Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen äänestys kyllä varmisti, että Anssilla on sittenkin feikkijulkkikseudestaan niin paljon faneja, ettei häntä voi kukaan finaalissa voittaa. Se myös osoitti itselleni, että ääniä tulee paljon enemmän kuin monikaan varmaan kuvittelee.
Jassun käytös eilen illalla oli todella veemäistä! Muut jännittävät häätöä ja ämmä vaan lätisee sunnuntaista ja kuinka kova siitä tulee ja plääh plääh. Muita kohtaan ei minkäänlaista empatiaa, ei mitään tilannetajua, aina vaan "minä minä". Musta Jassun käytös oli todella inhottavaa ja sopimatonta, ja varsinkin töykeää niin sanottuja kavereitaan kohtaan, joiden kohtalo ei paljon näyttänyt kiinnostavan, kun oli liian tärkeää miettiä vaan itseään. Itseäni suorastaan oksettaa Jassun viimeöinen käyttäytyminen.
Taavi oli kyllä aivan rikki, voi ihana suloinen Taavi-parka. Lasse puolestaan olisi lähettänyt mieluummin kotiin Taavin kuin Samirin, sitä voivat sitten miettiä ne jotka haukkuivat Taavin silloin kun tämä toivoi ettei Mellu tipu.
Ei oo ollu Anssi mun voittajasuosikki missään vaiheessa, mutta mitä enemmä tällä palstalla haukuttu sitä enemmän oon alkanu itse, omin silmin, seurata ja vähänpä pitää haukut paikkaansa. Eilen osallistuin ekaa kertaa äänestykseen, satasella läksi Anssille ääniä.
Taavia ja Jassua haukutaan enemmän. Mikset äänestä niitä?
näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että... Tykkäsin Samirista.
Toki myös samalla olen huojentunut että Lasse pysyi talossa, aika hilkulla oli hänenkin lähtö.
Jännä nähä ketkä on seuraavaks häädössä. Pelottaa että tuo yks itseään täynnä oleva voittaa koko keissin... Ei hyvä.
Samir petti ystävänsä Sannin ja Samin, esitti edessä ystävää puukotti heti tilaisuuden tullen selkään. Sanoinkin eilen tuosta kaksinaamaisuudesta, etteivät katsojat tykkää ja karma kyllä kuittaa ennemmin tai myöhemmin ja mites kävi, karma kuittasi aika nopsaan. Muut eivät ole vielä ystäviään pettäneet, mitenköhän kävi öisissä nimeämisissä, jatkuiko niin?
Halusin Samirin pois vain yhdestä syystä ja se oli se että Samir oli tavattoman tylsä. Puhuu aivan liian vähän.
Ensi viikolla niin vähän porukkaa että joukossa ei saa olla noita hiljaisia.Lisään vielä että seuraava lähtijä saisi olla Aki.
Toinen joka ei saa suutansa auki.Hiljaa hyvää tulee eli Aki vie voiton!
Ei kuule sillä ole kannatusta vaikka kuinka väittäisit. Melkein hävisi Nooralle.
Hyvä porukka nyt lopussa. Jokainen heistä ansaitsee voiton. Ovat sellaisia kilpailijoita jotka ovat jakaneet mielipiteet ja tuoneet sitä mitä bb-kilpailijalta haetaan
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan nimeämisten menneen näin:
Anssi: Taavi 2, Jassu 1. Anssissa ei vaan ole tarpeeksi miestä pääsemään yli katkeruudesta nähtyään Taavin nimenneen hänet viimeksi.
Aki: Taavi 2, Lasse 1.
Jassu: Anssi 2, Pekka 1.
Lasse: Anssi 2, Aki 1.
Taavi: Anssi 2, Aki 1.
Pekka: Taavi 2, Lasse 1.
Taavi kerää maksimi 6 p paholaisten jengiltä, Anssi hyvisten jengiltä. Aki ja Lasse tulevat toivottavasti seuraksi äänestykseen 2 pisteellä, vaikka talolaisten tapaan minäkin veikkaan, että ihan hyvin nyt voisi olla äänestyksessä vain 2. Pekka ja Jassu pelastuvat ja pääsevät lahjana finaaliin.
mä uskon että Anssi kyllä yhä antaa Lasselle äänet. Saattaa kyllä antaa 2 p jää sille. Myös Pekan veikkaisin antaneen pisteet jassulle
Alman hiukset leikattu ja hoidettu pilalle, kuin uuniluuta.
Olivat ennemmin hyvinvoivan näköiset.
näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että... Tykkäsin Samirista.
Toki myös samalla olen huojentunut että Lasse pysyi talossa, aika hilkulla oli hänenkin lähtö.
Jännä nähä ketkä on seuraavaks häädössä. Pelottaa että tuo yks itseään täynnä oleva voittaa koko keissin... Ei hyvä.
Samir petti ystävänsä Sannin ja Samin, esitti edessä ystävää puukotti heti tilaisuuden tullen selkään. Sanoinkin eilen tuosta kaksinaamaisuudesta, etteivät katsojat tykkää ja karma kyllä kuittaa ennemmin tai myöhemmin ja mites kävi, karma kuittasi aika nopsaan. Muut eivät ole vielä ystäviään pettäneet, mitenköhän kävi öisissä nimeämisissä, jatkuiko niin?
Halusin Samirin pois vain yhdestä syystä ja se oli se että Samir oli tavattoman tylsä. Puhuu aivan liian vähän.
Ensi viikolla niin vähän porukkaa että joukossa ei saa olla noita hiljaisia.Lisään vielä että seuraava lähtijä saisi olla Aki.
Toinen joka ei saa suutansa auki.Hiljaa hyvää tulee eli Aki vie voiton!
kuka jaksaa katsoa tuota mykkää junttia? talossa muutenkin jo todella hiljaista ja sitten tämä kaksi lausetta tunnissa sanova halutaan finaaliin? Ei jumalauta!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä porukka nyt lopussa. Jokainen heistä ansaitsee voiton. Ovat sellaisia kilpailijoita jotka ovat jakaneet mielipiteet ja tuoneet sitä mitä bb-kilpailijalta haetaan
Ainoa joka ei ansaitse voittoa on Anssi.
Voittajaksi silti jo tiensä "aurannut"
Esimerkki ihmisestä, jolla ei ole mitään annettavaa tälle formaatille.
Paitsi rahaa, ja sillähän tämä shaisse pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Tulee varmaan tosi tiukka ja tasainen finaali, ja yksi viidestä tulee voittamaan ihan naurettavan pienellä erolla toiseksi tulevaan, samaan tapaan kuin Samirkin eilen putosi.
Koska uudet häädettävät kerrotaan.
Anssi tulee vielä nimeämään Jassun.Aki voi myös yllättää ,että nimeää Jassun.Onhan tuolla osa kundeista puhunut siitä kuinka Jassu valittaa.Tosiaan toivon ,että Jassu on sunnuntaina häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Koska uudet häädettävät kerrotaan.
Varmaan taas vasta illan koostelähetyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Anssi tulee vielä nimeämään Jassun.Aki voi myös yllättää ,että nimeää Jassun.Onhan tuolla osa kundeista puhunut siitä kuinka Jassu valittaa.Tosiaan toivon ,että Jassu on sunnuntaina häädössä.
Varmasti nimeävät koska uskovat että tippuu helpommin kun Taavi tai Lasse.
Sitten kyllä avaan kukkaron ja ääniä Jassulle.
Kyllä Aki meni hauskan näköiseksi kun Jassu tupakkapaikalla sanoi että Aki on alkanut tupakoimaan samalla lailla kuin Anssi . Itsekkin olen sen huomannut . Voi Aki reppana .
Voi olla että tänään häätöön joutuu vain kolme.
Johtuu paljon pisteistä.
Anssi ja Aki on ainakin häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Aki meni hauskan näköiseksi kun Jassu tupakkapaikalla sanoi että Aki on alkanut tupakoimaan samalla lailla kuin Anssi . Itsekkin olen sen huomannut . Voi Aki reppana .
Eli millä lailla?
Vali vali v... v... Jassun aika lähteä sunnuntaina.
Äänestyksen perusteella Taavi, Pekka ja Anssi ei tipu sunnuntaina.
Vaarassa on Lasse, Aki ja Jassu.
Tämä perustuu vaan siihen miten on äänestetty.
Yläpeukkuja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samir olisi lähettänyt Anssin pois, ikävästi sanottu.
Niin olisi suurin osa tällä palstallakin tehnyt, eli ihan loistavasti sanottu.
Eivät kuitenkaan lähettäneet. Eilen oli tilaisuus. Täytyy äänestää eikä voivotella ja haukkua.
Raha haisee pahalle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa joka ei ansaitse voittoa on Anssi.
Voittajaksi silti jo tiensä "aurannut"Esimerkki ihmisestä, jolla ei ole mitään annettavaa tälle formaatille.
Paitsi rahaa, ja sillähän tämä shaisse pyörii.
Jos se on loppumetreillä mukana niin enpä katso vikaa lähetystä. Sitä ylimielistä lärviä nähny tarpeeksi jo.
Hyvä hyvä :D