Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
96381/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsojat päätt6ää kuka voittaa. Miten tuo vedonlyönti? Jotkut saattaa laittaa suuriakin summia jotta saavat omansa pois. En tiedä kun en harrasta moista. 

Maksimipanokset sen verran säädeltyjä että ei tuu onnistumaan.

en tiedä panoksista mutta jotkut kimpassa

Vierailija
96382/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammasklinikkahan voisi sponsoroida Akia kun voittaa BB

Fanit voisi sponsoroida Jassun rasvaimuun ja ostaa tietokirjoja kun aikoi yleisivistää itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
96383/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aki sattuis tän skaban voittamaan niin hänhän vois tehä Krisut ja hoitaa leegot kondikseen palkintorahoilla.

Kiinnostaako laittaa, jos itseä ei häiritse? 

Tajuaakohan itse edes että niissä saattaa olla jotain pientä vikaa?

Voisit perustaa vinkkikioskin, lahjakuutesi viittaa siihen. :(

Vierailija
96384/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi palvella, jos ei Jasmiinakaan käskytä erikseen Anssia palvelemaan? Jasmiina on huono aatelinen.

Vierailija
96385/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jonnet vanittaa Akia

Ja rehdit työtä tekevät suomalaiset. Terveisin nainen 28v.

Vierailija
96386/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaateliike voisi sponsoroida Jasmiinalle kunnolliset rintaliivit.

Vierailija
96387/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOITTAKAA NYT SAADA KAALIINNE SE, TAAVI EI OLE KIUSANNUT KETAAN! ITSE SEN SIJAAN OLLUT TUOTANNON JA JUONTAJIEN KIUSATTAVANA ALUSTA ASTI! TAAVIN JA LASSEN RIITELY JA NALJAILU KERTOO HYVASTA YSTAVYYDESTA JA KUITTAILU PEKAN KANSSA OLI MOLEMMINPUOLISTA VALTATAISTELUA, JOSSA PEKKA ARSYTTI TAHALLAAN JA TAAVI ANTOI VAIN SAMALLA MITALLA TAKAISIN. KAIKKI ALKOI PEKAN TOIMISTA!

Te ette selvästikään tiedä mitä kiusaaminen oikeasti on. Kiittäkää onneanne ettette ole sitä joutuneet kokemaan, muute ei käy järkeen miten näätte sitä pakkomielteisesti kaikkialla missä sitä ei todellakaan ole. Itse paljon kiusattuna voin sanoa, että toi ei sitä ole. Eilen täällä oli hirveä show siitä kuinka Taavi haluaa Anssin ulos, luulin että jotain oli tapahtunut. Katsoin koko aamun jälkeenpäin, ei siellä tapahtunut yhtään mitään. Miksi pitää mustamaalata ja keksiä omia? Taavilla ei edes ole mitään Anssia vastaan, sanonut itse että viihtyisi Anssin kanssa ulkomaailmassa. Talossa vaan nyppii itsekeskeisyys ja Anssiin ei voi luottaa. Mitään muuta ongelmaa ei Anssin kanssa ole ollut. 

Vierailija
96388/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi aateliselle ei toimitettu omia parempia ruokia.

Vierailija
96389/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi aateliselle ei toimitettu omia parempia ruokia.

No tämä? Eiköhän sitä todellisuudessa ole tuotannon toimesta suosittu koko kauden niin herkkujen ja ruutuajan toimesta varsinkin koosteet on ympätty sen ympärille.

Jos Jassu olisi miespulinen asukas niin se olisi asukkaitten ja yleisön puolesta lempattu ulos jo alkuvaiheessa!

Vierailija
96390/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu voisi siistiytyä ja laittaa puuteria pintaan, luomiväriä vähän ja ripsaria. Hiukset paremmin, ai jaa kun on toi peruukki mutta kasvoille tehdä siisteys meikki. 

Tuskin saisi itse meikata

Taaviv ja Lasse mielellään meikkaa, pojat tietävät noista asioista

Vierailija
96391/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassulla joku iso punainen kasvoissa, paise, näppy, ihottuma. 

Vierailija
96392/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOITTAKAA NYT SAADA KAALIINNE SE, TAAVI EI OLE KIUSANNUT KETAAN! ITSE SEN SIJAAN OLLUT TUOTANNON JA JUONTAJIEN KIUSATTAVANA ALUSTA ASTI! TAAVIN JA LASSEN RIITELY JA NALJAILU KERTOO HYVASTA YSTAVYYDESTA JA KUITTAILU PEKAN KANSSA OLI MOLEMMINPUOLISTA VALTATAISTELUA, JOSSA PEKKA ARSYTTI TAHALLAAN JA TAAVI ANTOI VAIN SAMALLA MITALLA TAKAISIN. KAIKKI ALKOI PEKAN TOIMISTA!

Te ette selvästikään tiedä mitä kiusaaminen oikeasti on. Kiittäkää onneanne ettette ole sitä joutuneet kokemaan, muute ei käy järkeen miten näätte sitä pakkomielteisesti kaikkialla missä sitä ei todellakaan ole. Itse paljon kiusattuna voin sanoa, että toi ei sitä ole. Eilen täällä oli hirveä show siitä kuinka Taavi haluaa Anssin ulos, luulin että jotain oli tapahtunut. Katsoin koko aamun jälkeenpäin, ei siellä tapahtunut yhtään mitään. Miksi pitää mustamaalata ja keksiä omia? Taavilla ei edes ole mitään Anssia vastaan, sanonut itse että viihtyisi Anssin kanssa ulkomaailmassa. Talossa vaan nyppii itsekeskeisyys ja Anssiin ei voi luottaa. Mitään muuta ongelmaa ei Anssin kanssa ole ollut. 

R-a-u-h-o-i-t-u, ei tarvitse huutaa yhden BB-ohjelman takia. Minä näen Taavin ylimielisenä kiusaajana, eikä purkauksesi vaikuta siihen mitenkään. 

Vierailija
96393/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne Anssi ja Aki toi 15 pistettä eilen Lemmenjoelta. Olisivat saaneetv saunan, ulkona oli kylmä ja mua alkoi paleltamaan katsoessa heitä . Laitoin saunan päälle ja maittoi uni makiasti. 

Vierailija
96394/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiten tulisin toimeen tuolla Taavin kanssa. 

Vierailija
96395/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Aki sattuis tän skaban voittamaan niin hänhän vois tehä Krisut ja hoitaa leegot kondikseen palkintorahoilla.

Jos ei nuori ihminen, joka ilmeisesti haluaa jossain vaiheessa esim. pariutua, ei vinkkaamatta tajua että suuhygienia ja purukaluston ulkonäkö on nykymaailmassa aika tärkeää niin kyllä ihmetyttää.

Voi tietysti moittia että voivoi kun ollaan niin pinnallisia, mutta onhan se terveysriskikin, samallalailla kuin ylipaino ja liikkumattomuus.

Tällä hetkellä enää 2 asukasta joilla on nää ihan perusterveysjutut kunnossa.

Vierailija
96396/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi palvella, jos ei Jasmiinakaan käskytä erikseen Anssia palvelemaan? Jasmiina on huono aatelinen.

ai niiin, tää on tää Anssin ja Anssin fanien logiikka. Kaikkea saa tehdä mikä ei oo erikseen kielletty, eikä Anssin tarvitse palvella Jassua jos hän ei erikseen Anssia käskytä. Kyllähän nuo muut osaa tehdä käskemättäkin oman osuutensa. Ei oo niin vaikeaa, vika viikko niin vois vähän yrittää edes. 

Mutta tietenkään Anssi ei yritä, eihän tuosta häädetyn perinnöstä sille ole tiedossa palkintoa.

Vierailija
96397/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassulla joku iso punainen kasvoissa, paise, näppy, ihottuma. 

Niin eikös sillä ollut kuukautiset juuri, hormonit.

Vierailija
96398/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi tekorintalihaksineen ei ansaitse voittoa.

Vierailija
96399/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne Anssi ja Aki toi 15 pistettä eilen Lemmenjoelta. Olisivat saaneetv saunan, ulkona oli kylmä ja mua alkoi paleltamaan katsoessa heitä . Laitoin saunan päälle ja maittoi uni makiasti. 

Niin ne vaan Lasse ja Taavikin toi 20 pistettä toissapäivänä tehtäväalueelta. Eivätkä saaneet siitä mitään extraa, miksi muidenkaan pitäisi. Vapaaehtoisestihan nuo tuolla on.

Vierailija
96400/105262 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei nuori ihminen, joka ilmeisesti haluaa jossain vaiheessa esim. pariutua, ei vinkkaamatta tajua että suuhygienia ja purukaluston ulkonäkö on nykymaailmassa aika tärkeää niin kyllä ihmetyttää.

Voi tietysti moittia että voivoi kun ollaan niin pinnallisia, mutta onhan se terveysriskikin, samallalailla kuin ylipaino ja liikkumattomuus.

Tällä hetkellä enää 2 asukasta joilla on nää ihan perusterveysjutut kunnossa.

Riskinä hoitamattomissa hampaissa mm. parodontiitti, hampaiden tippuminen sekä sydän- ja aivoinfarkti.

Ketju on lukittu.