Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus lähtöjärjestys:
Anssi
Aki
Samir
Jasmiina
Taavi
LasseMitä Lasse on tuonut ohjelmaan? Mun mielestä "tyhjä tynnyri", joka ei edes kolise.
Lasse on tuonut itsensä ja ollut koko ajan oma itsensä eikä ole esittänyt mitään. Paljon sisältöä joka päivä. Siksi ansaitsee voiton.
Sun mielipiteellä ei oikeastaan ole edes väliä, jos silmät kiinni olet katsonut koko kauden ja pitää noin hölmöjä vielä näinkin lopussa tulla kyselemään.
Lasse on tuonut kivaa sisältöä taloon. Tehnyt ruokaa, leiponut, siivonnut (toisten jälkiäkin), ollut kekseliäs, energinen ilopilleri. Silloinkin kun muut ovat mököttäneet, on ollut varsinaisen empaattinen muita kohtaan. Tosikot älkää vaivautuko, jos Lasse huumoria ei ymmärrä. Jassukin on monesti tuppaamassa Lassen seuraan, vaikka Lasse kiusoittelee, mutta pojimmiten Jassu tykkää. On se niin nähty silloin Jassulle meikkiä tehdessä. Siinä oli sisältöä kerrakseen.
Tietovisassa jäi kahden Jasdun kanssa. Iso miiiinus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden mielestä se tyyppi rasittava, joka aloittaa aina viestinsä: "Höpö höpö" ja sit alkaa se lässytys.
Itse en jaksa niitä enää edes lukea, kun sisältö saman toistoa. Hyppään yli vaan.
Höpö höpö.
Lässytilässyti.
Minuako tarkoitit? Oliko jo ikävä järjen ääntä?En sua feikki ku sitä oikeeta. Se alkaa aina perkaamaan ja analysoi pitkästi. Sun vastaus oli liian lyhyt verrattuna aitoon eli ei mee läpi. :D
Et sitten taida tarkoittaa minuakaan, kun harvemmin olen tuota höpöhöpöä käyttänyt vaan enimmäkseen sanon jotain "älä jaksa", "miksi valehtelet", "katsokaa 24/7, ettei tarvitse vääristellä" jne.
En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, että alkaa perkaamaan. Pakkohan se on selittää, jos joku täällä valehtelee ja vääristelee. Mieluummin itsekin luen perusteltuja kommentteja kuin näitä yhden lauseen väitteitä ja huutoja, jotka eivät edes liity mihinkään. Kai se joillekin sitten on liian vaikeaa.
eri
Pointti siinä on se, että hän sanoo "Höpö höpö" eli koskaan kukaan muu ei voi olla oikeassa missään. Vain hän. Sanoo tuon ja kertoo sitten sen hänen mielestään oikean näkemyksen. Huom. hänen mielestään.
Jättäis edes ton höpö höpön pois, se jo niin kulunut toteamus.
Vielä kun hän on vähän sellainen laput silmillä elelevä tyyppi niin ei jaksa ne vastaukset enää kiinnostaa.
Jokaiselle on muodostunut suosikki tähän mennessä, ja pysyy,vaikka kuinka haukkuisi, niin mielipide ei muutu miksikään. Ihmettelen näitä keskusteluja. Joku sanoo että se on ihan hölmö, ja toinen vastaa että sepä toinen on läski. Mitä tämä kehenkään vaikuttaa. Ei mitenkään.. Aina vaan tulee takaisin haukkuminen, sen tietää jo mollatessaan. Mielipiteet on ja ne eivät muutu
Lasse ja Samir kehuivat pitkään illalla Samia.Lasse sanoi ,että olisi toivonnut sami olisi voinnut jäädä taloon.Ville ja Jassu tupakalla hiljaa kun kuulivat keskustelun.Onko nuo kundit vähän väsyneitä Jassun valittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ville oli eilen illalla hauska. Pelleili ja matki muiden taloon astumista ja sen jälkeen naureskeli itsestään et tän vuoden "kiintiöhomo" jne.
Hauskaa kun osaa nauraa itselleen, Muutenkin vaikuttaa huumorintajuiselta. Jossain vaiheessa oli vähän tapettia, mutta nyt kun porukkaa vähemmän niin hänkin enemmän äänessä.
Oon alannut tykkäämään Villestä. Toiv. pärjää illan äänestyksessä. Aion ainakin antaa ääniä hänelle.
Mulla ei ole Villestä juuri muuta kuvaa kuin tupakkapaikalla istumassa ja myötäilemässä Melodya ja Jasmiinaa. Jos nyt aivan viime metreillä yrittää muuttaa käytöstään niin on kyllä auttamattomasti myöhässä, se olisi pitänyt tehdä jo pari kuukautta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Samir kehuivat pitkään illalla Samia.Lasse sanoi ,että olisi toivonnut sami olisi voinnut jäädä taloon.Ville ja Jassu tupakalla hiljaa kun kuulivat keskustelun.Onko nuo kundit vähän väsyneitä Jassun valittamiseen.
Ei ku ne olis halunnut Anssin pois Samin sijaan.
Anssille kaikkea hyvää elämässä. Huonot lähtökohdat ja selvinnyt hyvin elämässä. Hienosti suoriutunut talossa tehtävistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden mielestä se tyyppi rasittava, joka aloittaa aina viestinsä: "Höpö höpö" ja sit alkaa se lässytys.
Itse en jaksa niitä enää edes lukea, kun sisältö saman toistoa. Hyppään yli vaan.
Höpö höpö.
Lässytilässyti.
Minuako tarkoitit? Oliko jo ikävä järjen ääntä?En sua feikki ku sitä oikeeta. Se alkaa aina perkaamaan ja analysoi pitkästi. Sun vastaus oli liian lyhyt verrattuna aitoon eli ei mee läpi. :D
Et sitten taida tarkoittaa minuakaan, kun harvemmin olen tuota höpöhöpöä käyttänyt vaan enimmäkseen sanon jotain "älä jaksa", "miksi valehtelet", "katsokaa 24/7, ettei tarvitse vääristellä" jne.
En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, että alkaa perkaamaan. Pakkohan se on selittää, jos joku täällä valehtelee ja vääristelee. Mieluummin itsekin luen perusteltuja kommentteja kuin näitä yhden lauseen väitteitä ja huutoja, jotka eivät edes liity mihinkään. Kai se joillekin sitten on liian vaikeaa.
eri
Pointti siinä on se, että hän sanoo "Höpö höpö" eli koskaan kukaan muu ei voi olla oikeassa missään. Vain hän. Sanoo tuon ja kertoo sitten sen hänen mielestään oikean näkemyksen. Huom. hänen mielestään.
Jättäis edes ton höpö höpön pois, se jo niin kulunut toteamus.
Vielä kun hän on vähän sellainen laput silmillä elelevä tyyppi niin ei jaksa ne vastaukset enää kiinnostaa.
Niin eli selittääkö hän, miksi hän on oikeassa? Oletko koskaan lukenut hänen kommenttejaan loppuun asti? Yleensä se menee nimenomaan niin, että se, joka osaa asiansa perusteella, on myös oikeassa. Ja eihän hän tietenkään sano "höpö höpö" ja perustele pitkästi väitteitään, ellei tiedä tai usko olevansa oikeassa. Hän saattaa johonkin epävarmempaan asiaan sitten kommentoida ihan eri tavalla, mutta ethän sinä sitä tiedä, kun siihen hän ei kirjoita sitä "höpöhöpöä".
En ymmärrä, miksi ei saisi väittää olevansa oikeassa, jos sen asian todistaa ja perustelee. Ei kaikki asiat ole mielipideasioita, esimerkiksi talon tapahtumat ja sanomiset on helppo tarkistaa. Itseäni ihmetyttää kommentoijat, jotka väittävät ja väittävät, että talossa tehtiin tai sanottiin näin ja sitten kun kysyy mihin aikaan tämä tapahtui, ei pystytäkään kertoa sitä aikaleimaa. Sitten kun itse etsit sen aikaleiman ja kirjoitat sen palstalle ja oikaiset, miten se edellinen kommentoija kertoi tilanteen väärin, siihen tuleekin sitten alapeukkuja. Tällä palstalla ei kovin paljon arvosteta faktoja, vaan kaikesta yritetään tehdä mielipidekysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville oli eilen illalla hauska. Pelleili ja matki muiden taloon astumista ja sen jälkeen naureskeli itsestään et tän vuoden "kiintiöhomo" jne.
Hauskaa kun osaa nauraa itselleen, Muutenkin vaikuttaa huumorintajuiselta. Jossain vaiheessa oli vähän tapettia, mutta nyt kun porukkaa vähemmän niin hänkin enemmän äänessä.
Oon alannut tykkäämään Villestä. Toiv. pärjää illan äänestyksessä. Aion ainakin antaa ääniä hänelle.
Mulla ei ole Villestä juuri muuta kuvaa kuin tupakkapaikalla istumassa ja myötäilemässä Melodya ja Jasmiinaa. Jos nyt aivan viime metreillä yrittää muuttaa käytöstään niin on kyllä auttamattomasti myöhässä, se olisi pitänyt tehdä jo pari kuukautta sitten.
Toivon Villen pääsevän pitemmälle kuin Pekan, joka vouhottanut vähän liikaakin koko ajan. Nyt hän yrittänyt muuttaa käytöstään kiltimmäksi ja neutraalimmaksi. Myöhässä hänkin?
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle on muodostunut suosikki tähän mennessä, ja pysyy,vaikka kuinka haukkuisi, niin mielipide ei muutu miksikään. Ihmettelen näitä keskusteluja. Joku sanoo että se on ihan hölmö, ja toinen vastaa että sepä toinen on läski. Mitä tämä kehenkään vaikuttaa. Ei mitenkään.. Aina vaan tulee takaisin haukkuminen, sen tietää jo mollatessaan. Mielipiteet on ja ne eivät muutu
Minä en ainakaan hauku vaan yritän oikeasti perustella ja oikoa väärinkäsityksiä ja ristiriitaisuuksia. Jos joku esimerkiksi sanoo, että Jassun pitää pudota, koska hän kiroilee niin paljon ja tämä henkilö sitten haluaa Anssin voittoon, kyllä minä tottavie huomautan, että Anssi kirjoilee noin 48 kertaa enemmän kuin Jassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan hauku vaan yritän oikeasti perustella ja oikoa väärinkäsityksiä ja ristiriitaisuuksia. Jos joku esimerkiksi sanoo, että Jassun pitää pudota, koska hän kiroilee niin paljon ja tämä henkilö sitten haluaa Anssin voittoon, kyllä minä tottavie huomautan, että Anssi kirjoilee noin 48 kertaa enemmän kuin Jassu.
Ja tätäkin pitää alapeukuttaa. Juu, ei näköjään faktoista pidetä tällä palstalla. näköjään täällä ei saa ilmaista asiaansa kuin haukkumalla.
Topit ja mukahauska soijatouhu on vaan esittämistä ja vielä tönkköä sellaista. Ei yhtään hauskaa ja lähinnä alkanut jo ärsyttää koko touhu. Taktiikka jolla yritetään pelata pisteitä asukkailta ja katsojilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon Villen pääsevän pitemmälle kuin Pekan, joka vouhottanut vähän liikaakin koko ajan. Nyt hän yrittänyt muuttaa käytöstään kiltimmäksi ja neutraalimmaksi. Myöhässä hänkin?
Pekka ja Ville ovat minusta molemmat myöhässä. Ville osoittautui feikiksi ja Pekka tylsäksi. Ei riitä minulle, kun tässä vaiheessa ei enää päästä syvemmälle "kasvutarinassa".
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi
Aki
Samir
Jasmiina
Taavi
LasseMitä Lasse on tuonut ohjelmaan? Mun mielestä "tyhjä tynnyri", joka ei edes kolise.
Lasse on tuonut itsensä ja ollut koko ajan oma itsensä eikä ole esittänyt mitään. Paljon sisältöä joka päivä. Siksi ansaitsee voiton.
Sun mielipiteellä ei oikeastaan ole edes väliä, jos silmät kiinni olet katsonut koko kauden ja pitää noin hölmöjä vielä näinkin lopussa tulla kyselemään.
Lasse on tuonut kivaa sisältöä taloon. Tehnyt ruokaa, leiponut, siivonnut (toisten jälkiäkin), ollut kekseliäs, energinen ilopilleri. Silloinkin kun muut ovat mököttäneet, on ollut varsinaisen empaattinen muita kohtaan. Tosikot älkää vaivautuko, jos Lasse huumoria ei ymmärrä. Jassukin on monesti tuppaamassa Lassen seuraan, vaikka Lasse kiusoittelee, mutta pojimmiten Jassu tykkää. On se niin nähty silloin Jassulle meikkiä tehdessä. Siinä oli sisältöä kerrakseen.
Ei se mulle ainakaan ole iso miinus. BB-talo on paljon muutakin kuin yksi tietokilpailu. Mieluummin katson kokonaisuutta. Olihan tietty hieman yllättävää miten vähän Lasse tiesi, mutta hän myös myönsi sen, että ei niin paljon tiedä asioita.
Vaikka itse olisin tiennyt enemmän oikeita vastauksia kuin yksikään talossa ja Lasse jäi toiseksi viimeiseksi niin edelleen tykkään hänestä; ei huono menestys visailussa sitä vähennä. Hän on kiva tyyppi, tykkään luonteesta: Iloinen, huumorintajuinen, hauska, positiivinen ja muut huomioiva. Hyvät sosiaaliset taidot. Ne seikat tärkeämpiä BB-talossa kuin yleistieto.
Illasta ja loppuviikosta tulee joka tapauksessa tosi jännittävä ja myös asukkaille melkoinen pyöritys luvassa. Psyykkisesti varmasti rankkaa. Ei ehdi henkäistä, kun seuraava pudotus jo tapahtuu.
Toki ovat aika leppoisasti muuten saaneetkin nimeämisten ja häätöjen kanssa olla, kerran vain esim lähtenyt kaksi kerralla.
Ja mielenkiinnolla odotan, miten tapahtuu perjantain pudotus, jatkuuko kisailut.
Lapsesta jäänyt mieleen vaan Minnan kanssa touhuaminen, Akin sysääminen junan alle nuurahaistehtävässä ja oman sädekehän kiillottaminen, tekohauskat soijajutut, läyhääminen taavin kanssa ja kylpytakki.
Liian pitkä kausi. Kaikki on jo nähty. Akille vaan se 5 × 2 metrinen 30 000 €:n pahviläpyskä käteen ja pieni konfettisade ja valot pois talosta.
Seksi meni tällä kaudella noloks #metooks jossa miehet oli uhreja.
Tempparit kehiin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi
Aki
Samir
Jasmiina
Taavi
Ei se mulle ainakaan ole iso miinus. BB-talo on paljon muutakin kuin yksi tietokilpailu. Mieluummin katson kokonaisuutta. Olihan tietty hieman yllättävää miten vähän Lasse tiesi, mutta hän myös myönsi sen, että ei niin paljon tiedä asioita.
Vaikka itse olisin tiennyt enemmän oikeita vastauksia kuin yksikään talossa ja Lasse jäi toiseksi viimeiseksi niin edelleen tykkään hänestä; ei huono menestys visailussa sitä vähennä. Hän on kiva tyyppi, tykkään luonteesta: Iloinen, huumorintajuinen, hauska, positiivinen ja muut huomioiva. Hyvät sosiaaliset taidot. Ne seikat tärkeämpiä BB-talossa kuin yleistieto.
Itse olin positiivisesti yllättynyt et Taavi tiesi ihan hyvin asioita. Ekalla kierroksella pelkäsin, että mokaa koko homman, kun tuli esim se elintarvikevärikysymys ja hän vastasi viinirypäle. Punajuurikin olis ollut luonnollisempi vastaus, minkä esim Lasse maalaisjärjellä vastasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi
Aki
Samir
Jasmiina
Taavi
Lasse ei todellakaan ole tuonut sisätöä, hän vain on. Samaa sarjaa myös Aki, Samir ja Ville, Taavikin melkein. En todellakaan pidä Jasmiinasta, mutta hän kyllä tuo sitä sisältöä. Jos em. herrat olisivat keskenään talossa, harva sitä viitsisi kstsoa.
Miten niin Lasse VAIN ON. Eiköhän se niin ole että Aki vain on ja ei todellakaan tee yhtään mitään vai näinkö kerran jotain vievän, ei siivoa edes ajettuja partakarvojaan saatika sitten muita jälkiään. Ei ole Akissa oma-alotteisuutta yhtikäs. Topakan muijan tarttis, kuten Jassu.
Entäs Anssi ja Pekka? Mitä sisältöä he mielestäsi tuovat? Anssi tuo sisältöä ainoastaan kilpailutilanteissa. Hänellä ei ole oikein minkäänlaista huumoria eikä hän keksi taloon mitään mielekästä tekemistä eikä oikein osallistu mihinkään. Hänet muistetaan vain erilaisten kilpailujen voittajana, jonossa etuilijana ja kirjeiden matalaäänisenä lukijana.