Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seitsemältä koko vastapäisen kerrostalon kaihtimet kiinni!

Vierailija
19.03.2023 |

Laiskottelevatko kaikki sunnuntaina?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako se sinua?

Vierailija
2/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollu kaihtimet kiinni yhtäjaksoisesti jo kuusi vuotta. Mitäköhän minusta ajatellaan.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollu kaihtimet kiinni yhtäjaksoisesti jo kuusi vuotta. Mitäköhän minusta ajatellaan.. :D

No mitäpä kuule itse luulet? Ei oo normaalia tuollainen. Ihan aiheesta aivan varmasti kaikki ajattelevat, että olet päästäsi vialla. Mene hoitoon!

Vierailija
4/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin kiinni vaikka ollut 1,5h hereillä

Yläkerran akka hinkkasi itselleen orkkua ja voihki niin heräsin siihen. Hitto hinkkais hiljaa.

Vierailija
5/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tehdään aamutoimia eikä haluta AP:n kaltaisten kyylien tuijottelevan kun hillutaan yövaatteissa.

Vierailija
6/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on huomanneet että kyyläät, ja haluavat viettää aamunsa rauhassa.

Vierailija
7/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulevat kuolleeksi :D

Vierailija
8/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä kuule itse luulet? Ei oo normaalia tuollainen. Ihan aiheesta aivan varmasti kaikki ajattelevat, että olet päästäsi vialla. Mene hoitoon!

Lääkärin vastaanotolla potilas: Saisinko jotain hoitoa, sillä minulla on ollut kaihtimet kiinni jo kuusi vuotta?

Lääkäri: Anteeksi kuinka? 

Vierailija
9/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tuppasin pitää kaihtimia kiinni monta vuotta monessa eri asunnossa. Nyt en enää asu maan tasalla ja ikkunasta näkyy muutakin kuin naapuritalo niin tulee pidettyä auki. Ei AP:n tapaiset kyylät voi kurkkia sisään.

Vierailija
10/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää kiinni aina. Minulla oli suora näkymä tyhjyyteen joten ei ollut syytä pitää verhoja kiinni. Kunnes yhtenä päivänä makoilin sohvalla ja kaksi perus penaa seisoi ikkunani takana tuijottamassa olohuoneeseeni. Ne oli nosturilla menossa katolle.  Meni luottamus loppuelämäksi sen suhteen että missään saisi olla rauhassa.

Vierailija
11/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi esitellä valaistussa ikkunassa itseä ja räpsäyttää kaihtimet auki. Oli sitten villapaita tai vähissä vaatteissa. Se olisi melkoinen esitys.

Vierailija
12/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pitää kiinni aina. Minulla oli suora näkymä tyhjyyteen joten ei ollut syytä pitää verhoja kiinni. Kunnes yhtenä päivänä makoilin sohvalla ja kaksi perus penaa seisoi ikkunani takana tuijottamassa olohuoneeseeni. Ne oli nosturilla menossa katolle.  Meni luottamus loppuelämäksi sen suhteen että missään saisi olla rauhassa.

Jos siinä kohtaa olisi silkkinen kommandopipo valmiina sohvapöydällä, voisi peittää ainakin kasvot etteivät muualla tunnista, jos tulevat vastaan. 

Vierailija
13/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mullakin kiinni vaikka ollut 1,5h hereillä

Yläkerran akka hinkkasi itselleen orkkua ja voihki niin heräsin siihen. Hitto hinkkais hiljaa.

Voi ei, mikä kaupunki? Toivottavasti en ollut minä (varsinkin kun omasta mielestäni olin ihan hiljaa)...

Vierailija
14/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä turhaan mietit. Mene sinne vastapäiseen taloon, pimpotteke ovijelloja ja hakkaa ovia, vaadi asukkailta yksi kerrallaan rehellinen vastaus miksi kaihtimet on kiinni. Kunnon metelin nostat asiasta siellä rappukäytävässä, saat vähän sisältöä elämääsi ja säpinää sunnuntaihin. Aivan varmasti jonkin näköistä aktionia alkaa tapahtua ja jotain ne sulle vastaa.

Vierailija
15/15 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä turhaan mietit. Mene sinne vastapäiseen taloon, pimpotteke ovijelloja ja hakkaa ovia, vaadi asukkailta yksi kerrallaan rehellinen vastaus miksi kaihtimet on kiinni. Kunnon metelin nostat asiasta siellä rappukäytävässä, saat vähän sisältöä elämääsi ja säpinää sunnuntaihin. Aivan varmasti jonkin näköistä aktionia alkaa tapahtua ja jotain ne sulle vastaa.

Viralliselta näyttävä lappu rapun oveen "sälekaihtimet ja verhot pidettävä auki klo 7:00-22:00 välisenä aikana terveisin *isännöitsijän nimi*"