Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jasmiina on todella rasittavaa seurattavaa. Hokee samat asiat moneen kertaan ja nauraa ihan tyhmille jutuille.
Vauuuuu kirjoitti:
Taavin video oli mahtava!!!!!
Saman tasoinen kuin toisillakin. Ei poikkea niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä toi Jassun kämppis juttu on ?
Joku Jassun tunteva oli kirjoitellut ylilaudalle siitä, että oli mm. myynyt kämppiksen kamoja sen selän takana yms.
Löytyypä Jassusta eri puolia.... Huohhhh.
Ja sinä uskot kaiken mitä sairaat trollit nettipalstoilla kirjoittelee, helpostipa oot vietävissä.
Kirjoittaja vaikutti kyllä vakuuttavalta. Samaan tapaan kuin ne Jassun "opiskelijakaverit" ja "työkaverit" tällä palstalla, jotka kehuvat Jassua sympaattiseksi kollegaksi.
Kyllä sillä tutulla oli aika hyvin yksityiskohtia esim. ne sähköpostit
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina on todella rasittavaa seurattavaa. Hokee samat asiat moneen kertaan ja nauraa ihan tyhmille jutuille.
Mitä se turkkilainen syöttöporsas siellä taas hupsuttelee?
Karmee video Lassella,sopii kyllä sille. On just noin mageeee. Olen voittaja. Ei nais-seikkailuja.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tuntuu et Taavi ois ollu tällä viikolla vähän rennompi ku aiemmin. On se vieläkin vähän kiukutellu, mut tuntuu että nyt oon enemmän nähny sen nauravan kun yleensä.
Taavi kävi taas varmaan PK:huoneessa vinkumassa juomapoliisin paikkaa, mutta ei saanut. Kertoi, että Anssi saa ihan ottaa itse viiniä, kun hän ei nyt ole mittamiehenä.
Lasse oot voittaja ku tuut ulos ja vaikket voittaiskaan oot jo voittaja♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Jassun tunteva oli kirjoitellut ylilaudalle siitä, että oli mm. myynyt kämppiksen kamoja sen selän takana yms.
Siis mitä.. Kamala. Pitää käydä lukemassa.
Sieltähän se löytyi vielä ja se juttu on kyllä karmiva.
Tietääköhän tuotanto. Kyllähän niitten kätyrit näitä palstoja käy lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tuntuu et Taavi ois ollu tällä viikolla vähän rennompi ku aiemmin. On se vieläkin vähän kiukutellu, mut tuntuu että nyt oon enemmän nähny sen nauravan kun yleensä.
Taavi kävi taas varmaan PK:huoneessa vinkumassa juomapoliisin paikkaa, mutta ei saanut. Kertoi, että Anssi saa ihan ottaa itse viiniä, kun hän ei nyt ole mittamiehenä.
Mitään vinkunu senkin hinuri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on varastamista, ja vielä asuinkumppanilta. Pitää olla kova luonne että pystyy.
Kirjoittaja taisi kertoa, että kämppis oli saanut asian selville kun hoitaa Jassun meiliä sen ollessa talossa. Aikamoinen paukku varmaan huomata tuollaisia asioita.
Varmasti aikamoinen järkytys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyypä Jassusta eri puolia.... Huohhhh.
Ja sinä uskot kaiken mitä sairaat trollit nettipalstoilla kirjoittelee, helpostipa oot vietävissä.
Kirjoittaja vaikutti kyllä vakuuttavalta. Samaan tapaan kuin ne Jassun "opiskelijakaverit" ja "työkaverit" tällä palstalla, jotka kehuvat Jassua sympaattiseksi kollegaksi.
Kyllä sillä tutulla oli aika hyvin yksityiskohtia esim. ne sähköpostit
Kiitossss..
Näkeekö noi videot jostain, ruutuplussassa niin surkea ääni niissä, että suurin osa meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Karmee video Lassella,sopii kyllä sille. On just noin mageeee. Olen voittaja. Ei nais-seikkailuja.
Vähän nolo. Nyt ymmärään miksi on niin epävarma.
Öö.. Missä ne bileet on..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilenkin Taavi huusi pk:ssa niin lujaa että Lasse kuuli sen olohuoneeseen : )))))
Jassu tekisi viisaasti jos lähtisi vähin äänin talosta huomenna. En ole Jassu fani, mutta sanon tämän ihan hyvällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihavalla naisella utareet esillä ja tyrkyllä. Ihan sama kuin pojat ottaisivat lerssin esiin syödessään ruokapöydän ääressä.
Vaikka mitä näyttelisi, niin ovat nähneet hässäkän ulkoa ja sisältä. Ei hitä hytkäytä.
Se on ehkä rajuinta kun heilui menkkojen aikana stringeissään, Mahtaa olla lakana täynnä kuivuneita veritahroja.
Se oli näyttelemistä. Nauroi valituskipunsa jälkeen. Kaikenhan hän liioittelee.
Tylsää toi Lassen ja Taavin poikaleikki. Jättäisivät sen kotiin. Enkä halua nähdä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Öö.. Missä ne bileet on..?
Ja musiikki, no ehkä hetken soittavat kun kooste loppuu että voivat siellä mainokseksi vilauttaa näin hienoja bibiksiä 24/7 katsojat seuraa.
ADHD. Se diagnoosi tuollaisilla on täälläpäin.