Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
anssi finaalissa 80 % äänistä, tällaista porukka on!
Arvaa mitä? Jos Anssi haluaa voittaa BB:n niin Anssi voi sen ihan itse varmistaa.
Anssilla on sekä rahaa, että seuraajia somessa enemmän kuin muilla yhteensä.
Ei ne seuraajat merkitse sitä että äänestävät ja niitä pitäisi olla erittäin paljon.
Sen verran tarkkanäköinen olen että voittaja on Pekka tai Jassu.
Anssi ei ole mitenkään hahmo mitä esimerkiksi Pekka on. Jassu on taas koomikko.
Bb voittaa aina vähän erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Anssi yritti loppuun asti, ei luovuttanut kuten monet muut. Ja se kannatti. Lasse oli liian itsevarma, makoili vaan lattialla vaikka näki, että Anssi menee ohi.
Jassu ei hoitanut juontajan hommia, olisi pitänyt olla kokoajan selvillä kilpailijoiden silmämääristä.
Vierailija kirjoitti:
Liian kauan annettiin jatkua, virheistä voittoon. Lassen silmät olivat kuin veistos.
Kisa aika ilmoitettiin ennen kisaa ja koko ajan tiedotettiin paljonko aikaa jäljellä.
Lasse oli vain liian itsevarma voitostaan, nuolaisi ennen kuin tipahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä? Jos Anssi haluaa voittaa BB:n niin Anssi voi sen ihan itse varmistaa.
Ei ne seuraajat merkitse sitä että äänestävät ja niitä pitäisi olla erittäin paljon.
Ennemminkin joku friikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi yritti loppuun asti, ei luovuttanut kuten monet muut. Ja se kannatti. Lasse oli liian itsevarma, makoili vaan lattialla vaikka näki, että Anssi menee ohi.
Jassu ei hoitanut juontajan hommia, olisi pitänyt olla kokoajan selvillä kilpailijoiden silmämääristä.
Jassu syyksi et Lassen tappiota saa mitenkään, Lasse nuolaisi ennen kuin tipahti ja siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Jessus toi Lasse on HUONO jätkä!!!!
Tottunut saamaan asiat helpoimman kautta, ns. pullamössö... Verratkaapa vaikka Anssiin!
Mikseivät Lasse-Sami-Taavi kolmikko antanut silmäpalikoita Lassen sijasta Taaville tai Samirille, jotka olisivat ehkä olleet parempia kokoamisessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vertaa oikeaan koomikkoon, ja puhu sitten. Aki voittaa, sille ei kukaan voi mitään. Haukkumiset ristiin rastiin on turhaa. 👍
Vierailija kirjoitti:
Jessus toi Lasse on HUONO jätkä!!!!
Juu ja Samia pilkataan huonoksi häviäjäksi, niin voi taivas, mitä sitten on tämä tyyppi. Ällöttävä nilkki.
Juu ei varmaan voitto olis mitään, ihan pikkurahaa juu ja varmaan on kaverit tärkeimpiä ja blaa blaa blaa.
Pekka on jälleen oikeassa, tuo Hölmö etsivä Clouseau: kyllä on kilpaileminen mukava, kyllä se vaan aina vie mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb voittaa aina vähän erikoinen.Vertaa oikeaan koomikkoon, ja puhu sitten. Aki voittaa, sille ei kukaan voi mitään. Haukkumiset ristiin rastiin on turhaa. 👍
Ketään ei ole haukuttu. Aki ei tule voittamaan. Liian vähän niitä hyviä hetkiä.
Hah hah, ihan oikein Lasselle. Jo muka voittajana katseli kahden muun tekemistä ja viimeisessä hädässä piti jatkaa kisaa kädet täristen. Se ei pelaa joka pelkää. Kisa jatkuu viimeiseen minuuttiin, hyvä tsemppinäyte Anssilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb voittaa aina vähän erikoinen.Vertaa oikeaan koomikkoon, ja puhu sitten. Aki voittaa, sille ei kukaan voi mitään. Haukkumiset ristiin rastiin on turhaa. 👍
Itse pidin Akista mutta kun alkoi kaveraamaan ylimielisten Anssin ja Pekan kanssa meni maku . Ei jatkoon .
Mitäs se Pekka äsken supisi, Taavilla on Pekka-hattu päässä...
(Ja taas Anssilla karmeista karmein räkäinen nauru)
Hyvä häviäjä Lasse, huono voittaja Anssi
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät Lasse-Sami-Taavi kolmikko antanut silmäpalikoita Lassen sijasta Taaville tai Samirille, jotka olisivat ehkä olleet parempia kokoamisessa?
Sami sanoi ainakin heti ettei anna kenellekään silmiään.
Pekka-hattu tietää kirjoitti:
Mitäs se Pekka äsken supisi, Taavilla on Pekka-hattu päässä...
(Ja taas Anssilla karmeista karmein räkäinen nauru)Hyvä häviäjä Lasse, huono voittaja Anssi
Nonko paha mieli sulle tuli. Mulle taas ihan sama kuka voitti.
Juuri näin. Se kuuluisa Anssin onni on pitkälti sitä, että hän yrittää: on nopea, huomioi, funtsii, tekee. Se on sitä yritteliäisyyttä, vaivan näkemistä, tekemisen meininkiä. Hänellä on vahva kilpailuhenki. En näe siinä mitään pahaa, kun se on pysynyt hyvissä rajoissa, mitään törkeyksiä hän ei oikeasti ole tehnyt. Valittaakin vähemmän kuin moni muu.
Toki hän muuten on itsekäs ja ajattelematon, siis tuolla asumisessa ja elämisessä, itselläni olisi mennyt hermo häneen jo monta kertaa. Ja kehuskeleva. Mutta toisaalta: hän on luovuttanut paikkansa häätöäänestyksessä, mitä noista kukaan muu ei olisi uskaltanut tehdä. Ja olkoon mitä laskelmointia tahansa, niin Anssihan noista on eniten luovuttanut palkintoja muille. Ei hyväntekeväisyydessäkään kysellä lahjoittajalta, että laskelmoitko kun lahjoitit meille miljoona euroa, ei kysytä, ne rahat otetaan kiitollisena vastaan.