Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Taas kerran Jassu hauska kun tanssi ja pullukkamaisuus ja tuo asu niin kyllä on koomista.
Hyvin tulee pärjäämään tehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Anssin kk-palkka on n. 16 000 e. Lahjoittiko sen summan hyväntekeväisyyteen?
30 00 euroa kahdessa viikossa. Jaiks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassulla huumoria riittää, eilen tietovisassa Ahvenanmaa maanosa.
Tyhmyys on hyvää huumoria ;-)
Ainakin silloin kun osaa itse nauraa itselleen, niin kuin Jassu tekee. ;)
Ei ketään tyhmän nauraminen naurata. Säälittää ihan hirveästi miks 24v on noin surkea tietomäärä. Tymien kanssa ei voi. keskustella, kun ne aina tippuu jutuista. Tyhmyyttä ei voi kaunistella.
24 v ehtii vielä oppia paljon elämänsä aikana, älä huoli.
No ei kyllä ehdi jos lähtötaso on tuo ettei tiedä edes mikä on maanosa.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muita, jotka tykkää omalla tavallaan kaikista asukkaista ja toivoo heille vain hyvää? Esimerkkinä: tänään itselle vähiten lemppari asukas Taavi joutui häätöön ja tulin vähän surulliseksi, kun näytti surkealta.
Ei täällä kuulu inhimillinen olla! Täällä kuuluu repiä riekaleiksi jokainen asukas joka tekee pienimmänkin virheen tai möläyttää jotain hölmöä. AV on sentään moraalisesti ja älyllisesti yli-ihmisten keskustelupalsta, täällä ei kuolevaisuutta suvaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi kertoo saunassa tyytyväisenä Pekalle, että onpa hyvä, että hänellä on lapsille tuliaiset valmiina, kun on se matkalahjakortti. Ovat olleet niin reippaita, että ovat matkan ansainneet. Kiva, ettei tarvi miettiä enää mitä veisi tuliaiseksi.
Eikö olisi kivempi antaa tuliaiseksi jotain omilla rahoilla ostettua eikä lahjaksi saatua?
Ei ole lahjaksi saatua, vaan taidolla voitettu. Eikä meille kuulu mitä antaa. Siksi enehdottel mikä olisi kivempaa.
Taidolla :D
Pöllihän se ne suklaalevytkin lapsille tuliaiseksi.[/quot
Ahneella,ylimielisellä itsekkäällä on paskanen loppu.
Ahneutta ei ole voittaa. Ei ole mitään paskasta loppua. Kaunis koti, pankkitili ja perhe odottaa. Myös fani porukka. Hyvin menee. ❤️❤️❤️❤️❤️
Noin 11:35:33 Taavi antaa Lasselle pallon jota ei itse tarvitse. Samoin 11:37:08 Taavi laittaa lassen eteen palloja.
Sanir laittoi vahingossa Taavi tauluun kirjaimia. Taavi sanoi että hänellä oli vain kaksi ekaa, samir jätti taavin tauluun o kirjaimen jonka samir oli itse hakenut.
Tästä syystä eivät nosta haloota Pekan Akin eteen laittamista palloista
———-
Ja lasse ja Taavi tämän jälkeen ulkona keskustelee Villen ja jassun avustuksella kuinka väärin oli kun Pekka antoi Akin eteen palloja. Kyllä on tekopyhää!!!!
Mitä ruokaa tuo Pekka tekee kun 1/3 voi vaiko marganiiripaketista laittoi??
Vierailija kirjoitti:
Tässä on Pekan antamat äänet:
Vko 2: Taavi ja Melody
Vko 3: Laura ja Sami
Vko 7: Taavi ja Juhani
Vko 8: Juhani ja Lasse
Vko 9: Ville ja Melody
Vko 10: Ville ja Samir
Tietääköhän Aki, että frendinsä Pekka on antanut Akin läheisimmälle asuintoverille Juhanille nimeämispisteitä?
Ymmärrän Taavia ja Villeä. On raskasta olla häädössä kun juuri sunnuntaina olivat. Taas pakattava laukut ja valmistauduttava häätöön.
Ihan mahtavaa kun tuli nyt tuo 24/7 ilmaiseksi katseluun.
Kaikki näkevät kuinka tuotanto pilasi tämän päivän tehtävän täysin.
Jos tuo tulos jää voimaan niin kannattaa ehkä jatkossa näyttää vaan yhtä kameraa, sitä jossa ei ole tehtävähuoneen kisa meille silmät päässä katsoville näkyvissä.
Järkyttävää kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokaa tuo Pekka tekee kun 1/3 voi vaiko marganiiripaketista laittoi??
Maustevoita.
Vierailija kirjoitti:
Itse ne suklaat sieltä ärrältä haki joten miksi ei veisi?
Tässä asiassa samaa mieltä, vaikka en mikään Anssifani olekaan koska ei ole suosikkeja eikä inhokkeja.
Melody ihan turhaan hyökkäsi Anssin suklaiden kimppuun, Anssihan sai nuo henkilökohtaisesti itselleen ja ajatteli viedä lapsilleen, toisin kuin Melody itse piilotteli asukkaiden yhteisiä ruokaaineita ja kielsi osalta asukkaista niiden käytön.
Vierailija kirjoitti:
Noin 11:35:33 Taavi antaa Lasselle pallon jota ei itse tarvitse. Samoin 11:37:08 Taavi laittaa lassen eteen palloja.
Sanir laittoi vahingossa Taavi tauluun kirjaimia. Taavi sanoi että hänellä oli vain kaksi ekaa, samir jätti taavin tauluun o kirjaimen jonka samir oli itse hakenut.
Tästä syystä eivät nosta haloota Pekan Akin eteen laittamista palloista
———-
Ja lasse ja Taavi tämän jälkeen ulkona keskustelee Villen ja jassun avustuksella kuinka väärin oli kun Pekka antoi Akin eteen palloja. Kyllä on tekopyhää!!!!
Akilla oli lähes koko kisan syli täynnä palloja?
Järjetön kisa kaikenkaikkiaan...
Vierailija kirjoitti:
Itse ne suklaat sieltä ärrältä haki joten miksi ei veisi?
Näin minäkin tämän tämän ajattelin.
Monelta tulee seuraava kilpailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vko 10: Ville ja SamirTietääköhän Aki, että frendinsä Pekka on antanut Akin läheisimmälle asuintoverille Juhanille nimeämispisteitä?
Ja mitä Aki ajattelee kun tietää että hänen idolinsa nimesi hänen ihastuksensa?
Uusi kisa kaikille.
Niin että olisi nimikoidut paikat.
Yksi pallo kerrallaan saa viedä.
Palloja ei saa laittaa syliin tai käteen odottamaan.
Ei kovin vaikea toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Taavia ja Villeä. On raskasta olla häädössä kun juuri sunnuntaina olivat. Taas pakattava laukut ja valmistauduttava häätöön.
Voi nyyh. On siellä muut enemmän laukkuja pakkailleet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vko 10: Ville ja SamirTietääköhän Aki, että frendinsä Pekka on antanut Akin läheisimmälle asuintoverille Juhanille nimeämispisteitä?
Ja mitä Aki ajattelee kun tietää että hänen idolinsa nimesi hänen ihastuksensa?
Aki varmaan ymmärtää ettei juhani ollu hänelle läheinen. Huhhuh.
Mitä ihmettä mä just luin....? 😵🙈