Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki ja Sami tämän kauden parhaat, etenkin Aki. Jos nyt lähtee kaksi pois, niin Jassu ja Ville.
Jassun huutoa ei kestä ja Ville taas on peesaaja.
Ei haittais vaikka Taavikin lähtis.
Olis kyllä ihan mahtavaa kun kaikki nää jarrut saisi pois talosta. Olisi taatusti hienoa seurata idearikkaiden heittäytyjien touhuja, kun ei olisi kukaan valittamassa ja vänkäämässä että asiat täytyy tehdä kuten hän sanoo ja tosikoimassa toisten hauskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Samin oma vika kirjoitti:
Jokainen voi tehdä oman osansa viihtyvyyden ja oman hyvän mielen saavuttamiseen.
Sami kaivaa vaan omaa kuoppaa omalla käytöksellään..Eilisessä ja toissapäivän tehtävässä Samin tehtävänä oli totella tehtävänantoa.
Sami eilisessä koosteessakin sanoi, että on todella vaikea juttu hänelle. (Sami on joka aamu vain odottanut valmista Lassen tekemää aamupuuroa silmät ristissä.)Samilla oli eilen voimakas into ärsyttää aamuteatterillaan ("hassu" aksentti, ei ollut mikään tehtävä aamupalalla käynnissä, mutta aamupalan laitto ja keittiönhoito oli hänen ja Jasmiinan vastuulla).
Muut kestivät aksentin ja Samin shown, varmasti myös siksi, koska olivat alistettuja, eli ainoa joka sai olla keittiössä, oli Sami (ja Jasmiin). Olisivat jääneet ilman aamupalaa jos olisivat sanoneet esim. lopeta tuo teatteri.Jasmiina sanoi heti kun tuli suihkusta keittiövuoroon (oli keittänyt kahvit, eli ihan kaikkea Sami ei yksin tehnyt) että voitko puhua mulle normaalisti? Sami samalla teatteriäänellä: "voin!" (Katsottavissa tuo klippi vielä ig-feedissä)
Eli Sami provosoi täyttä häkää.Puhuit itsesi pussiin.
Keittiötehtävässä Sami nimeomana noudatti tehtävän antoa ja kaikkia Lassen käskyjä ja ohjeita. Hankalaa oli se ettei saanut olla yhtään oma-aloitteinen eikä tehdä muuta vaikka näki mitä olisi pitänyt tehdä, mutta Lasse ei hoksannut sanoa.
Seuraavana aamuna Sami teki yksin aamupalan, puurot, siemenleivät ym kaikille muille asukkaille, jokaisen toiveiden mukaan kun Jassu oli suihkussa kaikessa rauhassa. Kaikilla asukkailla oli hauskaa ja tykkäsivät kyllä, jokainen läksi mukaan hyväntuuliseen sanailuun ja jopa Taavi nauroi ääneen Samin osville heitoille.
Jos Jassua ärsyttää ja on huono päivä, jolla puolusteli ilkeää käytöstään, niin silloin Jassu voi mennä yksin syrjään eikä pilata kaikkien muiden tunnelmaa. Ei Jassu ole mikään ylipäällikkö talossa, ei Jassulla ole mitään erikoisoikeutta määrätä toisen puhumista tai vaatteita. Omituinen ajatuskin. Villekin sanoi, että Sami oli hänestä hausk eikä se häntä haitannut yhtään mutta Jassu on vaan niin huonolla tuulella. Silloinhan Jassu tahallana provosoi ja haastoi riitaa, ei Sami ekä muut, joilla oli ollut oikein rento ja sopuisa aamu.
Olen samaa mieltä alkuperäisen viestin kirjoittajan kanssa.
Katsopa se ig-klippi vielä.
Sami käytti valta-asemaansa "keittiön herrana" eilisaamuna, omaa tulkintaasi on tuo "kaikki nauttivat". Jos muutama nauraa, ei se vielä sitä tarkoita, että nautitaan. Saivat ruokaa, se monelle tuolla riittää hyvään mieleen.
En ole Jasmiina-fani, mutta Samilla on kyllä peiliin katsomisen paikka.
Miesten bokserit ovat kyllä ällöttävä vaate. Liian kireitä, pieniä ja hirveän välisiä asukkailla talossa on.
Aki meni juuri rooliäänellä keittiössä kyselemään Jassulta, kuinka aamupala maistuu ym ja kappas Jassua ei ärsytäkään yhtään. Eilen ärsytti Samin muille asukkaille puhumisen kuuleminen. Kuka vielä väittää ettei Jassu vain vihassaan tahallaan piikittele vain Samia koko ajan.
Eikö voitais näyttää muutakin kun tuon yhden syömätouhuja suu auki? Kuinka monta leipää munalla siinä meni, kohta huutaa että on nälkä, mitä tänään syötäisiin? Miten se ilkeää puhua ruoasta jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Taavikin pysyisi vielä talossa... Kuolaan perään.. ❤️❤️❤️❤️💪💪💪💪
Eikö olisi hyvä että taavi lähtis niin pääsisit sitten ihan vaikka taavin viereen kuolaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Jassu on päästänyt raha asiansa tuohon malliin. Talossa kumminkin toisilla luottotiedot, ja elämä reilassa.
Muistaakseni jasssulla oli ollut masennusta jossain vaiheessa. Oli lähellä mennä itsellänikin pahimmassa vaiheessa
Seli, Seli, minulla pienetkin tulot masennuskautena riitti, kun olin tarkka raha menoissa.
Ahaa, koska sinun pikkumasis oli helppo, kellään muulla ei voi olla vakavampaa. Jotkut joutuu mielisairaalaan masennuksesta
Vierailija kirjoitti:
Noilla oli 3 kaverin jäätelöä, mutta oli itselle liian kallista ostettavaa. Melkein 6 euroa maksoi yksi tuollainen asukkailla ollut pakkaus ihan Prismassakin. Omaa suosikkiani on Ainon keksimuru, mutta sekin maksaa 5,15 euroa.
Minulle 3 kaveria ei ollut liian kallista. Ostin kinuski-paahdettu pähkinä -purkin ja söin sen kerralla. On varaa ostaa lisääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että paljon on porukkaa, jotka ovat ymmärtäneet Samin vänkäämisen ihan väärin. Jos seuraatte, kaikki hänen vänkäämisensä liittyy tilanteisiin, joissa on useampi toimintatapa ja ohjeet ovat tulkinnanvaraiset. Jos on kaksi täysin yhdenvertaista ja yhtä "oikeaa" eri tapaa ja tulkintaa, asiasta pitää voida keskustella, miksi niistä valitaan joku tietty tapa ja toinen tapa kielletään. Miksi pitäisi automaattisesti luopua siitä omasta tavasta vain siksi, että joku keksi niin ensin komentaa?
jos kymmenestä yhdeksän on samaa mieltä niin kannattaako joka asiassa ja joka ikinen kerta vääntää , varsinkin kun on leikistä kyse .
No vääntäväthän nuo muutkin. Ei se vääntö yksin synny.
Samihan ei edes väännä mistään. Mikä teidän mielestä on vääntämistä oikein?
Sami ei ikinä hauku ketään, ei puhu kenestäkään selän takana eikä koskaan sano kellekään että ole hiljaa tai tee tämä asia näin koska minä haluan.
Sami osaa perustella mielipiteensä. Se, että kysyy perusteluja muilta ei ole vänkäämistä. Se, että minua ärsyttää tai minä haluan ei ole mikään perustelu millekään asialle.
Sami Keittiötehtävässä oli ainoa joka teki annetun ohjeen mukaan, Jassu sooloili ja ohjaili Lassea. Eihän sen niin pitänyt mennä. Sami noudatti kaikkia Lassen ohjeita ihan tarkasti, se mikä häntä hämmensi oli se, että pitääkö sitä tehtävänantoa noudattaa vai ei, koska Jassu ei noudattanut eikä Lassekaan kovin tarkasti. Eihän se mihikään tehtävään sanonut, että en te eikä jättänyt tekemättä mitään. Yksin hoisi eilen aamulla koko aamupalan ja selvisi ihan loistavasti.
Ja oikeassahan se oli astianpesukoneasiassakin ja siitä sanoi Anssi ja joku kolmaskin aamupäivällä etä jos astiat huuhdellaan, ei kone pesekään niitä koska anturit ei enää tunnista. Ja siihen saatiin eilen niin monta faktaa joltakin tänne ettei enää siitä kannata vängätä. Sami oli oikeassa, ja suostui tekemään toisin kuin itse olisi halunnut mutta Jassuhan siinä vänkäsi että tehdään asia kuten hän sanoo. Ilman mitään perusteluja. Lassekin sanoi että monet jättää puurolautasensa huuhtomatta, miksi ei heille sanota??
Sami vänkää vänkäämistään kaikessa. Sami vänkää vaimon kanssa. Vaimo joutuu tekemään kaiken, koska Samin mielestä asioista pitää vängätä ennen kuin voi tehdä mitään ja koska vaimo ei vänkää, Sami ei tee mitään. Sami on vammainen, eikä sen paikka ole missään bb-talossa. Säälin vaimoa.
Samihan ei ole talossa edes vängännyt mistään. Vaimosta et tiedä mitään, paitsi kauniin kirjeen, jossa kertoi ylpeydellä seuranneensa kuinka Sami on ollut talossa oma ihana itsensä kokoajan.
Pisteet Samille ettei muutu tai koeta mielistellä kiusaajia ja kovitelijoita, joilla oma elämähallinta hukassa.
Sami se talon kiusaaja on. Hirveä riidanhaastaja. Ja kaukana ihanasta, eli vaimokaan ei taida olla mikään kovin terävä. Mä en kestäisi tollasta ihmistä hetkeäkään.
Ei sinuakaan kukaan kestä ja siksi oletkin yksin. Samilla on ihana vaimo ja hyvä parisuhde. Sepä se Jaccuakin harmittaa, kun on valittanut ettei mietsä löydy ja on kavereille kateellinen jo kun kaikilla miehet ja lapset.
24 v jotka opiskelee pitemmälle niin ei oo lapsia poikkeuksia lukuunottamatta. synnytysikä noussut, oisko se nyt 29 vee. Jassu kyllä löytää samantasoisen miehen.
Mitäs Jassu muka opiskelee, nyt tulee paksua pajunköyttä. Jassu on monta kertaa sanonut halunneensa olla nuori äiti ja jopa ihan käy kateeksi kun kavereilla on miehet ja lapset mutta hänelle ei löydy miestä, ei vaikka puoli vuotta sitten eronneella ystävälläkin on jo uusi mies.
yleisesti ottaen ja olkaamme huoleti, kyllä Jassu miehen löytää tai mies Jassun.
Jassuhan siitä itse on ollut huolissaan, puhunut useamman kerran monellekin eri asukkaalle. Suunnitelma jo valmiina, että hankkii lapsen yksin koska ei miestä löydy
Kasvais ensin vastuuntuntoiseksi, ja maksaisi velkansa, niin voisi suunnitella. Pitäisi varmaan laihduttaa jos omaa meinaa....
Mitä sitten jos nuori haaveilee ja on suunnitelmia? Nykyään kaikilla pitäisi olla elämä valmiina, että saa edes sanoa haluavansa lapsen. Olin itsekin tuossa iässä kovassa vauvakuumeessa ja ajattelin, että hankin lapsen vaikka yksin. 24v on tosi nuori, mutta ei sitä silloin niin ajattele. Olin opiskelija, työpaikasta ei tietoakaan, pieni opiskelijayksiö vuokralla. Ajatusmaailma aika lapsellinen monella tavalla. No, löytyi mies ja sain esikoiseni 26 vuotiaana. Opinnot sentään oli loppunut ja olin töissä ehtinyt olla hetken. Raskausaika meni vielä aika vaaleanpunaisissa kuvitelmissa, mutta kyllä se vauvavuosi sitten lopullisesti kasvatti. Opintolainat tuli maksettua, ja tuli pari lasta lisää, omakotitalo, koira ja farmariauto, eli "koko setti". Nyt 45 vuotiaana 2/3 lapsista on täysikäisiä ja nuorinkin teini, ei ole velkoja ja elämä on muutenkin oikein mukavaa.
Toivottavasti Sami häädetään seuraavaksi. Sami olisi voinut opiskella insinööriksi niin olisi ainakin itsensä kaltaisten seurassa. Ilmeisesti muka niin älykkään Samin kyvyt eivät sitten riittäneet insinööriksi opiskeluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jassu ei hillitse itseään?
Miksi hillitsisi? Siinä sitä aitoutta mitä aina halutaan. Miksi ei kelpaa?
Jännä, että aitoutena pidetään ainoastaan röyhkeyttä, ilkeyttä ja aggressiivisuutta. Suomi on sellainen, ihaillaan väkivaltaa.
Miksi Aki ei pessyt eilen hammastuubeja niin puhtaaksi ettei tahnan makua ruuissa. Ja miksi isoveli ei antanut puhtaita putkiloita. Mitä ruuan tuhlausta tuotannolta.
Provosoiva Sami kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samin oma vika kirjoitti:
Jokainen voi tehdä oman osansa viihtyvyyden ja oman hyvän mielen saavuttamiseen.
Sami kaivaa vaan omaa kuoppaa omalla käytöksellään..Eilisessä ja toissapäivän tehtävässä Samin tehtävänä oli totella tehtävänantoa.
Sami eilisessä koosteessakin sanoi, että on todella vaikea juttu hänelle. (Sami on joka aamu vain odottanut valmista Lassen tekemää aamupuuroa silmät ristissä.)Samilla oli eilen voimakas into ärsyttää aamuteatterillaan ("hassu" aksentti, ei ollut mikään tehtävä aamupalalla käynnissä, mutta aamupalan laitto ja keittiönhoito oli hänen ja Jasmiinan vastuulla).
Muut kestivät aksentin ja Samin shown, varmasti myös siksi, koska olivat alistettuja, eli ainoa joka sai olla keittiössä, oli Sami (ja Jasmiin). Olisivat jääneet ilman aamupalaa jos olisivat sanoneet esim. lopeta tuo teatteri.Jasmiina sanoi heti kun tuli suihkusta keittiövuoroon (oli keittänyt kahvit, eli ihan kaikkea Sami ei yksin tehnyt) että voitko puhua mulle normaalisti? Sami samalla teatteriäänellä: "voin!" (Katsottavissa tuo klippi vielä ig-feedissä)
Eli Sami provosoi täyttä häkää.Puhuit itsesi pussiin.
Keittiötehtävässä Sami nimeomana noudatti tehtävän antoa ja kaikkia Lassen käskyjä ja ohjeita. Hankalaa oli se ettei saanut olla yhtään oma-aloitteinen eikä tehdä muuta vaikka näki mitä olisi pitänyt tehdä, mutta Lasse ei hoksannut sanoa.
Seuraavana aamuna Sami teki yksin aamupalan, puurot, siemenleivät ym kaikille muille asukkaille, jokaisen toiveiden mukaan kun Jassu oli suihkussa kaikessa rauhassa. Kaikilla asukkailla oli hauskaa ja tykkäsivät kyllä, jokainen läksi mukaan hyväntuuliseen sanailuun ja jopa Taavi nauroi ääneen Samin osville heitoille.
Jos Jassua ärsyttää ja on huono päivä, jolla puolusteli ilkeää käytöstään, niin silloin Jassu voi mennä yksin syrjään eikä pilata kaikkien muiden tunnelmaa. Ei Jassu ole mikään ylipäällikkö talossa, ei Jassulla ole mitään erikoisoikeutta määrätä toisen puhumista tai vaatteita. Omituinen ajatuskin. Villekin sanoi, että Sami oli hänestä hausk eikä se häntä haitannut yhtään mutta Jassu on vaan niin huonolla tuulella. Silloinhan Jassu tahallana provosoi ja haastoi riitaa, ei Sami ekä muut, joilla oli ollut oikein rento ja sopuisa aamu.
Olen samaa mieltä alkuperäisen viestin kirjoittajan kanssa.
Katsopa se ig-klippi vielä.
Sami käytti valta-asemaansa "keittiön herrana" eilisaamuna, omaa tulkintaasi on tuo "kaikki nauttivat". Jos muutama nauraa, ei se vielä sitä tarkoita, että nautitaan. Saivat ruokaa, se monelle tuolla riittää hyvään mieleen.
En ole Jasmiina-fani, mutta Samilla on kyllä peiliin katsomisen paikka.
Katsoin eilen kaksi kertaa autenttisen tilanteen, ekana suorana ja sitten hetken päästä kelasin vielä takaisin varmistuakseni vaikutelmastani.
Kaikki muut asukkaat sanailivat hyvän tuulisesti Samin kanssa ja olivat todella tyytyväisiä palveluun. Erikseen kehuttiin puuron makua ja palvelualttiutta, jolla toteutti ihan jokaisen kaikki toiveet. Puuron lisäksihän Sami tarjoili erilaisia lisukkeita puuroon, siemenleipää erilaisilla päällysteillä, silliä jne. Keitti pyynnöstä teetä ja laittoi vettä, huuhteli juomapulloja ja täytti niitä.
Oliko se sitten se mitä sinä et kestä sama ettei Jassukaan kestänyt kuulla kun muilla olikin hauskaa Samin kanssa ja vielä kehuivat Samia vaikka Jassu tyytymättömänä mikrotti puuroa itselleen ja moitti omakeittämää kahviaan. Kasvamisen paikka?
Miksi Jasmiina töksäyttelee Samille, puhuu kuin koiralle ja muille lirkuttaa. Samin kiusaaja ulos!
Vierailija kirjoitti:
Miesten bokserit ovat kyllä ällöttävä vaate. Liian kireitä, pieniä ja hirveän välisiä asukkailla talossa on.
Lihava nainen pienissä stringeissä on kamala ja häpeällinen näky vakoon uppoutuneena. Tosiaan ällöttävä. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Ottaisitko Samin töihin firmaasi?...ala-/yläpeukku.
Ottaisin mielelläni. Yrityksessäni on todella tärkeää, että asiat tehdään täsmälleen oikein eikä vähän sinne päin, ja kaikkeen löytyy perusteet laista eikä siinä ole kovin paljon erilaisia tapoja toimia. Toki menetelmiä ja välineitä on aina hyvä kehittää ja siltäkin osin Sami olisi hyvä valinta.
Saisit samalla kertaa tulehtuneet henkilöstösuhteet. Kannattaisikohan miettiä vielä.
Henkilöstö on firman tärkein voimavara, ja kun se alkaa nyppiintyä, työteho ja motivaatio laskee. Itse en tuollaista hämmentäjää ottaisi mistään hinnasta. Firmassahan vängättäisiin aamusta iltaan.
Miksi saisin, kun kaikkeen on olemassa selkeä toimintaohje ja edelleen ne perusteet löytyvät laista? Kaiken lisäksi työ on pitkälti yksin puurtamista tietokoneella. Mistä luulet, että tällaisessa työssä tulee näitä vääntämisen aiheita, joka tulehduttaisi henkilöstösuhteita? Työyhteisössäni itse asiassa onkin yksi tällainen "nipottaja" (ei tosin minun alaisuudessani) ja hän on työntekijöistä parhain ja tehokkain ja löytää nopeasti ongelmakohdat ja kehitysehdotukset. Hänellä on omat vastuualueet ja hän ei puutu muiden töihin ellei ole kyse jostain yhteisestä tilapäisestä projektista, joten siinäkään ei pitäisi kenenkään hermo mennä.
Katsopas kun kaikki työ ei ole tietokoneella yksinpuurtamista. Ajattelepa tuota hommassa jossa kaikkien pitää focusoitua ja neuvotella keskenään. Kaameaa vääntämistä olisi jatkuvasti.
Voithan sinä ottaa sen töihin, yhteystiedot saa varmaan Sanoma-yhtiöltä.
Ei olekaan kaikki työ yksin puurtamista. Olenko missään niin sanonutkaan? Puhuin vain omasta yrityksestäni, koska sitä tuossa kysyttiin. Miksi minun pitäisi vastata kaikkien työnantajien puolesta?
Saa kysyä mitä tahansa mutta täällä pitää osata ymmärtää että omista asioista ei pidä kertoa.
Ketään ei kiinnosta.
Sitten erikseen nämä keulijat. En itse puhua itsestäni vaikka joku kysyisi jotain. En vaan vastaa.
Ärsyttää toi Anssin ja pekan jankutus samirille siitä, kun ei ottanut oluita ja saunaa itelleen kaupasta. Ehkä kaikille ei ole niin tärkeetä saada kaikki mulle heti 🙄
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vielä puuttuis että käyttäisivät kangasboxereita, kotona ei haittaa jos lahkeesta kurkistaa se :)
Nuo aivan asiallisia.
Ja TAAS Jassu on tekemässä asiat itsensä haluamalla tavalla. Säätää talon lämpotilaa sellaiseksi kuin itse haluaa vaikka Taavi ja muut asukkaat on aamulla siitä sopineet koska sisäilma on viilentynyt ja osaa asukkaista palelee.
Sulle löytyy varmaan toisenlaisia formaatteja, missä voit kuolata rauhassa. BB on viiheohjelma, ei mikään kuumien adoniksien esittelyyn pohjautuva formaatti.