Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Kaksneljäseiskan katsojat: Joko muut tietää, et Minna häädettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusikohan Minnan sisko halunnut kuulla tämän uutisen telkkarista?
Olipa aika ihmeellisesti tehty.
Mä suuttuisin jos joku kertoisi minusta noin henkilökohtaisen ja ison asian televisiossa.
Varsinkaan kertomatta sitä ensin minulle ja vielä kysymättä onko ok kertoa tämä - kenellekään saati sitten telkkarissa.
Kyllähän tuo on aika arkaluontoista tietoa, monilla varmaan muuttuu kuva Minnan siskostakin, että antaa lapsensa adoptioon.
Ihan tosissaan luulet että meinasivat salassa jossain komerossa pitää tämän pojan vaikka halu pitää yhteyttä on molemminpuolinen??
Aika tylsä tää fitness beibi. Onko puhunut vielä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan turkki syttyy palamaan puff
Onkohan tuo oikeaa turkista? Voi eläinparat... En kyllä arvosta millään tavalla tuollaisia törppöjä, jotka käyttävät oikeita turkiksia. Voisin jo tuon takia äänestää Pekan pois tuolta, jos olisi mahdollista.
Aito on, kyllä sen näkee. Vaikka ostikin ton kontista (kirppis), niin tommonen turkisten promoaminen on minustaki helvetin typerää, kertoo paljon ihmisestä joka nykyaikana turkikseen pukeutuu.
Se on ihan eri asia kun muinaisina aikoina on turkiksia käytetty, sillon se oli tarpeellista ja eläimestä käytettiin kaikki, eikä niitä häkeissä kasvatettu.Ja sekin on kumma että joku krisun tuttu tämä tyyppi? Naaman piirteiden perusteella voi olla vaikka serkku. Miksi tonne otetaan jotain vanhojen asukkaiden treenaamia hahmoja, vähän outoa.
Kertoo ihmisestä että arvostaa laatua ja tyyliä. Itsellä on mummolta peritty täyspitkä minkkiturkki ja itse olen ostanut lyhyen turkin punaketusta ja puuhka on hopeakettua. Toiveessa on vielä hommata lyhyt minkki tai soopeliturkki. Ihanan lämpimiä täällä Lapin talvessa.
Kertoo ihmisestä, joka "arvostaa" eläinrääkkäystä.
Oletko sinä valmis luopumaan tekoturkiksesta ja fleecestä, ehkä muistakin tekokuiduista? Niiden käyttö (pesu) tuottaa mikromuoveja. Kun se turkki on kerran tehty, niin se on ongelmaton ja kestävä.
Mitä jos keskittyisitte vaikkapa turkistuotannon kehittämisehdotuksiin sen sijasta että olette niin ehdottomia? Sitä paitsi kaikki turkistuotanto siirtyy pian Kiinaan, eikä siellä kauheasti kiinnostele eläinten oikeudet.
Ai et jos ei osta aitoo turkista, niin ainoo vaihtoehto on ostaa tekoturkis? Miks pitäis olla turkis?
Käyppäs kiertelemässä vähän vaatekauppoja, valikoima talvivaatteiden osalta on hyvin laaja näin 2021 luvulla.
Turkistuotantoa ei pidä kehittää, vaan lopettaa kokonaan.Tiedätkö kuinka paljon ihmisiä saa elantonsa tuolta alalta. Onko sinulla tarjota heille muita töitä vaan kortistoonko heidät haluat?
Tukipummejahan ne nytkin ovat, maataloustuilla tekohengitetään elinkeinoa millä ei ole mitään tulevaisuutta.
Ja kannattas palata muutoinkin ketjun aiheeseen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kaksneljäseiskan katsojat: Joko muut tietää, et Minna häädettiin?
Joo, jo päivällä saivat tietää.
En oo nähnyt että kukaan ois surru asiaa. Iloitsivat kun näkivät sannin ja samin.
Taitaa mennä koko yö tossa tulenteossa.
Vierailija kirjoitti:
Dersu Uzala ja Perusanaali yrittää synnyttää yhdessä...tulta.
Kävin guuglettamassa ton Dersun, vaikuttaa mielenkiintoselta hahmolta/ihmiseltä, toisin kuin pekka.
Olen aivan varma, että mies voittaa taas tän kauden ihan vaan siksi, että Suomessa sekä miehet että naiset vihaavat naisia.
Onko kukaan kysynyt tolta pekalta miksi ja miten tuntee krisun. Minusta hyvin outoa. Voi hyvin olla sukua.
Vierailija kirjoitti:
Kyselee kokoajan missä sen stringit on. Sössöttää innostuneesti niin et sylki lentää Lassen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma, että mies voittaa taas tän kauden ihan vaan siksi, että Suomessa sekä miehet että naiset vihaavat naisia.
Minä toivon että Jassu tai Lasse voittaa.
Siis tekeekö tuo lateandmiira Laura tuolla koskaan yhtään mitään? En siis edes seuraa BB:tä, nyt jäi telkkari auki ja eihän sitä juuri edes näytetä näissä koosteissa?!
Vierailija kirjoitti:
Molemmat Laurat ovat kyllä umpitylsiä asukkaita. Ihan sama vaikka yhtäkkiä poistettaisiin, kukaan ei huomaisi mitään. Miksi haluavat tuonne taloon makoilemaan ja laiskottelemaan.
Eiköhän tuo adoptiojutun kertominen ollu ihan yhteistuumin sovittu sen pojan ja siskon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tuotanto voisi valikoida mielenkiintoisempia ja jänhempiä naisia tuonne vai eikö sellaisia vain ole? Janica oli aikanaan huippu ja ansaitsi voittonsa. Se Annika taas oli kaikkien aikojen surkein voittaja, mutta voittaja kuitenkin. Teija taas oli Teija... nykyään niistä jutuista kärrättäisiin linnaan :)
Tänä vuonna Jasmiina on ainoa mielenkiintoisempi ja ristiriitainen hahmo.
Minnan suvussa annetaan nuoresta asti - molempien siskojen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kysynyt tolta pekalta miksi ja miten tuntee krisun. Minusta hyvin outoa. Voi hyvin olla sukua.
Eilen kertoi. Aki soittanut kännissä yöllä Krisulle ja Sanna Marinille. Marin ei vastannut.
Eikö tolta Lauralta vois kieltää ton Kavanaghin promoomisen. Se on varmaan tehny hyvän sponssisopimuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon että Jassu tai Lasse voittaa.
Ei Jassu tätä voita kun se on vastakohta siitä mistä ihmistyypistä suomalaiset pitää eniten - väritön, hajuton, mauton, persoonaton ja mielipiteetön hiljainen huomaamaton hiiri.
Katjalla on kaunis kuulaan vaalera iho. Niin herkän keijukaisen näköinen Melodyn vierellä.