Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ihminen on ja ei ole kasvanut missään pumpulissa. Täytyy hattua nostaa Anssille ei ole ruikuttanut elämänsä vaikeuksia nuoruudessa vaan on mennyt eteenpäin ja pärjännyt hyvin. Ihana isä tyttärilleen.👍
En kannata Anssia millään lailla mutta onhan sen käytöksessä huikea ero Jasmiinaan. Molemmilla omien sanojensa mukaan hankala lapsuus. Anssi on taistellut siitä eroon ja on toimelias aikuinen, Jasmiina antanut periksi, lösähtänyt sohvan uumeniin ja ruikuttaa koko ajan. Kuvaa yleisemminkin miesten ja naisten eroja. Miehet ovat toiminnan ihmisiä, naiset uhriutuvat aina.
Anssi sai eniten nimeämispisteitä (5p.). Hän sai sitä edellisellä kerralla myös eniten nimeämispisteitä (9p.). Anssi saa nimeämisissä kaikkein negatiivisimmat perustelut ja eniten yleistä kritiikkiä käytöksestään.
Jotkut asukkaat saa lähinnä "on pysynyt etäisimpänä mulle", "on niin erilainen kuin mä" -tyyppisiä perusteluita. Anssi saa enemmän yleistä negatiivista kritiikkiä, joka pohjautuu hänen käyttäytymiseensä.
Anssin käytöstä kuvaillaan mm. itsekeskeiseksi, ylimieliseksi, itsekkääksi, ilmapiiriä pilaavaksi, hyökkääväksi ja koko talon tunnelmaa madaltavaksi. Kuvaillaan, kuinka se Anssin toinen persoona tulee ilmi, vaikka Anssi yrittää piilotella sitä.
Anssilla vaikuttaa olevan fanikunta, joka on tähän saakka jättänyt huomiotta kaikki asukkaiden nimeämisissä huomioimat Anssin negatiiviset puolet. Monille on varmaankin vaikeaa avata silmät negatiivisille faktoille sen jälkeen, kun on jo ehtinyt päättää vakiintua tietyn henkilön kannattajaksi tai jopa ihailijaksi.
Anssin kohdalla on voinut käydä niin, että hänet on jo kauden alkupuolella ehtinyt hyväksyä jonkinlaisena sankarillisena nuorena miehenä hänen kasvutarinansa kuultuaan. Traaginen lapsuus, rikollinen nuoruus, lasten saanti ja omillaan toimeentulevaksi pelaajaksi pääseminen muodostavat selviytymistarinan. Kannattaa toki muistaa, että muillakin asukkailla on omat tarinansa, joillakin on lapsia, joillakin vaikeuksista selviämisiä, yksinäisyyttä, mitä vain. Kasvutarinan lähtökohdista Anssiinkin voisi haluta suhtautua kannustavasti.
Erilaisen suhtautumisen puolesta kuiskailee kuitenkin Anssi itse.
Anssista tulee ilmi keskeneräisyys, vaikka luultavimmin hän haluaisi estää sen paljastumisen. Hänellä on vielä paljon tekemistä luotettavuuden, rehellisyyden, positiivisen vuorovaikutuksen ja muiden ihmisten huomioon ottamisen ja arvostamisen opettelemisessa.
Vaikka tähän viestiin on panostettu niin täytyy kyllä sanoa, että Aki hoitaa keittiöpsykologian paljon paremmin. Ihan keskeneräinen Anssi.. anna mun nauraa ja kerro samalla kuka tuolla paremmin on elämänsä hoitanut kuin Anssi. Aki on mun suosikki, mutta Anssi nousee kohisten tyhjänjauhajien takia.
Taavi ja melody oli alussa mun lempparit. Kun Taavi siirtyi lassen joukkoon niin alkoi tuo synkistely ja foliohattuilu. Nyt toivon että häädettiin kotiin. Olisi ollut kiva nähdä Taavi ilman lassea olisiko vielä tuolta pystynyt nousemaan mutta se mahdollisuus on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Puhtoiset pulmuset makkarissa jauhaa sontaa ja vielä ilkeää sellaista muista, juupajuu ihanat aidot ja aina ystävälliset ja erityisen HYVÄT -omien sanojensa mukaan- ihmiset siellä sädekehät päiden päällä.. Anna mun kaikki kestää.
Jasmiina siellä johtaa joukkoa. Arvostelevat siellä törkeästi Akia, Anssia ja Pekkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noi samat äänestyksessä perjantain häädöstä jotka nyt? Vai tuleeko uudet skabat josta taas menee uudet häätöön?
Uudet kisat tulee.
Tää on valetta. Älä usko.
Vierailija kirjoitti:
Jassu on kuin pieni vauva joka huutaa ruokaa, ei luulis et on 24 vee- Menis ite ja tekis niin kuin muutkin.
Ja tuostakin jaksatte kitistä. Jassu ei huuda tuolta keneltäkään muulta sitä ruokaa, vaan ainoastaan miettii, mitä ruokaa heillä on ja mitä haluaisi syödä. Miten tuonkin saatte käännettyä niin että Jassu muka vaatii muita kokkaamaan hänelle? On tuossa monta kertaa nyt sanonut, että hänen (itse) pitää mennä tekemään ruokaa, kun on nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhtoiset pulmuset makkarissa jauhaa sontaa ja vielä ilkeää sellaista muista, juupajuu ihanat aidot ja aina ystävälliset ja erityisen HYVÄT -omien sanojensa mukaan- ihmiset siellä sädekehät päiden päällä.. Anna mun kaikki kestää.
Jasmiina siellä johtaa joukkoa. Arvostelevat siellä törkeästi Akia, Anssia ja Pekkaa.
Varsinainen ämmälauma koolla.
Oliko tuo biisin aikana tullut pieruääni autenttinen Jasmiinan pieruääni? Napattu nauhalle yöllä unen aikana?
Vierailija kirjoitti:
Pekka jatkoon, että noiden omahyväisten mulkkujen naamat venähtävät. Halveksin Taavia ja Jassua. Halpamaista trollaajia, jotka yrittävät vaikuttaa läyhäämisellään katsojien mielipiteisiin. Pitävätkö he meitä tyhminä... Varsinainen koulukiusaajien joukko. Toisten mollaamisella jatkoon. 🤮
turhaan sä Taavia Jassun puheista syyttelet.
Vois näyttää TV lassen taavin jassun ja Villen kootut löyhäykset tämän bb matkan ajalta. Rehellisyyden ja reiluuden nimissä.
Vierailija kirjoitti:
siellä on varastohuoneessa kaalia vaikka vuohet söis, neiti ei saa kaalisalaattia aikaiseksi, huutaa vaan ärrän salaattia, en yhtään ihmettele ettei kilot miita kuin karttuu.
siitä nyt vaan porkkanaa kuorimaan ja kaalia pilkkomaan hep, hep.
Koko kaudella oon ihmetellyt, et miten ne niin vähän hyödyntää niitä varastohuoneen juureksia. Silti koko ajan ulina, et ei oo vihanneksia, ei oo vihanneksia.
No jumalauta, ei Suomessa oo talvikaudella vedetty vihanneksia vielä kovinkaan montaa vuosikymmentä. Juureksilla se on hoidettu suojaravintoaineiden saanti.
Ei Jassu köyhä oo. 200 euroo röökiaskista
en yhtään ihmettele yaccun rahaongelmia kun on valmis tarjoamaan tupakka-askista 200 euroa akille, huh huh
Hyvä kysymys Jassulta: miks mulle tehään noin. Kun sen tanssi oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka jatkoon, että noiden omahyväisten mulkkujen naamat venähtävät. Halveksin Taavia ja Jassua. Halpamaista trollaajia, jotka yrittävät vaikuttaa läyhäämisellään katsojien mielipiteisiin. Pitävätkö he meitä tyhminä... Varsinainen koulukiusaajien joukko. Toisten mollaamisella jatkoon. 🤮
turhaan sä Taavia Jassun puheista syyttelet.
Taavi on läyhännyt Pekasta koko kauden ajan päiväkirjahuonetta myöten. Sekaisin koko jätkä.
Vierailija kirjoitti:
siellä on varastohuoneessa kaalia vaikka vuohet söis, neiti ei saa kaalisalaattia aikaiseksi, huutaa vaan ärrän salaattia, en yhtään ihmettele ettei kilot miita kuin karttuu.
siitä nyt vaan porkkanaa kuorimaan ja kaalia pilkkomaan hep, hep.
En miellä tuota salaatiksi ja kaali närästää. Pitää olla salaatinlehtiä, kurkkua ja tomaattia ja ym.
Vierailija kirjoitti:
en yhtään ihmettele yaccun rahaongelmia kun on valmis tarjoamaan tupakka-askista 200 euroa akille, huh huh
No ei sillä oikeesti ole semmosia summia. Esittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saako? Villehän puhui viljelystä, ei kaupan hyllyn tuontibataateista.
Kyllä sitä näköjään jo eteläisessä Suomessa viljellään.
/eri
No niin. Ei taida kuitenkaan kovin uusi asia olla, joten minusta oli ihan aiheellinen kysymys.
Vai Anssi itsekäs? Just antoi 2 askia tupakkaa sekä jassulle että Villelle aamukahvista. Aki ei myynyt askia 200 eurolla. Ja just kun olivat haukkuneet Anssia....
Taavi 40 vee olisi sanonmut ettei viitsitä puhua toisista.
Itse on kunniansa talossa kertonut ja käytöksellään näyttänyt. Varmaan omaisetkin kiittää.