Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Akille tyrkättiin pullo käteen eikä noteerattu muutoin.
Yksi pullo. Saiko Jasmiina oman pullon.
Vierailija kirjoitti:
Elinahan sille jutteli siinä kun jassua kukitettiin.
Olin Jassu fani ja ylpeä että tuleva sulhanen saa rauhassa sohvalla tututustu videoita katselemalla, niin seukkailu edistyy nopskempaan. Kätsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei äänet mennyt läpi Akille vaikka ei ollut ruuhkaa....perusteeton väite ettei ole saldoa???
Kuka enää luottaa BB tuotantoon ja Virtaseen???Kyllä ne läpi menivät, niitä ei vain ollut tarpeeksi.
Niinpä. Luulen että Akin kannattajat kuvittelivat jokun kyläkauppiaan hoitavan Akin äänestyksen ja itse ei tarvitse panostaa. Kyläkauppias olikin varmaan tykittänyt tietynmäärän ääniä Akille heti äänestyksen alettua, siksi Akilla oli niin huomattava johto vielä lauantaina, vaan kun pelkät kauppiaan antamat äänet ei riittäneet, Jassulle lähti tulemaan ääniä tasaisesti koko ohjelman ajan loppuakohden kiihtyvällä tahdilla ja Akille kävi vanhanaikaiset toinen kisaaja kiilasi maalisuoralla ohi.
Nää on vielä villimpiä nää Akin kyläkaupan salaliittoteoriat, kuin Taavin kuvitelmat. Ja näiden sorvaajat eivät edes olleet talossa eristyksessä ulkomaailmasta, vaan ihan omasta päästä syntyy tällaisia. Uskomatonta.
Vaikka tosi on, että luultavasti Akin kannattajat luovuttivat siinä viime metreillä taas äänestämästä, kun voitto näytti niin varmalta. Mutta tuskinpa Akin kyläkauppa mitään ääniä tykitti, ei niistä saa mitään verovähennyksiä, vaikka salaliittolaiset tällaisia kuvittelevatkin vissiin. Yleensä kauppiaat ovat järkeviä ihmisiä, jotka kyllä tuntevat rahan arvon ja varmaan osaavat sijoittaa sitä vähän järkevämmin, kuin BB-äänestyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Missä oli Jassun kaverit finaalilähetyksessä? En tarkoita talon asukkaita....
Eivät halunneet näyttäytyä televisiossa Jassun kaa , kun on niin ruokoton mimmi suustaan.
Tpatp13 kirjoitti:
Huoh. Äänestyksessä tapahtui vain sama mikä tällä kaudella monesti käynyt. Jassun äänestäjät aktivoitui viimeisellä mainoskatkolla ja meni akista ohi. Noin ne äänestykset BB ssä voitetaan. Pistin itsekin Jassulle ääniä viimeisellä katkolla. Akin äänestäjät oli liian itsevarmoja ja pitivät voittoa varmana niin Jassun äänestäjät saivat sitten ohitettua. Täysin reilu voitto hyväksykää se. Meillä on ollut jo monta Akia BBssä. Jassuja on vain 1. BBn äänestykset voitetaan viimeisellä katkolla.
Miksi ei sanottu milloin äänestysaika loppuu? 0,02 ääniero on vitsi. Elina sanoi tuloksen vasta kun tuotanto oli varma että Jasmiinan johto.
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki, että on ollut edellisessä työpaikassa lähihoitajana jotain hämminkiä. Mitähän siellä tarkalleen on tapahtunut.
Mutähän se tarkalleen sulle kuuluu? Ja uskotko tarkalleen kaiken mitä joku kirjottaa? Huhhuh hommaappa itselles medialukutaitoa,
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki, että on ollut edellisessä työpaikassa lähihoitajana jotain hämminkiä. Mitähän siellä tarkalleen on tapahtunut.
Ja tämä kuuluu vauvapalstaisille, koska..?
Vierailija kirjoitti:
No mitä sille akille olisi muuta pitänyt, eihän aki voittanut. Aki onnittelee jassua ja poistuu takavasemmalle. ELina sille jutteli siinä lavalla vielä kun jassu sai shekkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin toivonut voittoa joko Taaville tai Lasselle. Pekka ja Samirkin olisi ollut parempi voittaja kuin Jassu. Ei Jassussa sinänsä vikaa ole, mutta tympii todella paljon vaan tuo, että yksi ihminen nostettiin koosteissa näyttävään erityisasemaan.
Kerrohan, mitä tuotannon olisi pitänyt tehdä: näyttää koosteissa minuuttitolkulla sitä, kun Aki/Samir/Sanni/tms. istuu mykkänä sohvannurkassa? Tai kuinka Lasse kertoo pk-huoneessa, että joo kiva tehtävä ja tosi hyvä meininki hei?
Eihän se Jassun vika ole, että oli ainoita viihdettä tuottavia asukkaita koko kaudella, ja pk-huonevisiittinsä olivat usein silkkaa stand up -komiikkaa. Vain umpitollo tuotanto jättäisi sellaiset näyttämättä, kun viihdeohjelmaa tehdään!
No mites Pekka? Varsinkin loppuaikoina Pekka oli sata kertaa viihdyttävämpi ja älykkäämmät temput näkyvyyttä saadakseen. Hänellä oli jotain ideaakin, ainakin ajoittain.
Jassun monotoninen alusta loppuun samalla kaavalla (suunnitellusti) miltei samoilla kliseillä, omasta mielestään nerokkailla vertauksilla toistunut monologi alkoi puuduttaa.
Pekka pudotettiin tahallaan niin aikaisessa vaiheessa pois.
Vaikka Pekka ärsytti varsinkin alussa niin muuttui loppua kohti rauhallisemmaksi, mutta silti oli näkyvillä.
Kiroiluakin oli todella vähän Jassuun verrattuna.
Häpeäisin naisena, esimerkiksi suorassa loppulähetyksessä talossa ensin huusi v...ua moneen kertaan, sitten ei, ei, ei, sitten taas pari saa...tanaa. eli loputon kiroiluvirta tuli miltei taukoamatta ulos suusta.
Kiroilu, opetellut lauseet ja valitus ei vaadi paljon älyä, muuntyylinen puhe vaatii.Minä aioin jo lähteä vastaamaan tähän viestiin, mutta kun luin kommentin loppuun, ei enää kiinnostakaan. Täällä ei ole mitään järkeä argumentoida näille tyypeille, jotka jankuttavat tuota "naisen pitäisi hävetä, jos ei osaa muuta kuin huutaa v*ttua ja istua jalat levällään" -u li naa.
Niin? Ja mitä puolusteltavaa tähän ko. käytökseen osaat sitten itse sanoa? Olisit vain vastannut miten itse koet tuon käytöksen ja jos se on ok ja suositeltavaa niin miksi?
Miksi on upeeta kun nuori ihminen tekee noin kuten itsekin viestin lopussa kuvasit?
Ja miksi yleistiedon puute on ihailtava piirre?
Olisi todella mielenkiintoista lukea mikä on vasta-argumentti jos ei ole "mitään järkeä kommentoida näille tyypeille".
Ja sitten kukaan ei kuitenkaan osaa sanoa muuta kuin kiroilua ym. paheksuvat ovat itse tyhmiä eivätkä tajua mitään.
Mitä meidän pitäisi sitten tajuta?Naisten kuuluu joidenkin mielestä ilmeisesti edelleen olla hiljaa nättinä ja hoikkana nurkassa eikä osallistua miesten maailmaan. Miehet sen sijaan saa tehdä mitä vaan. Pukeutua vaikka mekkoon. Tasa-arvoista? Naisviha kukoistaa ja sitä ihme kyllä viljelee tällä palstalla juurikin naiset.
Uskomatonta sikäli, että juuri BB:n kaltainen hömppäviihdeohjelma paljastaa näin radikaaleja asioita yhteiskunnan rakenteista ja naisvihan kukoistuksesta vielä tänäkin päivänä. Tiivistettynä: naisen ei sovi käyttäytyä kuin mies. Nainen ei saa kiroilla, laiskotella, olla äänekäs tai vaatelias. Nainen ei saa edes olla hauska! Naisen tulee ajatella jatkuvasti omaa edustavuuttaan ja miehen katseen alla olemista.
Terveisiä vaan sinne 1950-luvulle. Aivan hyytävä meininki.
Vierailija kirjoitti:
Jassuhan kehui kuinka tulevat junalla studioon ja ovat tuiterissa. Siis eikö päästetty studioon vai menikö sukset ristiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka tapauksessa kisa ei ollut reilu, kun Jasmiinaa suosittiin räikeästi ihan koko kauden. Tuotanto hehkutti tuota itsekästä manipuloivaa, laiskaa, kiroilevaa, valittelevaa läyhääjää ja kiusaajaa antamalla ylivoimaisesti eniten ruutuaikaa, koosteiden juontajat kehuivat ylenpalttisesti, vieraiksi oli oudosti valikoitunut Jassu-faneja ja bestis-Minnakin palautettiin hetkeksi taloon.
Jassun saamasta ruutuajasta on turha valittaa. Ne saavat ruutuaikaa, jotka ovat viihdyttäviä, ja äänekkäät ekstroverttikisaajat ovat luonnostaan viihdyttävämpiä kuin hiljaiset ja ujot. Ja huom, hiljaisemmat introvertit voivat ehdottomasti olla kiinnostavia, mutta tosi-tv-formaatissa haetaan enemmän räiskyviä tunteita, joita kameroidenkin on helppo kuvata.
Turha myös kommentoida, ettei Jassun valitus ja kiroilu ole viihdyttävää - ei viihdyttävyys välttämättä olekaan hauskaa ja älykästä, vaan mitä vain mekkalaa, joka kiinnittää ihmisten huomion ja saa aikaan positiivisia tai negatiivisia reaktioita. Hiljaisempi Aki sai vähemmän ruutuaikaa, koska oli paljon hiljaa tai keskusteli sivistyneesti jostain metsäkoneista, mikä nyt vaan ei riitä sellaiseksi sisällöksi, jota näytettäisiin paljon koosteissa jos on tarjolla myös Jassun överillä tunneskaalalla vedettyä älämölöä.
meitä katsojiakin on erilaisia, minä olisin paljon mieluummin seurannut iltaisin kotisohvalta ennen nukkumaanmeno rauhallista keskustelua ja iloista rupattelua kuin kiroilua ja katsonut toisten maalittamista ja kiusaamista, tai vaihtoehtoisesti kuunnellut, kun koko ajan yksi ihminen :kiljuu: ja möykkää ja ne ajat kun ei sitä tee, on juoruamassa - en arvosta mitään noista luonteenpiirteistä, edes bb:ssä. Jasmiinan _ainoa_ hyvä puoli talossa oli se, että hän on sanavalmis ja ainakin päiväkirjahuonesessioissa osasi hyvin sanoittaa tapahtumat, tosin ne oli jo näytetty telkasta katsojille, joten se jassun sanoitus oli jokseenkin turhaa toistoa. Jassulle varmasti sopisi joku uontajan työkeikkaura pienelle yleisölle, ihan vaikka karaokejuontajana tai baarissa joku pelien vetäjän rooli yms.
Talossa oli monen monta iloista rupatteluhetkeä, joissa Jassu oli mukana haukkumatta kiroilematta ja valittamatta, möykkäämättä, kiljumatta jne. Jos olisit katsonut 24/7 olisit nähnyt Jassulta paljon nimenomaan tällaista. Aika usein kuului rupattelun lomassa asioita, joista Jassu pitää ja tilanteita, jotka hänen mielestään ovat olleet hauskoja. Kun viittaat pk-huonepuheisiin, oletan, että olet katsonut pelkkiä koosteita. Silloin on vähän hölmöä ihmetellä, miksi ei näytetä rauhallisia rupatteluita, kun niihin koosteisiin kerätään juuri niitä räikeämpiä hetkiä siltä päivältä ja keskitytään bb:n käsikirjoittamiin tapahtumiin. Pk-huoneessakin bb nimenomaan kyselee mielipiteitä muista asukkaista, tilanteista ja tehtävistä, joten on aika epäreilua syyttää asukasta siitä, että ei osaa muuta kuin juoruta ja valittaa ja toistaa jo nähtyjä asioita. Koosteista jää pois nimenomaan ne aidot spontaanit keskustelut ja mielipiteiden ja huumorin helmet.
Itse asiassa nyt vasta tajusinkin, miksi monet sanovat, että Jassu juoruaa koko ajan muista asukkaista, kun porukka puhuukin näistä pk-pätkistä. Itse kun en ole koosteita juurikaan seurannut, joten en tietenkään ole nähnyt, että Jassu jatkuvasti jostakusta juoruilee ja puhuu selän takana. Harmi tosiaan, että koosteen katsojat kuvittelevat, että Jassu jotenkin innosta puhkuen aina kipittää pk-huoneeseen marmattamaan muiden ihmisten tekemisistä, kun totuushan on se, että bb sinne huoneeseen kutsuu ja siellä nimenomaan näitä asioita kyselee ja sitten leikkaa koosteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Luki myös ettei ole suorittanut opintoja loppuun asti. Ilmankos Julkiterhikissä ei ollut ammatti tietoja.
Ootko tosissas että oot niin utelias että kävit julkiterhikissä tutkimassa. Hanki elämä niin ri mee tv-hahmot noin ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Jaccu meni kohti voittosekkiä, ei siinä ehdi ihmisiä havaita, Eli Jaccu voitti 32 000. Iso raha Jacculle. Onhan tuo surkea summa, olisi vaikka edes 50 000 puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei äänet mennyt läpi Akille vaikka ei ollut ruuhkaa....perusteeton väite ettei ole saldoa???
Kuka enää luottaa BB tuotantoon ja Virtaseen???Kyllä ne läpi menivät, niitä ei vain ollut tarpeeksi.
Niinpä. Luulen että Akin kannattajat kuvittelivat jokun kyläkauppiaan hoitavan Akin äänestyksen ja itse ei tarvitse panostaa. Kyläkauppias olikin varmaan tykittänyt tietynmäärän ääniä Akille heti äänestyksen alettua, siksi Akilla oli niin huomattava johto vielä lauantaina, vaan kun pelkät kauppiaan antamat äänet ei riittäneet, Jassulle lähti tulemaan ääniä tasaisesti koko ohjelman ajan loppuakohden kiihtyvällä tahdilla ja Akille kävi vanhanaikaiset toinen kisaaja kiilasi maalisuoralla ohi.
Minun ääneni eivät ainakaan tulleet perille Akille. Olin maksamassa pankin sivuilla, kun osuuspankki kaatui. Ihmettelin, miksei maksua ollut veloitettu tiliotteessa vaikka näytti siltä, että se olisi mennyt läpi. Sitä ei näy tiliotteessa vielä tänäänkään. Kuinkahan moni maksoi osuuspankin kautta ja kävi samalla tavalla?
Itse kannatin Akia ja Anssia voittoon, mutta luettuani tämän palstan ala-arvoista Jassun haukuntaa, olen tosi tyytyväinen, että hän voitti. Siitäs saivat haukkujat opetuksen. Tuskin olen ainoa, jonka sympatiat menevät haukutun puolelle, kun järjellä jokainen ymmärtää, ettei noissa haukkumisissa ole muuta, kuin haukkujien omien mielenterveyden ongelmien heijastuma kyseessä. Joidenka kohteeksi voi joutua kuka vaan helppo uhri.
Hähhäh, siitäs saivat ilkeät haukkujat. Menkää keskenänne itkemään, kuinka taas on vääryys voittanut ja sekin raha olisi pitänyt mennä kodittomille koirille ja miten teidän verorahoilla sitä ja teidän verorahoilla tätä jne.
En nähnyt erään nimeä, voi olla että tuli sukunimi väärin. Täytyy uudestaan katsoa.
Olen mies. Pitääkin katsoa joutessaan noita videoita että olisikko voittajassa tulevaa Vaimomatskuu.
Tekstiviestillä pääsi ja puh.soitto ja ilmoitetaan äänesi rekisteröitynyt. En äänestänyt NYT. Aiemmin erästä.
Hoitoala ei ole kaikkia varten. Aika moni sieltä on lähtenyt muualle.