Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mikä on tää Minnan/siskon adoptiojuttu?
Onko se ollut illan lähetyksessä? Mitään lehtijuttua en löytänyt.
Siis tuo Minna ei ole ikinä tavnnut siskon poikaansa. Tai siis apua jos onkinj tavannut, eikä tiennyt että oli siskon poika. hui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla Pekalla tekoturkis, näyttää halvalta.
Turkki on aito, ei kahta sanaa. Harjaamattomalle silmälle erottaminen vissiin vaikeaa.
Harjaamattomalle...suatana taas.
Harjaantumattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma, että mies voittaa taas tän kauden ihan vaan siksi, että Suomessa sekä miehet että naiset vihaavat naisia.
Minä toivon että Jassu tai Lasse voittaa.
Ei Jassu tätä voita kun se on vastakohta siitä mistä ihmistyypistä suomalaiset pitää eniten - väritön, hajuton, mauton, persoonaton ja mielipiteetön hiljainen huomaamaton hiiri.
No joo, totta puhut, mutta mulla on silti hyvä kutina siitä että pääsee pitkälle, koska on ilmanmuuta hauskin talossa.
Tosin pekkafanit (äo pienempi kuin kengännumero) pitävät vain pekkaa hauskana, onhan sillä karvahattukin, on se äijä.
Jasmiinan puheista ja tekemisistä vaan huomaa että on sairaanhoidon ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma, että mies voittaa taas tän kauden ihan vaan siksi, että Suomessa sekä miehet että naiset vihaavat naisia.
Tämä. Naisvihaa vastaan taistelu on loputon suo. Tämä Minnan tapaus kertoo kaiken tarpeellisen. Kuka naisista lie seuraava savustuksen uhri?
On toi Taavikin melko tylsimys. Ulkoset puittteet on kunnossa, mutta yhtä mielenkiintoinen persoona kuin marja ämpärillä.
Vierailija kirjoitti:
Petra Olli voitti VIP kauden. Naisena ihmettelen, etteikö casting löydä taloon yhtään sellaista naista, joka ei syyllistyisi läyhäämiseen, mutta olisi silti viihdyttävä ja hauska sellaisella tavalla, ettei jäisi miesten varjoon vai eikö sellaisia naisia edes ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
On toi Taavikin melko tylsimys. Ulkoset puittteet on kunnossa, mutta yhtä mielenkiintoinen persoona kuin marja ämpärillä.
On kyllä ihan puupökkelö. Kun valitaan asukkaita pelkän ulkonäön perusteella lopputulos on sitten tämä. Ihan mukavan oloinen rauhallinen mies, mutta bb on viihde ohjelma.-
minkähänlaisia miehiä tuo ville panee, kun kuulemma on top
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Minna ei ole ikinä tavnnut siskon poikaansa. Tai siis apua jos onkinj tavannut, eikä tiennyt että oli siskon poika. hui
😮😮😮😮
Minulle siskonlapsi on perhettä, rakas kuin muutkin perheenjäsenet.
Melkein kuin oma lapsi.
On se outo. En oo muistanut katsoa lähetystä, katon 24/7.
Mitän ton yhden miehen hampaille on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naisvihaa vastaan taistelu on loputon suo. Tämä Minnan tapaus kertoo kaiken tarpeellisen. Kuka naisista lie seuraava savustuksen uhri?
Hopö höpö, lopeta siellä feminstikuplassa uhriintuminen kaikkien naisten puolesta. Naiset on yksilöitä siinä kuin miehetkin. On hyviä ja huonoja tyyppejä. Huonoista tyypeistä halutaan eroon yhteisen hyvän nimissä, oli ne sitten miehiä tai naisia. Viime vuonna paras tyyppi oli Krisse ja pääsi finaaliin. Harmaahylkeellä vain oli enemmän fanikuntaa äänestämässä, siksi voitti.
Jasmiina oli urhoollisesti saanut syötyä koko kymmenen litran popparipussin. Ja varmaan auttanut muidenkin pussien tuhoomisessa.
Vierailija kirjoitti:
minkähänlaisia miehiä tuo ville panee, kun kuulemma on top
hiljaa!!!
🤮
Vierailija kirjoitti:
Pantu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😮😮😮😮
Minulle siskonlapsi on perhettä, rakas kuin muutkin perheenjäsenet.
Melkein kuin oma lapsi.
On se outo. En oo muistanut katsoa lähetystä, katon 24/7.
Älä tule kommentoimaan kun et tiedä edes mistä on kyse? Minna vaikutti erittäin onnelliselta kun oli juuri ensimmäistä kertaa kuullut siskonpoikansa äänen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tää Minnan/siskon adoptiojuttu?
Onko se ollut illan lähetyksessä? Mitään lehtijuttua en löytänyt.
Älä huoli, iltapäivälehtien tyttötoimittajat katselevat koostetta kiimatippa housuissa ja paukuttavat huomiseksi juttua viihdeosastolle.
Vierailija kirjoitti:
Mitän ton yhden miehen hampaille on tapahtunut?
Skipannut elämänsä ensimmäiset 20 vuotta hampaiden pesun, omien sanojensa mukaan, tulos siitä näkyy nyt suussa.
Jaaha, nyt ville mainostaa transeja, ja vinkuvinku miten niillä ei ole oikeuksia ja "transwomen eith color" on kaikista heikommassa asemassa plää plää.
Kuka käskee hypätä transjunaan ja miten mies esim naisten vessassa on heikommassa asemassa, se on siellä se joka häiritsee naisia, siellä on naiset huonossa asemassa kun joku äijä mekossa tulee sinne mörssäröimään.