Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
82301/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ärsyttävän naukuva ääni tuolla Lassella.

Joo mutta se flamingon ääni oli kyllä hyvä.

Vierailija
82302/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt Akista, mutta tuo puudelimainen käytös Anssin seurassa on tosi noloa. On kaikesta samaa mieltä. Ensin kummasteli muiden nimeämisperusteluja, vakuuttaen, ettei hänestä Anssi ole itsekäs. Kun Anssi sanoi, että kyllä hän on itsekäs, Aki komppasi idoliaan, että hänkin on välillä itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82303/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se juonittelua, jos Aki sanoo ääneen, että mie oon koittanu koko ajan pelata siten, että mie, sie ja Pekka oltais kolmistaan finaalissa. Johon Anssi vastaan, että niin minäkin. Myöhemmin ulkonakin tästä puhuivat, että se olisi hyvä, koska silloin ystävä voittaisi.

Kaikkihan tuolla pelaa. Osa vaan näkyvämmin.

Vierailija
82304/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on kyllä mennyt niin väärään porukkaan Juhanin poistumisen jälkeen....voi Aki...

Vierailija
82305/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että näin ei tule tapahtumaan, mutta omasta mielestäni mielenkiintoisin häätövaihtoehto olisi se, että sekä Anssi että Taavi häädettäisiin tuplahäätönä. Siinä saattaisi mennä viimeisille viikoille vielä pakka edes hivenen sekaisin jos sekä Pekalta että Lasselta häipyisi se ns. "paras kaveri" talosta.

Vierailija
82306/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaville heipat tänään talosta. 🤗

Vierailija
82307/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jassulla oli eri ääni kellossa jos olis itse äänestyksessä

Vierailija
82308/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa kuinka asiallisesti ja fiksusti Pekka ja Sami keskustelee keskenään. Kuka olisi uskonut alkuviikkojen jälkeen.

Alkukaudella inhosin Pekkaa mutta loppua kohti olen jotenkin ruvennut jo tykkäämään. Ottaa kaikki tehtävät täysillä ja en ole ikinä kuullut valittavan mistään. Toki vetää välillä omaa showtansa mutta huomaa kyllä, että on pohjimmiltaan kiltti ja empaattinen ihminen.

Vierailija
82309/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hauska, jos kukin vuorollaan kävisi katsomassa nineämisperustelut telkkarista. Voin kuvitella miten Taavi ja Pekka oikein hekumoisivat ja käkättäisivät katsoessaan videoita. Sen jälkeen päässä pyörisi iso pyörä. Jassun taas veikkaisin pahoittavan mielensä. Muut suhtautuisivat neutraalisti.

Vierailija
82310/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka yrittää mielistellä Samia kun Akin jo saaneet joukkoonsa. Taavi, Lasse, Samir on yksi joukko ja Jasmiina enempi kallellaan siihen joukkoon. Pekka, Aki ja Anssi toista joukkoa, Sami kallellaan Pekan joukkoon. Oon miettinyt kenet 5 haluaisin viimeiselle viikolle. Tuotanto tuskin haluaa Jasminen ulos.

Vierailija
82311/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään iloa että Akille näytettiin nimeämiset. Myötäilee vaan Anssia. Mitäänsanomaton ujo hissukka

Vierailija
82312/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pellaa ja tänään lähtee Ville

Vierailija
82313/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nytkö Anssi ja Pekka pelataan antamaan Taaville 2 p (jos ei tänään lähde)? Millon on väärää äänestysnumeroa, millon varmistetaan että Taavi tulee nimetyksi, millon joutuu pitämään hattua 3.5 h päässä putkeen Pekkaa kuunnellen. Nyt tää tuotannon jatkuva Taaviin kohdistuva VAINO alkaa oikeasti mennä liian pitkälle!!! Aivan uskomatonta että tuotanto pelaa voiton joka asiassa tuolle Anssi-Pekka-Aki paholaisleirille! Toivottavasti ei tule enää uutta kautta koska tämä on ollut riman alitus, toisten ihmisten suosimisessa ja toisten kiusaamisessa. Ja jos Taavi tänään tippuu niin joku pääsee vastaamaan tuosta äänestysvilpistä.

Toivottavasti Taavi lähtee juonittelemasta. Epäilen kyllä että ei, siitä Viron mafia pitää huoleen. Ensi viikolla kaikki häädössä ja lähtijää äänestetään, luulisin.

Vierailija
82314/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassetaavi, vahvistus Sami ja Samir, Anssi, PEkka ja Aki. Jasmiina enemmän soijapoikien puolella. Ville seilaa välikössä. Joko siinä kaikki tuli

Vierailija
82315/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

arde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville tietää että tänään on lähtö. Liian kovia nimiä vastassa. Tykkään Villestä mutta talossa ei ole tarpeeksi viihdyttävä.

Mä taas oon sitä mieltä et Anssi vois lähtee. Hän  sai jo yhden palkinnon se riittää hänelle. On ilkeän ja leuhkan oloinen kaveri  ei kun perheen luo isänpäivää viettää.

Hän on minä, minä  röyhkimys..  joutaisi kotiin kasvamaan.

Vierailija
82316/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuo Anssi oikeasti olla niin tyhmä, ettei ymmärrä omaa käytöstään? Esim. miten ei tajua itsekkyyttään, jos joka kerta menee ensimmäisenä ottamaan ruokaa, ärrälle, lukemaan kirjeitä jne.? Ottamassa aina ruokaa ja kahvia lisää, vaikka muut eivät olisi vielä saaneet jne. jne. En ole kertakaan talossa kuullut/nähnyt, että Anssi olisi ottanut ketään muuta huomioon. Ja nyt sitten ei meinaa ymmärtää miten voisi edes muuttaa omaa käytöstään...

ihmisen ei pidä olla, anteeksi kun minä oon olemassa

Vierailija
82317/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuota nimeämisperusteluvideota leikattu jonkin verran. Samirilta otettu pois se, missä hämmästeli, ettei olisi uskonut nimeävänsä Samia. Jassun perusteluista oli 70% karsittu. Pekalta oli leikattu pois lause, jossa arvosteli Villen liiallista neutraaliutta.

Vähän myös häiritsi se, että puhuivat joidenkin nimeämisperustelujen päälle. Aki ainakin puhui oman videonsa aikana.

Vierailija
82318/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään iloa että Akille näytettiin nimeämiset. Myötäilee vaan Anssia. Mitäänsanomaton ujo hissukka

En nyt sanoisi noin. Aki pelaa ihan täysillä. Oli tosi vaivaantunut kun Anssi näki kenet nimesi ja mistä syistä.

Aki antoi pisteet pahimmille vastustajille eli Taavi ja Lasse. Nyt Anssi tietää että Aki pelaa.

Vierailija
82319/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle Samir antoi 2 pistettä? Meni ohi.

Villelle. Sa,ir tietenkin laskelmoi koska ajatteli jos itse häädössä. Kiitos. 

Vierailija
82320/105262 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi noin. Aki pelaa ihan täysillä. Oli tosi vaivaantunut kun Anssi näki kenet nimesi ja mistä syistä.

Aki antoi pisteet pahimmille vastustajille eli Taavi ja Lasse. Nyt Anssi tietää että Aki pelaa.

Nyt Aki laskee että jos Ville lähtee niin se on Akin etu. Ville antoi kaksi pistettä Akille.

Ketju on lukittu.