Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meille huonosti elämässä pärjääville ei anneta eutanasiaa?

Vierailija
04.04.2023 |

Onko kiva kun kidutaan ja ollaan hengissä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa itse tehdä mitään?

Vierailija
2/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sitten paremmin pärjäävät voisivat tuntea itsensä paremmiksi? Me olemme olemassa, että muut voisivat ylentää itsensä alentamalla meitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio surmaa heikkoja on hieman huteralla pohjalla

Vierailija
4/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osaa itse tehdä mitään?

En osaa.

Vierailija
5/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso äänestystulos. Kyllä se siitä lähtee.

Vierailija
6/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele pärjääminen. Jos se tarkoittaa sinulle vain rahaa tai mammonaa, aina voi viedä kokoomuslaisen mökiltä tai kotoa omaisuutta kun tämä on matkoilla.

Jounin kyläkaupan k-kauppiaskin oli nuorena murtovaras.

Minulle se merkkaa sitä että on terveet lapset ja terveys kohdallaan. Palkaksi riittää keskipalkka. Isäni on hyvin varakas mutta pitkäaikaissairas, ei pääse edes omin avuin pystyyn. Se ei ole pärjäämistä.

On typerää harkita lopettavansa päiviään mammonan takia. Rahaa saa aina lisää vaikka väkisin, terveyttä ei.

Vierailija
7/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele pärjääminen. Jos se tarkoittaa sinulle vain rahaa tai mammonaa, aina voi viedä kokoomuslaisen mökiltä tai kotoa omaisuutta kun tämä on matkoilla.

Jounin kyläkaupan k-kauppiaskin oli nuorena murtovaras.

Minulle se merkkaa sitä että on terveet lapset ja terveys kohdallaan. Palkaksi riittää keskipalkka. Isäni on hyvin varakas mutta pitkäaikaissairas, ei pääse edes omin avuin pystyyn. Se ei ole pärjäämistä.

On typerää harkita lopettavansa päiviään mammonan takia. Rahaa saa aina lisää vaikka väkisin, terveyttä ei.

Pärjääminen merkitsee terveyttä ja mielekästä työtä jonka palkalla tulee toimeen. Nyt joutuu velkaa ottamaan.

Vierailija
8/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas nyppii narina. Varmasti löytyy tästäkin maasta mielekästä työtä. Mutta sitä pitää itse etsiä. Sitä ei kukaan tuo kotisohvalle. Ärsyttää sen takia, että itse jätin kaikki Möttölän korpeen ja lähdin Helsinkiin 500 kilometrin päästä. Ensin hikiseen tehdastyöhön ja muutaman viikon kuluttua huomasin isossa konsernissa avoinna olevan kirjanpitäjän paikan. Siihen minulla oli sopiva koulutuskin ja sain paikan. Olen opiskellut työn ohessa monimuoto-koulutuksella lisää ja pärjännyt hyvin. Jos ei ole siellä missä asuu, ole sopivia töitä, on lähdettävä liikkeelle.

Vierailija
9/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taas nyppii narina. Varmasti löytyy tästäkin maasta mielekästä työtä. Mutta sitä pitää itse etsiä. Sitä ei kukaan tuo kotisohvalle. Ärsyttää sen takia, että itse jätin kaikki Möttölän korpeen ja lähdin Helsinkiin 500 kilometrin päästä. Ensin hikiseen tehdastyöhön ja muutaman viikon kuluttua huomasin isossa konsernissa avoinna olevan kirjanpitäjän paikan. Siihen minulla oli sopiva koulutuskin ja sain paikan. Olen opiskellut työn ohessa monimuoto-koulutuksella lisää ja pärjännyt hyvin. Jos ei ole siellä missä asuu, ole sopivia töitä, on lähdettävä liikkeelle.

Ymmärrän tuon mutta minulla on niin paljon sairauksia ettei normaali elämä onnistu joten olisi oikein jos ei tarvitsisi köyhänä ja sairaana kitua.

Vierailija
10/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuspolitiikkaa

Vierailija
11/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuon mutta minulla on niin paljon sairauksia ettei normaali elämä onnistu joten olisi oikein jos ei tarvitsisi köyhänä ja sairaana kitua.

Ei täällä ole kielletty päättämästä päiviään.

Vierailija
12/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan mutta se on epävarmaa, onnistuuko siinä vai ei. Tuollainen siisti eutanasia olisi hyvä asia.

Vierailija
13/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan mutta se on epävarmaa, onnistuuko siinä vai ei. Tuollainen siisti eutanasia olisi hyvä asia.

Tunari pitää olla jossei onnistu.

Vierailija
14/14 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olisi kyllä. Ei tarvitsisi muiden maksaa teidän elättämistä

Nyt sitten alat puhua eutanasian puolesta, etkä lässytä jotain soopaa elämän arvokkuudesta, lupaa että pidät ääntä tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme