Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
80561/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samihan sanoi sitten "riidan" päätteeksi, että pesee jatkossa omat astiat itse käsin talossa jatkossa.

Tänä aamuna klo 10.10 cam 2 katsokaapa

oliko Sami sanojensa mittainen mies?

Vierailija
80562/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Aki tekee karjalanpaistin perinteisellä reseptillä, eikä jassun vaatimukseen porkkanoista suostuttu. Perunat ja porkkanat erikseen kylkeen.

Onneksi?

Niin, onneksi Aki voi nyt jättää porkkanat syömättä, hyi hyi, kuka nyt A-vitamiinia tarvitsee?

Joo, tiedän, perinteiseen paistiin ei oo laitettu porkkanoita. Itse kuitenkin aina laitan, sen kerran vuodessa kun sitä teen. Uunissa pitkään lihaliemessä hautuneet porkkanat maistuu ihan uskomattoman hyvältä, ja ehkä ne myös samalla hitusen maustaa sitä paistia.

Ja kun joku tästäkin vääntää jonkun Jassu-sitä-Jassu-tätä -kysymyksen, niin en ole Jassun voiton kannalla.

Periaatteessa Akin, mut käytännössä en ole varma olisiko se hänen omaksi parhaakseen.

Miten niin jättää porkkanat syömättä? Ne kypsennetään erikseen mutta ei missään nimessä laiteta oikeaan karjalanpaistiin! Perunat ja porkkanat syödään siis erikseen kypsennettyinä karjalanpaistin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80563/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundit jutteli kylppärissä, kuinka hyvällä asenteella kaikki asukkaat on talossa ja kuinka paljon keksivät itse kaiken maailman aktivitettia eivätkä vain makaa sohvalla niin Ville siihen heti kommentoi että kyllä me ollaan varmasti myös osamme siitä makamisesta hoidettu.

Juu, Ville, sinä kyllä olet.

Vierailija
80564/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän konekeissin tiimoilta pesen tiskikoneessa kaikenlaista. Nyt laitoin perunat pesuun., ja samalla jauheliha sukkahousuissa. Aikaisen kätsää.

Pyydän anteeksi, olen lietsonut tätä astianpesukonekeissiä vähän liikaakin täällä,  joku vielä kokeilee.

Minua ärsyttää, kun koneet simahtavat määrätyn ajan kulttua ja korjata ei kannata. Tehty kestämään juuri ja juuri takuun ajan. Uusi kone jyrrää vaateitakin tuntikausia, jos haluaa pestä kuudessakympissä. Astianpesukone on pienperheissä ihan turha, jos tiskaamisesta tulee kränää, koneen kanssa astioiden koneeseen laittamisesta ja tyhjentämisestä sama kränä.

Vanhaan hyvää aikaan laitettiin nimikoidut lusikat ja kuksat pirtissä hirsiseinän rakoihin, odottamaan seuraavaa käyttöä. Ja lautaset nuoltiin, siistii.

Vierailija
80565/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotannon on puututtava seksuaaliseen ahdisteluun heti, kun se tapahtuu ja kun se on yksipuolista kuten Jassun toiminta oli.

Pitkä miinus tuotannolle tommoisen käytöksen rankaisematta jättämisestä.

Perästä kuuluu. Ei mulla muuta.

Vierailija
80566/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää eivät tarjoa asukkaille viinaa ettei Jassu tuotannon suosikkina mokaa vielä rajummin ?

Ihme yhden asukkaan suosimista.

Maksavana katsojana haluan nähdä tasapuolisesti KAIKKIA yhtä paljon päiväkirjahuonessa koosteissa.

Samoin ettei haastatteluissa tuoda yhtä joka kerta enemmän esille kuin muita.

👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

Vierailija
80567/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiharjaaaaa kirjoitti:

Samihan sanoi sitten "riidan" päätteeksi, että pesee jatkossa omat astiat itse käsin talossa jatkossa.

Minkä takia Jasmiina pesi taas harjan kanssa astioita ennen kuin laittoi ne koneeseen. Eikö osaa tehdä mitään oikein?

Vierailija
80568/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslapsi 100 kirjoitti:

Siellä se Sami tänä aamunakin odotti Lassem tekemää aamupuuro, kjäh.

Ei kannata Samin enää puuroakaan tehdä, tulee niiiin paljon sanomista ja huutoa Jasmiinalta. Valitettavasti.

Vierailija
80569/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa pidin Jasmiinasta. Reipas, iloisen puolen näyttävä, hössöttäjä. Hauskakin vielä.

Mitä enemmän Jasmiinaa ja jasmiinan liikkeitä seuraa, niin kaikkea muuta.

Vänkääjä, joka käänteen osaaja. "Reippaus" on valittamista, kun kaikki ei mene kuten itse haluaa.

Hauska tuo kun Jassu aamulla mukasiivosi keittiön ja nyt Lasse tekee kaiken uudestaan. Pyyhkii pöydät, järjestelee tavarat ja kaapit.

Vierailija
80570/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia Jasmiina pesi taas harjan kanssa astioita ennen kuin laittoi ne koneeseen. Eikö osaa tehdä mitään oikein?

Ei se oikein osaa. Kun seuraa tuota siivoiluakin niin näkyy joku toinen asukas tekevän kaiken perässä uudelleen.

Vierailija
80571/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Aki tekee karjalanpaistin perinteisellä reseptillä, eikä jassun vaatimukseen porkkanoista suostuttu. Perunat ja porkkanat erikseen kylkeen.

Onneksi?

Niin, onneksi Aki voi nyt jättää porkkanat syömättä, hyi hyi, kuka nyt A-vitamiinia tarvitsee?

Joo, tiedän, perinteiseen paistiin ei oo laitettu porkkanoita. Itse kuitenkin aina laitan, sen kerran vuodessa kun sitä teen. Uunissa pitkään lihaliemessä hautuneet porkkanat maistuu ihan uskomattoman hyvältä, ja ehkä ne myös samalla hitusen maustaa sitä paistia.

Ja kun joku tästäkin vääntää jonkun Jassu-sitä-Jassu-tätä -kysymyksen, niin en ole Jassun voiton kannalla.

Periaatteessa Akin, mut käytännössä en ole varma olisiko se hänen omaksi parhaakseen.

Miten niin jättää porkkanat syömättä? Ne kypsennetään erikseen mutta ei missään nimessä laiteta oikeaan karjalanpaistiin! Perunat ja porkkanat syödään siis erikseen kypsennettyinä karjalanpaistin kanssa

Katsotaan kuinka käy. En yllättyisi, vaikka jättäisi kokonaan syömättä.

Karjalanpaisti on perinneruoka, ja on hyvin tavallista, että perinneruuat kasvavat ja kehittyvät, ja vielä eri alueilla eri tavoilla. Sanoisin, että nykyään porkkana on hyvin yleinen ainesosa ko. ruuassa.

Vierailija
80572/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB Talossa tapahtunut seksuaalinen häirintä. Tällä kertaa häirintää aiheutti suomalas turkkilainen nainen. Terv. Persu.

Vierailija
80573/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville tai Samir lähtee jos häädössä tai kumpikin jos 2. 

Sehän sanoi se ohjaaja, että nyt tulee isompi häätö, kun aikaakin on näin vähän.

Vierailija
80574/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän konekeissin tiimoilta pesen tiskikoneessa kaikenlaista. Nyt laitoin perunat pesuun., ja samalla jauheliha sukkahousuissa. Aikaisen kätsää.

Kiitos näistä kotitalousvinkeistä. Aion yllättää vaimoni.

Vierailija
80575/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akilla ollut mahtavaa läpänheittoa koko aamun. Ei oo meinannu muut saada puheenvuoroa ollenkaan, kun hän niin lörpöttää kielen kannat hehkuen.

Vierailija
80576/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotannon on puututtava seksuaaliseen ahdisteluun heti, kun se tapahtuu ja kun se on yksipuolista kuten Jassun toiminta oli.

Sen sijaan nymfomaani Minna tuli taloon vielä toisenkin kerran ja kertoili ahdistelusuunnittelmastaan Jassulle ja kai muillekin, et tällä toisella kierroksella aikoo saada Lassen seksuaaliseen kanssakäymiseen uudestaan. Vaikka väkisin.

Vierailija
80577/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bimbo vänkää. 🙈

Vierailija
80578/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella niin että heillä on henkilökohtaiset astiat? Ettei vaan mene Samin nuolemat jollekin muulle.

Vierailija
80579/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perästä kuuluu. Ei mulla muuta.

Kenen päällä Jassu vehtasi, onko tämä henkilö vaatinut lisää. Entä jos tippuu talosta, onko odottettavissa , että tulee uudelleen, vaatimaan "selitystä"

Vierailija
80580/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu on siivoaminaan,mut oikeesti vaan pilaa muiden positiivista fiilistä.👎

Ketju on lukittu.