Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Luuleeko noi, että ovat kaikki äänestyksessä?
Se on so long ja pimpelipompeli, Lieksan mies.
Koskahan tämä vedätys aiotaan kertoa Anssille ja Lasselle. Se kuuluu asiaan.
Lasselle kerrotaan nyt pk:ssa et se on finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Aki, oli paska reissu, sun osaltasi. Mutta nyt se on ohi.
Not.
TaaviAkiAnssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Onko Taavilla oma itseruskettava mukana vai onko talon tarjoama rasva?
-Onko Anssi ja Aki pessyt hampaita kertaakaan?Näitä olen miettinyt:)
Oon seurannu kauden ajan 24/7 mutta on mennyt itseruskettavan laitto ohi.
Viime kesähän oli aika aurinkoinen ja Taavi kai ihan vuoristoradassa koko kesän.Täytyypä tänään katsoa, peseekö nuo kaksi hampaita, ei ole se osunut silmään. Tupakalla ne on käynyt.
Taavin naamassa ja kaulassa väriä. Kädet valkoset. Luulis et neki ois saanu aurinkoa. Siitä päätellen väri purkista.
Ja kun vertaa Lassea ja Taavia vierekkäin: Lassella aito auringosta tullut rusketus kun oli 15kk Libanonissa töissä. Taavin naaman värisävy oranssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskot, yhtenä rintamana nyt Jasmiina neidolle ääniä, kyllä noista karjuista yksi saa poistua.
MINÄ EN LUKEUDU. JASSU FANIEN. SISKOKSI...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ehkäpä se on ihan hyvä.
Muutenkin, jospa opettelisit kirjoittamaan ennen kuin ryhdyt kenenkään muunkaan siskoksi.
Sinun lisäksesi kaikille muillekin tiedoksi, että Jassu-fani kirjoitetaan yhteen yhdysviivalla.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko noi, että ovat kaikki äänestyksessä?
Koska tuotanto heille asian kertoo niinkuin kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan bb ilmoitti että kaikki häädössä.
Mikä kamera?
Oliko kuulutus vai kirje?
Ei tullut ku laukut kaikille. Eka näille jotka oikeesti on ja sit vielä tuli Lasselle ja Anssille.
Vierailija kirjoitti:
TaaviAkiAnssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kesähän oli aika aurinkoinen ja Taavi kai ihan vuoristoradassa koko kesän.Täytyypä tänään katsoa, peseekö nuo kaksi hampaita, ei ole se osunut silmään. Tupakalla ne on käynyt.
Taavin naamassa ja kaulassa väriä. Kädet valkoset. Luulis et neki ois saanu aurinkoa. Siitä päätellen väri purkista.
Ja kun vertaa Lassea ja Taavia vierekkäin: Lassella aito auringosta tullut rusketus kun oli 15kk Libanonissa töissä. Taavin naaman värisävy oranssi.
Ei siinä Lassen naamassa mitään libanonista saatua rusketusta oo enää, sehän on ollut ainakin viimeiset puoli vuotta jo suomessa. Taitaa ylipäänsä olla tummempi hipiäisempi kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja en todellakaan ääniäni jassulle anna. Akille äänet minulta.
Häpeätköhän kuukautisiasi ja oletkohan sääntörikkomuksista ylpeä?
Vierailija kirjoitti:
TaaviAkiAnssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko niin, että vuoristoradassa on pitänyt pitää koronan takia hanskoja kädessä..? Yks mahdollisuus sekin?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun lieksan metsäkoneen kuljettaja tippuis tänään, john deere lippis päässä 😂
Pimpelipom tänään kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan bb ilmoitti että kaikki häädössä.
Mikä kamera?
Oliko kuulutus vai kirje?Ei tullut ku laukut kaikille. Eka näille jotka oikeesti on ja sit vielä tuli Lasselle ja Anssille.
Ok, kiitos!
Meni hermot kun en löytänyt kohtaa.
Jännä juttu että sekä täällä että foorumilla-jota-emme-mainitse keskustelussa vilisee eniten yksi asukas eli Jassu. Jassusta puhutaan todella paljon. Siis todella paljon. Siitä mitä hän tekee ja mitä hän ei tee. Kylläpä tämäkin keskustelu olisi paljon hiljaisempi jos Jassu olisi häädetty aiemmin tällä viikolla. Itse heittäisin tänään ulos Akin tai Pekan. Tosin jos ihan rehellisiä ollaan niin jos sun suosikkiasukas ei ole Taavi niin Taavin on aika poistua tänään talosta. Taavi lienee kovin uhka just sun lempiasukkaalle. Akin heittäisin pois koska Akista ei oikein irtoa mitään muuten kuin kännissä.
Yllättävän pitkälle onkin jo päässyt lähinnä pimpelipompelilla! Jos keskiviikkona on seuraava häätö niin silloin voisi lähteä Pekka tai Taavi. Torstaina Jassu tai Lasse ja sitä rataa!
PS. Voittopotista menee veroja noin 50% eli 30 000 euroa ei kukaan tule saamaan. Lopullinen voittopotti on verotettavaa ansiotuloa eli sen määrä vaihtelee ihmisen veroprosentin mukaan.
Jassukaan ei voisi siis käyttää koko voittopottia alkoholiin tai meikkeihin vaikka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ääniä Taaville ja Jassulle!
Ensi viikosta tulee pitkä ja tylsä, jos jompikumpi lähtee nyt. Jassun tahatonkin koomisuus, hauskat heitot ja suorasukaisuus, Taavin ihanat hetket Lassen kanssa, vilpittömyys, sekä hullut aprikoinnit on pakko nähdä vielä finaaliviikolla.
Pakko sanoa myös, et Pekankin paikka on olla ensi viikolla vielä talossa, mut Akin lähtö ei tunnu eikö näy missään.
Taavihan se tuo sisältöä ensi viikolle. Hohhoijaa.... Oli niin loistava uutis -tehtävässäkin. Melkein puhui ymmärrettävästi.
Vierailija kirjoitti:
TaaviAkiAnssi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavilla on joku päivättävä kosteusvoide. Varmasti normaalielämässä käyttää ir ja ehkä käy solkussa.
1980-luvulla varmaan käytiinkin solariumissa! :D
Se ei ole terveellistä. Nykyihmiset käy suihkurusketuksessa.
Tuotanto taas kämmäsi laukkujen kanssa.
Virallisesti asukkaat ei tiedä ketkä häädössä. Vaikka tietävät pisteet.
Elina kertoo sitten tiedon.
Mitä se sulle kuuluu.