Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Anssi se vaan pyöritteli rubiikinkuutiota, kun Samir harjoitteli. Eikä tainnut kehuakaan kuten muut.
Kateus paistaa kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi tankotanssija Anssi olisi. Taavi katsoi silmä kovana ja sano Samirille että tee sinä koreArafia.
Taavi on aina kova pätemään tyypillinen snopi!
Mikä on snopi? En ole koskaan kuullut tuota sanaa. Snobi on kyllä tuttu sana, mutta ei juurikaan käytetä enää nykykielessä.
Taavi on tarkka ulkonäöstään, oikein mu---mmu----jen ihannemies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi on sanonut että toivoo Akin voittavan ja on sanonut sen ihan häätösohvalla kaikkien kuullen. Että siinä sulle.
Anssi on arvellut jo muutaman kerran että ei ole finaalissa. Käsitellyt sen asian jo tuolla. Paineensietokykyä sano olevan Pekalle iollalla kävellessä ja niin varmasti on koska voittaas lähes kaiken, BB voitto ei oo omissa hyppysissä. On kokenut elämässä varmasti paljon pettymyksiä, vaikea tausta. Mitäs me kermaperseet, ehjä koti jne
Anssi laskelmoi joka sanan mitä suustaan päästää.
no jo kommentti 11vko talossa laskelmointia ei pysty edes pars näyttelijäkään..toki siul on salaliitto teoria..
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo oo vielä valmis esitys Anssi ja Aki. Anssi opetti tankotanssia Akille ja tanssii huomenna .
Anssihan oli eilen tunkemassa itseään laulamaankin Akin vesilasiesitykseen. Pelkää ilmeisesti jäävänsä huomiotta korttiesityksessään, vaikka itse sen itselleen valitsi. Samir oli maanantaina alkamassa näyttää Akille korttitekniikkaa kun Anssi vain tuli ja syrjäytti Akin. Nytkin näyttää olevan vaikeaa ottaa vastaan Samirin apua tankotanssissa, vaikka Aki halusi niin ilman muuta. Kannattaisi aina tehdä niin hyvä esitys kuin mahdollista tietenkin.
Anssi pois kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi tankotanssija Anssi olisi. Taavi katsoi silmä kovana ja sano Samirille että tee sinä koreArafia.
Anssi sanoi oman tankotanssinsa jälkeen: V... tästä tulee kuuma....
Voi juma mikä itsekehu haiseee
Kuuma siitä tulisi vaan Taavin, ehkä kanssa Lassen toimesta. Anssi taas... Hyi hemmetti, en halua nähdä.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että alle 30 v on jo mummu... Taavi saa kyllä parikymppisen mimmin koska tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on snopi? En ole koskaan kuullut tuota sanaa. Snobi on kyllä tuttu sana, mutta ei juurikaan käytetä enää nykykielessä.
Jotku jonnet ja pissaliisat varmaan käyttää, ei aikuiset ihmiset.
Hippo aivan turha. Tuosta EI saa tulla kauppasekunteja!!
Ärsyttää tuollainen aina helpommalla meneminen joka asiassa.
Siis onko siellä talossa enää muita kuin Anssi? Ei Anssi tuota voita, viimeksikin meinasi pudota. Lopettakaa tuo kokoaikainen jankutus, miten se nyt on niin pahis.
Onko teillä jotain vihanhallintaongelmia, kun pitää yhden asukkaan kimppuun hyökätä koko ajan ja vielä keksimällä itse kaikkia kuvitelmia.
Esiteinikieltähän tuo selvästi on. Menkää kouluun, niin voitte oppia jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään että alle 30 v on jo mummu... Taavi saa kyllä parikymppisen mimmin koska tahansa.
Uskoisin että Taavi nimenomaan saa joko parikymppisen mimmin tai seniilin mummon, eihän tuota kukaan muu jaksa katsella tai kuunnella. Taavi on päässyt tänne asti ainoastaan ulkonäöllään, suurimman osan ajasta joko istuu hiljaa tollottaen tyhjyyteen tai väittelee jostain aivan jonninjoutavasta Lassen kanssa ("mikset sä voi näyttää niitä perunoita mulle!").
Olen aina miettinyt, ketkä jaksaa käydä pelkillä DJ-keikoilla. Nyt kun olen nähnyt, miten Lasse fiilistelee Jassun musiikkia, tiedän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Taavi puhuu vaikka kuinka paljon hyvää muista "selän takana", varmaan eniten. Jos ajatellaan että muilla se kohdistuu vaan pariin "bestikseen", mutta Taavi voi puhua kauniisti "selän takana" niistäkin ihmisistä keiden kanssa ei tule niin hyvin juttuun.
Saman olen huomannut!
Taavilla on luonne todella kohdallaan, sanoo myös jämäkästi mielipiteensä, näyttää tunteensa, kokee muiden kohtaamat epäoikeudenmukaisuudet vahvasti.
Jostain syystä saa paljon kuraa niskaan pk:n kautta.
Vierailija kirjoitti:
kukahan täällä on ottanut tuon akin ruuanlaiton hampaisiinsa? kyllä akikin on ruokaa tehnyt, mutta entäs jassu, joka on mainostanut että on naisten ja miesten työt? siitä erikseen jassu jolle ei ole mitään intohimoa ruuanlaittoon, vai onko?
Kyllä Jassu on tehnyt ruokaa. Naurettavaa kitistä tällaisista asioista, jos tekee tällaisia päätelmiä vain siksi, että klo 14.28 Jassu ei sattunut olla tekemässä ruokaa.
Anssi kirjoitti vastauksensa kun muut olivat näyttäneet omansa .
Ihana Jassu. Symppaan kovasti kun en itsekään ole kummoinen tanssija enkä omaa rytmitajua. Niin kuin ei moni muukaan.
Tämä kauppatehtävä on paljon viihdyttävämpi ja kiinnostavampi, kun asukkaat tekee sitä mitä eivät niin hallitse, kuin että jokainen tekisi minkä parhaiten taitaa. Hienosti Anssi ja Samir kyllä shuflaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi oli jo kirjoittanut omansa, kirjoitti mitä muut oli mieltä kellonajasta.
Jassu 9,07 Aki 9,35 T 9,05 P 9,30 L 8,30 S 9,01 Anssi 9,04
Kelasin . Anssi kirjoitti tuloksen kun muut olivat jo ilmoittaneet . Näkyi selvästi kamerasta 1 .
Anssihan sai piirtääkin tauluun mutta jassu ei. Säännöt koskee vain joitain asukkaita.
Taavin hyvä luonne kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi puhuu vaikka kuinka paljon hyvää muista "selän takana", varmaan eniten. Jos ajatellaan että muilla se kohdistuu vaan pariin "bestikseen", mutta Taavi voi puhua kauniisti "selän takana" niistäkin ihmisistä keiden kanssa ei tule niin hyvin juttuun.
Saman olen huomannut!
Taavilla on luonne todella kohdallaan, sanoo myös jämäkästi mielipiteensä, näyttää tunteensa, kokee muiden kohtaamat epäoikeudenmukaisuudet vahvasti.Jostain syystä saa paljon kuraa niskaan pk:n kautta.
Lellipoika Anssi varmaan pyytänyt tuotantoa hiillostamaan Taavia?
Anssi käyttää kaikkia hyväkseen, se ei ole mielestäni ok. Minä-minä-Anssi