Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että katsooko teistä kukaan Big Brotheria vai käyttekö vain enimmäkseen haukkumassa asukkaita täällä?
Minä ainakin katson. Tykkään puhua nimenomaan talon tapahtumista. Itsekin ihmettelen, miten ihmisiä kiinnostaa enemmän asukkaiden hampaat, silmät, ylipaino, irtoripset, puheviat, syntymämaa tai ex-tyttöystävä.
mä katson ja oon miettinyt onko se haukkumista, jos tässä keskustelussa sanon että esim. Melodyn tapa toimia ärsyttää mua.
Ulkonäköön tms. puuttumista en ymmärrä.
Jaarittelua ja jaarittelua. Surkea viikkotehtävä. Koko viikkoko tässä katsellaan sitä, että yhdessä kamerassa näytetään, kun kolme ihmistä hakkaa piirtolevyillä betonia ja toisessa kamerassa ihmisiä, jotka kiistelevät joko siitä, kuka syö ja miten paljon, jaarittelevat itsestään ja metsäkoneista tai polttavat ketjussa röökiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki voittoon. Aki on rehti suomalainen työmies. Late on ihan tapetti, en tykkää.
Laura L on myös aika näkymätön. Anssi on liian itsevarma, ei voittaja ainesta.
Sami on herttainen. Taavi on komea. Pekka on pelle. Katja on järkevä ja kiltti.
Melody syö vissiin kahden edestä. Jasmiina on kaikkitietävä.
Juhani muistuttaa maalaisisäntää. Sanni on vaan mukana. Ville peesaa muita.
Lasse ajattelee ennenkuin puhuu.
Höpön höpö Aki ei tuota mitään kontenttia tuolla, ei anna katsojille kuin inhon tunteita karmeine hampaineen, ulos vaan ja takas perämetsään trktorin hyttiin.
Mieluummin moni nainen tuo inhon tunteita. Mieluummin Aki kun joku ärsyttävä kana.
Eipä taida olla naisissa muita kuin Sanni j Laura R jotka eivät ole kanoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyispä Kottonen ensi sunnuntaina Taavilta suorassa lähetyksessä sen exän kuolemasta.
Miksi ihmeessä? Omituinen ajatuksenjuoksu. Pitäisikö kysyä myös, mitä virsiä laulettiin Pekan enon hautajaisissa tai minkävärisessä talossa Akin naapuri asuu?
Kieltämättä Kottonen voisi kysyä vähän Pekan perhetaustasta ja diagnoosista. Kyllä ne katsojia kiinnostavat.
Pekan perhe ei ole hakenut viihdeohjelmaan, eikä todennäköisesti halua tarkemmin ruodittavaksi semmoisessa. Sama noissa exien kuolemissa, lapsissa tai kenenkään diagnooseista. Pekka on itse puhunut adhd:sta, joten silloin asiasta voi keskustella, mutta miksi käyttää liveaikaa noin henkilökohtaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi on mun mieleen. Jämäkkä, kantaa itsensä hyvin eikä laahusta eteenpäin niinkuin suurin osa meistä suomalaisista, terve itsetunto ( en koe että on ylpeileva vaan tuntee itsensä), yrittäjä kun on niin huomaa kuinka haluaa tehdä asioita ja turhautuu jossei sitä tekemistä ole.
Ulkonäöllisesti ihan kuin joku Keski-Euroopan kuninkaallinen.
Minä tykkään. Luonne kuitenkin lemppari. Ei mikään tossukka.Sellainen arjalainen vaalea viikinki 😍 Ihan eri tasoa ulkoisesti kuin nuo talon "suomimiehet"...
Rässistit aloittaakin öyhöttämisensä aikaisin tänään. Heh. Kyllä se työstä käy.
Hauska kuunnella Akia, on kuin katsoisi Pölösen elokuvia. 😊
Lasse tykkäisi Jasmiinasta jos Jasmiina olisi hoikka. Tosin Lasselle nyt kelpaa melkein kuka vaan selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Toncca voisi olla toisinaan myös hiljaa niin ei tarvitse pyytää anteeksi.
Oli ilo silmille katsoa Jasmiinan tanssia siinä vaaleanpunaisessa toppatakissa ja ne vaaleanpunaiset possu korvat otsalla. Hienosti hytkyi ja pyllähteli... 😂
Lasse on todella hajuton ja mauton heppu. Viihdearvo katsojalle nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että katsooko teistä kukaan Big Brotheria vai käyttekö vain enimmäkseen haukkumassa asukkaita täällä?
Minä ainakin katson. Tykkään puhua nimenomaan talon tapahtumista. Itsekin ihmettelen, miten ihmisiä kiinnostaa enemmän asukkaiden hampaat, silmät, ylipaino, irtoripset, puheviat, syntymämaa tai ex-tyttöystävä.
Täytyy muistaa, että ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, se opetettiin jo yläasteella terveystiedon tunneilla. Jotenka on luonnollista, että BB-asukkaista kiinnostaa kokonaisuus, ei se kuori, mitä ne tuolla itsestään haluavat tarjota.
No siis, nuo luettelemani asiathan nimenomaan ovat sitä kuorta, jolla ei lopulta ohjelman kannalta ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Lasse tykkäisi Jasmiinasta jos Jasmiina olisi hoikka. Tosin Lasselle nyt kelpaa melkein kuka vaan selvästi.
Näytti innostavan ihan tuollaisenakin Lassea--->kättä housuun.
Vierailija kirjoitti:
Lasse on todella hajuton ja mauton heppu. Viihdearvo katsojalle nolla.
Kiinnostavinta Lassessa on, ketä se pääsee panemaan. Kivojen juttelu tytöille on ihan tavoitteellista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä katson ja oon miettinyt onko se haukkumista, jos tässä keskustelussa sanon että esim. Melodyn tapa toimia ärsyttää mua.
Ulkonäköön tms. puuttumista en ymmärrä.
Minusta se ei ole haukkumista, jos arvostelee tekemisiä tai sanomisia.
Jassulla, Katjalla ja Sannilla hyvä juttutuokio, jossa perataan kunkin persoonaa, vahvuuksia ja heikkouksia. Vaikka Jasmiina antaa temperamenttisella ja möykkäävällä käytöksellään itsestään helposti ikävän kuvan, kykenee hän kuitenkin tunnistamaan itsestään näitä piirteitä, ottamaan vastuuta sanomisistaan ja pyytämään anteeksi. Ymmärtää, että paljon on vielä tekemistä itsensä kanssa, mutta on sentään valmis myöntämään tämän toisin kuin esim. Minna talosta lähdettyä haastatteluissaan.
Jasmiina on aito kaikessa ristiriitaisuudessaan ja ärsyttävyydessään, sekä uskaltaa sanoa asioita ääneen. Erinomainen bb-asukas, vaikka kaikki ei pidä.
Voi luoja! Ville kertoi että: "sekoitelihasäilykkeet on mun pahin painajainen". Kevyitäpä on pojan painajaiset.😂
Jasmiina on omalla tavallaan symppis. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehmet pääsi hiukan hiplaamaan Jasmiinan ja Melodyn tisuja. Tuleekohan näistä kolmen kimppa?
Mikä ihmeen Mehmet???
Melody Mehmet
Meinaatko että Mehmet jättää Jasmiinan pois kolmikosta ja alkaa hässiä Melodyä?
Onpas Mehmet rohkea jos alkaa kahta tanttaa hässimään. Nytkin ollut näiden kolmen välillä silmäpeliä. Jasmiinakin vähän heilautti meijereitään, Melody hiukan mietti viitsiköhän hänkin.
Mielenkiintoinen kolmiodraama. Tuleekohan kissatappelua jossain vaiheessa jos toinen saa Mehmetiltä enemmän huomiota?
Mitä mieltä BB-väki on tästä kolmiosuhteesta?
Se heille tottavieköön suotakoon, kun vain eivät kuvaa tätä lotinaa ja hytinä.
Eikö tuo pöly mene henkeen?😲
Vierailija kirjoitti:
Jassulla, Katjalla ja Sannilla hyvä juttutuokio, jossa perataan kunkin persoonaa, vahvuuksia ja heikkouksia. Vaikka Jasmiina antaa temperamenttisella ja möykkäävällä käytöksellään itsestään helposti ikävän kuvan, kykenee hän kuitenkin tunnistamaan itsestään näitä piirteitä, ottamaan vastuuta sanomisistaan ja pyytämään anteeksi. Ymmärtää, että paljon on vielä tekemistä itsensä kanssa, mutta on sentään valmis myöntämään tämän toisin kuin esim. Minna talosta lähdettyä haastatteluissaan.
Jasmiina on aito kaikessa ristiriitaisuudessaan ja ärsyttävyydessään, sekä uskaltaa sanoa asioita ääneen. Erinomainen bb-asukas, vaikka kaikki ei pidä.
Juu ja ei. On kyllä totta, että hienosti myöntää olevansa ärsyttävä persoona, mutta toisaalta kuitenkin ihmettelee, miksi hänestä ei pidetä. Ja kertoo pyytävänsä tarvittaessa anteeksi, mutta se ei kovin pitkälle riitä, jos ei aidosti tarkoita sitä. On esimerkiksi Samilta pyytänyt useaankin kertaan anteeksi käytöstään, mutta enpä usko, että seuraavalla kerralla on yhtään sen kiltimpi.
Täytyy muistaa, että ihminen on psykofyysinen kokonaisuus, se opetettiin jo yläasteella terveystiedon tunneilla. Jotenka on luonnollista, että BB-asukkaista kiinnostaa kokonaisuus, ei se kuori, mitä ne tuolla itsestään haluavat tarjota.