Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
92581/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Taavi, miten sillä ei leikkaa yhtään. Mä niin hänestä pidän mut ei hitto toi uutislähetys... 🤦🏼‍♀️

Sai vielä kaikista helpomman otsikon.... voi Taavi rakas.

Voi rakas, voi kulta 🤢🤮

Vierailija
92582/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akilla menee päin mäntyä myös uutisten luku.

Lopeta. Mitä  sitten.

BB oli samaa mieltä. Sitä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
92583/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kerrottu talossa ketkä häädössä?

Ei ole kerrottu mutta tietävät kyllä.

Vierailija
92584/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Anssi. Niin reilu ja fiksu kaveri! Anssi voittooN! ja komea

Oliko nämä kauneuskilpailut. Fiksuudesta ei kukaan tiedä. 

Vierailija
92585/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryyppyremmi torilla odottaa putelin kanssa. 🤭

Ootko mukana

Siellä on Suomi ensin ryyppyremmi. Punapää mukana. Käy katsomassa videoita niin näät. Yökkk. En kuulu joukkoonmissään tapauksessa.

Vierailija
92586/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki etsii tyttöystävää, joten jäämme odottelemaan  Akin häitä. 

Aki palaa varmasti BB. loputtua rakkaan työnsä ääreen kaivinkoneen kuljettajaksi.

Minä äänestän vain ja ainoastaan Akia. Lieksa ja koko pohjoiskarjala  Akille ääniä. 

Laittakaa metsänpeikon hammashymypoikakuva edustamaan koko Pohjois-Karjalaa, siinä olisi upea mainos teille 😁

Laittakaa seiskaan Jassun biginikuva sivuttain meikkaamattomana.,edustamaan suomineito muotoineen, jonka kyllä koko Suomi on nähnyt. 😄😄😄

Laittaispa joku sinusta samalaisen, tosi epäedustavan kuvan nettiin. Sitte kaikki kävis kommentoimassa samaan tyyliin miten Jassua täällä haukutaan. Olisi ihan oikein sinulle.

Jassun on koko Suomi nähnyt muhkuroineen joka puolelta, Laudalla hyviä kuvia👌👌

Jos lihavuus on niin hirveä ongelma jollekin ni miksi siitä jauhaa päivät pitkät ja oikein kuvia käydä toljottamassa? Eihän se pitäisi kiinnostaa silloin yhtään. Jollain on rankka elämä kun oikein velloo siinä ajatuksessa että Jassu on lihava ja oikein ottaa kuvia talteen. Onneks ite en ole syntynyt tuollaiseksi.

Ihmiset on kyllä ihan sairaita.

Vierailija
92587/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki rupesi puhumaan Marinin krapulasta niin heti BB:ltä tuli lopetusäänimerkki :)

Vierailija
92588/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin äiti täällä näemmä kehuu Akia ja haukkuu Jassua :)

Vierailija
92589/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset hölöttäjät, jotka puhuu mitä sattuu ulkomaailman asioista, laitetaan aika pian pihalle.

Vierailija
92590/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne otsikot on?

Vierailija
92591/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset hölöttäjät, jotka puhuu mitä sattuu ulkomaailman asioista, laitetaan aika pian pihalle.

EsIm. työpaikastaan.

Vierailija
92592/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki äänesti koko ajan Taavia ja Lassea koska on heille kateellinen! Pieni juntti parka. Röökiä ja kiroilua, ei muuta annettavaa.

Kyllä se vaan on Jassu joka kiroilee keskimäärin joka toisen sanan perään. vit.....a hokee koko ajan.

Tarkoittaa vissiin sanoa, minulla  on  vi....u. Tietysti huutaa myös helv'''''ä, sinnekkö halajaa. 

Jassulla on tosi törkeää kielenkäyttö. 

Jassulla rumannäköistä on kun se istuu jalat levällään pk huoneessa ja myös sohvalla. 

Pitääkö tuulettaa. 

Vierailija
92593/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma ja Sainio jo pohjusti että Jasukka lähtee sinne mistä on tullutkin. Jessss 👍

Vierailija
92594/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki äänesti koko ajan Taavia ja Lassea koska on heille kateellinen! Pieni juntti parka. Röökiä ja kiroilua, ei muuta annettavaa.

Kateellinen mistä??? Taavin epävarmasta itsetunnosta, vai Lassen sisällöttämistä puheista? Mä vaan mietin, bro. Tai sis.

Vierailija
92595/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesärannan kohubileet.

Siellä peitto heilui ja lopputulosta ei tiedä kukaan.

Vierailija
92596/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin kun noi kaikki olis saaneet olla loppuun asti ja sitten äänestys. Menee turhan hiljaiseksi talo. 

Vierailija
92597/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin voittajaksi Topi talitiaista ja voittorahat menisi Pyhtään lintuhoitolalle joka tekee arvokasta työtä luonnonlintujen hyväksi lahjoitusvaroin.

Lintuhoitola hoitaa ja kuntouttaa vammautuneita luonnonlintuja, sieltä on moni joutsenpuoliso saanut vammautuneen puolisonsa terveenä takaisin.

Hoitola joutuu elämään kädestä suuhun periaatteella eivätkä varojen puutteessa pysty hoitamaan niin paljon lintuja kuin tarve olisi.

Vierailija
92598/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ulos tänään, niin nähdään miten feikki Anssin peliliikkeet muuttuu.

Vierailija
92599/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun BB:llä olisi tajua laittaa vaikka se vero-otsikko taloon, kuten asukkaat juuri itse sanoivat! 😄 Pekka melkein arvasi otsikon oikein, ”BB-talon tulokuningas ja kuka tienaa vähiten”. Otsikossa ei taidettu mainita edes Anssin nimeä, niin olisi hauska nähdä mitä uutistenlukija keksisi. Oliko joku otsikko jopa tyyliin ”BB-talon tulokuningas tienaa enemmän kuin kaikki muut yhteensä”? Taitaa se talossakin olla kaikille selvää, että Anssilla on todella suuret tulot, ei olisi mikään yllätys.

TAI joku ”BB-talossa harrastettiin seksiä!” Haluaisin nähdä Lassen ja Jassun ilmeet 😄

Vierailija
92600/105262 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanu tulee Anssista sama fiilis kun Minnasta joskus. Kaikki hänessä ärsyttää. Pienetkin asiat. En vain kertakaikkiaan tykkää hänestä yhtään.

Tämä vain minun mielipide. Varmasti moni Anssista pitää ja ei siinä mitään. Minäkin aiemmin pidin, en tiedä miten hän on saanut omalla toiminnallaan minun pääni käännettyä ihan totaalisesti.

Ketju on lukittu.