Miksi Venäjällä niin moni asia on marmoria, kultaa ja timanttia ja Suomessa vaan betonia ja tiiltä?
Kommentit (16)
Olen käynyt 10:mmeniä kertoja Venäjällä ja huomannut saman.
Sinun kannattaa muuttaa Venäjälle, siinä Suomi voittaa ja myös Venäjä voittaa, ns. win-win tilanne
Heikkoa itsetuntoa joutuu peittelemään kaikin tavoin.
Ortodoksinen kirkko tuota aiheuttaa. Samaa näkyy myös Suomessa suomalaisten ortodoksien häissä.
kolja vastailee itselleen. Sujuuhan se torakan päivä niinkin. :D
Saitko tästä peräti 10 milliä bensaa, vasili? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Olisit päässyt vähemmillä merkeillä, jos olisit kirjoittanut kymmeniä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit päässyt vähemmillä merkeillä, jos olisit kirjoittanut kymmeniä XD
Hankalaa osata noita, kun suomi ei ole äidinkieli kirjoittajalla.
Auttaako tämä copettaminen kun kävelet aamulla töihin, Iigor?
Koska viimeksi tankkasit auton tankin täyteen? Minä tankkasin sunnuntaina, 54 litraa.
Suomessa rahat laitetaan mieluummin kroonisesti sairaiden hoitamiseen.
Ne on marmorijäljitelmää, eli sahajauhojen ja liiman seoksesta prässätyn levyn päälle on liimattu marmorin näköinen muovikelmu. Kulta on ehkä kultaa, ehkä jotain kullattua metalliseosta ja timantit kristallia, eli hiottuja lasinpaloja. Sanalla sanoen kitchiä.
Venäjähän on oikein tunnettu siitä että ulospäin näytellään ihan jotain muuta, kuin mitä oikeasti ollaan. Tämä pätee koko yhteiskuntaan, jota voisi sanoa maailman suurimmaksi tetteriksi kulisseineen.
Ortodoksinen pappi on päästä varpaisiin kokonaan kullattu. Myös Suomessa. Ympäri Itä-Eurooppaa papit kullattuja. Siitä saa tavallinen kansa esikuvan ihanteisiin.
Onko tuttu potemkinin kulissit käsite
Millainen Karjala olisi ja Viipuri
Ei varmaankaan niin upea ja kiiltävä ja kultaa täynnä kuin nyt
Lopeta ylimääräiset kivat
Puhelin pois
Sina kun haluaa jotain kysyköön isältään
Muuttakoon sinne
Miksi ne sieltä marmorin, kullan ja timanttien keskeltä sitten menivät ukrainaan varastelemaan vessanpyttyjä ja pesukoneita?
Korvaako ne polttoaineet joita ei saa mistään?