Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mievaan kirjoitti:
Höpöhöpö. Velkansa on aikonut maksaa ja bemarin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhään eilen Lasse yritti toppuutella Jasmiinan viinanhimoa. Kumpikin toivoi siis hauskaa lauantaita, mutta Jasmiinan toiveissa viina oli pääasiassa. Lassen mielestä hauska päivä voisi olla ilman viinaakin.
Jassuhan lupasi ettei talossa enää juo! Valehteleva itsekeskeinen juoppo.
Kertoi miehille, että jos voittaa niin rahat menee viinaan kavereitten kanssa. 😵😵😵
Tämä on totta. Maksaa velat ja ostaa ehkä auton!
Jassuko..
Miten tuo tehtävä siis menee, miksi Jassua ei komento koskenut ? siksikö, kun oli PÄiväkirjahuoneessa (?) käymässä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo tehtävä siis menee, miksi Jassua ei komento koskenut ? siksikö, kun oli PÄiväkirjahuoneessa (?) käymässä.
Samaa mietin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi.. kuinka vähän täälläkin olisi keskustelua jos Jassu ois häädetty. Eihän täällä juuri muusta puhutakkaan kuin Jassusta!
Jasmiinaa vaan tungetaam kuviin, kaikkihan sen huomaa. Keittiöpsykologista ei mitään, vai Jasmiina röhki pk-huoneessa eilenkin taas omiaan.
Jassu vois pitää edes housut jalassa. Ne stringit ei peitä mitään, päinvastoin. Tajuuko hän että on koko ajan suorassa lähetyksessä ? Ei varmaan. Nyt Jassulle sitä juotavaa ja paljon. Tonkat vois sijoittaa Jassun viereen sohvalle niin ei tarvitsisi edes nousta täyttämään lasia. Oksennusämpärin voi noutaa itse. Ja mikki kiinni kun juo.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeä ihminen tuo Taavi. Taittaa peittää tuolla ilkeydellä läpi tunkevaa naisellisuuttaan jota ei ole hyväksynyt itsessään. Istuu kuin naiselliset naiset jalat yhdessä, syö leipää pikkurilli pystyssä. Näissä mitään kummallista jos sen itsessään tunnistaa.7
Moi! Mä en ole kovin "naisellinen". Olen nainen. (Ja siis oikeastaan 100% naisellinen, koska olen nainen.)
Mulle on joskus nuorempana, lapsena – parikymppisena, huomautettu siitä, että mulla on pikkurilli pystyssä kahvia juodessa ja se on väärin tehty, koska sen tehdessäni hienostelen ja luulen liikoja itsestäni.
Mä en ollut ikinä edes huomannut, että lyhyin ja reunimmaisin sormistani on hieman pystymmässä ja osoittaa enemmän ulospäin kuin muut sormet, jotka ovat kääntyneet enemmän kahvikupin suuntaan.
Mä olin jo nuorempana erilaiset ihmiset hyväksyvä, en haukkunut ketään enkä välittänyt siitä onko joku rikas vai köyhä. Omat vaatteeni ja polkupyöräni oli vanhoja, kavereiden kanssa ei ollut rahaa usein mennä mihinkään, vaikka niillä oli, mutta mulla oli silti hyviä kavereita. Perheeni aikuiset oli korkeakoulutettuja, mutta köyhiä.
Tämän jutun pointti on se, että tuollaiset jutut on ihan keksijänsä omassa päässä syntyneitä eikä niillä ole mitään perusteita. Tuollaisista on tosi ikävää huomautella. Meillä kaikilla on omat tapamme liikkua ja kannatella vartaloamme.
" Hänellä on pikkusormi ylhäällä. Hän hienostelee. Hän luulee itsestään liikoja. Hän keinuttaa lanteitaan. Hän kävelee kädet hienosti sivuillaan. Hän on parempi kuin muut. "
Voisinkin nyt aikuisena vastata, että oho, se oli vahinko, sen piti olla keskisormi.
Vierailija kirjoitti:
Miks noilla ei oo kananmunia? Miks eivät ostaneet kaupasta?Maitoa entä?
Ottivat niitä koreja kun niissä oli niin paljon kaikkea.
Taisi olla kuitenkin virhe kun niistä ei taida oikein pysty tekemään ruokaa. Niissä oli mehua,säilykkeitä ja ym.
Nyt sitten ei ole lihaa kun 2kg, munia vaan 3 ja maitoa vaan kahviin.
Lasse ja Taavi on ainakin sanonut että eivät halua lukea kirjettä, ei taidan pekkaa ja akiakaan kiinnostaa. Jassu ei hirveästi tee elettä hakeakseen joten miksei Anssi sitten lukisi sitä? Paras ulosanti sillä on.
On myös välillä kysynyt haluaako joku lukea mutta innostuneita ei ole löytynyt.
Nyt alkaa nillitys tuolla kaikilla. Nyt valitetaan maidon käytöstä, nuuskapusseista, hammastahnan sylkäisystä, tomaattikastikkeisten astioiden huuhtelemisesta...
Vierailija kirjoitti:
Jassu kertoo pulikavereistaa just kun tulevat häntä vastaan. Viinaan menee 30 donaa jos se voittaa. Ja tämä on mammojen suosikki🥴
Jassu fanit, oletteko tästä ylpeitä. 😬
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee vielä uusi kausi ja sukupuolella ei muka ole väliä niin siinähän asukkaiden pitäisi sitten parhaan mukaansa sitten salata sukupuolensa. Asukkaiksi pitäisi sitten ottaa vain mahdollisimman androgyynin näköisiä ihmisiä, joiden sukupuolta on vaikea ulkonäön perusteella päätellä tai miesmäisiä naisia tai naismaisia miehiä. Vaihtoehtoisesti asukkaat voisivat esiintyä vain tuotannon määräämissä sukupuolen hävittävissä asuissa, eikä kukaan esiintyisi nimellään, vaan nimensä alkukirjaimella, kaikkien nimi alkaisi siis eri kirjaimella, eikä kahta samalla kirjaimella alkavaa asukasta olisi. Joka tapauksessa, jos tämä naisia syrjivä ohjelma jatkuu vielä uudella kaudella niin jotain naisten aseman parantamiseksi ohjelmassa tuotannon pitää keksiä.
voi luoja mikä pönttö olet.
naisia siis pitäisi kokoajan nostaa, kehua ja antaa olla huonokäytöksisiä mrisijoita vain koska on nainen?
ällistyttävää ettei naisilla ole enää ihmisarvoa, on vain naisarvo jolla voi ylittää jhmisarvon mennen tullen.
touhu on mennyt jo liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu kertoo pulikavereistaa just kun tulevat häntä vastaan. Viinaan menee 30 donaa jos se voittaa. Ja tämä on mammojen suosikki🥴
Jassu fanit, oletteko tästä ylpeitä. 😬
Kai se pystyi noinkin kääntämään. Tuo oli ihan hyvänmielinen keskustelu oikeasti, minkä lopuksi vielä Jassu ja Pekka löysivät yhteisen Ismo-tuttavan
Hyvä Taavi kirjoitti:
Hyvin sanoi Taavi klo 11 aikaan
Jasmiina:
Mäkin haluun aamupalaa (sohvalla maaten)
Taavi:
Se on vaan kun nousee ylös ja ottaa
Vaikken Taavista niin pidäkään niin kyllä se Taavin välillä osaa, siitä peukku ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mievaan kirjoitti:
Höpöhöpö. Velkansa on aikonut maksaa ja bemarin ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhään eilen Lasse yritti toppuutella Jasmiinan viinanhimoa. Kumpikin toivoi siis hauskaa lauantaita, mutta Jasmiinan toiveissa viina oli pääasiassa. Lassen mielestä hauska päivä voisi olla ilman viinaakin.
Jassuhan lupasi ettei talossa enää juo! Valehteleva itsekeskeinen juoppo.
Kertoi miehille, että jos voittaa niin rahat menee viinaan kavereitten kanssa. 😵😵😵
Tämä on totta. Maksaa velat ja ostaa ehkä auton!
Jassuko..
Jassu haluaa maksaa velkojaan mitä on nuorena tullut. Ja ostaa ehkä auton.
Kauppakäyntiin liittyen.
Kaikki asukkaat antoivat tehtäväksi tuoda vaan niitä koreja, riippumatta siitä, mitä ne sisälsivät.
Taavi sai kannettua kaksi koria kerralla.
Pekka toi yhdellä kierroksellaan yhden granaattiomenan ja yhden kurkun, ihan vaan läpällä.
Kertoi jälkeenpäin, että oli suunnitellut että kävelee vaan hitaasti kaupan ympäri.
Ehkä siinä saattoi munat unohtua.
Hauska kauppareissu oli kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, ne syötti Topille diabeteksen... 😔
Oireiden perusteella salmonella. Missään nimessä ei olisi saanut aloittaa ruokintaa muutenkaan tuolla ja tuolla tavoin.
Jaa. Tuli tuossa yö valvottua (ihan muista syistä kuin tämä ohjelma tai palsta), heräiltyäni tuossa ja "aamupuuhat" hoideltuani availin rauhassa somet ja keskustelut sun muut ja mitäpä tyypillistä heti alkuun: Kauhea ulina "väärä tippui!", pudonneen yletön kehuminen (vähän myöhäistä, eikö?), "Miksi toi toinen ei tippunut??? (Anssi sai enemmän ääniä, Jassu ei ollut häädössä jne realiteetteja kehiin..)
Porukka käyttää energiansa ja aikansa jankkaamiseen ja muiden asukkaiden haukkumisen sen oman suosikin kampanjoinnin sijasta. Tuloksista valittavilla on kyllä aika monella peiliin katsomisen paikka.
Aki-parka kirjoitti:
Aki polttaa jo samalla tyylillä röökiä kuin Idolinsa Anssi.
Villasukat jalkaan kun Anssikin laittoi...Haluaisin vaan nähdä pääsisikö Aki olemaan oma itsensä jos Anssi häädettäisiin ennen Akia.
Tätä ihmettä ei varmasti ikävä kyllä kai päästä näkemään.
En kyllä ihmettele Akin halua hakeutua Anssin seuraan. Kai jokainen yrittää ryhmässä löytää jonkun jos ei edes ystävää niin edes puhekaverin . Jassu ja Taavi pitää Akia heikkolahjaisena junttina jota voi tarvittaessa kiusata muun ryhmän hiljaisella hyväksynnällä. Lasse ei uskalla uhmata Taavin mielipidettä. Pekka on pelle. Antilla on aukroriteettiä vastustaa valheellista kosiskelua ja nähdä valheiden läpi. Minäkin Akina hakeutuisin tässä vaiheessa Antin seuraan. (turvaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi.. kuinka vähän täälläkin olisi keskustelua jos Jassu ois häädetty. Eihän täällä juuri muusta puhutakkaan kuin Jassusta!
Jasmiinaa vaan tungetaam kuviin, kaikkihan sen huomaa. Keittiöpsykologista ei mitään, vai Jasmiina röhki pk-huoneessa eilenkin taas omiaan.
Jassu vois pitää edes housut jalassa. Ne stringit ei peitä mitään, päinvastoin. Tajuuko hän että on koko ajan suorassa lähetyksessä ? Ei varmaan. Nyt Jassulle sitä juotavaa ja paljon. Tonkat vois sijoittaa Jassun viereen sohvalle niin ei tarvitsisi edes nousta täyttämään lasia. Oksennusämpärin voi noutaa itse. Ja mikki kiinni kun juo.
Yököttää se strigissä paljaan läsöttäminen yhteisellä sohvalla. Samaa mieltä että atasivat sitä viinaa naiselle kun kerran haluaa. Paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks noilla ei oo kananmunia? Miks eivät ostaneet kaupasta?Maitoa entä?
Ottivat niitä koreja kun niissä oli niin paljon kaikkea.
Taisi olla kuitenkin virhe kun niistä ei taida oikein pysty tekemään ruokaa. Niissä oli mehua,säilykkeitä ja ym.Nyt sitten ei ole lihaa kun 2kg, munia vaan 3 ja maitoa vaan kahviin.
No sehän naurattaa ihan katketakseen, kuten Pekka toivoi.
Eli tuotannolle ei ole väliä onko viimeinen naisasukas ilkeä läyhääjä, joka nauttii kiusaamisesta , kunhan on kiintiö nainen
Toisekseen tuotantohan mokasi itse, kun antoi uusien, kolmen ihmisen päättää ketkä joutuvat häätöön. Siinä lähtikin sitten kerralla kaksi naista. Katsojilla ei siinä valtaa ollut.