Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Faceryhmätkä ei mulla näy toimivan, ovat varmaa niin ruuhkautuneet.
Kunpa joku rikas sponsoroisi jassulle tuhansia ääniä äkkiä.
Jassulle lähtee tosissaan nyt ääniä. Pakko saada voittajaksi.
Jassun äänestäjät ovat häpeäksi koko maailmalle.
Toivottavasti Aki voittaa. Jassu on ihan täysin turha märehtijä tuolla joka on paskonut omat asiansa. Aki on oikeasti aito ihminen. Ansaitsee voiton
Vierailija kirjoitti:
Anssilta ei kysytty kenen toivoisit voittavan mutta tottakai Lasselta ja Taavilta kysyttiin.
Juu huomasin kanssa saman eli selvästi nyt yritetään ohittaa Aki .
On harmi etten luottanut intuitioon, ensi kerralla luotan. Alussa jo aavistin Akin voiton. Voi mitkä voitot sillä olisi vedonlyönnissö takonut!!
Olen pettynyt. Kauhuskenaario toteutumassa. Katsoinko ihan turhaan koko kauden? Jassu ei saa lanttiakaan ja häviää tosi pienellä erolla Akille, joka asuu kotona vanhemmillaan eikä ole huolen häivää rahasta eikä mistään. Aki ollut kaikista tylsin asukas.
Jasmiina sai hyvän miehen, Bb-voittajan.
Onnea Lieksa :)
Vierailija kirjoitti:
TOPI voittaa!
---
Jääkö ihana Topi heitteille. Kanta-kuppila menee kiinni ja pakkaset/lumipyryt vaikeuttaa ravinnon saantia jatkossa. Topi nimestä tulen todennäköisesti muistamaan jatkossa myös Lassen ja Samirin mukanaolon hellyttävästä Topin hyvinvoinnin huolehtimisesta ja ruokinnasta. 💙
Samaan talouteen menee voittorahat. Onnea nuoripari Jasmiina & Aki! <3
Kauden henkinen voittaja oli nuorekas Minna.
Vierailija kirjoitti:
Akin on pakko voittaa.
Jassu ärsyttävin 12 vko.
Kannattaa vaikuttaa. Itse laitan Akille loppuun asti ääniä, koska Jassu vastassa. Ei ole Aki ollut suosikkini, mutta nyt pelataan.
Vierailija kirjoitti:
Voi toi Jassu vielä voittaa. Luulen.
Ei voita, joku järki tässäkin pitää olla, toki studiossa näyttää 30 000 jakajia olevan käsi ojossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon niin pettynyt tähän kansaan, jos aki tosiaan voittaa.
Joo onhan se ihan kamalaa, että voittaa ihminen joka on aito, reilu, mukava ja hyväsydäminen. Tuo kiroileva (tälläkin hetkellä hokee saatanaa putkeen) muita kohtaa hyökkäävä ja jatkuvasti valittava "anstaiseekin" voiton. Not. ainiin ne läyhäyskerhot minnan kanssa.
Hävetköön koko Suomen kansa, kun Akia äänesti. Kaikkien aikojen huonoin voittaja heti Teijan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Aki voittaa. Jassu on ihan täysin turha märehtijä tuolla joka on paskonut omat asiansa. Aki on oikeasti aito ihminen. Ansaitsee voiton
Ehdottomasti!!!
Koko vidun Suomen vhaittrsäh kattoo tätä paskaa, ajatelkaa millanen sosiaalinen ilmiö tämä on
Surullista että suomessa on näin paljon näin separia jengiä
Vierailija kirjoitti:
Taavi meni ekana Lassen luokse. :D
Tuttu ja turvallinen :D Lassekin sanoi, että mee nyt moikkaa kavereitas.
Tänään on tulista seksiä hotellihuoneessa. Taavi💓Lasse