Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Nyt on kyllä kuiva vika viikonloppu. Ois ollut ees ne pikkujoulut. Mut ei. Saunaa ja pari olutta Pekan valitsemille tyypeille, sitten nimiäiset ja nukkumaan.
Akille toivottavasti ei tarjoilla alkoholia enää talossa. Toisaalta ehkä munaisi itseensä vielä vähän lisää, jos näin olis. Mut raskas lauantai-ilta tulee katsojille ja kaikille, jos Aki juo tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa ottaa päähän kun Taavi menee finaaliin.
Ette saaneet ulos vaikka viikon olette yrittäneet.Joo, olet oikeassa. Minulla ottaa päähän kun Taavi menee finaaliin. En ole vielä äänestänyt ketään, mutta jos mahdollisuus saada tuo rautakanki ulos niin yritän.
Minua ottaa päähän kun joku sanoo, että minulla ottaa päähän, vaikka se on paskaa suomea.
Taavin firman nettisivut täynnä paskaa suomenkieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vika viikonloppu eikä edes yhteisiä bileitä, ...kele!
Olisivat nyt sitä viinaa tarjonneet runsaasti, kun Jassu sanoi että juo kaiken kuin pesusieni. Olisi saatu oksennus esitys. 😄
Anssi pyyhe päällä valmiina 😂
Harmittaa että Samir putosi. Nyt on enää Taavi ja Lasse jäljellä, joita voisin edes kuvitella äänestäväni. Muut on ihan pöljiä.
Vierailija kirjoitti:
Aki harmittelee miten laimeet kemut viimeisenä viikonloppuna. Ei luoja. Kuvitteleeko et pääsis vielä vetään sitä idioottishowtansa ja pimpelois itsensä voittajaksi. Mulla menee kyllä järki jos ihmiset äänestäs Akin kauden voittajaksi. Pettymys olis suuri.
krisu äänestettiin viiem vuonna, puhumattakaan edelliskausien eräistä voittajista, joten valmistaudu pettymykseen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika viikonloppu eikä edes yhteisiä bileitä, ...kele!
Olisivat nyt sitä viinaa tarjonneet runsaasti, kun Jassu sanoi että juo kaiken kuin pesusieni. Olisi saatu oksennus esitys. 😄
Jacculle nyt sitä märkyliä niin pääsee neitokainen vielä kerran vetämään päätyyn asti, kuten lupasi. Toinen joka aikoi niin tehdä oli Pekka, joten tornion panimon kaappi auki näille kahdelle. Ilta on vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut punnertaa kiroilun jälkeen paitsi Jassu
No hyvä kun jaksaa oman paska pönttöön punnertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki harmittelee miten laimeet kemut viimeisenä viikonloppuna. Ei luoja. Kuvitteleeko et pääsis vielä vetään sitä idioottishowtansa ja pimpelois itsensä voittajaksi. Mulla menee kyllä järki jos ihmiset äänestäs Akin kauden voittajaksi. Pettymys olis suuri.
krisu äänestettiin viiem vuonna, puhumattakaan edelliskausien eräistä voittajista, joten valmistaudu pettymykseen....
Viime kauden voittaja oli Joel, Krisu sitä edellisen kauden.
Subin kausista on vuosia aikaa ja kokonaan eri tuotantoporukka.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta jotenki ahistavaa kun toi talo tuntuu niin tyhjältä
Minusta on justiinsa parasta kun on talossa vähemmän väkeä. Enemmän näytetään hyviä keskusteluja eikä ole sekavaa kun on niin paljon porukkaa. Seuraavalla kaudella olisi ihan parasta kun alunperinkin menisi taloon enintään 10 asukasta.
Tuo arvauskilpailu häätöäänestykseen joutumisesta oli epäreiluinta mitä beebeessä on nähty. Ei mitään tekoa minkään kykyjen tai suosion kanssa, ihan pelkkää arvausta tuo kellonajan arvaaminen, ei arviointi. Siksi kaikki kyvykkäimmä ja suosituimmat olivat häätöäänestyksessä. Ihan oikeest harmittaa.
Viikon päästä kaikkien tippuneide fanien rahat käytössä äänestykseen. Toivottavasti muistavat haukkumiset ja puukottamiset. Kyllä kansa muistaa ja on järkeviä. 👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuo nainen joka ISTUU sohvalla?
Ruonansuun sisko
Edes vainajat voisit täällä jättää rauhaan! Häpeä!
Pekka oli kyllä aika ikävä tuossa tavassaan kertoa.
No tää on ihan kiva. Saunaa, limua ja kiuasmakkaraa. Hyvä vika viikonloppu!
Nyt kunnon bileet taloon!!! Haloo tuotanto!!!!
Vierailija kirjoitti:
Viikon päästä kaikkien tippuneide fanien rahat käytössä äänestykseen. Toivottavasti muistavat haukkumiset ja puukottamiset. Kyllä kansa muistaa ja on järkeviä. 👍👍
En äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Puhu nyt vaan taas omalla suullasi ja omista rahoistasi, mun rahoja et ainakaan voi luvata kenellekään.
Ai että nyt ne jutut onkin pyörähtäneet näin menemään?
Tuskin on Vehviläinen mikään tollasia puhunut, trollit täällä kirjoittelee omiaan ja typerykset uskoo.