Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan tonnilla kannatusta Anssin hyväksi - tilipäivän kunniaksi!
Kelasta ny nii paljo tuu et kaikki kannattais sijoittaa, laita ennemmin vaikka oma pelikanava pystyyn.
Kelan rahat tulee kuun alussa.. tokkopa niistä enää on hyötyä tässä vaiheessa kuuta.
Aki roikkunut talossa ihan liian pitkään ja helpolla. Akin tilalla olisin Juhania katsellut paljon mielummin. Tai Samia. Villeäkin.
Tänään koosteet klo 22.10 ja yksi häädetään. Yöllä nimeämiset. Jassu taitaa matkata suoraan finaaliin. Siskot, pannaan Jassu voittoon.
en ymmärrä ton Jassun törkeyttä. Pillu levällään sohvalla ja haukkuu muut ylimielisesti. Lasse ja Jassu vittuilee Pekalle koko ajan
Aki on kyllä hyvin hiljainen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Aki oli aluksi suosikkini, mutta pimpelipompeli oli niin tyhmä ja junttimainen juttu että 👎
Kännissä ihmiset tahtoo tehdä hassuja juttuja, mutta ei ole aina kamerat kuvaamassa....onneksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akia olen fanittanut, mutta nyt on alkanyt ärsyttää miten on kiinni Anssissa.
Pekka menköön voittoon sitten.
Akin kannalta olis parempi että Anssi lähtis tänään kotiin. Ei nolais itseään enempää tuossa koiran roolissa.
Hirveetä liioittelua. Tuolla kaikki on just niiden kanssa läheisiä, joiden seurassa viihtyvät. Siamilaiset kaksoset on Taavi ja Lasse, tämän parin saisi jo hajottaa. Haluisin nähdä Lassen ilman Taavia.
Äläs nyt. Et kuitenkaan haluaisi. Ihana parivaljakko.
Samir oli eilen ylivoimaisessa johdossa mutta palkit tasaantuu. 3 muuta tasaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina ei saa ääniä, ehkä Anssilta. Pekka ja Aki ainakin saa jos soijat pelastuu.
Huom, Anssi ei anna häätöääniä Jassulle mutta Jassu antaa ne Anssille. Kuin myös Lasse ja Taavikin, Anssi on oikein punainen vaate niille. Ne oikein säikähtää kun Anssi tekee jotain. Hassua.
Anssi antanut Jassulle 2 pistettä ainakin jo kaksi viikkoa. Antaa myös sunnuntaina.
Lasse olisi kiva nähdä ilman Taavia. Taavi välillä toppuuttelee Lassea. Nyt Taavi herra Järvenpäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tänään (lauantaina) jo häätö? Ja monelta tulee?
Sori jos on jo sanottu mutta en jaksa käydä nyt kaikkia viestejä läpi…Voisko joku joka tietää pliis vastaa :) oon ihan sekasin millon on häätölähetys.ja tänäänhän on siis (perjantai)
Käsittääkseni lähetys alkaa klo 22.15. Häätöäänestys, jossa Samir, Taavi, Lasse ja Anssi käynnissä eilisestä. Eli yksi näistä neljästä lähtee tänään.
Anssi on paras.
Jassu ei saa pisteitä, ei pojat 3 anna, ei Pekka, eikä Akikaan. No voittakoot sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ohhoh. Vau.
Minä laitan kaikki olemattomat eläkesäästöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akia olen fanittanut, mutta nyt on alkanyt ärsyttää miten on kiinni Anssissa.
Pekka menköön voittoon sitten.
Akin kannalta olis parempi että Anssi lähtis tänään kotiin. Ei nolais itseään enempää tuossa koiran roolissa.
Hirveetä liioittelua. Tuolla kaikki on just niiden kanssa läheisiä, joiden seurassa viihtyvät. Siamilaiset kaksoset on Taavi ja Lasse, tämän parin saisi jo hajottaa. Haluisin nähdä Lassen ilman Taavia.
Samaa mieltä. Taavi ja Lasse pari vihdoin erilleen että näkyy todellinen luonne. Piilotelleet koko kauden toistensa selän takana, raukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu kertoo pulikavereistaa just kun tulevat häntä vastaan. Viinaan menee 30 donaa jos se voittaa. Ja tämä on mammojen suosikki🥴
jos on ulosotossa velkaa niin koko velkasumma lähtee samantien tililtä kun raha sinne tulee ja ulosottomies sen vie.
Se olisi Jassulle uusi alku. Itse puhunut nuoruuden virheitä. Varmaan vaikuttaisi eniten Jassulla tuo raha noista kaikista.
Tämä ei ole sossu. Tämän voittaa ihan eri perustein oleva henkilö. 👍
Vierailija kirjoitti:
Aki on kyllä hyvin hiljainen nykyään.
Aki sai kerran sanottua jotain ja heti se laitettiin nauhana kahteen kertaa porukalle kuultavaksi.
On sanonut, ettei saa suunvuoroa, kerrankin sai :)
Anssi heitti vielä "bussin alle", kysyi "mitä sanoit", niinku ei tietäisi :)
Aika "velikultia"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ohhoh. Vau.
Minä laitan kaikki olemattomat eläkesäästöt.
Kyllä Anssia ennemmin kuuntelee ja katselee kun tuota puhuvaa Lassekonetta. Mikä hätä sillä on kun pulisee tauotta. Pelkää lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu kertoo pulikavereistaa just kun tulevat häntä vastaan. Viinaan menee 30 donaa jos se voittaa. Ja tämä on mammojen suosikki🥴
jos on ulosotossa velkaa niin koko velkasumma lähtee samantien tililtä kun raha sinne tulee ja ulosottomies sen vie.
Vieläkö toi hullu Jassuvihaaja JAKSAA JAUHAA. Todella toivon, että Jassu kaivaa tyypin henkilöllisyyden esiin, sillä kunnianloukkausten raja on ylitetty ajat sitten. Ja tiedoksi - julkisuudessa olevasta henkilöstä EI SAA KIRJOITTAA MITÄ SATTUU PSKAA. Jassuvihaajalle suosittelen tapauksen 'Susan Ruusunen' googlaamista.
Ensimmäistä kertaa kirjoitin. Ja jos luet tarkasti niin tuo oli toteamus siihen että ei kyllä koko rahaa ehtisi ryyppäämään vaan velat menisi ensin. En ole Jassu vihaaja. Lähinnä säälittää että nuori ihminen on tuossa tilanteessa, olen ollut siinä itsekkin mutta selvisin. Helppoa se ei ollut. Ja Jassuhan on itse noista kertonut talossa.
Samir ei halua lähtee tohon Himos-reissulle eikä jaksa kuunnella tota hössötystä. Kaipaa varmaan rauhaa ja tyttökaveria. Ymmärrän.