelemaan.Silloin kun siivosivat pihan niin huusi ,että imuri hajoo.Anssi huusi no hän vaikka ostaa uuden sitten.Noh ei hajonnut imuri.Sen huomaa Jassu vähän ehkä rauhoittunnut kun Minna lähti talosta ?
Se on kyllä ärsyttävää, jos tahallaan toimitaan niin että laitteet menee rikki. Tuhlausta.
Ja lupaukset ”ostan sit uuden” on yhtä tyhjän kanssa. Laitteen moottori rasittuu eikä se leikkaa kiinni juuri sillä hetkellä. Ei tuotanto tule häneltä jälkikäteen veloittamaan pölynimurin hintaa.
Juhani luki paperista 2 kertaa "algotrimeja" kun piti "algoritmeja". Jäi häiritsemään..😁
No niin, nyt taitaa mennä väärin, kun Juhani kutsuttiin pk-huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lupaukset ”ostan sit uuden” on yhtä tyhjän kanssa. Laitteen moottori rasittuu eikä se leikkaa kiinni juuri sillä hetkellä. Ei tuotanto tule häneltä jälkikäteen veloittamaan pölynimurin hintaa.
no millä ne jauhot olisi pitänyt siitä matosta saada irti?
eri
Aikasemmin on ollut paljon viihyttävämpiä tehtäviä vai onko nää tyypit vaan niin tylsiä ettei nää tehtävät oikeen lähe.
Tuliko sitä verokarhua? En ole nähny ku tupakalla nyhväystä ja syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että katsooko teistä kukaan Big Brotheria vai käyttekö vain enimmäkseen haukkumassa asukkaita täällä?
Minä ainakin katson. Tykkään puhua nimenomaan talon tapahtumista. Itsekin ihmettelen, miten ihmisiä kiinnostaa enemmän asukkaiden hampaat, silmät, ylipaino, irtoripset, puheviat, syntymämaa tai ex-tyttöystävä.
mä katson ja oon miettinyt onko se haukkumista, jos tässä keskustelussa sanon että esim. Melodyn tapa toimia ärsyttää mua.
Ulkonäköön tms. puuttumista en ymmärrä.
Minusta se ei ole haukkumista, jos arvostelee tekemisiä tai sanomisia.
Ei olekaan, mutta kyllähän nyt ihan rehellisyyden nimissä joillakin on tapa paasata suosikistaan/inhokistaan semmoisella tunteenpalolla ja määritelmillä, joita aivan hyvin voidaan nimittää haukkumiseksi. Välillä jää aivan sanattomaksi miten törkeää tekstiä joku voi tuntemattomalle /tuntemattomasta suoltaa, jolloin tarkoitus ei ole enää keskustella vaan jyrätä vain oma mielipide jostakin läpi "Tuliko nyt selväksi?!? Ettekö idiootit tajua?!?"-tyylillä.
Jasmiina on hyvä pitää talossa, siltä kuulee kaikki juorut, jos katsojilta on jäänyt katsomatta jotain.
Jasmiina puhuu ääneen jokaiselle mitä se kuulee.
Ja vaikka suorassa lähetyksessä, jos kysytään kaikelle kansalle, kenellä on kulloinkin ihastusta ym.
Barbi taas aamulla valittanu ruoan riittävyydestä. Jos toi asia menee sillä noin tunteisiin, et pitää alkaa pillittää, miks ei avaa suutansa ja puhu koko porukalle?
Taavikin totes, et sit vaan sanoo sen ääneen, Barbi: "no nyt on sanottu".
??
Paikalla vaan Sanni, Taavi ja Lasse, loput porukasta ollu notskilla.
Miten toi nillittäjä voi kuvitella saavansa muutosta aikaseks, jos Lasse on ainoo, kelle se asiasta usein ruikuttaa?
Ja pokkana vielä kitisee, kun jengi vaa valittaa kaikesta..se on ite yks pahimmista nipottajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että katsooko teistä kukaan Big Brotheria vai käyttekö vain enimmäkseen haukkumassa asukkaita täällä?
Minä ainakin katson. Tykkään puhua nimenomaan talon tapahtumista. Itsekin ihmettelen, miten ihmisiä kiinnostaa enemmän asukkaiden hampaat, silmät, ylipaino, irtoripset, puheviat, syntymämaa tai ex-tyttöystävä.
mä katson ja oon miettinyt onko se haukkumista, jos tässä keskustelussa sanon että esim. Melodyn tapa toimia ärsyttää mua.
Ulkonäköön tms. puuttumista en ymmärrä.
Minusta se ei ole haukkumista, jos arvostelee tekemisiä tai sanomisia.
Ei olekaan, mutta kyllähän nyt ihan rehellisyyden nimissä joillakin on tapa paasata suosikistaan/inhokistaan semmoisella tunteenpalolla ja määritelmillä, joita aivan hyvin voidaan nimittää haukkumiseksi. Välillä jää aivan sanattomaksi miten törkeää tekstiä joku voi tuntemattomalle /tuntemattomasta suoltaa, jolloin tarkoitus ei ole enää keskustella vaan jyrätä vain oma mielipide jostakin läpi "Tuliko nyt selväksi?!? Ettekö idiootit tajua?!?"-tyylillä.
Jaa, en nyt ihan tiedä, minkälaisesta tunteenpalosta ja mistä määritelmistä puhut, kun minusta idiootiksi haukkuminen ei ole kenenkään tekemisien arvostelemista vaan nimenomaan sitä haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Juhani luki paperista 2 kertaa "algotrimeja" kun piti "algoritmeja". Jäi häiritsemään..😁
Perinteiseen tyyliin suurella osalla talon asukkaista on jonkinlainen luki härjö? Ilmeisesti se lasketaan talon asukkaita valittaessa eduksi, runsaiden tatuointien, nikotiiniriippuvuuden ja valtaväestöstä poikkeavan seksuaali-identiteetin tapaan?
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on hyvä pitää talossa, siltä kuulee kaikki juorut, jos katsojilta on jäänyt katsomatta jotain.
Jasmiina puhuu ääneen jokaiselle mitä se kuulee.
Ja vaikka suorassa lähetyksessä, jos kysytään kaikelle kansalle, kenellä on kulloinkin ihastusta ym.
Jasmiina myös havainnoi tarkasti muita ihmisiä. On sitten kerrottavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Aikasemmin on ollut paljon viihyttävämpiä tehtäviä vai onko nää tyypit vaan niin tylsiä ettei nää tehtävät oikeen lähe.
Voitko mainita muutaman niitä viihdyttävämpiä tehtäviä. Itse en muista kovin monia. Viime vuonna papalima-tehtävä oli minusta hauskaa seurattavaa, samoin kutominen, mutta kyllä monet muut tehtävät olivat silloinkin minusta todella tylsiä.
Juhani sanoi jossain kohtaa et sillä on jonkunlainen lukihäiriö.
Onks muilla 24/7 toinen kamera äänetön?? Perkele ollut jo kauan.
Samaa mieltä olen miehenä.