Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
12541/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että Sami on joskus onnistunut esittämään lasta mutta sopivammassa tilaisuudessa:) Toisaalta oli kyllä twist napakympissä, mutta harmillisesti NeitiX ei osannut heittäytyä vaan viskasi lopussa kersan pois tympeästi.

Juu, olihan tuo vitsinä aika kummallinen, mutta Pekka olisi saanut siitä kyllä revittyä vaikka mitä hauskaa, jos olisi heittäytymiskyky riittänyt. 

Ei sitä oikein voi Pekan viaksi laskea, että hänenkin mielestään lapsihahmo vihjailevassa nuorten aikuisten pariutumisohjelmassa on huono idea.

Niinhän sanoinkin, että on huono idea. Mutta Pekka ignoorasi Samin sen jälkeen kokonaan vaikka olisi voinut hoitaa tilanteen huumorilla. 

Huumori tuossa kontekstissa lapsiin liittyen on sen verran paljon veitsenterällä taiteilua, että parempi jättää sikseen. Ja se oli niin helkkarin huono idea, että miksi Samia olisi pitänyt palkita ja paapoa?

Mitä ihmeen paapomista se on, jos olisi lähtenyt leikkiin mukaan? Ja huumoria on kyllä muunkinlainen läppä kuin limainen vihjailu. Enkä nyt tarkoittanutkaan, että koko show olisi pyörinyt Samin ympärillä, mutta minulla vähän pisti korvaan, kun Pekka sanoi vain, että tulkaa hakemaan tuo lapsi pois eikä ihan oikeasti keksinyt yhtäkään vitsiä aiheeseen liittyen. 

Tuossa tuli täysin selkeästi ilmi että jos sen lapsihahmon olisi keksinyt ihan tahansa muu, Pekka olisi hoitanut sen huumorilla ja kaikki olisivat nauraneet että onpa hyvä idea ja illan hauskin hahmo. Mutta kun Sami keksi jotain oikeasti erilaista, olisi se sitten ollut ihan mitä tahansa, niin sehän ei tietenkään sovi kenellekään talon asukkaalle koska kiusattu ei yksinkertaisesti voi tehdä mitään oikein.

Tuo on tyypillistä käytöstä silloin kun paikalla on kiusaamisen uhri. Silloin ne sivustaseuraajatkaan eivät heittäydy itse, eivätkä anna kiusatun heittäytyä mukaan, vaan hänet pitää jättää huomiotta. Sami olisi vetänyt pisteet kotiin jos hän olisi poistunut rivistä ja osoittanut että häntä kiusaavat nyt kaikki, myös ne sivustaseuraajat. Mutta, ymmärrän sen että hän on sitkeä sissi joka ei anna periksi noille nössöille.

Tätä keskusteluakin on ollut kiinnostava seurata, kun ihmiset kyllä suureen ääneen aina tuomitsevat kiusaamisen ja fantasioivat siitä kuinka voisivat olla estämässä kiusaamista ja antaa kiusaajille kunnolla takaisin. Mutta kun sitä nyt tapahtuu, niin se ei tietenkään ole kiusaamista, vaan jotain ihan muuta kuten "huonoa huumoria joka ei sovi tilanteeseen".

Kertoisitko miten tuli selkeästi ilmi, että jonkun muun lapsihahmoon olisi suhtauduttu eri tavalla?

Ja näin se tuli todistettua. Ihmiset suureen ääneen tuomitsevat kiusaamisen jne, mutta tulihan sieltä yksi joka ei ymmärrä sosiaalisia suhteita eikä näe kiusaamista missään.

Koska sinulla on noin vähän kokemusta ja ymmärrystä ihmisten välisistä suhteista ja kommunikoinnista, niin siinä en voi auttaa. Jos sinä et kykene näkemään syrjintää ja kiusaamista, niin sinulla on todella pahoja ongelmia sosiaalisten suhteiden ymmärtämisessä, ja voin vain kuvitella niitä ongelmia joita olet koulussa ja myöhemmin työpaikalla aiheuttanut jollekin uhrillesi. Katsos, kun monet muut lukijat ymmärsivät sen mitä kirjoitin, ja sinä et sitä ymmärtänyt. Mieti kertooko se sinusta ja puutteistasi jotakin.

Ai, sä teit musta mielessäsi kiusaajan, kun et osaa perustella miksi se Samin kohtelu eilen oli SUN MIELESTÄSI kiusaamista.

Ignooraaminen on tietysti yksi kiusaamisen muotoz mut ei Samia ole mitenkään järjestelmällisesti mun nähdäkseni talossa kiusattu. Se oli yksi televisio-ohjelmaleikki, jossa Samin vähän epäonnistunut hahmo jäi vähemmälle huomiolle.

Häntä on kiusattu järjestelmällisesti. Pääkiusaajat ovat Jasmiina ja Minna, jotka kärjistivät sen ensimmäisen viikon torstaina. Sen jälkeen Katjakin on kääntänyt hänelle selkänsä, kun Pekka on alkanut kaveeraamaan kiusaajien kanssa enemmän ja lähentynyt Jasmiinaa ja Minnaa. Jos muistat, mitä et tietenkään muista, niin torstaina oli käynnissä keskustelu, mutta kun Jasmiina ja Minna aloittivat yhdessä Pipan kanssa pelkästään jankkaamisen, on tämän jälkeen kaikki keskustelut eri aiheista Samin kanssa kääntyneet pelkäksi jankkaamiseksi, jossa Sami "on aina väärässä". Kyse ei ole enää keskustelusta, vaan siitä oletuksesta että Sami on aina väärässä, sanoi hän ihan mitä tahansa. Tuo osoittaa sen että kiusaaminen on järjestelmällistä.

Tuo oli myös huono heitto että Sami olisi jäänyt eilen vain "Vähemmälle huomiolle", kun Pekka julisti samantien että "Tulkaa hakemaan tämä poika täältä pois", eikä antanut Samin heittäytyä leikkiin, eikä myöskään heittäytynyt Samin kanssa leikkiin. Sen jälkeen Pekka haastatteli pelkästään kahta muuta osallistujaa ja joka kerta jätti Samin täysin vaille mitään huomiota, hypäten hänen yli ja antamatta edes mikkiä häntä kohden. Tästä syystä Sami joutui heittämään kommentteja sinne väliin koska ei voinut menettää kasvojaan lähtemällä rivistä kokonaan pois. Ja lopuksi neiti X vielä julisti että poistakaa tuo lapsi, koska hän ei halua nähdä sitä ja Pekka vielä komppas neiti X:ää.

Jos oletetaan että Samilla ei olisi kaulamikkiä ja ainoa toimiva mikki olisi ollut Pekalla, Samia ei olisi kuullut ollenkaan. Mutta tätä sinä et tietenkään ymmärrä.

Jos Sami olisi jäänyt vain "vähemmälle huomiolle", hänelle oltaisiin esitetty vähemmän kysymyksiä kuin muille, mutta hänet jätettiin KOKONAAN huomiotta ja häneen ei suhtauduttu lapsena, vaan Samina, joka oli valinnut 6 vuotiaan hahmon. Eli se siitä "leikistä". Mutta, kuten jo sanoin, sinä et näe tietenkään siinä mitään kiusaamista, koska sinun mielestä Samia saa halventaa ja kiusata niin paljon kuin vain asukkaat ehtivät, eikö niin?

Jos väität että olen väärässä, niin kerrotko että mikä olisi ollut Samin kiusaamista tuossa tilanteessa. Anna kunnon perustelut myös.

No ne muuthan omalla tavallaan leikkivät eilen mukana. Jos Sami heittää löylyä kiukaalle ja valitsee tuollaisen hahmon, niin kyllä hänen pitää kestää löyly. Mieti nyt itse miltä se olisi näyttänyt, jos neiti X olisi valinnut 6-vuotiaan.

Siinä kulttuurisetelikeskustelussa olin ihan pro-Sami, koska mielestäni idea oli hyvä, vaikkei varmaan ollutkaan täysin toteutuskelpoinen (lähinnä tekniset esteet, mä en näe mitään suurta häpeäongelmaa siinä, että kassatäti tietää, ja hiomalla sitä voisi varmaan kehittää jopa toteutuskelpoisemmaksikin, esim. jollain lähimaksusysteemillä ja siihen kytketyllä tilillä). Samalle kannalle asettui talossa moni, ja vastaan vängänneet naiset vain osoittivat argumentointikyvyttömyytensä. Oliko se kiusaamista? No, kai se oli ainakin lähempänä jotain sellaista, mutta en tiedä. Eikä Sami jäänyt siinä mitenkään yksin, nää naiset oli vaan niin äänekkäitä, että siitä tuli eri vaikutelma.

Siinä toisessa jankkausjutussa, eli siinä vaihtokauppahommassa Sami ei itsekään oikein saanut ainakaan minua vakuutettua, että se kaupankäynti niillä elintarvikkeista, jotka on jo jaettu jollain perusteella asiakkaille, olisi väärin vain koska kaikilla ei ole samat kortit (eri ruokavaliot). Mitä joku vegaani edes häviää siinä, että jotkut vaihtaa juuston ja kinkun viipaleet päikseen? Toki muut ei siinäkään osanneet keskustella, oliko se Anssi, joka kävi huutamaan, taisi jotenkin loukkaantua, ja se oli minusta pikkumaista hyökkäävää puolustautumista. Anssikin on sellainen, että huutamalla mennään, jos muita argumentteja ei ole tai ne on ohkaisia.

Täysin samaa mieltä! Seuraan 24/7 ja tämmöinen käsitys mullekin tuli. Noh positiivisena asiana on satavarma, että Minna maksaa nyt tuosta Samin tönimisestä ja lentää huomenna kartanolle!

Vierailija
12542/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Minna? Naiset äänestäneet? Pidetään Minna talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12543/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Jassu pääsee Taavin viereen nukkumaan?

Vierailija
12544/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea mistä kuvakulmasta äsken koosteessa näkyi Minnan teippitukka :D hyvin käy tuolle naamataululle

Vierailija
12545/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Minna nukkuu viimeisen yönsä BB-talossa hyvin noissa uusissa, puhtaissa lakanoissa.

Vierailija
12546/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoitkua Minnalta. Pelaamista. "Taidan olla herkkä". Huoh. Voi nyyh.

Vierailija
12547/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiska. Laiska. Laiska. Ja hiton kiukkunen koko ajan.

Vierailija
12548/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää toi jatkuva englannin sotkeminen puheeseen, noilla itse kullakin. Onko se liian vaikea ouhua suomea. Tollasta ihmeellistä jenkkien ihailua, nolon kuulosta. Anssi varsinkin luulee vissii olevansa joku las vegasin miljonääri, yök.

Tollasista englannin sekasolkottajista tulee mieleen vaan slaavit. Anssi vois mennä slaavikyykkyyn ja työntää jotain arseensa.

Vierailija
12549/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurannut kuin muutaman jakson satunnaisesti mutta kysymys! Onko tuo Anssi hymyillyt tai nauranut kertaakaan? Näyttää siltä kuin alkaisi tappelemaan ja olisi vihainen koko ajan. Komea mutta pelottava olemus.

Sanni jostain syystä nostattaa karvat pystyyn.

Vierailija
12550/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katjassa on jotain, mikä minua on häirinnyt alusta asti, mutta en osaa sanoa mikä se asia on. Olenko ainoa?

Mä tykkään Katjasta kovasti. On kiva mimmi!

Vierailija
12551/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisärangaistuksena saisi olla tupakointi/nuuska kielto. Alkaisi tulemaan kontenttia varmasti pian:)

Tätä olen toivonut jo vuosia!

Vierailija
12552/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaus:

Taavi on saanut pisteitä Anssilta, Pekalta, Juhanilta, ehkä Akilta.

Sanni on saanut pisteitä Minnalta, Jassulta

Minna on saanut pisteitä Laura L:ltä, Melodylta, Juhanilta, ehkä Akilta ja oisko Lasse tehnyt JOELIT, oisko?

Sami on saanut pisteitä Minnalta, Jassulta, Villeltä, Pekalta, Melodylta, Laura R:ltä

Sami ja Minna on luultavasti ollut ääniharavat ja Taavi sekä Sanni on joutunut tasapisteissä hajaäänillä häätöön.

Vierailija
12553/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katjassa on jotain, mikä minua on häirinnyt alusta asti, mutta en osaa sanoa mikä se asia on. Olenko ainoa?

On kiva ja ilmeisen lukenut, mutta jokin hänessä häiritsee itseäni, en osaa sanoa mikä.

Vierailija
12554/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sitä myös ihan "oikeassa elämässä"! :)

Vierailija
12555/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus että Taavi ei saanu naisilta pisteitä vaan Pekalta ja Anssilta ja Lasselta. Samia äänestivät Minna ja Jassu ja Melody ja Laura L. Minnaa äänestäny Laura L ja Taavi ja Aki. Pekkaa äänestäny Taavi. Aki antoi äänensä myös Sannille.

Vierailija
12556/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkin netistä Taavin kuvia edesmenneestä naisystävästään. Katsoin youtubesta videoita edesmenneestä rakkaastaan. Nyt ymmärrän miksi Taavi sympatiseeraa Laura L:ää. Tuli hyvin surullinen olo kaikinpuolin videoista.

Sama juttu, surullinen olo tuli mullekin. :(

Oliko naisystävä paljonkin Taavia nuorempi?

Eikös tuostakin ole jo vuosia? Erikoista, ettei Taavi ole käsitellyt kuolemaa vaan tulee BB-taloon itkeskelemään vuosia sitten tapahtunutta asiaa.

Kuusi vuotta. Ainakin itse kyllä mieheni kuolemaa saatoin itkeä toisinaan vielä kuuden vuoden jälkeenkin tietyissä tilanteissa. 

En mitenkään koko aikaa tietenkään surrut, mutta kyllä oli hetkiä jolloin tuli suru ja kaipuukin

Jos läheisen poismeno on tragedia niin kannattaa käydä keskustelemassa ammattilaisen kanssaa, eikä jäädä yksin pohtimaan asiaa.

Uskomatonta tekstiä suollat. Olen sanonut tämän aikaisemminkin. Olet täysin selkeästi narsisti, ja ei siis mikään ihme että fanitat samanlaista narsistista Jasmiinaa yli kaiken.

Suosittelen että hankit ammattiapua niin nopeasti kuin mahdollista.

Eihän Taavi ole itkeskellyt asiaa talossa. Mainitsi tatuoinneista kun niistä kysyttiin. Olisiko sen pitänyt keksiä eri tarina kuville, jottei kukaan saa vaikutelmaa että ei ole käsitellyt asiaa jo aikaisemmin?

Jos kuollut muija kävi Taavin kanssa Roomassa, miksi Taavi tatuoi käsivarteensa japanilaisen auringonlaskun?

Auringonlasku kuvasi rakkaansa kuolemaa. Japanilainen taide kaunista ja nainen oli kaunis ja Japanilaisnäköä.

Todellisuudessa: auringonkuva oli nätti ja korosti silleen kivasti mun bodii ja se oli sopivan hintanen. Ja sit Japani on ollu mun sydäntä lähellä aina, siis siitä lähtien kun se tuli muatiin. Enhän mä nyt jotain tuntematonta junttilandiaa ihaile. Ja sekin oli sopivan hintainen ja mahtu just tohon hyvin.

Onko muuten tylsempää kuin kuunnella tastka-ihmisten uniikkilumihiutale-tarinoita tatskoistaan - jotka kuitenkin ovat niin merkillisen samanlaisia. Tulee jotenkin mieleen matkakuvia koko ajan ja joka paikassa räpsivät ja niitä sitten jokaiselle esittävät - he esittelevät kuvia paikoista ja ihmisistä, joita eivät nähneet, kohdanneet, eläneet. He ottivat vain kuvia.

Vierailija
12557/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja on ihana ❤

Vierailija
12558/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä pääsee sviittiin kun se vapautui.

Vierailija
12559/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiska. Laiska. Laiska. Ja hiton kiukkunen koko ajan.

Onko annettu tilaisuus tehdä jotain?

Vierailija
12560/105262 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan miehet ovat äänestäneet Taavia. Kokevat hänet uhkana. Talon OIKEA alfa. Nulikat.[/quote

Ei tuollainen henkilö uhka ole. Epäkohtelias, kun keskeyttää muut ja huutaa päälle leuhkalla äänellä kuvitellen, että se hänen näkemys on ainoa oikea. Luulee olevansa oikeassa. Näistä syistä häntä on voinut äänestää sekä naiset että miehet.

Ketju on lukittu.