Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Miksi Laura itkee sohvalla?
Nyt voi lopettaa BB:n katsomisen. Paskahousu-Lasse pääsi kuin koira veräjästä.
Voi hitto tuon Lauran kans. Pillittää taas jotain aivan turhaa sohvalla.
Mä olen varmaan vähän paranoidi tuon Pekan suhteen. Minusta se nyt yrittää bondata kovasti Lassen kanssa. Olisko vähän tarkoitus tulla Lassen ja Taavin väliin. En luota tuohon ketkuun ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laura itkee sohvalla?
Niinpä. Ei kai kukaan häätöhuoneessa oleva ole sille mitenkään läheisin talossa ? vai onko ?
vai onko vaan tuollainen, jonka jännitys purkautuu itkuun.
No niin, porukka oikeasti äänestänyt Sannia enemmän kuin Samia. Tollot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa aika naurettava esitys kun Laura L oikein pinnistämällä yrittää pinnistää itkua itsestään.Miksi?
Typerää teatteria!!No sehän on muutenkin feikki.
On tekotukkaa, tekoripsiä, tekotissiä yms. Jotenkin säälittävää yrittää näyttää kauniilta, kun on tavallinen ulkonäöltään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Minna. Toit sisältöä taloon enemmän kuin suurin osa asukkaista.,
No sisältöä joo….onneksi lähti, en jää kaipaamaan hänen sisällöntuottoa.
"Oon tuollainen." "En ollu oma itteni."
Seli seli.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Minna. Toit sisältöä taloon enemmän kuin suurin osa asukkaista.,
Se on varma merkki että häädetään pian.
Miettikääpä, jos Minna ja Paula olisivat olleet samaan aikaan talossa ja samalla puolella läyhäämässä ja raivoamassa. Huh.
Vierailija kirjoitti:
No niin, porukka oikeasti äänestänyt Sannia enemmän kuin Samia. Tollot!
Lesbot rules.
Sanni sai eniten ääniä nyt, näköjään munkin satsaukset auttoi 😄
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa Pekka selittää? Miksi hän kuvittelee, että hänellä olisi oikeus miettiä äänestystä eri tavalla kuin muut. Sama ärsytti Valavuoressa vip-kaudella.
Jaa, joku kollektiivinen äänestyssuunnitelmako siellä on jota pitäis noudattaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nykyään ihan ton Jassun fani. Inhosin ekan viikon, mut nyt hän on näyttänyt uudenlaisen puolen. Selkeästi puhuu ja on aika hauska myös.
Olisin tykännyt enemmänkin jollen olisi lukenut alkupäässä olevaa kirjoitusta Jassun entinen työkaveri kertoi, miten Jassu oli kohdellut huonosti työskennellessään vanhainkodissa olevia vanhuksia. Se kirjoitus ei vaan unohdu nousee aina mieleen vaikka en haluaisi koska se tekee mut vihaiseksi ja surulliseksi. Muuten Jassulle plussat siitä, että vastaa kun kysytään. Ärsyttää aina kun Elina kysy asukkaalta jotain, vaikka kuinka helppoa/yksinkertaista myös niin kaikki eivät tule mukaan, viihdettä luomaan, eivät osaa avata suutaan. ☺️
Kohta nähdään miten helpottunu Lasse on. 👍
KIPPIS, SKÅÅÅL!!!! 🥳🍺