Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa Lassen puolesta jo sunnuntai. Se Minna yrittää takuulla käydä häneen kiinni.
Varmaan odottaa katsomassa kondomi paketin kanssa. Tai musta tuntuu, että Lasse ja Minna yrittää varmaan saada lasta samantien, kun Lasse tulee talosta ulos.
Lasse ei antanut viimeksikään enää vaikka Minna yritti.
Mun mielestä Jassu on nätti.
miten äänestys? En katsonut koosteita. Täytyy katsoa myöhemmin.
Anssi tanssii ihan mielettömän hyvin. Siinä on niin monilahjakas ihminen.
Ansaitsee lahjakuutensa ansiosta voiton.
Upea ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia teidän tuttavapiirinne nelikymppisten ulkonäkö oikein on kun Taavia niin paljon kehutte? Onko teidän omat miehet lihonneet muodottomiksi vai mistä oikein on kysymys? Sehän on ihan tavallinen. Ja näyttää ihan ikäiseltään. Ei mitenkään eroa ainakaan mun tutuista. Kaikki normaalipainoisia eikä mitään kaljamahaisia.
Ei 40v. oo ees vanha, tuolta niiden kuulukin näyttää.
Ooksä se 68v BB-fanimummo 😆 40v ON vanha!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jassu on nätti.
On se ihan kaunis kasvoiltaan, varsinkin kun laittaa vähän meikkiä.
Oli hauska kattoo eilen bileitä 24/7, kun oli he niin innoissaan kun kuuli musaa pitkästä aikaa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Oliko Taavi ja Laura heija vielä yhdessä itsemurhan aikaan?
Nyt ei ihan saanu koppia tästä?
Vierailija kirjoitti:
miten äänestys? En katsonut koosteita. Täytyy katsoa myöhemmin.
On niin alussa, etei voi sanoa vielä mitään. Huominen antaa jo vähän suuntaa.
Mua itkettää kun tää loppuu!
Vierailija kirjoitti:
Anssin tanssi, WAU!
Aivan mahtavaa, hyvä Anssi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia teidän tuttavapiirinne nelikymppisten ulkonäkö oikein on kun Taavia niin paljon kehutte? Onko teidän omat miehet lihonneet muodottomiksi vai mistä oikein on kysymys? Sehän on ihan tavallinen. Ja näyttää ihan ikäiseltään. Ei mitenkään eroa ainakaan mun tutuista. Kaikki normaalipainoisia eikä mitään kaljamahaisia.
Ei 40v. oo ees vanha, tuolta niiden kuulukin näyttää.
En tiennyt, että hän on 40v. ennenkuin täältä luin.
Jasmiina ja Aki. Paras BB-pari ikinä!
Anssista tulee mieleen tanssiessa se ysäriräppäri, jolla oli se Can't touch this -kappale. En muista nyt nimeä...hetkinen. Niin joo, MC Hammer. Samanlaiset haaremihousut ja kaikki.
Juoko Jasmiina aina noin paljon kaikki mitä on tarjolla. Pahalta näyttää juopon elkeet.👎
Jasmiina ja Aki on NIIN pari!!
Bileissä oli todella ärsyttävää, kun Jasmiina lauloi lähes kaikki biisit, niin ettei alkuperäisen laulajan ääni kuulunut ollenkaan. Todella rasittava ihminen, pilasi kuuntelijoiden tunnelman. Tuskin kukaan halusi Jasmiinan laulua kuunnella.👎👎👎👎