Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
JASMINE, ASTIOITA EI HUUHDELLA ENNEN KONEPESUA.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on semmonen olo ollu koko ajan että tuotanto inhoaa Taavia
Taavi on paras ! tykkään
Vierailija kirjoitti:
Miten mulla on semmonen olo ollu koko ajan että tuotanto inhoaa Taavia[/quot
Hitainkin huomaa että Pekka on tuotannon kiusaamisen kohde lähes kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkkeitä Jasmiina syö? Otti koosteen alussa aamulla jotain. Jos kertoi sen esittelyvideossa niin en ole esittelyvideota katsonut.
Kertoi. Katso eka jakso ja sieltä esittelyt. Kaikkien piti luetella lääkityksensä.
mistä mä löydän enää sen esittelyvideon, jakson??
Mikä tää jassun huuhtelu homma on. Ymmärrän, jos konetta ei pestä tiheään, mutta jopa koneen manuaalissakin sanoteen ettei astioita huuhdella.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme. Taavihan on inhottava.
Ja koko tuotanto varmaan jo kuuroutunut kun tää huutaa kun muut puhuu normaalilla äänellä. Taavi on kuin lastentarhassa, jossa voittaa se joka saa parhaiten äänensä esille.
Vierailija kirjoitti:
JASMINE, ASTIOITA EI HUUHDELLA ENNEN KONEPESUA.
Ei niin!
Kyllä toi Jasmiina on mahdoton ihminen, kamala valittaja ja arvostelija. Hänen kanssaan olisi todella vaikea tulla toimeen.
Onko tuo Taavi vitsikäs vai tosissaan, kun otti vakavissaan nuo Pekan ja Samirin tahallaan hattuun syötetyt tarinat?
Miten Jassu ja Taavi jaksaa tuota Samia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää jassun huuhtelu homma on. Ymmärrän, jos konetta ei pestä tiheään, mutta jopa koneen manuaalissakin sanoteen ettei astioita huuhdella.
Jos lautasen syö tyhjäksi ,ei tarvitse huuhdella, mutta puuronjämät ei kuulu koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkkeitä Jasmiina syö? Otti koosteen alussa aamulla jotain. Jos kertoi sen esittelyvideossa niin en ole esittelyvideota katsonut.
Kertoi. Katso eka jakso ja sieltä esittelyt. Kaikkien piti luetella lääkityksensä.
mistä mä löydän enää sen esittelyvideon, jakson??
Ruudusta kausi 4, siellä on kaikki jaksot. > nuolella pääsee selaamaan taakse päin. Menee vaan ihan ekaan asti. Siellä on kaikkien videot (ja lääkitykset).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme. Taavihan on inhottava.
Ja koko tuotanto varmaan jo kuuroutunut kun tää huutaa kun muut puhuu normaalilla äänellä. Taavi on kuin lastentarhassa, jossa voittaa se joka saa parhaiten äänensä esille.
Venäläisillä taitaa olla erilaiset äänihuulet kun normaali puhuminen tuottaa vaikeuksia.
Aaargh tota Jassua. Ulos joutaa asap!
Miten Sani pärjää työelämässä jos pomo sanoo miten asiat tehdään.
Hyi, Sami mittasi äsken mitalla puurohiutaleet kattilaan ja laittoi mitan takaisin laatikkoon. Kyllähän siihen mittaan jää sitä hiutalejauhoa niin pitäisi huuhdella se mitta.