Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
95721/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu ei tiennyt  mikä on ratkoja, vali, vali ja vali taas . Rasittava, kun ei yhtään käytä omaa päätään. Eikä meinaa löytää nuppineuloja yms. Onneks jätkät jaksaa toistaiseksi kuunnella,mutta kuinkahan kauan.

Vierailija
95722/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun pisteet on kylä laskenu mun silmissä lisää finaaliviikon aikana. Olis edes vikan viikon jaksanu tsempata mut eiku vali vali ja nari nari. Kyllä on epämiellyttävä ihminen!!

Jassun ei tarvitse sanoa kuin että ulkona sataa lunta niin jo sekin on jonkun mielestä valitusta. Myös kaikki jassun naurut on vain ivallisia, ei aitoa naurua. Jos jassu katsoo jotain päin niin se on ivaamista. Jassulla on ns. resting bitch face, ilmeilleen ei voi mitään.

Noin sen varmaan näkee kun on jassulasit silmillä, koitapa välillä olla ilman niitä. voisi maailma avartua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95723/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun pisteet on kylä laskenu mun silmissä lisää finaaliviikon aikana. Olis edes vikan viikon jaksanu tsempata mut eiku vali vali ja nari nari. Kyllä on epämiellyttävä ihminen!!

Ihmetyttää, toistakymmentä viikkoa valittanut aamusta iltaan, eikö se itse tajua tuota valitusta ja kuinka rasittavaa se on muille asukkaille? Kyllä voi olla ystävät hakusalla siviilissä, kuka tuota jaksaa kuunnella ja katsella kun aina tur.. sykkyrällä, alahuuli pitkällä?

Mitä ihminen voi geeneilleen millaiset huulet on? Ja jos yhtään ihmisiä katsoo niin ihan isolla rahalla noita jassun huulen näköisiä huulia klinikoilta haetaan hyvinkin ahkerasti.

Vierailija
95724/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuosta kamera2 kolmikon touhuista taida  tulla mittään kun aki ja anssi innoissaan lemmen joella eikä jouda neuvomaan noita.

Vierailija
95725/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anssille ja Akille sauna lämpimäksi, tuolla on kylymä ja hyvää safkaa kun tuo loppuu. yhden pisteenv tähden, ei hyvää iltapvää

Ei siellä mitään eri vapauksia pidä kellekään enää antaa. Kaikki päivän päälle saunaan vaan.

Jännä että näitä eri vapauksia vaaditaan aina kun Anssi ja Aki joutuu jotain tekemään. Eihän se soijapoikien valinta ollut etteivät voineet suorittaa tätä vaan tekivät eilisen pulmapäivän.

Vierailija
95726/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, toistakymmentä viikkoa valittanut aamusta iltaan, eikö se itse tajua tuota valitusta ja kuinka rasittavaa se on muille asukkaille? Kyllä voi olla ystävät hakusalla siviilissä, kuka tuota jaksaa kuunnella ja katsella kun aina tur.. sykkyrällä, alahuuli pitkällä?

Jassulle taas osunut vääränlainen tehtävä. Tuskin nuo muutkaan ovat paljoa ommelleet, mutta eivät valita. Asenne ratkaisee. Jassu häpeäksi kaikille naisille.

Vierailija
95727/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihminen voi geeneilleen millaiset huulet on? Ja jos yhtään ihmisiä katsoo niin ihan isolla rahalla noita jassun huulen näköisiä huulia klinikoilta haetaan hyvinkin ahkerasti.

Tajuavat sentään ottaa ylähuuleen.

Vierailija
95728/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun ei tarvitse sanoa kuin että ulkona sataa lunta niin jo sekin on jonkun mielestä valitusta. Myös kaikki jassun naurut on vain ivallisia, ei aitoa naurua. Jos jassu katsoo jotain päin niin se on ivaamista. Jassulla on ns. resting bitch face, ilmeilleen ei voi mitään.

Noin sen varmaan näkee kun on jassulasit silmillä, koitapa välillä olla ilman niitä. voisi maailma avartua.

Niin tai kun on sen verran sivistynyt ja aikuinen, ettei hyökkää jotain tuntemattomia bb asukkaita vastaan täällä intohimoisesti jokaisesta sanasta, eleestä ja ilmeestä 3 kk ajan.

Vierailija
95729/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun ja kamelin sivukuvat olis hämmästyttävän samanlaiset.

Vierailija
95730/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuavat sentään ottaa ylähuuleen.

Ihan molempiin huuliin sitä laitetaan.

Vierailija
95731/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtahepo, käki, aatelinen... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
95732/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂🤣🤣 Tää on jo parempaa sarkasmia!

Vierailija
95733/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassulle taas osunut vääränlainen tehtävä. Tuskin nuo muutkaan ovat paljoa ommelleet, mutta eivät valita. Asenne ratkaisee. Jassu häpeäksi kaikille naisille.

Niinhän se on ollut koko kauden. 

Vierailija
95734/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Jassu oli muurahaisissa.

Vierailija
95735/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöille koulussa opetetaan ompelua. 🙄🙄🙄🙄

Vierailija
95736/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla lapsi,Villen kanssa.

Vierailija
95737/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennee varmasti iäisyys, ennenkuin Jasmiina neiti saa kaikki velat maksettua. 

Ulosottovirasto vie ihan varmasti kaikista tuloista oman osansa, oli se vaikka lottovoitto, veronpalautukset, mikä tulo tahansa. Maksaa ulosottoon tästäkin talossa oloajasta.

Sehän ei ole  se summa, mitä ulosotossa,   vaan siihen tulee korot päälle, sekä vielä kaikki, viranomaisten palkat. Siinä onkin maksamista. 

Hienosti menee Jassulla kun ei pysty, kykene, halua, viitsi kotisoffalta edes alamerran Ärrälle laskeutumasn vaan tilaa sieltä kotiinsa Noccoa. Ei ole neidillä pulaa pikkurahasta vaikka on ulosotossa. Huh huh.

Oletko kateellinen kun jassulla on silti rahaa käyttää haluamiinsa asioihin vai miksi jankkaat tästä? Se mitä käteen jää palkasta sen saa jokainen käyttää ihan mihin haluaa. Joku tykkää syödä hyvin, joku shoppailee, jollain menee kaikki rahat talolainaan ja lapsiin ja joku matkustelee ympäri maailman.

Jassullahan on ulosottovelkoja ja noista näyttää olevan suojaosuus noin 680 euroa / kk. Palkkatulot eivät verotietojen mukaan häävit. Eli tuosta 680 eurosta maksettava asuminen, ruoat, puhelin / netti, lääkkeet, tupakointi, juhlimiset alkoholijuomineen, lemmikki pihveineen ym. herkkuineen, kampaamolaskut jne... Ei millään matemaattisella laskennalla onnistu. Eli joku mättää. Ja todellakaan ei käy kateeksi! Ihmetyttää vain, mistä tuloja tuon "aatelis"elämän rahoittamiseen... Moraalista jo kertoo, että Kelan tukia on kehdannut nostaa perusteettomasti. Lisäksi, ja tässä kontekstissa tärkeimpänä,  on ollut BB-talossa rasittavin asukas, joka on tuotannon suosiolla porskuttanut finaaliviikolle. Voittoa ei ansaitse. Mitään kadehdittavaa Jassussa ei. Toivon, että 24-vuotiaana saa elämänsä hallintaan ihan omin voimin ja ponnisteluin.

Eri

Sos-huolto auttaa jos vaikeuksia.

En usko, että tuollaisiin tarkoitusperiin sossusta saa rahaa, varsinkaan kun jo vilpillä etuuksia nostanut. Eli mistä rahat tuohon elämätyyliin?

Eipä se taida sinulle kuulua.

Jassu itsehän on asioistaan kaikelle kansalle huutanut. Lisäksi siis julkiset verotiedot. Ihmettelen vain, millä maksaa kalliit menonsa ja siihen ihmettelyyn on kaikilla oikeus.

Ei ole. Ja kertoo kyllä ihmettelijästä enemmän kuin jassusta. Se että henkilö on televisiossa ei oikeuta sinua tietämään hänen jokaista asiaansa. Jassu kertoo sen minkä halua aihmisten hänestä tietävän ja muu ei kenellekään kuulu.

Kyllä on kertonut kulutustavoistaan, useaan kertaan. Lehtien kautta tuli verotustiedot. Eli äläpä puhu soopaa.

Mitä soopaa se on kun sanotaan ettei henkilön yksityisasiat kuulu muille?

Soopaa on , että väität muuta. Jassu itse on huudellut kulutustottumuksistaan kaikelle kansalle. Minustakaan raha-asiat ja kulutuskyttäytyminen eivät kuulu kenellekään. Mutta Jassu itse on näitä huudellut BB-talossa, joka kameroita täynnä. Sinänsä Jassun elämä ei voisi vähempää kiinnostaa, mutta huutelunsa ja faktat herättävät ristiriitaisia tunteita. Mistä rahat tuohon elämäntyyliin noilla tuloilla??? Todellakaan ei ansaitse voittoa, vaan elämänkoulua!

Edelleenkin ei kuulu sinulle millä elämäntyylinsä maksaa. Ei ne sinun tililtä lähde.

Raippaveroakin maksavana totisesti toivon, ettei kenenkään tuollaista ylenpalttista elämäntapaa kustanneta verovaroin, vaan verovarat menisivät oikeasti tarvitseville. Jostain saa lisärahoitusta, koska ulosoton jälkeen ei mitenkään rahat riitä tuollaiseen rellestämiseen. Jassu elämänkouluun ja ansaitsemaan oman toimeentulonsa! BB-talossa esiintyminen on ollut järkyttävän ala-arvoista ja ihmettelen finaaliviikolle pääsyä. "Köyhyydestään" on  kameroiden edessä puhunut ja näköjään menestyksellisesti vedonnut äänestäjiin, mutta samalla varomattomasti kertonut elämäntyylistään, joka on köyhyydestä kaukana. Kannattaisi  äänestäjien riisua Jassu-lasit naamalta.

Vierailija
95738/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöille koulussa opetetaan ompelua. 🙄🙄🙄🙄

Onko varmasti kaikille?

Vierailija
95739/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla lapsi,Villen kanssa.

Yllätys yllätys!

Vierailija
95740/105262 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän jälkeen en halua kuulla Jassussta sanaakaan. Eläköön vaikka päällään. Mitta on täysi.

Ketju on lukittu.