Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
En pystynyt katsomaan ristikon tekoa, kun alkoi turhauttaa liikaa se, etten itse ollut täyttämässä sitä. Itse ristikoita tehneenä näin niin itsestäänselviä ristikkosanoja, että turhautti, kun asukkaat eivät oivaltaneet niitä heti. Mitä ihmettä Melody ja Jassu edes tekivät siellä? Epäilen, että jos Katja olisi saanut tehdä ristikkoa ensin yksin, hän olisi saanut sen nopeammin sellaiseen pisteeseen, että hän olisi sitten voinut pyytää apua muilta puuttuvien sanojen kanssa.
Huomenta vaan sille joka taas haukkuu Pekkaa kehitysvmmaiseksi.Oletko parempi ? Et ole.Pekka huippu tyyppi.
En usko että Taavi sekaantus Minnaan,ihan selvästi on fitness Laurasta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Pekka on kyllä mainio. Saa voittaa mun puolesta koko baskan. Nuori rastaherra voitti Aussien skaban 250 000 dollaria.
Tästä olen samaa mieltä.
Pekka on valmis heittäytymään ja laittamaan itsensä likoon, Pekka tuottaa viihdettä ja kontenttia olematta riitaisa ja ilkeä.
Pekka on sympaattinen ja empaattinen.
Pekka osaa myös keskustella muustakin kuin traktorin ajosta, eikä todellakaan tarvitse hohtimilla kiskoa puhetta suusta.
Eilinen temppari juttu oli loistava.Vaikka en pidä Jassusta ,niin hyvin veti sen.Hauska oli heitti kun antoi sen ns läppärin jotta pari sai katsoa videon.Katja oli myös mukana hyvin.Enemmän tuollaista.Eikä sitä ,että kiroillaan ja huudetaan päällekkäin.
Hyvä kattaus tänä vuonna asukkaita. Nyt vaan tehtäviä jotta saadaan hermoja kiristymään. Tupakka ja mälli kielto sekä kiroilukielto.
Alkujärkytyksen jälkeen olen alkanut tykätä Pekasta. Minunkin puolesta saisi voittaa koko homman.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Taavi sekaantus Minnaan,ihan selvästi on fitness Laurasta kiinnostunut.
Niin koska Taaville ikä on vain numeroita. Mutta vain nuoret naiset kelpaa..
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä vilttimuorin yö meni, kuuluiko litinää?
Älkää nyt, tuolla jossain vihjaillaan, kuinka talossa pukkaa kolmiodraamaa ja joku heitti, että Minnallahan on kaksi kättä. Minnahan tämän kaksikätisen nimi on, en seuraa 24/7
Näin se maailma muuttuu, tänään tulee Ylen ykköseltä settiä, jossa seksityöläinen halveksii paskaduuneja. Ei se homma kauniimmaksi muutu, vaikka tituleeraisi itseään seksidosentittareksi. Maailman vanhin ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Myös Ville ja Sanna nauroivat katketakseen Akille.
Edessäpäin kyllä ollaan hyvää pataa. Luodaan toki katseita.
Että ihmiset osaavatkin olla ILKEITÄ!
Villen ei kannattaisi nauraa kenellekään. Kun katsoo sen palleron tyttömäistä perhospomppimista, ja räpyläkäsien baletti liikkeitä, ja hytkymistä. Siinä olisi ihan kyllin Nauramista. Sanna In voisi etsiä itsestään niitä naurun aiheita. 🙄
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt katsomaan ristikon tekoa, kun alkoi turhauttaa liikaa se, etten itse ollut täyttämässä sitä. Itse ristikoita tehneenä näin niin itsestäänselviä ristikkosanoja, että turhautti, kun asukkaat eivät oivaltaneet niitä heti. Mitä ihmettä Melody ja Jassu edes tekivät siellä? Epäilen, että jos Katja olisi saanut tehdä ristikkoa ensin yksin, hän olisi saanut sen nopeammin sellaiseen pisteeseen, että hän olisi sitten voinut pyytää apua muilta puuttuvien sanojen kanssa.
Kyllähän Melodyn piti päästä hokemaan vvittua sinne. Uskomaton aikuinen nainen, joka kolmas sana on vvittu.
Ei taida palapeli valmistua ajoissa, aika vaikea on mustana. Toisaalta palkinto siitäkin on niin surkea että eipä juuri maksaisi vaivaa (10 lisäsekuntia kaupassa). Mua käy nyt vähän sääliksi Sami, joka sitkeästi tekee tehtävää, mutta jää tässä sivuun muiden jutuista koska joutuu istumaan tuolla nurkassa palapelinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä vähällä ruoalla kituuttaminen ole jo nähty moneen kertaan? Voisko noilla nyt olla peruselintarvikkeita sen verran ettei koko ajan olis nälkä ja olis energiaa tehdä edes jotain muuta kuin maata sohvalla. Ja nyt jos koska tarvittais se kunnon kiroilukielto kun eräänkin asukkaan joka toinen sana on v*ttu, siis ihan tosissaan.
hyvät ruoat siellä on ollut. Taitaa energian syödä joku aivan muu kuin ruoanpuute. Joku nocco nyt Jassulta uupuu, mutta perusruoat on ollut kyllä hyviä ja reiluja annoksia, ehkä siksi että Mellu osaa tehdä vaatimattomistakin aineksista ruokaa.
Onko nuo pulmat jossain nähtävillä? Nyt olisi tosi mielenkiintoinen tehtävä, mutte eilen en ehtinyt 24/7 ääreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä vähällä ruoalla kituuttaminen ole jo nähty moneen kertaan? Voisko noilla nyt olla peruselintarvikkeita sen verran ettei koko ajan olis nälkä ja olis energiaa tehdä edes jotain muuta kuin maata sohvalla. Ja nyt jos koska tarvittais se kunnon kiroilukielto kun eräänkin asukkaan joka toinen sana on v*ttu, siis ihan tosissaan.
hyvät ruoat siellä on ollut. Taitaa energian syödä joku aivan muu kuin ruoanpuute. Joku nocco nyt Jassulta uupuu, mutta perusruoat on ollut kyllä hyviä ja reiluja annoksia, ehkä siksi että Mellu osaa tehdä vaatimattomistakin aineksista ruokaa.
Jassu valitti eilen aamulla että on hirveä nälkä koska ei voi syödä MITÄÄN. puuroa ei voi syödä ollenkaan (koska ei ole hilloa tmv) ja soijarouheesta tehdyn vegeruuan jätti syömättä koska ei pidä siitäkään. Mut ei se varmaan silti laihtumaan pääse kun viikonlopun makkarat ja sidukat kuittaa viikolla syntyneen energiavajeen :D ilmeisen rajoittunut ruokavalio on
Onhan noilla ihan selkeesti kiinnostusta toisistaan.