Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
91821/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu se sinkos sohvalta arkulle ku hauki rannasta, eikä tietoakaan menkkakivuista 😉 Josko vaikka olis Ärrää tai Tornion Panimoa tarjolla 🤤

Vierailija
91822/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka voitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91823/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akista tulee mieleen lemmikkikoira. Seuraa talossa ihmisiä, kuuntelee heidän juttujaan ja katsoo ilmeitä ihaillen. Itse ei puhu mitään. Puuttuu vaan häntä, joka heiluis mukana. 

Kyllä Akille häntäkin saadaan, kunhan tarve tulee!

Vierailija
91824/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Taavi voittaa, Jassu olis kakkonen ja Lasse kolmonen. Noi kaikki on paskoja, mutta muut on vieläkin paskempia.

Vierailija
91825/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa yhtä komea kuin Taavi. Kellekkään ei olisi koskaan ongelma jos olisin negatiivinen, tosikko ja ylimielinen

Niin, no kuka haluaa olla 40 vuotiaana noin yksinäinen ja tyytymätön elämäänsä. Ei kumppania, ei perhettä, ei ystäviä. Ehkä sillä luonteellakin on merkitystä...

Onhan sillä perhe ja ystäviä. Vaikka ei ole parisuhdetta ei välttämättä ole yksinäinen. Eikä tuo kovin tyytymättömältä elämäänsä vaikuta. Tehnyt harrastuksistaan työn, matkustelee ja käyttää vapaa-aikansa ystäviensä kanssa, ei tuo kovin onnettomalta kuulosta. 

Ai,Taavi on siis valehdellut ettei hänellä ole ystäviä. Kertoi vielä, että oli tullut BB-taloon saadakseen ystäviä. Joka tapauksessa ruma luonteenpiirre tuollainen epärehellisyys

No ei se mitään tuollaista ole kertonut. Se oli Katja joka oli tullut hakemaan ystäviä talosta. Taavillahan on monivuotinen kaveriporukka mm. duunista, jonka kanssa hengailevat vapaa-aikanakin yhdessä. Ja on tästä myös kertonut talossa. 

Taavi sanoi, että "teillä on ystäviä ja perhe ulkopuolella, mulla ei ole läheisiä ulkopuolella".

Puhui Jasmiinalle ja Lasselle.

Makuuhuoneessa puhuivat.

Ja Taavi siis käytti sanoja : " Mulla ei ole läheisiä. "

Paskat sanoi.

Kyllä Taavi sanoi juuri niin.

Katso eilinen kooste. Sieltä näet ja kuulet.

Kyllä siinä on peiliin katsomisen paikka, jos ihmisellä ei ole yhtään läheistä ystävää. Ei ketään, joka odottaa ulkomailmassa.

Surullisinta,  jos ei ole isää eikä äitiä, siskoja tai veljiä tai isovanhempia.

Semmosta se elämä on. Mulla ei oo ollut isovanhemmat elossa viimeiseen 15vuoteen, vaikka olen nuorempi kuin Taavi.

Vierailija
91826/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun Pekka pilasi tämän kauden niin ettei ole voinut juuri yhtään katsoa tätä. On se erikoista, että yhteen ihmiseen on kerääntynyt kaikki ätsyttävät piirteet.

Harmi kun Jassu pilasi kok kaiden.yhteen ihmiseen kerääntyneet kaikki ärsyttävät piirteet, ja lisäksi tuotanto pitänyt tätä rekvisiitta San rahan keruuseen. 👍

Vierailija
91827/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka voitti.

Musta kiva et Pekka voitti. Muut mollannnut sitä tänään taas aika paljon.

Vierailija
91828/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo nainen joka ISTUU sohvalla?

Vierailija
91829/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa yhtä komea kuin Taavi. Kellekkään ei olisi koskaan ongelma jos olisin negatiivinen, tosikko ja ylimielinen

Niin, no kuka haluaa olla 40 vuotiaana noin yksinäinen ja tyytymätön elämäänsä. Ei kumppania, ei perhettä, ei ystäviä. Ehkä sillä luonteellakin on merkitystä...

Onhan sillä perhe ja ystäviä. Vaikka ei ole parisuhdetta ei välttämättä ole yksinäinen. Eikä tuo kovin tyytymättömältä elämäänsä vaikuta. Tehnyt harrastuksistaan työn, matkustelee ja käyttää vapaa-aikansa ystäviensä kanssa, ei tuo kovin onnettomalta kuulosta. 

Ai,Taavi on siis valehdellut ettei hänellä ole ystäviä. Kertoi vielä, että oli tullut BB-taloon saadakseen ystäviä. Joka tapauksessa ruma luonteenpiirre tuollainen epärehellisyys

No ei se mitään tuollaista ole kertonut. Se oli Katja joka oli tullut hakemaan ystäviä talosta. Taavillahan on monivuotinen kaveriporukka mm. duunista, jonka kanssa hengailevat vapaa-aikanakin yhdessä. Ja on tästä myös kertonut talossa. 

Taavi sanoi, että "teillä on ystäviä ja perhe ulkopuolella, mulla ei ole läheisiä ulkopuolella".

Puhui Jasmiinalle ja Lasselle.

Makuuhuoneessa puhuivat.

Ja Taavi siis käytti sanoja : " Mulla ei ole läheisiä. "

Paskat sanoi.

Kyllä Taavi sanoi juuri niin.

Katso eilinen kooste. Sieltä näet ja kuulet.

Kyllä siinä on peiliin katsomisen paikka, jos ihmisellä ei ole yhtään läheistä ystävää. Ei ketään, joka odottaa ulkomailmassa.

Surullisinta,  jos ei ole isää eikä äitiä, siskoja tai veljiä tai isovanhempia.

Ehkä nelikymppinen mies ei miellä isovanhempia ja vanhempiaan läheisimpien listaan. Taavi on käsittääkseni asunut omillaan jo rapiat 25vuotta. Aina kaikki elämäntapahtumat ei johdu ihmisestä itsestään, Taavi on kertonut kokevansa äitinsä suvun läheisemmäksi kuin isänsä suvun ja äiti on tärkeä vaikkei samaa arvomaailmaa äitinsä kanssa olekaan. 

Vaikka itsekin olen paljon tekemisissä vanhempieni kanssa, niin en mä ensimmäisten joukossa heitä menisi edes tapaamaan jos bb-talossa olisin muutaman kuukauden viettänyt. 

Sukulaiset ehkä asuu Virossa.

Taavi on asunut Suomessa vuosikymmeniä. Kyllä siinä ajassa ehtii muodostaa useampiakin läheisiä ihmissuhteita. Sukulaisten Virossa asuminen ei siis selitä Taavin yksinäisyyttä.

Vierailija
91830/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisitte ? menisittekö jonkun ( anssin)kanssa kahdestaa ? luottaisitteko ettei enää tule nimeämisiä ?

Vierailija
91831/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa ottaa päähän kun Taavi menee finaaliin.

Ette saaneet ulos vaikka viikon olette yrittäneet.

Joo, olet oikeassa. Minulla ottaa päähän kun Taavi menee finaaliin. En ole vielä äänestänyt ketään, mutta jos mahdollisuus saada tuo rautakanki ulos niin yritän.

Minua ottaa päähän kun joku sanoo, että minulla ottaa päähän, vaikka se on paskaa suomea.

...koska se on paskaa suomea. 😉

Vierailija
91832/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valitsee kaikki saunaan. Olis varmaan järkevintä tässä kohtaa. Enää ei auta juonittelut.

Vierailija
91833/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka voitti.

Musta kiva et Pekka voitti. Muut mollannnut sitä tänään taas aika paljon.

Tykkään kaikista, mutta Pekasta on kahden vika viikon aikana tullut mun voittajasuosikki.

Se on peluri, mutta myös kiltti. Ja aina innolla mukana tehtävissä. Ja sanoo suoraankin just esim vaikka Jassulle " sun pitäis vähentää tota valittamista"

Vierailija
91834/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan p...a että Pekka voitti. Saunassa siis istuu aki, Pekka ja Anssi :#

Vierailija
91835/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meni maku koko ohjelmasta, kun porukan fiksuin putosi eilen. Samirin taitavuus kaikissa lajeissa sekä fiksu käytös olisi pitänyt johtaa parempaan lopputulokseen.

Vierailija
91836/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa ottaa päähän kun Taavi menee finaaliin.

Ette saaneet ulos vaikka viikon olette yrittäneet.

Mahtaa Almaa ja Vehviläistäkin harmittaa kun Taavi menee finaaliin.

Eikös Kimmo Venhviläinen kirjoittanut jollekin jossakin, että Jasmiinasta pitää leipoa voittaja keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
91837/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo nainen joka ISTUU sohvalla?

Ruonansuun sisko

Vierailija
91838/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssin lempi paikka on istua puhelimen vieressä

Vierailija
91839/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika viikonloppu eikä edes yhteisiä bileitä, ...kele!

Vierailija
91840/105262 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki harmittelee miten laimeet kemut viimeisenä viikonloppuna. Ei luoja. Kuvitteleeko et pääsis vielä vetään sitä idioottishowtansa ja pimpelois itsensä voittajaksi. Mulla menee kyllä järki jos ihmiset äänestäs Akin kauden voittajaksi. Pettymys olis suuri.

Ketju on lukittu.