Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
101361/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei Aki välttämättä ärsyttäis edes niin paljoa, mutta kun on koko kauden jatkuvalla syötöllä lukenut fb:n BB-ryhmästä Akin läheisen kirjotuksia, niin en vaan enää voi sietää koko henkilöä ja hänen lähipiiriään. Jatkuvaa muiden asukkaisen mollausta ja keksimällä keksittyä skeidaa, joissa Aki nostetaan jalustalle. 

Semmosta peliä itä-suomessa. Tulloovat pian kollauttamuan jos iei sua iäniä.

Vierailija
101362/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki❤️voi että miten jännittää voittaako vai ei. Minä äänestän Akin voittoon! Rehti,aito, mukavan lupsakka Suomalainen mies, joita muuten harvoin enää tapaa!!

Aha, Akin läheinen on tullut taas paikalle... Joko täytekakut on syöty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
101363/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki❤️voi että miten jännittää voittaako vai ei. Minä äänestän Akin voittoon! Rehti,aito, mukavan lupsakka Suomalainen mies, joita muuten harvoin enää tapaa!!

onko nuo muut miehet jotenkin vähemmän aitoja ja rehtejä? 

Vierailija
101364/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei Aki välttämättä ärsyttäis edes niin paljoa, mutta kun on koko kauden jatkuvalla syötöllä lukenut fb:n BB-ryhmästä Akin läheisen kirjotuksia, niin en vaan enää voi sietää koko henkilöä ja hänen lähipiiriään. Jatkuvaa muiden asukkaisen mollausta ja keksimällä keksittyä skeidaa, joissa Aki nostetaan jalustalle. 

No ketäs nämä akin mollaajat on? Ei ainakaan läheisiä, äänestäjiä. Sama ärsytys, mutta kohteet erit.

Vierailija
101365/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmosta peliä itä-suomessa. Tulloovat pian kollauttamuan jos iei sua iäniä.

?

Vierailija
101366/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa että olette nyt Akin kimpussa ja Jassu saa olla rauhassa.

Pelottaa vissiin että Aki voittaa.

Voittajasuosikin kimpussa ollaan ja aiemmin se oli Jassu.

Mulle on ihan sama kuka tämän voittaa, yritän vaan pohtia syitä miksi Aki on yhtäkkiä niin suosittu asukas. Mikä siitä tekee hyvän bb-asukkaan? Sekö että se ajaa työkseen metsäkonetta tai asuu lieksassa vanhempiensa luona? Kukaan ei tunnu osaavan vastata siihen, joten päättelen siitä että Akia äänestetään jotta kukaan muu finalisteista ei voittaisi, ei siksi että Aki olisi jotenkin erityisesti tykätty. 

Jassukin on tuonut taloon enemmän sisältöä kuin Aki, joten näin katsojan kannalta Jassu ei olis huono voittaja alkuunkaan. 

Jassu, Lieksalaisten unelmaminijä. Voee mahoton.

Vierailija
101367/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maaseuvulla noita näkkee, ei oo ulkomailla käyneet eikä ymmärrä maailman pahuudesta mittään

Vierailija
101368/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki on kuin pikkupoika lippisväärinoäin. Meillä yläasteikäiset pukee tuollain. Lieksassa kohta kolmekymppiset ehkä. Ei hyvä.

Akin mollaaminen täällä ei vaikuta äänestämiseen eikä kenenkään muunkaan. Itse äänestän Akia.

Pystytkö vielä kertomaan, miksi äänestät häntä? Haluaisin oikeasti ymmärtää, millä tavalla näet hänet viihdyttävänä ihmisenä. Mitä talosta olisi jäänyt puuttumaan, jos hän olisi lähtenyt ensimmäisellä viikolla? 

eri

Tämä sama kirjoittaja yrittää provosoida. Ei kannata vastata, tulee haukut kuitenkin.

Olen eri, mut mä en myöskään tajua Akin ns. suosiota mitenkään. Tylsä hahmo.

varmasti mukava ja aito kaveri, mutta niinhän ne on nuo muutkin. Oon yrittänyt miettiä että mikä Akista tekee hyvän bb-asukkaan, mutta en vaan keksi. Tylsää olis katsojalla jos talo olis täynnä Akin kaltaisia. Akin puheesta on välillä täysin mahdotonta saada jopa selvää, eikä se ole erityisemmin loistanut annetuissa tehtävissä, saati keksinyt sisältöä tehtävien ulkopuolella. Aki pääsee näkyvimpien ja kekseliäämpien asukkaiden siivellä kohti finaalia ja täysin käsittämättömästä syystä vielä voittaakin sen. Lähinnä siksi ettei se herätä mitään tunteita mihinkään suuntaan. Moni äänestää Akia vaan siksi ettei joku toinen voittaisi, ei siksi että haluaa nimenomaan Akin voittavan. 

Väärässä olet. Moni äänestää Akia koska pitävät hänen olemuksestaan.

Eikä läheskään kaikki katso 24/7.

Oma suosikini on joku muu.

Vierailija
101369/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki kattelee silittäessään kameraa aina välillä, joka on sen yläpuolella. Hyvin on silitetty paita. Eipä sen muuta sit tartte.

Vierailija
101370/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut on hoitanut raha-asiansa paitsi tämä läyhääjä. Aina viina mielessä ja bileet.

Vierailija
101371/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ketäs nämä akin mollaajat on? Ei ainakaan läheisiä, äänestäjiä. Sama ärsytys, mutta kohteet erit.

En ymmärrä kysymystä. Akin mollaajat ovat varmaan niitä, jotka ovat kyllästyneet Akin aiheettomaan suosioon ja esim. tuon Akin läheisen käytökseen?

Vierailija
101372/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai pojilla on pikkutakki ja fiksut housut, reikä farkutkin käy . 

Vierailija
101373/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

maaseuvulla noita näkkee, ei oo ulkomailla käyneet eikä ymmärrä maailman pahuudesta mittään

Ei mitään ääniarvoa Akissa minulle, tuollaisia on 30 tusinassa. Äänestän jotain uniikimpaa.

Vierailija
101374/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

piäasia ettei Taavilasse voita. 

Vierailija
101375/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmottii tämmöttii missä näitä murteita? 

Vierailija
101376/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PimpeliPJÖMPELI

Vierailija
101377/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki on kuin pikkupoika lippisväärinoäin. Meillä yläasteikäiset pukee tuollain. Lieksassa kohta kolmekymppiset ehkä. Ei hyvä.

Kylläpä se nyt Akin menestyminen talossa ottaa koville, kun täytyy ihan asiakseen ryhtyä kirjoittamaan epäselvällä suomella jotain toisen lippiksen käytöstä.

Voihan hitsi. No ehkä sitten vuoden kuluttua löytyisi sinullekkin mieleinen Bb-voittaja.

Jaksuja sinne siis.

miten se on tuolla menestynyt? Mitä Aki on tuonut taloon tällä kaudella? Tehtävissä keskinkertainen, tehtävien ulkopuolella ei edes sitä. Pari kertaa humalapäissään erehtynyt jopa puhumaan. Jätkä on täysin Anssin siivellä liitänyt finaaliviikolle.

Vierailija
101378/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Akin mollaajat ovat varmaan niitä, jotka ovat kyllästyneet Akin aiheettomaan suosioon ja esim. tuon Akin läheisen käytökseen?

Olen kyllästynyt koko Akiin. Ällöttävä jo senkin takia että Hengaa Jassun kanssa.  Hyi hyi hyi.

Vierailija
101379/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa siellä Lieksan vanhemmat olla ilolla vastassa bb-miniää   :  )))))))))))))))

Kuuluuks Akin ihmissuhteet sinulle jotenkin?

Akin ...mitkä?

Vierailija
101380/105262 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Kaiken odottaa tulevan ilmaiseksi.

Ketju on lukittu.