Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kilpaillaan häätöön myös pe, miten su häätö?? Kivaa tuo kilpailu.
Sunnuntaihäädön nimeämiset on pe-la välisenä yönä. Asukkaat herätetään unenpöpperöisinä toisensa nimeämään. Melko raakaa.
Lasse pystyy hyvin kertomaan vaikka unissaan aina ne samat nimet, jotka on tatuoitu sen aivoihin, onpa raakaa!
Hyvä Lasse, olet paras! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tukihenkilö sama kuin lähihoitaja???????
Kuka vastaisi kun jostain syystä mielenkiinto eräsi.
Lähihoitaja voi olla tukihenkilö mutta tukihenkilö ei ole sama kuin lähihoitaja.
Kiitos tiedosta, kun vahingossa kirjoitin itseni muutamiin papereihin lähihoitajaksi. Kun olen työtön, niin patisteltiin tukihenkilö kurssille. Ei kai se kestänyt kun 40 tuntia. Käyn välillä vanhuksia ulkoiluttamassa. Hyvikö BB sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Jassu siel vali, vali........ Mä en kyl lähe täältä ennen ku saan vastata tähän puhelimeen. Mä haluun vielä päästää täällä sviittiin. Mä oisin kyl tässä tehtävässä onnistunut. Mä haluun , et Ärrä ois auki, et sais jotain fressii salaattii (paniinin kuitenki ottas). Puhuu koko ajan mitä sylki suuhun tuo, eikä muista että mitä tuli puhuneeksi, kuhan saa äänensä kuuluviin. Aina sanoo, että Pekka huutaa, mut kyllä Jassun ääni kaikaa kovasti myös yli muiden.
Siis miten ihmeessä tuonkin sai taas tulkittua valitukseksi. Kunhan höpötteli tylsyyksissään. Nyt minä alan ymmärtää, miksi porukka marisee koko ajan Jossun valittamisesta. Ihan normaali diipadaapakin on näiden mielestä valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä sitä ja tätä. Ihme johdattelua.
Omilla euroilla äänestän Jassua.
Eurot menee hukkaan siinä vai maksaako Jassu ne takaisin. Enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Anssi varmaan taas huijaa. Tuossahan pallopojat voi huijata, kun eivät viimeisiä palloja anna tarpeeksi nopeasti inhokilleen, jos tulee tiukkaa ja viimeisiä tippuu.
Anssi taas ekana, vikkelät sormet. Pekka on nyt häätökuorossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omilla euroilla äänestän Jassua.Eurot menee hukkaan siinä vai maksaako Jassu ne takaisin. Enpä usko.
Niinhän sä luulet! En ole johdateltavissa.
Pekalla oli kova halu voittaa matkalahja koertti, ei vaan onnannu ja Lasse lipas ennenku peli oli jo ohi, Anssi viime minuuteilla sai palikat kasaan. Hurjaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu siel vali, vali........ Mä en kyl lähe täältä ennen ku saan vastata tähän puhelimeen. Mä haluun vielä päästää täällä sviittiin. Mä oisin kyl tässä tehtävässä onnistunut. Mä haluun , et Ärrä ois auki, et sais jotain fressii salaattii (paniinin kuitenki ottas). Puhuu koko ajan mitä sylki suuhun tuo, eikä muista että mitä tuli puhuneeksi, kuhan saa äänensä kuuluviin. Aina sanoo, että Pekka huutaa, mut kyllä Jassun ääni kaikaa kovasti myös yli muiden.
Siis miten ihmeessä tuonkin sai taas tulkittua valitukseksi. Kunhan höpötteli tylsyyksissään. Nyt minä alan ymmärtää, miksi porukka marisee koko ajan Jossun valittamisesta. Ihan normaali diipadaapakin on näiden mielestä valittamista.
Sanoit hyvin, juuri toi sen tylsistynyt persoona ja olemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omilla euroilla äänestän Jassua.Eurot menee hukkaan siinä vai maksaako Jassu ne takaisin. Enpä usko.
Niinhän sä luulet! En ole johdateltavissa.
Olet jo johdettu harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tukihenkilö sama kuin lähihoitaja???????
Kuka vastaisi kun jostain syystä mielenkiinto eräsi.
Lähihoitaja voi olla tukihenkilö mutta tukihenkilö ei ole sama kuin lähihoitaja.
Kiitos tiedosta, kun vahingossa kirjoitin itseni muutamiin papereihin lähihoitajaksi. Kun olen työtön, niin patisteltiin tukihenkilö kurssille. Ei kai se kestänyt kun 40 tuntia. Käyn välillä vanhuksia ulkoiluttamassa. Hyvikö BB sujuu.
Siis miten kukaan voi olla niin tyhmä, että kirjoittaa itsensä "vahingossa" lähihoitajaksi? Jos et tiedä, oletko lähihoitaja, todennäköisesti et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Ville lähtee, niin soijapojat alkaa olee heikoilla. Ja todennäköisesti Ville lähtee, taisi paukut loppua sunnuntaina.
Miten Villen häätö vaikuttaa soijapoikiin?
Nimeämisissä vaikuttaa. Ville nimennyt usein Akin, Pekan ja Anssin vaihdellen.
Ville ei ole nimennyt kertaakaan Pekkaa tai Anssia. Akin kerran (viime viikolla).
Mielenkiintoinen ihminen on ja ei ole kasvanut missään pumpulissa. Täytyy hattua nostaa Anssille ei ole ruikuttanut elämänsä vaikeuksia nuoruudessa vaan on mennyt eteenpäin ja pärjännyt hyvin. Ihana isä tyttärilleen.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit hyvin, juuri toi sen tylsistynyt persoona ja olemus.
Niin, mikä ongelma siinä siis on? Miksi tylsistyminen on sinulle sama asia kuin valittaminen? Kai ymmärrät, että talossa on (tänäkin vuonna) todella tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko jassun ulos talosta jos laittaisi häätöoven ulkopuolelle purkin nokkoa, paninin, lihiksen majoneesilla ja sipsipussin?
Taitaa dyykata kaikki roskiksetkin sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ihminen on ja ei ole kasvanut missään pumpulissa. Täytyy hattua nostaa Anssille ei ole ruikuttanut elämänsä vaikeuksia nuoruudessa vaan on mennyt eteenpäin ja pärjännyt hyvin. Ihana isä tyttärilleen.👍
Sä sitten jaksat kun kukaan muu ei kehu. Aina tota samaa.
Finaaliviikolle Jassu, Aki ja soijapojat.
Jos vastapainoksi kuuntelette esimerkiksi Lassen höpöttelyä koronavastaisesta kaveristaan, onko sekin teidän mielestänne valittamista. Saako sekin teidät raivon partaalle? Miten tuo höpöttely mielestänne eroaa Jassun puheista? Paitsi tietysti siten, että sanoja on väärä.
samir jää kokoajan toiseseksi kun yrittää kertoa näkemästää elokuvasta tai dokkarista, anssi alkaa huutaa joo mäkin oon nähnyt eikä anna toisen kertoa, pekkaa ei kiinnosta vaan alkaa huutamaan ihan toista juttua, sitten huutaa jassu että, mä en kestä tätä.
ei ihme että tuntuu tapetilta, en vieläkään päässyt kuuntelemaan mikä oli näkemisen arvoista kun tollot huutaa päälle.
Onko Ville harjoitellut tuota ollenkaan aiemmin?
Karmee toi Jassunorsu kun esittelee alapiätään Akille tuossa trampoliinissa. Pientä vihjailua vaan.