Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Haluaisin nähdä Taavin ja Lassen suihkussa... yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Lasse on kyllä mukava. Moni tykkää vaikka ei olisi oma suosikki.
Se on lörpöttelijä. Mulla on mukavastakin toinen käsitys.
Kyllä Kimmo aina Alman voittaa. Alma on niin huono.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta voivat mennä, en kyllä kattelis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Jarkko Valttee on ihan papparainen.
Alaikäisenä itsekin pidin 5-kymppisiä ikäloppuina. Nyt ole itse enemmän kuin ikäloppu :D
Olen itse vuotta vanhempi kuin Vehviläinen. Ystäväpiirissäni ei ole ketään, joka käyttäytyisi ja näyttäisi siltä, että on horiseva vanhus.
Oma isäni on 82-vuotias ja vaikuttaa nuoremmalla ja skarpimmalta kuin Kimmo.
Vierailija kirjoitti:
Heikosti olet kyttäillyt
Vierailija kirjoitti:
Pekka oli jotenkin säälittävä. Ei omia ajatuksia ja peesasi muita. Äänekkyydellä yritti peittää epävarmuutensa.
Ei tokikaan niin säälittävä kun perässä hiihtäjä Taavi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin loppumetreillä täytyy avautua. Olen seurannut bb:a jo silloin, kun näytettiin Brittien sarjaa. Ja sitten Pertun kaudesta lähtien Suomen bb:a hyvin tiiviisti. 24/7 alusta lähtien. Katkaisi tympeän syksyn mukavasti. Mutta tätä kautta en ole juurikaan seurannut. Syynä eräs asukas, jota pidin alusta lähtien lähes vastenmielisenä. Ja hänen tyylinsä vaan näköjään jatkuu, joten antaa lopunkin mennä ilman seuraamista. Toivottavasti tulevan kauden (jos tulee) asukkaiden joukossa ei tule olemaan vastaavanlaista persoonaa.
Älä nyt vahingossakaan kerro kenestä on kyse.
Jasmiina?
No eipä tuota tarvinnut edes miettiä, että kyseessähän on tietysti Jassu joka on hyvinkin vastenmielinen monen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Anssi ja Aki vaan odottelee nukkumalupaa.
Kaasu pohjassa p--koivat pari paitaa menemään.
Muilla kahdella herralla priimaa pukkaa.
Hyvä Taavi & Lasse !
Etkö tajua. A ja A olivat monta tuntia ulkona hommissa. Toiset nypläsivät sisällä lämpöisessä. Muakin nukuttais tuon päivän jälkeen.
Tajuatko, että Anssi oli eilenkin jo tähän aikaan nukkumassa, ekana. Ei anna mitään taloelämään, todellakaan..
Vierailija kirjoitti:
Mä olen odottanut ja odottanut näkeväni Taavin ilman housuja mutta aina pirskatin kamera käännetään pois just kriittisellä hetkellä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassulta puuttuu muutama käyttäytymissääntö..esim jatkuva vee sanan viljely...sit miesten kans suihkussa ei esitellä riipputissejä..sit ei istuta jalat levällä sohvalla..sit ei miesten läsnäollessa meikata rintaliivit päällä ..sit naispuolinen vois enempi osallistua keittiöhommiin ja siivoukseen..eikä olla kuin jätkät aina sätkä suussa..ei fiksut naiset makaa sohvalla 24hoo
MIKSI Jassun pitäisi olla tuolla yhtään sen kummemmin kuin miestenkään? "Koska nainen"? Koska naisen pitäisi jatkuvasti muistaa olevansa miehisen katseen alaisena ja täten pitäisi aina pyrkiä olemaan mahdollisimman edustava? Tervetuloa vaan 2000-luvulla sieltä jostain ummehtuneen historian uumenista. Tuollaiset viestit saavat mut todellakin tykittämään finaalissa ääniä Jasmiinalle.
Kertoo valitettavasti aika paljon sinusta.. anna mennä vaan sitten.
Taavi jatkaa Anssin mitätöintiä, ei kuuntele, ei huomaa, kulkee kuin pää olisi Taavilla tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bb teki suuren virheen kun laittoi Pekan pois Jassun sijaan. On huomannut virheensä.
Katsojat äänesti enemmän muita asukkaita kuin Pekkaa. En oikeastaan usko, että tuotanto tarkoituksella peukaloisi äänestystuloksia. Vaikka voihan sekin olla mahdollista.
Enemmän onkin kyse siitä, miten paljon Jassu on saanut nostatusta noissa koosteissa ja BB facen puolella. Juontajat puhuneet jatkuvalla syötöllä Jassusta ja ne pk huone käynnit, joita on näytetty ihan älyttömästi. Tälläinen promoaminen on tietenkin syönyt joidenkin muiden asukkaiden suosiota, kun heistä välittyy koostekatsojille vaillinainen tai täysin väärä kuva. Tuossa viimeisimmässä häätötilanteessa olisi ollut loogista laittaa puolet äänestykseen, oli vähän outoa, että vain kaksi jäi turvaan. Tuotanto ei missään nimessä halunnut tällaista tilannetta, koska Jasmiina olisi ollut vaarassa. Mikäli katsojille olisi haluttu antaa todellinen valta, kenet halutaan finaaliviikolle, kaikki olisivat olleet äänestyksessä.
Kuinka tuosta Anssista on tullut yhtäkkiä noin kiltti poika? Eroa kuin yöllä ja päivällä aiempaan.
Rupesiko kiltiksi kun enää kuukausi jouluun. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topi voittaa BB:n.
Kimmo just sanoi, että toivoo sen lentävän studioon talosta (viimeisenä). Eli voittajana. :)
Lasse antoi sille nimen Topi ja siitä tuli asukkaiden lempilintu. Lasse ja Samir tekivät Topille ja sen kamulinnuille muutamat roikkuvat siemenpallot. Tinttejä oli kiva seurata ruokailemassa niissä. Lasse voittoon, kun on empaattinen, kekseliäs, ahkera, innostuva, aikaansaava asukas ollut. Tuottanut paljon iloisia katseluhetkiä.
Lasse on ärsyttävä härkkijä, kuten Pekkakin. Vitsin kautta ärsytetään ihmistä ja odotetaan, että sillä pinna palaa. Hiton ärsyttävä ja vmäinen ihmistyyppi.
Jep, ja jotkut pitää tätä tyyppiä h y v ä s y d ä m i s e n ä. Ei hyvää päivää. Mutta joihinkin tuollainen esittäminen uppoaa, viime päivinä jopa sellaista ylimakeaa positiivisuutta. Kaikessa Lassen tekemisessä ja ennen kaikkea sanomisessa on laskelmointia - hän tuntuu koko ajan luotaavan, että mitä on hyödyllistä sanoa, mistä katsojat pitävät. Onhan tämä laskelmointi näkynyt myös siinä, että Lasse mielipiteet vaihtuvat aina keskustelukumppanin mukaan.
Lasse on talossa olijoista ehkä kaikkein eniten pyrkinyt kuppikuntaisuuteen ja jo ihan alusta asti. Silti hänen faninsa sokeutuneena väittävät, että Lasse tulee toimeen kaikkien kanssa. Ei hän riitele, mutta ei ole läheinenkään kuin vain harvojen kanssa. Oikeastaan hänestä ei oikeasti tiedetä mitään.
Jasmiina huutelee vaan kuin pikku lapsi mitä haluaa.
Muun ajan vaan seuraa mitä muut tekee . Mitään ei ymmärtä eikä osaa, no läyhätä osaa suuna päänä huutaa muiden puheiden päälle.
Saivatko BB.ltä apuja tuohon tehtävään, jossa jo poistuneiden asukkaiden " jäämistöä" laittoivat tuoleille.... Ja biisivalintaan myös.
Katson tässä, kun Taavi ja Jasmiina vielä yhden aikaan siivosivat kaikkien muiden sotkut, nuppineulat lattioilta jne.
Lasse ompelukoneella.
Aki ja Anssi olleet jo pari tuntia untenmailla.
Eivät siivoa edes omia jälkiään, kaksi aivan turhaa jätkää..
Taavihan on itsekkäämpi kuin Anssi
Taavi first.
Hyvä Taavi, tollasta itselle nauramista lisää. Anna sen paidan kauluksen olla noin ja tee seuraavasta vielä isompi kaulus ja naura enemmän. Sillä sä tuut pärjäämään, jos tuut! Usko mua!