Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
90001/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Samir ei tipu tänään, niin sanokaahan ketkä hän nimeää ?

Jos samalla perusteella kuin viime viikolla niin Jasmiinan ja kenet ?

Vierailija
90002/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ontuo Taavi vaikea persoona.

Ei haittaa kun on komea ja tiskaa. Eilen ja tänään. Kuulitteko? Tiskannu on

On mukava, tunteellinen, hymyilee paljon, oikeudenmukainen ja ajatteleva. Kyllä myös puhelee vaikka osa väittää muuta.

Vai ihan kuulitteko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
90003/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asukkaita ärsytti kunnolla tänä aamuna osan laistaminen hommista. Sovittiin, että josko jokainen tiskaa edes yhden kattilan ja veitsen. Anssi ei kommentoi mitään. Jasmiinalla alkoi hirveät kuukautiskivut. 

Voi, kylläpä Jasmiinaa nyt koetellaan. Onko venähtänyt niska jo parantunut vai estääkö yhä shufflen harjoittelemisen?

Vierailija
90004/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuningaskoponen

Olen talossa.. Sisällä siis minä talossa.. BB talossa… Juttuja pitää elämässä viedä eteepäin ja niiden tasoa pyrkiä nostamaan. Tämän jälkeen se voi olla vähän hankalaa, mutta aina pitää yrittää. Nauttikaahan kaudesta ja en tiedä milloin tavataan taas, mutta toivottavasti ei ihan heti =)

PS: Pari ystävääni hoitaa instagramiani talossa ollessani ja laittelee meemejä ja hauskoja koosteita tänne.

samirmusiikki

Samir on valmis taistelemaan tiensä finaaliin!! 🔱🔱

Auttakaa miestä hädässä!

Tekstiviestillä autat Samiria, lähetä 19 numeroon 173005.

Eli 📲 19 —> numeroon 173005

#bigbrother#bbsuomi#bbsamir

Vierailija
90005/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Samir ei tipu tänään, niin sanokaahan ketkä hän nimeää ?

Jos samalla perusteella kuin viime viikolla niin Jasmiinan ja kenet ?

Akin.

Vierailija
90006/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö nuo, että tänään yksi häädetään ulos talosta?

joo

Vierailija
90007/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekallahan on näköjään oikeastikin näyttelijän lahjoja..

Vierailija
90008/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuningaskoponen

Olen talossa.. Sisällä siis minä talossa.. BB talossa… Juttuja pitää elämässä viedä eteepäin ja niiden tasoa pyrkiä nostamaan. Tämän jälkeen se voi olla vähän hankalaa, mutta aina pitää yrittää. Nauttikaahan kaudesta ja en tiedä milloin tavataan taas, mutta toivottavasti ei ihan heti =)

PS: Pari ystävääni hoitaa instagramiani talossa ollessani ja laittelee meemejä ja hauskoja koosteita tänne.

samirmusiikki

Auttakaa miestä hädässä!

Yök Samir!

Vierailija
90009/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuningaskoponen

samirmusiikki

Auttakaa miestä hädässä!

Samir Kallio

Entinen BB-formaatin vihaaja nyt BB-Talossa. Niin ne ihmiset muuttuu, muutu sinäkin. Suosittelen! 🤣

”Sometiimi” päivittää sitä mukaan kun tapahtuu ja varmasti tapahtuu 🤕 katsotaan kauan paikat kestää.

Mitä enemmän äänestätte, sitä kauemmin mä oon poissa tieltä koheltamasta!

Vierailija
90010/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUp kirjoitti:

Nykyään pääsee näköjään kansakunnan sydämiin hokemalla v- sanaa ainakin kerran joka lauseessa ja syömällä itsensä muodottomaksi.

LOPETA JO.

Asiaahan tuo viesti on, lopeta raivoaminen CAPS LOCKEILLA.

Vierailija
90011/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuningaskoponen

samirmusiikki

Auttakaa miestä hädässä!

Yök Samir!

HELP NEEDED

Äänestä Samir  finaaliviikolle!

Lähetä nro 19 numeroon 173005

Vierailija
90012/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ontuo Taavi vaikea persoona.

No on, jankkaa ja jankkaa, vaikka Lasse jo antoi periksi. Tai on paha päivä. 

Vierailija
90013/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääseeköhän Jassu juhlimaan voittoaan baarikierroksille, menee kuitenkin aikaa ennen rokotepassin saamista.

Pääseehän sinne myös negatiivisella koronatestitodistuksella

Vierailija
90014/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuningaskoponen

samirmusiikki

Auttakaa miestä hädässä!

Yök Samir!

HELP NEEDED

Äänestä SAMIRIA - tekstaa 19 numeroon 173005

Vierailija
90015/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä suuresti familyman -Anssin logiikka: jos tippuisi ennen finaalia, ”ei viitsi viikon takia lähteä käymään lapsien luona Oulussa”.

Siis lähes 200000€ verotietojen mukaan tienannut ei viitsi ostaa parin tunnin menopaluu -lentoja lastensa luo?? Mä lentäisin lasteni luokse yhden tunninkin takia, viikkohan on ihan luxusta jos on ollut kolme kk erossa!

Lopettakaa Anssin perheenkin parjaaminen. Saavat haastaa oikeuteen.

Eihän kukaan ole Anssin perhettä tässä missään vaiheessa parjannut?!?

Anssia ja hänen henkilökohtaisia valintojaanhan tässä parjataan! Vähän sisälukutaitoa nyt peliin!

Jos mulla olisi ihanat tytöt ja rakas vaimo kotona odottamassa, en tosiaankaan edes harkitsisi jääväni huvin vuoksi hotelleihin aikaani kuluttamaan!

Lakkaa nyt jo kehumasta itseäsi milloin miehenä milloin vaimona, menee jo ihan naurettavaksi touhusi. Anssin vaimo on samalla alalla ja matkustaa peliensä ja striimiensä takia ympäri maailmaa ja silloin Anssi on kotona lasten kanssa. Se on heidän elämä ja oikein hyvältä vaikuttaa. teillä on teidän elämät ja hyvä niin. Kuinka vaikea se on tajuta että perheet on erilaisia eikä rakkautta arvoteta perheiden välillä. Eiköhän Anssi ja lasten äiti tiedä, mikä heidän lapsille sopii ja on parasta eikä muut ulkopuoliset.

Näinpä näin. Jokainen hoitaa ne oat työnsä ja omat perheensä kuten parhaaksi näkee. Eipä nuo Anssin ja hänen vaimonsa työtkään taida olla ihan samat kuin palstapäivystäjillä, turha siis alkaa antaa ohjeita kun ei nuo siviiliasiat liity mitenkään.

Anssi ei ole mikään pyhimys jonka siviiliasioita ei saisi rääpiä.

Jassun koko elämä ja yksityiset tiedot on räävittty täällä, niin samalla tavalla sitten kaikkien muidenkin.

Jassu ja äitinsä ovat itse kertoilleet rääpimisen aiheet koko Suomelle julkisesti. 👍

Vierailija
90016/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään ulos ylimielinen Taavi! 40-vuotias, joka kiukuttelee, päsmäröi, juonittelee, kiusaa...  Muutoin ei ole juurikaan mitään tuottanut taloon. Muuttaisi talon dynamiikkaa parempaan suuntaan, kun pahin läyhäjengi hajoaisi. Olisi kiva nähdä Lassea ilman Taavia. Eli tänään Taavi kotiin ja sunnuntaina Jasmiina!

Taavi on negatiivinen kuin 1980-luvun virolainen. Ei näe tulevaisuudessa mitään hyvää.

Muista äänestää Taavia tänään.

Vierailija
90017/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi ulos tänään! kirjoitti:

Taavi töissä.[/quote kirjoitti:

Pyysi apua, ainoa joka liikahti on Samir, koska nämä hotellivieraat Anssi, Aki ja Pekka aamupuurolla...

En vaan kestä noita oman navan tuijottelijoita.

Anssin eilinen purkaus että oon jo tehny tarpeeks, kortteja en kerää, ja Akin "kyllä ne siitä tehtävän lopussa keräytyy". Nämäkö ovat aikuisia???

Huomasin saman: Taavi ja Samir siellä korjaamassa tankoa.

Anssi, Aki ja Pekka istua lösöttivät samaan aikaan saarekkeen ääressä evääkään liikauttamatta. Ihan kuin hotelliaamiaisella ja muut tekevät työt.

Mites Jassu? Ryntäsikö innokkaana korjaamaan tankoa poikien apuna?

BB antoi tuon tangon korjauksen nimenomaan Taaville, ehkä siksi, että hän kai osaa rakennushommia ja tuntee nuo työkalut- palstan marttamammojen mielestä jokaisen 8 asukkaan pitäisi joka askareesta mennä tappelemaan. 

Vierailija
90018/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuningaskoponen

samirmusiikki

Auttakaa miestä hädässä!

Yök Samir!

HELP NEEDED

Äänestä SAMIRIA - tekstaa 19 numeroon 173005

SAMIR on valmis taistelemaan tiensä finaaliin. Auttakaa miestä hädässä! Tekstiviestillä autat Samiria, lähetä 19 numeroon 173005 ja autat Samirin voittoon!

Vierailija
90019/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään ulos ylimielinen Taavi! 40-vuotias, joka kiukuttelee, päsmäröi, juonittelee, kiusaa...  Muutoin ei ole juurikaan mitään tuottanut taloon. Muuttaisi talon dynamiikkaa parempaan suuntaan, kun pahin läyhäjengi hajoaisi. Olisi kiva nähdä Lassea ilman Taavia. Eli tänään Taavi kotiin ja sunnuntaina Jasmiina!

Taavi on negatiivinen kuin 1980-luvun virolainen. Ei näe tulevaisuudessa mitään hyvää.

Kerroin aamupäivällä että Taavin trollaajat heräilee palstalle 12 jälkeen.

Heittävät tosi väsynyttä läppää.

Voi voi teitä.

Vierailija
90020/105262 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseeköhän Jassu juhlimaan voittoaan baarikierroksille, menee kuitenkin aikaa ennen rokotepassin saamista.

Jyväskylässä ei ole passipakkoa

Eikö Jassu ole ottanut rokotteita? Uskomatonta, ellei.

Ketju on lukittu.