Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden mielestä se tyyppi rasittava, joka aloittaa aina viestinsä: "Höpö höpö" ja sit alkaa se lässytys.
Itse en jaksa niitä enää edes lukea, kun sisältö saman toistoa. Hyppään yli vaan.
Höpö höpö.
Lässytilässyti.
Minuako tarkoitit? Oliko jo ikävä järjen ääntä?
En sua feikki ku sitä oikeeta. Se alkaa aina perkaamaan ja analysoi pitkästi. Sun vastaus oli liian lyhyt verrattuna aitoon eli ei mee läpi. :D
Kyllä tuo Jassu on kuin uhmaikäinen kakara. Huutaa ja kiroilee.
Kun nyt lähtee Ville, niin jasmiina ulos perjantaina. Jasmiina on hirveän rasittava ihminen.
Ihmettelen, kun se on vielä talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus lähtöjärjestys:
Anssi
Aki
Samir
Jasmiina
Taavi
LasseMitä Lasse on tuonut ohjelmaan? Mun mielestä "tyhjä tynnyri", joka ei edes kolise.
Lasse on tuonut itsensä ja ollut koko ajan oma itsensä eikä ole esittänyt mitään. Paljon sisältöä joka päivä. Siksi ansaitsee voiton.
Sun mielipiteellä ei oikeastaan ole edes väliä, jos silmät kiinni olet katsonut koko kauden ja pitää noin hölmöjä vielä näinkin lopussa tulla kyselemään.
Lasse ei todellakaan ole tuonut sisätöä, hän vain on. Samaa sarjaa myös Aki, Samir ja Ville, Taavikin melkein. En todellakaan pidä Jasmiinasta, mutta hän kyllä tuo sitä sisältöä. Jos em. herrat olisivat keskenään talossa, harva sitä viitsisi kstsoa.
Vierailija kirjoitti:
Haukkumislistalta puuttui Katjan,, Nooran, Minnannan ym tippuneiden naisten haukkumiset.
Hau, hau.......kelaappa sivuja taaksepäin kyllä niitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Aki on kyllä valloittava =)
Samaa mieltä. Aki voittoon. Aidompaa ihmistä ei talossa ole. Aki on on hieman ujo maalaispoika.
Aki on rehti työmies, eikä turhia valita mistään. Parempaa ei ole.
Ville oli eilen illalla hauska. Pelleili ja matki muiden taloon astumista ja sen jälkeen naureskeli itsestään et tän vuoden "kiintiöhomo" jne.
Hauskaa kun osaa nauraa itselleen, Muutenkin vaikuttaa huumorintajuiselta. Jossain vaiheessa oli vähän tapettia, mutta nyt kun porukkaa vähemmän niin hänkin enemmän äänessä.
Oon alannut tykkäämään Villestä. Toiv. pärjää illan äänestyksessä. Aion ainakin antaa ääniä hänelle.
Mikähän tuota Vehviläistä vaivaa, kun yritti puolustella Anssia ja Jassua.
Kertoi, että antoi vaihtoi häädöstä pois jonkun muun. Anssi pelaa, eikö sitä Vehviläinenkään tajunnut.
Anssi on voittanut, rahakas kun on muutenkin enempi talossa kuin kukaan muu.
Anssin tulot on monin verroin suuremmat, kuin muilla.
Viime yönä ruutuaikaa 24/7: ssa saivat pitkään (jännityksen takia) Pekka, Jassu, ja Ville.(+ Lasse)
Taavi meni hieman muita aikaisemmin nukkumaan, mutta Jassu ehti sanoa Taaville, että jos hän lähtee keskiviikkona, jättää oman virtahepoballeriinapuvun Taaville, niin Taavi pääsee tekemään Jassun ohjelmanumeron.
Kaikki "makustelivat" nauraen ajatusta, myös Taavi. (Taavi sanoi, että kyllä se käy, pystyn siihen.)
Ville sanoi, että jättäisi tankotanssiesityksen perinnöksi Akille. Oli hilpeä tunnelma sohvalla.
Villellä oli jopa oikeasti hauskoja imitaatiota, kun hän muisteli ja näytti muille, kuinka ekana iltana kukin asukas oli astellut taloon.
Itselleni Ville muuten on kaudesta jäänyt pelkäksi tupakkapaikalla naurajaksi.
Pekka ja Jassu keksivät tehdä pilaa ja he pukeutuivat naamiaisvaatteisiin (kakaksi ja virtahevoksi) ja kävivät makuuhuoneessa säikäyttämässä hereille Akin (joka ei kai nukahtanut vielä, Jassu herätti) ja Samirin (joka oli nukahtanut ja suuttui selvästi Pekalle herätyksestä).
Suunnitelmana oli ollut herättää Anssi, mutta Pekka ei oikein "muistanut" (uskaltanut?) .
Pekka uskalsi mennä nukkumaan vasta tunti säikytysepisodin jälkeen, koska Samir todella ärähti..
Kelailivat kaikki kolme pitkään, ettei vielä olisi kiva joutua keskiviikkoiltana häädetyksi.
Lasse jäi vielä muiden jo nukahdettua puuhailemaan keittiöön ja laittamaan sämpylätaikinaa.
Ihasteli vielä ennen nukkumaan menoa
Taavin Huuto-taulua. (Sanomalla itekseen: onpa siisti.)
Eilen täällä oli muuten niin tarkkoja raportteja talon tapahtumista, että iso kiitos jollekin, joka vaivaa oli nähnyt.
Katsoin itse jälkikäteen ko. kohdat, eikä mikään ollut niistä kaunisteltu versio, vaikka joku täällä niin väitti. Kuuluu nähtävästi vaan tämän palstan trolleille tietynlainen vastaan vänkääminen. Onneksi 24/7 pystyy asioita katsomaan, kun koosteissa näytetään mitä näytettä. Makkariraportti oli erityisen sanatarkkaa työtä, eikä saunaraporttikaan vääristelty ollut. Pekka tosiaan oli Anssille myös saunassa ihmetellyt että menipä ilman jengin raivoamista se Akille pallopelissä pallojen laidan yli heitto...
Kaikki neljä ovat sitä mieltä, että kuka vaan voi tänään lähteä. Jännitys välittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi
Aki
Samir
Jasmiina
Taavi
LasseMitä Lasse on tuonut ohjelmaan? Mun mielestä "tyhjä tynnyri", joka ei edes kolise.
Lasse on tuonut itsensä ja ollut koko ajan oma itsensä eikä ole esittänyt mitään. Paljon sisältöä joka päivä. Siksi ansaitsee voiton.
Sun mielipiteellä ei oikeastaan ole edes väliä, jos silmät kiinni olet katsonut koko kauden ja pitää noin hölmöjä vielä näinkin lopussa tulla kyselemään.
Lasse ei todellakaan ole tuonut sisätöä, hän vain on. Samaa sarjaa myös Aki, Samir ja Ville, Taavikin melkein. En todellakaan pidä Jasmiinasta, mutta hän kyllä tuo sitä sisältöä. Jos em. herrat olisivat keskenään talossa, harva sitä viitsisi kstsoa.
Vali vali. Etpä sinäkään järkevää sisältöä tuo tänne palstalle tuolla valituksellasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei lillukan varsia kun Anssi pelastanut 2 häädöltä ja antanut kahdelle sviitin. Hienoa. Itse en tekisi niin.
Anssi EI ole halunnut pelastaa ketään muuta häädöltä kuin itsensä. Sviitin antoi pelastaakseen itsensä siltä, että joutuu eri huoneeseen kuin muut asukkaat eikä voi vaikuttaa mihinkään mitä muut tekee ja sanoo.
Kyllä Anssi pelasti Villen häädöltä ja joutui itse häätöön. Kannattaa katsoa lähetyksiä ennen kuin kirjoittelee.
Tämä on suuren pelurin taktiikkaa, ei missään tapauksessa hyväntahtoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka oikeasti äänestää tuota Jassua!?
Tämän illan koosteessa Jassulta nähtiin taas aivan järkyttävää käytöstä, kaikki on pas...aa, kaikki on väärin häntä kohtaan, häntä sorsitaan tehtävissä, minkä hän voi sille että "kysymykset on tehty 30 vuotta ennen hänen syntymäänsä" ja "mua ei vaan kiinnosta", "mistä mä tietäisin luonnotieteistä ja maantiedosta". Jne.. Huh.
Onko se kenenkään syy, jos ihminen ei ole viitsinyt lukea yhtään mistään asioista mitään. Laiska, itsekeskeinen minä-minä -tyyppi joka kylpee itsesäälissä. Ei näe omaa osuuttaan tilanteeseensa.
Ei jatkoon!
En voi ymmärtää, miksi surkein naisista on päässyt noin pitkälle.
Rasittavampaa ihmistä, kuin Jassu saa hakea. Jos Jassusta kirjoitetaan negatiivisesti, se osoittaa sen, että emme pidä Jassusta, eiks se ole selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka oikeasti äänestää tuota Jassua!?
Tämän illan koosteessa Jassulta nähtiin taas aivan järkyttävää käytöstä, kaikki on pas...aa, kaikki on väärin häntä kohtaan, häntä sorsitaan tehtävissä, minkä hän voi sille että "kysymykset on tehty 30 vuotta ennen hänen syntymäänsä" ja "mua ei vaan kiinnosta", "mistä mä tietäisin luonnotieteistä ja maantiedosta". Jne.. Huh.
Onko se kenenkään syy, jos ihminen ei ole viitsinyt lukea yhtään mistään asioista mitään. Laiska, itsekeskeinen minä-minä -tyyppi joka kylpee itsesäälissä. Ei näe omaa osuuttaan tilanteeseensa.
Ei jatkoon!
Jasmiina vaikuttaa harvinaisen tyhmältä. Onko se ollut koulun penkillä lainkaan, koska vaikuttaa siltä, kuin yleistieto on nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi
Aki
Samir
Jasmiina
Taavi
Lasse on tuonut kivaa sisältöä taloon. Tehnyt ruokaa, leiponut, siivonnut (toisten jälkiäkin), ollut kekseliäs, energinen ilopilleri. Silloinkin kun muut ovat mököttäneet, on ollut varsinaisen empaattinen muita kohtaan. Tosikot älkää vaivautuko, jos Lasse huumoria ei ymmärrä. Jassukin on monesti tuppaamassa Lassen seuraan, vaikka Lasse kiusoittelee, mutta pojimmiten Jassu tykkää. On se niin nähty silloin Jassulle meikkiä tehdessä. Siinä oli sisältöä kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Pekka ole ollut nyt ihan ok, lopettanut sen turhan esittämisen. Jassu on koko ajan negatiivinen ja valittaa, vaikuttaa myös muihin. Ja se oikeasti vaikuttaa koko ilmapiiriin, jos edes yksi henkilö on koko ajan pahan tuulinen ja saa olla varpasilleen. Jassu huomenna veks.
Mulla on mitta täysi tuon Jassu valittamisiin ja ruikutuksiin. Olisi saanut lähteä talosta ensimmäisenä. Paljon potentiaalisia naisia olisi talossa ollut, jotka olisi pitänyt mieluimmin olla talossa, kuin tuo uhmaikäinen Jassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden mielestä se tyyppi rasittava, joka aloittaa aina viestinsä: "Höpö höpö" ja sit alkaa se lässytys.
Itse en jaksa niitä enää edes lukea, kun sisältö saman toistoa. Hyppään yli vaan.
Höpö höpö.
Lässytilässyti.
Minuako tarkoitit? Oliko jo ikävä järjen ääntä?En sua feikki ku sitä oikeeta. Se alkaa aina perkaamaan ja analysoi pitkästi. Sun vastaus oli liian lyhyt verrattuna aitoon eli ei mee läpi. :D
Et sitten taida tarkoittaa minuakaan, kun harvemmin olen tuota höpöhöpöä käyttänyt vaan enimmäkseen sanon jotain "älä jaksa", "miksi valehtelet", "katsokaa 24/7, ettei tarvitse vääristellä" jne.
En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, että alkaa perkaamaan. Pakkohan se on selittää, jos joku täällä valehtelee ja vääristelee. Mieluummin itsekin luen perusteltuja kommentteja kuin näitä yhden lauseen väitteitä ja huutoja, jotka eivät edes liity mihinkään. Kai se joillekin sitten on liian vaikeaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Jassu on naisen irvikuva. Kiroileva, ilman käytöstapoja oleva ihminen. Toisaalta on hänessä hyviäkin puolia, kuten meissä kaikissa. Jotenkin ristiriitainen persoona. Siinä olisi psykologille hommaa "perata" hänen persoonaa.
Sinäpä sen sanoit. Samaa mieltä kylläkin. Haukkuu ihmisiä, lähinnä Samia haukkui.
Nyt kiukuttelee lapsen lailla. Löhöilee ja tupakoi vuorotellen, siinä se päivä meneekin.
On ulosotto velkainen, koska ei ole osannut hoitaa asioitaan. On saanut väärin perustein Kelalta rahaa, se on huijausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Lässytilässyti.
Minuako tarkoitit? Oliko jo ikävä järjen ääntä?En sua feikki ku sitä oikeeta. Se alkaa aina perkaamaan ja analysoi pitkästi. Sun vastaus oli liian lyhyt verrattuna aitoon eli ei mee läpi. :D
Et sitten taida tarkoittaa minuakaan, kun harvemmin olen tuota höpöhöpöä käyttänyt vaan enimmäkseen sanon jotain "älä jaksa", "miksi valehtelet", "katsokaa 24/7, ettei tarvitse vääristellä" jne.
En ymmärrä, mitä pahaa siinä on, että alkaa perkaamaan. Pakkohan se on selittää, jos joku täällä valehtelee ja vääristelee. Mieluummin itsekin luen perusteltuja kommentteja kuin näitä yhden lauseen väitteitä ja huutoja, jotka eivät edes liity mihinkään. Kai se joillekin sitten on liian vaikeaa.
eri
Itse käytän ajoittain höpö höpöä, mut ilmeisesti tosiaan olen feikki-höpö. En tosin jaksa analysoida kovin pitkästi, se on totta.
Lieksan poika voittoon. Reilumpaa kaveria saa hakea. Aki on ollut ehdottomasti talon aidoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi
Aki
Samir
Jasmiina
Taavi
Katsoisit 24/7 niin tietäisit. Lasse on tuonut paljon mukavaa säpinää taloon. On kova heittäytymään, heittää läppää ihan koko ajan, hänessä on paljon tilannekomiikkaa ja osaa nauraa myös itselleen. Topin ruokkiminen ja soijapoikien grilli ovat asioita, joita ilman talo olisi paljon tylsempi. Esimerkiksi Anssilla ja Pekalla ei ole mitään tällaista koko porukkaa viihdyttävää tekemistä tai puheenaiheita.
Ihmettelen oikeastaan, mitä Anssi ja Pekka tuovat taloon, muuta kuin ylimielisyyttä ja kilpailuhenkeä ja kyräilyä.