Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
12881/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojan ääni kirjoitti:

Pakko sanoa että heikoin ja tylsin porukka pitkästä aikaa onkin saatu kasaan, jossa kukaan ei paljon loista puheillaan eikä teoillaan,  Tämä daami Minna on kuitenkin leveillyt jakorasiana julkisesti naimisiaan joka kertoo paljon ihmisen sisäisestä ajatusmaailmasta., ja sanoisin että epämiellyttävä piirre.  Lapsellisia aikuisia ihmisiä tupa täynnä joista osa tatuoituja ihmisolentoja. Koko ohjelmaa ei jää kaipaamaan.

Joku sanoi, että nyt on paras kattaus ikinä. Mitähän sinne pöydän alle jäi.

Vierailija
12882/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä BB-seuraajat osaavat olla tiukkapipoista ja huumorintajutonta väkeä, kun täältä aina poistetaan nuo nauruviestit. Oi miksi?

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Juuri parasta antia sen missä kysellään vammainen olo jne lisäksi. Eikö täällä saa olla iloluontoinen?

Tämä on bb-ketju. Ketään ei kiinnosta sinun vammaiset olosi. perusta oma ketju iloluonteisuudellesi. 

Siinä jälleen yksi tosikko. Mitäpä jos kaikki tosikot lähtisivät tästä ketjusta pois ja jättäisitte meidät BB-fanit tänne pitämään kivaa ja juttelemaan BB-sontaa. Perustakaa tosikkojen oma tiukkapipoinen ketju.

En minä ole estänyt juttelemasta bb-sontaa. Mutta nuo vammaiset olot eivät liity mitenkään bb:seen. Pikemminkin niin päin, että sinun kannattaa jättää meidät tosikot tänne ketjuun juttelemaan bb-sontaa ja mene sinä puhumaan noita vammaisjuttujasi muualle. 

Jos lukisit alunperin viestiketjua alusta, niin huomaat että aluksi ihmeteltiin miksi nuo nauruviestit poistetaan johon toinen ihmetteli samaa ja myös näitä vammaisjuttuja.

Niin? miten ne mielestäsi liittyvät big brotheriin? Sitähän minä sanoinkin, että vaikka joidenkin mielestä nuo olisivat miten hauskoja, ne eivät kuulu tähän ketjuun. Miksi bb:stä juttelijoiden pitäisi poistua ketjusta ja näiden sisällöttömien vammaishekotteluiden pitäisi jäädä? 

Vaikka tämä onkin BB-ketju, niin tarvitseeko sen silti olla koko ajan tosikkomainen ja vakavamielinen? Pieni huumori väliin on aina hyväksi, oli aihe mikä tahansa. Vai eikö sinulla kestä kantti ja pokka, jos joku välillä laittaa huumoria ja iloa muille?  Ja jollei jonkun viesti kiinnosta niin onko se silloin pakko lukea sitten? Sen kuin sivuutat vain.

Ei tarvitse olla tosikkomainen ja vakavamielinen, mutta minä en voi mitään sille, että ainoa huumori, mitä sinä ymmärrät, on tuo vammaisspämmi. Tästä ohjelmasta saa revittyä vaikka mitä huumoria, mutta ilmeisesti et osaa ja tunnista sellaista. 

Kumminkin kiinnostaa, kun niin kärkkäästi vastailet. Älä yhtään yritä väittää muuta. Väität ettei kiinnosta, mutta silti olet niin ahkerasti kommentoimassa muiden viestejä.

No työnsinpä minäkin lusikkani soppaan. Nyt popparikippo kainaloon ja taka-alalle seuraamaan kinasteluanne.

Painukaa kumpikin muualle kinaamaan! Ei vois vähempää kiinnostaa teidän kahden pösilön inttämiset! T.eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12883/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä BB-seuraajat osaavat olla tiukkapipoista ja huumorintajutonta väkeä, kun täältä aina poistetaan nuo nauruviestit. Oi miksi?

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Juuri parasta antia sen missä kysellään vammainen olo jne lisäksi. Eikö täällä saa olla iloluontoinen?

Tämä on bb-ketju. Ketään ei kiinnosta sinun vammaiset olosi. perusta oma ketju iloluonteisuudellesi. 

Siinä jälleen yksi tosikko. Mitäpä jos kaikki tosikot lähtisivät tästä ketjusta pois ja jättäisitte meidät BB-fanit tänne pitämään kivaa ja juttelemaan BB-sontaa. Perustakaa tosikkojen oma tiukkapipoinen ketju.

En minä ole estänyt juttelemasta bb-sontaa. Mutta nuo vammaiset olot eivät liity mitenkään bb:seen. Pikemminkin niin päin, että sinun kannattaa jättää meidät tosikot tänne ketjuun juttelemaan bb-sontaa ja mene sinä puhumaan noita vammaisjuttujasi muualle. 

Jos lukisit alunperin viestiketjua alusta, niin huomaat että aluksi ihmeteltiin miksi nuo nauruviestit poistetaan johon toinen ihmetteli samaa ja myös näitä vammaisjuttuja.

Niin? miten ne mielestäsi liittyvät big brotheriin? Sitähän minä sanoinkin, että vaikka joidenkin mielestä nuo olisivat miten hauskoja, ne eivät kuulu tähän ketjuun. Miksi bb:stä juttelijoiden pitäisi poistua ketjusta ja näiden sisällöttömien vammaishekotteluiden pitäisi jäädä? 

Vaikka tämä onkin BB-ketju, niin tarvitseeko sen silti olla koko ajan tosikkomainen ja vakavamielinen? Pieni huumori väliin on aina hyväksi, oli aihe mikä tahansa. Vai eikö sinulla kestä kantti ja pokka, jos joku välillä laittaa huumoria ja iloa muille?  Ja jollei jonkun viesti kiinnosta niin onko se silloin pakko lukea sitten? Sen kuin sivuutat vain.

Ei tarvitse olla tosikkomainen ja vakavamielinen, mutta minä en voi mitään sille, että ainoa huumori, mitä sinä ymmärrät, on tuo vammaisspämmi. Tästä ohjelmasta saa revittyä vaikka mitä huumoria, mutta ilmeisesti et osaa ja tunnista sellaista. 

Kumminkin kiinnostaa, kun niin kärkkäästi vastailet. Älä yhtään yritä väittää muuta. Väität ettei kiinnosta, mutta silti olet niin ahkerasti kommentoimassa muiden viestejä.

No työnsinpä minäkin lusikkani soppaan. Nyt popparikippo kainaloon ja taka-alalle seuraamaan kinasteluanne.

Siis missä olen sanonut, että keskusteleminen ei kiinnosta minua? Olen sanonut, että tuo vammais"huumori" ei naurata ketään eikä liity ketjun aiheeseen. 

Vierailija
12884/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää jotenkin tää menossa oleva tilanne :

Juhani opettaa kuin pikkulasta Samia leipomaan

Ja Sami käyttäytyy jotenkin lapsimaisesti ja antaa Juhanin neuvoa "isällisesti", kyselee jotenkin lapsellisesti asioista

Vierailija
12885/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miten niin monille tulee yllätyksenä, että Taavi on häädössä. Olen koko ajan katsonut, että hän ei tule tuolla talossa kuin ihan parin ihmisen kanssa toimeen. Esimerkiksi Akille, Villelle, Sannille, Juhanille, Samille ja Katjalle ei puhu koskaan mitään. Puhuu ainoastaan Lasselle, Jasmiinalle, Minnalle ja Lauralle. Muita lähinnä opettaa ja pomottaa. 

Puhuuko Aki, Ville, Sanni, Juhani, Sami ja Katja koskaan Taaville? Niinpä.

Ville, Sanni, Sami ja Katjakin oli eilen samassa piirissä keskustelemassa ja ihan sujuvasti siinä juttu kulki. Pitäisikö Taavin vetäytyä kahden kesken keskustelemaan jonkun asukkaan kanssa että olis hyvä? 

eivät puhu enää, kun häneltä sai vain tylyjä vastauksia ja hän katsoo nenänvartta pitkin. Ensimmäisellä viikolla näin monta tällaista tilannetta, että ei edes yrittänyt lähteä esim muiden huumoriin mukaan ja torppasi kaikki keskustelyritykset. ei ole sattumaa, että esim Ville ja Late saavat keskustelun muodostettua kaikkien kanssa, mutta ei Taavin. 

Höpöhöpö. Taavi on tullut kyllä ihan kaikkien kanssa juttuun, eikä katso ketään nenänvartta pitkin. 

Ensimmäisellä viikolla oli lukossa, mutta pääsi siitä irti muutaman päivän jälkeen. Jännästi siellä Ville ja Latekin keskustelee Taavinkin kanssa ihan sujuvasti. Ehkä Taavi ei ole kiinnostunut heidän keskustelunaiheistaan, mutta eipä Ville ja Latekaan ole kiinnostunut muusta kun omasta kuplastaan.

Vierailija
12886/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka pelaa itsensä ulos finaalikolmikosta Katjan takia. Miten voi yksi nainen imeä energia pois?

Vierailija
12887/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painukaa kumpikin muualle kinaamaan! Ei vois vähempää kiinnostaa teidän kahden pösilön inttämiset! T.eri

Noh noh lapsukaiset, menkääpä vaihteeksi pihalle leikkimään hiekkalaatikolle. jättäkää meidät viisaat aikuiset tänne keskustelemaan.

Vierailija
12888/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis missä olen sanonut, että keskusteleminen ei kiinnosta minua? Olen sanonut, että tuo vammais"huumori" ei naurata ketään eikä liity ketjun aiheeseen. 

Noh noh lapsukaiset, menkääpä vaihteeksi pihalle leikkimään hiekkalaatikolle. jättäkää meidät viisaat aikuiset tänne keskustelemaan.

Vierailija
12889/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa Minnan viimeinen aamupuuro BB-talossa. Nam nam.

Vierailija
12890/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeristä tuli Anun myötä pelkkä varjo entisestään kun finaalia kohti mentiin, toivottavasti sama käy Pekalle. Mahtaa harmittaa että kutemalla sotki oman tarkkaan suunnitellun pelinsä. 

Ehkä Helmeri voitti Anun myötä paljon enemmän kuin Bb voitto, noin loppuelämää ajatellen.

Vierailija
12891/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskois että ambulanssikuski Pekka olis ihan noin näkyvästi kateellinen huvipuiston Jarrumiehelle. Pikkupoikien lempiammatteja molemmat, joten luulis ettei kauhean katkera toisen työhistoriasta tarvitsisi olla. Mutta Pekka on. Hän haluaisi olla myös helsinkiläinen jarrumies lintsiltä. Kuopiossa ei käy kun kiertävät tivolit.

Vierailija
12892/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tähän jokin sanonta? Haluaako ******** puuroa? tai jotain?

Vierailija
12893/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmeristä tuli Anun myötä pelkkä varjo entisestään kun finaalia kohti mentiin, toivottavasti sama käy Pekalle. Mahtaa harmittaa että kutemalla sotki oman tarkkaan suunnitellun pelinsä. 

Ehkä Helmeri voitti Anun myötä paljon enemmän kuin Bb voitto, noin loppuelämää ajatellen.

Älähän vielä sano. Kerenneet tässä ottaa jo useamman aikalisänkin suhteessaan.

Vierailija
12894/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna syö.

Vierailija
12895/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka moni onkin nyt suu vaahdossa häätämässä Minnaa (mikäli vain yksi talosta lähtee) niin veikkaan kuitenkin että rigged äänestyksessä tuotanto lemppaa Sannin pihalle. Yksinkertaisesti siksi että pelkästään yksi peitonheilutus on kontentti-osastossa senverran kovaa valuuttaa että takaa ainakin vielä yhden viikon talossa. Myös Sami aiheuttaa senverran polemiikkia asukkaiden keskuudessa että hänet pitää vielä jättää muonavahvuuteen. Sannin tarjoilemat kontsat ovat sen sijaan jääneet aika lailla vaisuiksi. Eli ei jatkoon. Taavi ei ole vaaravyöhykkeessä.

Vierailija
12896/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on just sellainen asukas joka äänestetään melko alussa pois ja loppukaudesta huudellaan, että tulisi takaisin.

En ymmärrä miksei tätä voi vaan katsoa viihdeohjelmana vaan aina alkaa heti se sama jauhanta, että kuka ansaitsee voiton. Ei tämä ole mikään hymypatsaiden jako -ohjelma, varsinkaan nyt, kun kautta on kuukausia jäljellä. Kohta tuolla on Laurat (ja puheet on vaan jotain "Joo, joo, niinpä, niinpä, ihanaa!") ja joitain niistä miehistä joiden nimiä en edes muista. 

Minna on ärsyttävä, mutta olisi hänessä vielä ainakin muutamaksi viikoksi viihdearvoa esim. ulkotehtävässä tai joku viikon röökilakkojuttu.

Aivan samaa mieltä, vaikka itse inhoankin Minnaa ja Jassua en todellakaan haluaisi vielä noita ulos talosta, vaan jonkun täysin turhan kuten nyt äänestyksessä olevista Sannin.

Sanni ei anna katsojille mitään ja taitaa itsekin olla jo kypsä lähtemään.

Minä en ymmärrä minkä vuoksi ihmiset haluaa pitää talossa tyyppejä jotka ovat ilkeitä muita kohtaa. Tai pidetään viihteenä jotain draamailua ja muiden haukkumista yms.

Itse koen niin, että paras vaan kun tällaiset persoonat pistetään pihalle, ehkä viisastuvat miettimään omaa toimintaansa. Ns. opetuksena.

Ja mieluummin katson iloittelua, kenties hauskaa läpän heitto ja toimintaa, kuin jotain ”draamaa”.

No joo ja ei. Esimerkiksi vip-kaudella nähtiin, että myös hauskanpito ja hyvä yhteishenki voi olla viihdyttävää. Mutta toisaalta, kyllä minä mieluummin haluan pois nuo tapetit, jotka eivät anna yhtään mitään. En esimerkiksi ymmärtänyt, miten Petra voitti vip-kauden, kun Markku oli paljon viihdyttävämpi. Mieluumin katson sitä draamaa kuin mykkänä makoilemista. Esimerkiksi nyt valitsisin paljon mieluummin Sannin lähtöön kuin Minnan, mutta esim Juhanin ja Katjan kyllä toivoisin jatkavan Minnaa pidemmälle, vaikka eivät tuolla niin draamaa aiheutakaan. 

Mutta se draamailun ja ilkeilyn sietäminen ei ainakaan saa tekijää miettimään omaa toimintaansa. Se minua tässä risoo, että tuollaisten ihmisten toivotaan pysyvän talossa tuomaan jotain… niin mitä? Täysin turhaa ja idioottimaista toimintaa.

Sama jatkuu ulkomaailmassa.

Tosin en usko, että esim. Minnalla ja Jasmiinalla riittää kapasiteetti ymmärtää minkä vuoksi heidät haluttaisiin ulos talosta, tai minkä vuoksi käytös ei ole hyväksyttävää talossa, eikä ulkomaailmassa.

En sanoisi ihan näin. viime kaudella nautin aika paljon tilanteista, joissa Ellan ja Roopen sanoja soitettiin kaiuttimista ja Ella mokasi sääntöjenlukutehtävän puoli minuuttia sen jälkeen kun itse nauroi Krissen mokaamiselle ja kun Op ja Vili kuittailivat Ellan ja ARtun lotinoista. Juu, eiväthän siitä kovin pitkäksi aikaa opi, mutta eivät kyllä opi sitä häädönkään ansiosta. 

Vierailija
12897/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tuo pelle-Pekka ulos. Älkää hyvät ihmiset menkö lankaan. Olis edes reilusti itsekäs eikä leikkis muuta. Haluaa niin olla paras tuolla että häijyä tekee.

Vierailija
12898/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja sitten onnistuu jopa leikeissä ja peleissä asemoitumaan oppositioon. En sano vanhaksi piiaksi koska kuulostaa ilkeältä enkä halua olla sitä.

Maajussille Morsian toisinnossa jäi valitsematta, ja nyt huomiota antanut komistus jakaa hotellisviitin kuuman fitnessbeiben kanssa.

Noh, lahjakkuuden muotohan se on tuokin.

Muuten, Katjahan ei ole tietoinen siitä Pekan esittelyvideon heitosta, että harrastaa vain irtosuhteita, joten voi olla odotukset senkin takia liian romanttiset.

tuskin Katja havittelee Pekasta aviomiestä, raju koulutusero jo ensinnäkin. 

:D eikö korkeakoulutettu voi koskaan oariutua AMK:n käyneen kanssa?

Vierailija
12899/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka moni onkin nyt suu vaahdossa häätämässä Minnaa (mikäli vain yksi talosta lähtee) niin veikkaan kuitenkin että rigged äänestyksessä tuotanto lemppaa Sannin pihalle. Yksinkertaisesti siksi että pelkästään yksi peitonheilutus on kontentti-osastossa senverran kovaa valuuttaa että takaa ainakin vielä yhden viikon talossa. Myös Sami aiheuttaa senverran polemiikkia asukkaiden keskuudessa että hänet pitää vielä jättää muonavahvuuteen. Sannin tarjoilemat kontsat ovat sen sijaan jääneet aika lailla vaisuiksi. Eli ei jatkoon. Taavi ei ole vaaravyöhykkeessä.

Minusta on todella kummallista, jos tuotanto ei oikeasti tajua, että Minnan viihdearvo on hänen aiheuttamassaan ärtymyksessä eikä peitonheiluttelussa. Ja itse asiassa hassua, että Jasmiina ja Minnakin luulevat, että Minna on juuri sen takia erityisen kiinnostava. Kun Minna kertoi sutinoistaan Lassen kanssa, Jasmiina oli räjähtää innosta, milloin pääsee kertomaan muille ja hekumoi, miten suuri draama siitä syntyy. En oikeasti ymmärrä, mitä nämä kuvittelevat tapahtuvan, jos/ kun asia paljastuu. Vähän hämmästystä ja ehkä kiusoittelua, mutta ei se nyt tuolla kenenkään elämää se enempää hetkauta. 

Vierailija
12900/105262 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tähän jokin sanonta? Haluaako ******** puuroa? tai jotain?

Tykkää kuin hullu puurosta.

Ketju on lukittu.