Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Lasse ois mun suosikki, mutta mielessä kummittelee Muniksen dippaus, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tonnilla kannatusta Anssin hyväksi - tilipäivän kunniaksi!
No ohhoh. Vau.
Minä laitan kaikki olemattomat eläkesäästöt.
Kyllä Anssia ennemmin kuuntelee ja katselee kun tuota puhuvaa Lassekonetta. Mikä hätä sillä on kun pulisee tauotta. Pelkää lähtöä.
Jännittää tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Jassun esitys oli hyvä.
Kaikkiaan hyvä esitykset! Erityisesti uskomaton Samir ja myös Pekka! Jassu surkein, mutta positiivista, että tsemppasi ja suoriutui.
Voi helvetti tätä kommentonnin tasoa täällä 🤣🤣🤣
No niin ihmiset, palstalaiset, mammat ja mimmit ja mummot ja - äijät! Alkakaa paukuttaa killinkejänne nyt Taaville ja Lasselle.
Tännehän ei voi enää 23 jälkeen kirjoittaa joten ne joilla on intoa Taavia äänestellä niin ei varmaan ole turvassa vaikka palkit niin näyttäisivät.
Itse veikkaan, että Taavia ulos kovasti hiillostetaan, toivotaan että ovi käy jollekin muulle!
Lopettaisivat jo tuon armeijajuttujen kertomisen. Argh....
Taavi on paljon vanhempi kuin nuo toiset. Ikä eron huomaa.
Lasse käy ihan kierroksilla. 😂
Noita Himos- yms. suunnitelmia kuunnellessa olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että onko noi asukkaat ihan tosissaan niiden suhteen, vai onko kysessä pelkkä läpänheitto. (Ja pahimmillaan tietysti niin, että joku/jotkut alkaa ihan innoissaan tekemään järjestelyjä talosta lähdettyään ja kaikki muut on vaan, että eihän me nyt tosissan oltu.
Taavi on paras kirjoitti:
Tännehän ei voi enää 23 jälkeen kirjoittaa joten ne joilla on intoa Taavia äänestellä niin ei varmaan ole turvassa vaikka palkit niin näyttäisivät.
Itse veikkaan, että Taavia ulos kovasti hiillostetaan, toivotaan että ovi käy jollekin muulle!
Taavi kun ei tuo enää mitään uutta taloon kuin Lassen kans hengailu joka ei kiinnosta. On liian vanhakin tuohon joukkoon, ikä alkaa näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Aki oli aluksi suosikkini, mutta pimpelipompeli oli niin tyhmä ja junttimainen juttu että 👎
No voi, voi. Toivottavasti et normaalielämässä muuta mielipidettäsi noin helposti ja vähäpätöisten asioiden takia. Ei muuten oo helppoa tuommonen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Lasse käy ihan kierroksilla. 😂
Tavallista sille. ADHD.
Vierailija kirjoitti:
Taavi on paras kirjoitti:
Taavi kun ei tuo enää mitään uutta taloon kuin Lassen kans hengailu joka ei kiinnosta. On liian vanhakin tuohon joukkoon, ikä alkaa näkyä.
Juu keski-ikästen kerhoon.
Samir voittaa! Hyvä Samir!
Taavin maalaus oli hieno. Ihana mies.
Ei tarvitse juopotteluun rahoja. Pankaa muuten....