Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Miksi Minna? Naiset äänestäneet? Pidetään Minna talossa.
Joko Jassu pääsee Taavin viereen nukkumaan?
Ai kauhea mistä kuvakulmasta äsken koosteessa näkyi Minnan teippitukka :D hyvin käy tuolle naamataululle
Toivottavasti Minna nukkuu viimeisen yönsä BB-talossa hyvin noissa uusissa, puhtaissa lakanoissa.
Tekoitkua Minnalta. Pelaamista. "Taidan olla herkkä". Huoh. Voi nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Laiska. Laiska. Laiska. Ja hiton kiukkunen koko ajan.
Ärsyttää toi jatkuva englannin sotkeminen puheeseen, noilla itse kullakin. Onko se liian vaikea ouhua suomea. Tollasta ihmeellistä jenkkien ihailua, nolon kuulosta. Anssi varsinkin luulee vissii olevansa joku las vegasin miljonääri, yök.
Tollasista englannin sekasolkottajista tulee mieleen vaan slaavit. Anssi vois mennä slaavikyykkyyn ja työntää jotain arseensa.
En ole seurannut kuin muutaman jakson satunnaisesti mutta kysymys! Onko tuo Anssi hymyillyt tai nauranut kertaakaan? Näyttää siltä kuin alkaisi tappelemaan ja olisi vihainen koko ajan. Komea mutta pelottava olemus.
Sanni jostain syystä nostattaa karvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Katjassa on jotain, mikä minua on häirinnyt alusta asti, mutta en osaa sanoa mikä se asia on. Olenko ainoa?
Mä tykkään Katjasta kovasti. On kiva mimmi!
Vierailija kirjoitti:
Lisärangaistuksena saisi olla tupakointi/nuuska kielto. Alkaisi tulemaan kontenttia varmasti pian:)
Tätä olen toivonut jo vuosia!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus:
Taavi on saanut pisteitä Anssilta, Pekalta, Juhanilta, ehkä Akilta.
Sanni on saanut pisteitä Minnalta, Jassulta
Minna on saanut pisteitä Laura L:ltä, Melodylta, Juhanilta, ehkä Akilta ja oisko Lasse tehnyt JOELIT, oisko?
Sami on saanut pisteitä Minnalta, Jassulta, Villeltä, Pekalta, Melodylta, Laura R:ltä
Sami ja Minna on luultavasti ollut ääniharavat ja Taavi sekä Sanni on joutunut tasapisteissä hajaäänillä häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katjassa on jotain, mikä minua on häirinnyt alusta asti, mutta en osaa sanoa mikä se asia on. Olenko ainoa?
On kiva ja ilmeisen lukenut, mutta jokin hänessä häiritsee itseäni, en osaa sanoa mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä myös ihan "oikeassa elämässä"! :)
Mun veikkaus että Taavi ei saanu naisilta pisteitä vaan Pekalta ja Anssilta ja Lasselta. Samia äänestivät Minna ja Jassu ja Melody ja Laura L. Minnaa äänestäny Laura L ja Taavi ja Aki. Pekkaa äänestäny Taavi. Aki antoi äänensä myös Sannille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkin netistä Taavin kuvia edesmenneestä naisystävästään. Katsoin youtubesta videoita edesmenneestä rakkaastaan. Nyt ymmärrän miksi Taavi sympatiseeraa Laura L:ää. Tuli hyvin surullinen olo kaikinpuolin videoista.
Sama juttu, surullinen olo tuli mullekin. :(
Oliko naisystävä paljonkin Taavia nuorempi?
Eikös tuostakin ole jo vuosia? Erikoista, ettei Taavi ole käsitellyt kuolemaa vaan tulee BB-taloon itkeskelemään vuosia sitten tapahtunutta asiaa.
Kuusi vuotta. Ainakin itse kyllä mieheni kuolemaa saatoin itkeä toisinaan vielä kuuden vuoden jälkeenkin tietyissä tilanteissa.
En mitenkään koko aikaa tietenkään surrut, mutta kyllä oli hetkiä jolloin tuli suru ja kaipuukin
Jos läheisen poismeno on tragedia niin kannattaa käydä keskustelemassa ammattilaisen kanssaa, eikä jäädä yksin pohtimaan asiaa.
Uskomatonta tekstiä suollat. Olen sanonut tämän aikaisemminkin. Olet täysin selkeästi narsisti, ja ei siis mikään ihme että fanitat samanlaista narsistista Jasmiinaa yli kaiken.
Suosittelen että hankit ammattiapua niin nopeasti kuin mahdollista.
Eihän Taavi ole itkeskellyt asiaa talossa. Mainitsi tatuoinneista kun niistä kysyttiin. Olisiko sen pitänyt keksiä eri tarina kuville, jottei kukaan saa vaikutelmaa että ei ole käsitellyt asiaa jo aikaisemmin?
Jos kuollut muija kävi Taavin kanssa Roomassa, miksi Taavi tatuoi käsivarteensa japanilaisen auringonlaskun?
Auringonlasku kuvasi rakkaansa kuolemaa. Japanilainen taide kaunista ja nainen oli kaunis ja Japanilaisnäköä.
Todellisuudessa: auringonkuva oli nätti ja korosti silleen kivasti mun bodii ja se oli sopivan hintanen. Ja sit Japani on ollu mun sydäntä lähellä aina, siis siitä lähtien kun se tuli muatiin. Enhän mä nyt jotain tuntematonta junttilandiaa ihaile. Ja sekin oli sopivan hintainen ja mahtu just tohon hyvin.
Onko muuten tylsempää kuin kuunnella tastka-ihmisten uniikkilumihiutale-tarinoita tatskoistaan - jotka kuitenkin ovat niin merkillisen samanlaisia. Tulee jotenkin mieleen matkakuvia koko ajan ja joka paikassa räpsivät ja niitä sitten jokaiselle esittävät - he esittelevät kuvia paikoista ja ihmisistä, joita eivät nähneet, kohdanneet, eläneet. He ottivat vain kuvia.
Ketkä pääsee sviittiin kun se vapautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska. Laiska. Laiska. Ja hiton kiukkunen koko ajan.
Onko annettu tilaisuus tehdä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miehet ovat äänestäneet Taavia. Kokevat hänet uhkana. Talon OIKEA alfa. Nulikat.[/quote
Ei tuollainen henkilö uhka ole. Epäkohtelias, kun keskeyttää muut ja huutaa päälle leuhkalla äänellä kuvitellen, että se hänen näkemys on ainoa oikea. Luulee olevansa oikeassa. Näistä syistä häntä on voinut äänestää sekä naiset että miehet.
Täysin samaa mieltä! Seuraan 24/7 ja tämmöinen käsitys mullekin tuli. Noh positiivisena asiana on satavarma, että Minna maksaa nyt tuosta Samin tönimisestä ja lentää huomenna kartanolle!