Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
15561/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo pöly mene henkeen?😲

Se on vaaratonta keuhkoille ja silmille. t: J.Virtanen

Vierailija
15562/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo Lauran itku ja ulina pienestä eräretkestä. Kun ei oo nyt prinsessan makrot ja hiilarit ihan kohillaan.

Täähän on hyvä juttu, että jatkuvasti itseään ja käytöstään tarkasti kontrolloiva Laura joutuu asettumaan tilanteeseen, jossa ei voi ohjata kaikkea itse. On tähän asti yrittänyt olla aina kaikkien kaveri, iloinen, helppo asuinkumppani, varovainen, hyvällä tuulella ja mahdollisimman neutraali ettei suututa ketään. Hyvä jos kylmyys ja huonosti nukutut yöunet verottaa tätäkin tsemppaajaa ja nähtäisiin enemmän luonnetta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15563/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu ja Aki nuotiolla klo 15 <3 Aki kattoo jotenki niin söpösti Jasmiinaa :)

Vierailija
15564/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että tänä vuonna voittaisi BB:n nainen, esim. jompikumpi Lauroista.

Miksi aina mies voittaa ? Ihan kuin miesasukkailla olisi sanaton sopimus joka vuosi nimetä häätöön ensin naiset, sitten vähemmistöt.

Katsojat ovat enimmäkseen naisia ja äänestävät voittajaksi miehiä. Eivätkö naiset voisi olla kerrankin naisten puolella ??

Molemmat Laurat ovat kivoja ihmisiä ja suhtautuvat hyvin muihin asukkaisiin ja tehtäviin.

Eivät ole mielestäni kuitenkaan värittömiä.

Olen samaa mieltä, että ovat ihan kivoja ja ystävällisiä. Kuitenkin Bb-voittajassa yleensä kaivataan jotain syvyyttä ja persoonaa. 

Pidin aluksi Laura L: stä mutta pisteet laski tuosta Akin kohtelusta " ei edes katsele tällaista junttia silmiin".

Luulin myös, että hän on aidosti herttainen ja kiltti, mutta selvästi omaa "naamakertoimen" niin kuin monet muutkin somessa pyörivät ulkonäkökeskeiset vaikuttajat... Lasse ja Taavi saavat hymyjä ja katseita, mutta Akille ei voi muka edes katsettaan suoda - kuvottavaa!

Ja on myös tyyppiesimerkki ihmisestä, jota kuulemma on kiusattu ja siitä pitää nurista, mutta itse käyttäytyy kuin ala-asteen mean girlsit. Ehkä hän hakee kompensaatiota nyt: elää kuin Minna menetettyä mean girls aikaa, jolloin saa naama nyrpyllä määrät kuka on cool ja kuka ei, ja on halutuin gööl in da skuul. 

Näitä kiusaamisista kierroksia ottavia näkyy paljon myös tällä palstalla - joka paikassa nähdään kauheaa kiusaamista - jotta päästäisiin itse hyvällä omallatunnolla ja ns. luvan kanssa kiusaamaan. Kato ku mä oon ite kiusattu ja en voi sietää kiusaamista. Juu.

Vierailija
15565/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on omalla tavallaan symppis. :)

Vaikka joutui pyytämään anteeksi veemoista hyökkäämistä ja läyhäämistä, niin se ei äänestäjiltä unohdu. Tuli siitä niin paha olo. Näytti todellisen luonteensa.

Vierailija
15566/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo pöly mene henkeen?😲

Se on vaaratonta keuhkoille ja silmille. t: J.Virtanen

Niinpä. Kaivostyöläisten työolosuhteissa suurin ongelma on nimenomaan louhimisesta syntyvä pöly. Mutta bb:ssä näköjään toisin. 

Vierailija
15567/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo Lauran itku ja ulina pienestä eräretkestä. Kun ei oo nyt prinsessan makrot ja hiilarit ihan kohillaan.

Täähän on hyvä juttu, että jatkuvasti itseään ja käytöstään tarkasti kontrolloiva Laura joutuu asettumaan tilanteeseen, jossa ei voi ohjata kaikkea itse. On tähän asti yrittänyt olla aina kaikkien kaveri, iloinen, helppo asuinkumppani, varovainen, hyvällä tuulella ja mahdollisimman neutraali ettei suututa ketään. Hyvä jos kylmyys ja huonosti nukutut yöunet verottaa tätäkin tsemppaajaa ja nähtäisiin enemmän luonnetta :)

No olisihan se omituista, jos ei koskaan olisi huonompia päiviä. Toisilla niitä on vain vähän enemmän kuin toisilla. 

Vierailija
15568/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan vanhatestamentillisesti Juhani lukee bb:n kirjettä. Juhani on muutenkin ihanan isällinen, toivon, että se olisi minun isä. Ottaisin isää kädestä kun menemme sunnuntaikirkkoon, isä selittäisi minulle kärsivällisesti asioita ja neuvoisi, ohjaisi kunnon elämään, kertoisi vastaukset vaikeisiin pulmiin, opettaisi ajamaan kylvökonetta. Kun minulla olisi surku, nojaisin päätäni Juhanin olkapäähän, Juhani kaappaisi minut karhun syleilyynsä.

T: Tapsa 52 v

Vierailija
15569/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki on parhaimmillaan tuollaisissa kahdenkeskisissä hetkissä, hänessä on jotain herttaista lämpöä ja aitoutta.

Vierailija
15570/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan vanhatestamentillisesti Juhani lukee bb:n kirjettä. Juhani on muutenkin ihanan isällinen, toivon, että se olisi minun isä. Ottaisin isää kädestä kun menemme sunnuntaikirkkoon, isä selittäisi minulle kärsivällisesti asioita ja neuvoisi, ohjaisi kunnon elämään, kertoisi vastaukset vaikeisiin pulmiin, opettaisi ajamaan kylvökonetta. Kun minulla olisi surku, nojaisin päätäni Juhanin olkapäähän, Juhani kaappaisi minut karhun syleilyynsä.

T: Tapsa 52 v

Samaa mieltä. Vaikka olen nainen.

Vierailija
15571/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on mun mieleen. Jämäkkä, kantaa itsensä hyvin eikä laahusta eteenpäin niinkuin suurin osa meistä suomalaisista, terve itsetunto ( en koe että on ylpeileva vaan tuntee itsensä), yrittäjä kun on niin huomaa kuinka haluaa tehdä asioita ja turhautuu jossei sitä tekemistä ole.

Ulkonäöllisesti ihan kuin joku Keski-Euroopan kuninkaallinen.

Minä tykkään. Luonne kuitenkin lemppari. Ei mikään tossukka.

Sellainen arjalainen vaalea viikinki 😍 Ihan eri tasoa ulkoisesti kuin nuo talon "suomimiehet"...

Mäkin oon alkanut heräämää Taavin suhteen, vaikka ekat 2vkoa meni jotenkin ihan ohi koko tyyppi. Nyt tuntuu, että tyyppi saattaa mennä aika pitkälle. Ei ole oma suosikki, mutta eipä toisaaltaan ärsytäkään.

Mulla alkaa Taavi nousta inhokkina kärkeen. Jotenkin päsmäröivä ja kireä. Sellainen tyyppi, jonka ympärillä pitää kävellä munankuorilla, ettei ärähdä.

Ei myöskään vaikuta miltään älyn jättiläiseltä. Kun juontaja yritti sitä su-iltana jututtaa, niin silmien takana ei näyttänyt liikkuvan yhtään mitään.

Taitaa monet täällä viehättyä lähinnä sen ulkonäöstä. Itselle tuollainen tyyppi ei oikein iske, joten keskityn enemmän käytökseen, ja on alkanut miehen luonne vähän kylmiä.

No, seuraan vaan koosteita, joten voin olla ihan pihalla.

Jep, pinnallisen ja laskelmoivan oloinen ihminen. Sydämmellisyys, lämpö ja/tai läsnäolo puuttuu. Jopa rehvastelevassa Anssissakin on omat sydämelliset piirteensä, saati noissa muissa, mutta niitä ei Taavista löydy.

Vierailija
15572/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina puhuu ihan fiksuja. Hän on tarkkanäköinen ja rehellinen ihminen.

Juu, osittain fiksuja ajatuksia. Mutta voisi vähän katsoa peiliinkin, mistä mahtaa johtua, että porukka ajattelee, että hän ei osaa. 

Sehän nimenomaa tuossa katsoikin ja pohti miksi käyttäytyy kuten käyttäytyy, ja minkälaisen kuvan itsestään siksi antaa. Harvinaisen rehellistä itsetutkiskelua ihmiseltä, joka on käyttäytynyt välillä ihan törkeästi muita kohtaan. Vielä kun pohdiskelu johtaisi muutokseen ja näkyisi ulospäin, mutta en pidätä hengitystä tämän suhteen.

Vierailija
15573/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna sanoi eilen bb-podcastissa, että Taavi on ehdoton ennakkosuosikki, koska hän on ilo silmälle. Selitti moneen kertaan, että Taavin pitää päästä pitkälle, koska on hyvännäköinen. 

IS:ssa mainitsi voittajasuosikikseen yllättäen  Akin. Jossakin ig:n tyylisessä kuvapalvelussa vastas katsojien kysymykseen, että suosikki onkin Jassu.

Taitaa peilata muuttuvia mielipiteitään sen mukaan, mitä kukin asukas on hänestä sanonut tai äänestänyt.

Toinen minua todella yllättänyt avautuminen oli ihastumistunteet Lasseen. Mielestäni kumpikaan ei talossa käyttäytynyt kuin tunteet olisi pelissä, mutta nyt toivotaan jo rakkaustarinaa. Taavin potentiaalinen mustasukkaisuus perustuu johonkin Jassun syöttämiin haavekuviin, eli ei mitään todellisuuspohjaa tällä.

Tuo kaikki kertoo siitä, että tämä nainen ei puhu totuuden sanaa, jos on vielä huono muisti ei kannata valehdella. Vieläkö se kertoo suhteestaan Lasseen,  Lassehan on kiitänyt kovaa kyytiä eteenpäin, eikä Taavikaan itke tämän omituisen höpöttäjän perään. Tukkisia jo suunsa eikä häpäisisi itseään tämän enempää.

Vierailija
15574/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe Jasmiinaa ilkeänä ihmisenä. Jos hän kuohahtaa niin hän näyttää sen suoraan eikä puhu pahaa selän takana.  Osaa myös myöntää virheensä jälkeenpäin. 

Totta, totta, väärin, totta.

Vierailija
15575/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki on parhaimmillaan tuollaisissa kahdenkeskisissä hetkissä, hänessä on jotain herttaista lämpöä ja aitoutta.

On herttainen ja aito kun soittelee kännipuheluita julkkiksille. Mitäs muuta hänestä on saatu irti?

Vierailija
15576/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi on kylmä kala. En luottaisi häneen hätätilanteessa.

Vierailija
15577/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs Fatima ja kumppanit ovat, kun ei näy pihalla?

Vierailija
15578/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuo Juhani puhuu ja puhuu sekä välillä vähän sellainen ns minä tiedän niin ennemmin kuuntelen häntä kun esim Villeä.Oli kova jyrää Samin vaikka Minna ja Jassu oli niitä kiusaajia.Juhani ei ole tuolla vissiin haukkunnut muita tai ollut se kiusaaja.Taavi on kyllä erikoinen.Hän on vähän kova komentelemaan.Silloin kun siivosivat pihan niin huusi ,että imuri hajoo.Anssi huusi no hän vaikka ostaa uuden sitten.Noh ei hajonnut imuri.Sen huomaa Jassu vähän ehkä rauhoittunnut kun Minna lähti talosta ? 

Vierailija
15579/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, osittain fiksuja ajatuksia. Mutta voisi vähän katsoa peiliinkin, mistä mahtaa johtua, että porukka ajattelee, että hän ei osaa. 

Sehän nimenomaa tuossa katsoikin ja pohti miksi käyttäytyy kuten käyttäytyy, ja minkälaisen kuvan itsestään siksi antaa. Harvinaisen rehellistä itsetutkiskelua ihmiseltä, joka on käyttäytynyt välillä ihan törkeästi muita kohtaan. Vielä kun pohdiskelu johtaisi muutokseen ja näkyisi ulospäin, mutta en pidätä hengitystä tämän suhteen.

TArkoitinkin sitä kohtaa, kun hän sanoi, että häntä ärsyttää, kun häntä tullaan neuvomaan koko ajan. Ihan itse on kyllä joka asiaan ensimmäisenä huutamassa, että hän ei osaa eikä tajua yhtään mitään. 

Vierailija
15580/105262 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs Fatima ja kumppanit ovat, kun ei näy pihalla?

Tuollahan se on mielipuuhissaan pihalla tupakalla istumassa ja syömässä jotain. Oli hetken aikaa jopa hiljaa, niin itsekin mietin, että onko mennyt johonkin.

Ketju on lukittu.