Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa että olette nyt Akin kimpussa ja Jassu saa olla rauhassa.
Pelottaa vissiin että Aki voittaa.
Voittajasuosikin kimpussa ollaan ja aiemmin se oli Jassu.Mulle on ihan sama kuka tämän voittaa, yritän vaan pohtia syitä miksi Aki on yhtäkkiä niin suosittu asukas. Mikä siitä tekee hyvän bb-asukkaan? Sekö että se ajaa työkseen metsäkonetta tai asuu lieksassa vanhempiensa luona? Kukaan ei tunnu osaavan vastata siihen, joten päättelen siitä että Akia äänestetään jotta kukaan muu finalisteista ei voittaisi, ei siksi että Aki olisi jotenkin erityisesti tykätty.
Jassukin on tuonut taloon enemmän sisältöä kuin Aki, joten näin katsojan kannalta Jassu ei olis huono voittaja alkuunkaan.
onko käynyt mielessä että ihmiset nyt vain tykkäävät Akista ihan Akin itsensä takia. Aki oli alkuun hiljanen ja koko ajan noussut enemmän ihmisten suosioon omana itsenään.
Eli Akin kaltaisia bb-asukkaita halutaan taloon? Mitä viihdykettä Aki on esim. sulle tuonut 3 kuukauden aikana? Muuta kuin murteen ja sen että on mehtätyöläinen. Mikä se Akin punainen lanka asukkaana on?
Suurimmaksi osaksi Akia taidetaan äänestää vaan koska sitä pidetään reppanana. Säälistä.
Miksei mene lähiksen töihin ja maksa velkaansa pois?
Säälivoitto Akille. Tollukka on varmasti ylpeä kun voitti säälistä eikä siksi että ihmiset ois aidosti tykänneet hänestä.
Kyllä sen ahkeruuden näkee vartalon muodoista, jos sitä on vai onko vain pelkkää makailua ja viinalla läträämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi ja Lasse on kyllä ihan kuin joku pariskunta. En yleensä sano näin, mutta kyllä noiden kahden välillä on jotain kemiaa.
iiiiii Onko Lassella makuukuoneessa aseita.
Sinulle pitäisi luunappi antaa otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa että olette nyt Akin kimpussa ja Jassu saa olla rauhassa.
Pelottaa vissiin että Aki voittaa.
Voittajasuosikin kimpussa ollaan ja aiemmin se oli Jassu.Mulle on ihan sama kuka tämän voittaa, yritän vaan pohtia syitä miksi Aki on yhtäkkiä niin suosittu asukas. Mikä siitä tekee hyvän bb-asukkaan? Sekö että se ajaa työkseen metsäkonetta tai asuu lieksassa vanhempiensa luona? Kukaan ei tunnu osaavan vastata siihen, joten päättelen siitä että Akia äänestetään jotta kukaan muu finalisteista ei voittaisi, ei siksi että Aki olisi jotenkin erityisesti tykätty.
Jassukin on tuonut taloon enemmän sisältöä kuin Aki, joten näin katsojan kannalta Jassu ei olis huono voittaja alkuunkaan.
Kukaan ei halua vastata typerään kysymykseen. Jos kertoo mielipiteen, saadaan taas haukkumisen aihetta.
Sepä se, kun kukaan ei ole osannut perustella mielipidettään Akista.
Jokainen saa kannattaa ja äänestää sitä asukasta ketä haluaa. Ei siihen mitään perusteluja tarvita kenenkään kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Akiahan äänestää koko lieksan kunta js yrittäjät.epäreiluu..nytpä näkee onko äänestys rehellinen
Onko toi äänestys joskus ollu rehellistä? Sehän menee jo siinä persiilleen kun äänestystilanteita näytetään kesken äänestyksen. Mun mielestä ois reiluinta ettei kukaan tietäs missä mennään ennen lopputulosta.
Mua jännittää ihan v*tusti saanko ne rahat!!!
Ettekö tiedä että Lieksan kauppias on käskenyt kaikkien yrittäjien äänestää akia että varmasti voittaa. Minä en ainakkaan äänestäisi vaikka olisin sukua tai asuisin naapurissa.
JAsmiina sai jo kaksi tonnia ja sanoi itse, että se on hänelle tosi iso raha, joten varmasti on täysin tyytyväinen siihen.
Anssi haluaa Lassen hajuvettä 💫
Tuo Lasse meinaa vissiin olla voittaja ja jäädä tuonne taloon. Vieläkään oo saanu vaatteita päälle, tuo saunatakki päällä edelleen.
Aki puhuu itsestään jo kolmannessa persoonassa. Voi voi. Pahenee vaan.
Höpö höpöä, ei tod.Akia säälistä äänestetä. Aki ollut monelle ehdoton suosikki jo alusta asti. On oma itsensä eikä esitä mitään! Nämä sliipatut muut jätkät eivät ansaitse voittoa.
Älkää nyt tukehtuko tuskaanne. Aki voittaa ja uskon, että osaa ottaa tilanteen rauhallisesti eikä jää roikkumaan seiskaan ja muihin tositoosajuttuihin. Menee kotiin ja jatkaa työhommia, kuten ennenkin. Annetaan hänen perheineen olla rauhassa. Aki ei ole nyt poliitisesti vastuussa neulaskadosta eikä susikannatakaan. Antaa vihreiden terttujen hössöttää, kunhan eivät ihan koko Suomea myy.
Toivottavasti jokainen joka haaveilee BB julkisuudesta lueskelee näitä, vaikkapa tämän päivän antia, kannattaako. Monilla muilla alustoilla on roisimpaa.
Miksiköhän viina on niin tärkeää Jasmiinalle.
Onko mallin oppinut kotoa.
Olisi vain pitänyt luottaa intuitioon jo alussa ja veikata Akia voittajaksi. Olen vain turhan nössö vedonlyöjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lasse meinaa vissiin olla voittaja ja jäädä tuonne taloon. Vieläkään oo saanu vaatteita päälle, tuo saunatakki päällä edelleen.
Ihana Lasse ❤️ Mut nyt tuli kiire, ku pitää lähteä ulos.
1.Jassu
2.Lasse
3.Taavi
4. Aki
5.Anssi