Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
84061/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu on talon pahin juoruaja ja selän takana puukottaja eikä huomaa mitään virheitä omassa käytöksessään. Liian kova ääni eikä osaa olla hiljaa, kiinnittää koko ajan huomiota itseensä minä minä minä. Hänestä ei vaan voi pitää. Rasittava ihminen.

Ketä hän on mielestäsi puukottanut selkään? Hän on kaiken aikaa sanonut vaivaavat asiat myös ihmisille suoraan. Kuten esimerkiksi eilen "suorassa lähetyksessä" Elinan tentattavana.

Sanoo suorat sanat pk-huoneessa lukkojen takana ja tupakkapaikalla läyhäjengissä! On se rohkea!

Miksi valehtelet? Eilenkin ihan muiden läsnäollessa, sohvalla, suorassa lähetyksessä, sanoi sanottavansa esim. Pekasta ja Samista.

Vierailija
84062/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiina on niin nolo - voittaisi varmaan kiroilun maailmanmestaruuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
84063/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos Jassu ei osaa niin Jassu joutuu häätöön. Voi voi

Vierailija
84064/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noilla on tänä vuonna koko ajan jotain tekemistä? Virtanenhan sanoi jo viime vuonna, että kiinnostavinta ohjelma on silloin kun ei tapahdu mitään ja talolaiset eivät tee mitään. Miksei noudata nyt ohjaajan metodejaan?

Ehkä ei ole saanut läpi omia metodejaan.  Alkujaksoja jäi paljon katsomatta kun väkeä oli liian paljon.  Mitään selvää en saanut kuka puhui tai mitä puhui.  Fiksummat taisivat olla hiljaa ja jäivät siten pitkäksi aikaa tarkkailijoiksi taustalle.

Vierailija
84065/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alottaisin tuon maalauksen tuosta hahmosta, sen jälkeen aita ja sitten tausta.

Vierailija
84066/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]. Kaikkein vähiten pommi kävi Samirilla ja Villellä, eniten se pyöri akselilla Aki-Lasse-Jassu-Taavi-Pekka-Anssi. Jotenkin oli kohtalon ivaa, että pommin räjähtäessä se oli Villeltä siirtymässä Samirille. 

A[/quote]

Koska mulla on liikaa aikaa, kävin katsoin tilanteen uudelleen. 

Kävi eniten Lassella 7 vähiten Anssilla ja Jassulla 2

Aki ja Pekka saivat sen 6 kertaaVille 5 Taavi ja Samir 3 ( Samir oli saamassa neljännen kerran sen silloin, kun räjähti Villen ojentaessa)

Vierailija
84067/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasmiina on niin nolo - voittaisi varmaan kiroilun maailmanmestaruuden.

Jokainen on jossain hyvä hän on kiroilussa!!

Vierailija
84068/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastaako Jassu jotain?

Vähän kaikkea riippuen tilanteesta.

Pelkää palloja

Pelkää pellejä.

Pelkää hämähäkkejä.

Pelkää käärmeitä.

Isä& tytär trauma.

Kuorsaa, uniapnea?

Puhuu unissaan.

Suursyömäri.

Juoma nocco ongelma.

Liika alkoholi oksuun asti.

Verenpainetauti.

Korkea pulssi.

Ylipaino.

Juoruilu.

Vierailija
84069/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt maksaisin ainakin puupennin Akin ajatuksista.

Istuu ja tuijottaa suu auki, kun Samir treenaa yksipyöräistä ja selostaa samalla Jassun kanssa luomansa Jari-hahmon elämästä.

Eikö Aki tunne yhtään Jaria ja miettii mistä helvetistä Jassu (ja Lasse) voi tietää noi jutut?

Vierailija
84070/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siellä paremmat tyypit arvostelee taas. Montako kertaa Lasse annoit pommin Taaville tai Samirille? Et yhtään sen useammin kuin Aki Anssille. Mut kato kun se nyt vaan on jotenkin ihmeellisellä tavalla eri asia. Miksi Lasse palvoo Taavia? Kutsuu tätä iskäksi? Onko sillä omaa tahtoa, joojoomiehellä?

Sorry, lyhensin vähän viestiäsi.  Takkerruin tuohon Lassen kutsumaan iskä juttuun.  Miksi hän kutsuu Taavia iskäksi?  Onko Taavilla "siviilissä" lapsia vai syystä, että Taavi on Lassea puolet vanhempi.  Tiedätkö sinä tai joku muu Taavin perheasioista tietävä.  Aivan isä-poika-suhdetta en kuitenkaan havaitse heidän välillään.  👨‍👦

Kerron. Se lähti kun Lasse ja Taavi joutuivat spa palveluja oliko punaisten joukkueelle ja toinenkin kerta. Lasse esitti spa yrittäjää, Taavi isäänsä.

Vierailija
84071/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimiiko muilla ruutu plus vai onko mulla vaan ongelmia?

Vierailija
84072/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii ainakin toistaiseksi kyllä. 

Vierailija
84073/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samir oppi kolmessa tunnissa ajamaan yksipyöräisellä. Siinä ohimennen opetti Anssille ja Akille Rubikinkuution ratkaisua ja piti pyöräillessään standuppia Jari-nimisenä konservatiivisena tyyppinä. Särmä tyyppi.

Vierailija
84074/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samir oppi kolmessa tunnissa ajamaan yksipyöräisellä. Siinä ohimennen opetti Anssille ja Akille Rubikinkuution ratkaisua ja piti pyöräillessään standuppia Jari-nimisenä konservatiivisena tyyppinä. Särmä tyyppi.

Ja näiden lisäksi vielä erittäin epäitsekäs eikä tuo itseään mitenkään esille. Mä niin tykkään tuollaisista ihmisistä jotka on sivusta seuraajia, mutta omaavat mahtavan huumorin.

Samir voittoon!

Vierailija
84075/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassulle pitäisi antaa vaan sellaisia tehtäviä jossa se on hyvä. 😂

Vierailija
84076/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi vali, vali Jassulla. Kääk!!!! Jassulla ei oo kuulemma muita vaihtoehtoja, hän valittaa kaikesta. Voi, että voi olla negatiivinen. Kaikki on nyt häntä vastaan ja tahallinen teko laittaa tietokilpailu tähän, kun hän ei kuulemma pärjää. Voi vitsi mikä tunnelman luoja.

Vierailija
84077/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tehtävä alkoi ja taas jassun hierveä kiroilu ja valittaminen ei ole mitään tehtävää ollut että ei vittua taas hokis. Olisi niin hyvä kun ei olisi enään ensiviikolla toisten yrittämistä pilaamassa. Innoissaan on sitten kun on märkää tarjolla.

Vierailija
84078/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla ei toimi :( aamulla vielä toimi, en tajua mikä homma

Vierailija
84079/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uskomaton valitus nyt on elimaattorista Jassulla, jo ennen kun on mitään edes tapahtunut... pelle

Vierailija
84080/105262 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei v----u taas jotain kasvitieteelisiä kysymyksiä!

miks kun ei oo mitään yleisivistystä tulee tälläsiä kilpailuja? ikinä ei ole mulle mitään.

ai jestas tas riittää lystiä, ihminen on tyhmä ku vasemman jalan saapas, eikä suostu tekemään asialle mitään muuta kuin valittamaan.

vapaaehtoisesti jassu änkes taloon näyttämään ihkun itsensä.

Ketju on lukittu.