Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
78461/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytettiinkö koosteessa kirjallisuusseuran juttuja synkästä salaisuudesta, vai oliko ne leikattu pois?

Voisko joku valaista, mikä se synkkä salaisuus tarkalleen ottaen on? Jotain Samirin puheita vakuutuskorvauksista ja jostain onnettomuuksista kuulinkin. En kuitenkaan ehtinyt kauheasti katsella sinä iltana, niin meni ohi.

Oisko joku niin kiva, että valaisisi tiiviisti koko jutun pointin?

kaikki ei ole ihan selvillä, älillä samir puhui niin hiljaa että osa on arvailua, muta:

kirjallisuuseura oli reissunpäällä vakuutusrahoilla jotka olivat ottaneet jari-jäsenen kuoleman jälkeen käyttöönsä, jari oli kuollut traagisesti kirjahyllyn kaaduttua  päälleen kun oli aakkostamassa kirjoja hyllyyn, samir on pakannut jarin kuin fröbelin palikat sinne kirjallisuusseuran varasto hyllyyn tyyliin sormet varpaat kantapää peppu.

ilmeisesti omaiset ovat käräyttäneet ainakin vakuutuspetoksesta, eikä hyllyn kaatuminenkaan tainnut olla onnettomuus, samir kyseli josko kreikasta saisi uusia passeja kun omilla nimillä matka saattaa katketa aika nopeesti, lisärahoitusta matkalle saatetaan saada samin henkivakuutuksesta koska se on suurin jäljellä olevien vakuutuksista...

jotenkin tohon tyyliin, mutta kun en sitä kokoaikaa seurannut ja äänentoisto on mitä on, paitsi pekka kuuluu kovaa ja selkeästi liiankin kanssa.

On iso ongelma, että eri henkilöiden äänten kuuluvuus on niin eritasoinen. Samirilla on parhaat, humoristisimmat ja älykkäimmät jutut, mutta ne hautautuvat/haudataan (?) muiden huutamisen ja mölinän alle. Kirjallisuuskerhon juonta johdatteli Samir.  Lasse ja Sami nopeaälyisinä pystyivät improvisoimaan mukana ja jatkamaan/rikastuttamaan juttua. Aki putosi kärryiltä jo alkumetreillä ja höpisi vain omasta seksiasentokirjastaan, joka yllätys, yllätys. olikin saanut ison tilan koosteessa. Jos Samir olisi tullut taloon heti alkuvaiheessa, hän olisi selkeä voittajasuosikki luonteensa, monipuolisuutensa, eläytymisensä ja huumorinsa takia. Hyvä tyyppi.

samaa mieltä, päivätehtävä olisi ollut todella herkullinen ilman häiriötekijöitä, sääli että heittääntyminen joka tässä tehtävässä oli hävisi sinne älämölöön.

samir olisi ja on vaarallinen kilpailija anssille ja muillekin, nutta ei tee itsestään numeroa, harmi kun asetelmat ja askelmerkit eivät suosi muita kuin kokokansan pellejä.

Vierailija
78462/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On iso ongelma, että eri henkilöiden äänten kuuluvuus on niin eritasoinen. Samirilla on parhaat, humoristisimmat ja älykkäimmät jutut, mutta ne hautautuvat/haudataan (?) muiden huutamisen ja mölinän alle. Kirjallisuuskerhon juonta johdatteli Samir.  Lasse ja Sami nopeaälyisinä pystyivät improvisoimaan mukana ja jatkamaan/rikastuttamaan juttua. Aki putosi kärryiltä jo alkumetreillä ja höpisi vain omasta seksiasentokirjastaan, joka yllätys, yllätys. olikin saanut ison tilan koosteessa. Jos Samir olisi tullut taloon heti alkuvaiheessa, hän olisi selkeä voittajasuosikki luonteensa, monipuolisuutensa, eläytymisensä ja huumorinsa takia. Hyvä tyyppi.

Mä olisin kans toivonut Samiria mukaan heti alusta. Mun suosikiks noussu kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78463/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi jokainen vanhempi ottaa kasvatusmallia lapsilleen, sekä tytöille että pojille.

Keittiö tuntuu olevan monelle tämän kauden asukkaalle kuin tuntematon planeetta.

Vierailija
78464/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kauden alussa tuli Samista sellainen tunne, että hänellä voisi olla asperger. Se selittäisi sen että hän ottaa kaiken todella kirjaimellisesti ja hänen ehdottomuuden sekä mielipiteissä, että kaikessa niihin mihin ryhtyy.

Vaikea  on sellainen tyyppi jos ei osaa koskaan antaa mistään periksi , jankkaa ja jankuttaa vaikka tietäisi olevansa väärässä . Jankuttaa jankuttamisen ilosta .

Sami: ,ites tämä... toiminko mä oikein?

Lasse: joo, oot tehny kaiken just kuten piti

Sami: eli mä toimin oikein?

Lasse: toimit joo. Teit ihan kuten mä sanoin

Jassu: paitsi sä pistät vastaan!

Sami: en mä vastaan oo..

Lasse: kyl sä teet kaiken ihan oikein!

Eli kukaa siis vänkää ;D

Vierailija
78465/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo kauden alussa tuli Samista sellainen tunne, että hänellä voisi olla asperger. Se selittäisi sen että hän ottaa kaiken todella kirjaimellisesti ja hänen ehdottomuuden sekä mielipiteissä, että kaikessa niihin mihin ryhtyy.

Vaikea  on sellainen tyyppi jos ei osaa koskaan antaa mistään periksi , jankkaa ja jankuttaa vaikka tietäisi olevansa väärässä . Jankuttaa jankuttamisen ilosta .

Jassu väitti vastaan kaikesta mitä Sami sanoi, vänkäsi ja vänkäsi, vaikka Lasse sanoi ymmärtävänsä pointin ja kertoi oman vastaavan tilanteen Jassu väitti. Lassen ja Samin vuorovaikutusta olisi ollut hauskaa seurattavaa ilman Jassun jatkuvaa veetuilua.

Jassulle  ei ole niinkään merkitystä sillä mitä sanoo vaan sillä kuka sanoo

Jassulla oli taas joku Samin dissauspäivä menossa. Meni äänensävy täysin vittumaiseksi. Ei yhtään kuunnellut Samin pointteja ja laittoi sanoja Samin suuhun.

Samalla jankkasi "MULLA ei oo mitään ongelmaa, MÄ teen aina hyvin!"

Lasse sanoi, että Sami saa näsäviisastella hänelle ja heillä on ihan loistava keskinäinen huumori. Heti kun Jassu läksi pois tilanteesta keveni tunnelma huomattavasti. Ei kaikkea kannata ottaa niin tosissaan, pipoja löysemmälle vaan

Aivan. Ja Lassen puolestahan se Sami oli pahoillaan että joutuu kaiken ohjeistamaan eikä kokit saa oma-alotteisesti tehdä mitään vaikka näkisivät ja huomaisivat jotain. Kai tuo nyt itsenäiseen työskentelyyn tottuneelle onkin hankalaa, eri asia jos ollut vain käskettävänä

Vierailija
78466/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Di kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kamala Pekka ulos

No nyt ollaan asiassa. Oli sen verran törkeää Taavin kiusaamista, että ulos vain. Toinen olisi Sami, nyt ei enää jaksa tuota vänkäämistä ja kiäh kiäh-naurua.Taitaa olla vähän yksinkertainenkin.

Miten Pekka on kiusannut Taavia? Kun hölisee tahallaan siihen hattuun? Sehän on just hauska ja Taavikin ottaa sen huumorilla, monesti hymyilee jo ennen kuin laittaa lakin päähän. Eilen illalla Pekka ja Taavi juttelivat hyvässä hengessä kun tehtävä päättyi.

Musta oli hauskaa, kun Lasse illalla/yöllä mietti et koskakohan se hattutehtävä päättyy, ja Taavi siihen et toivottavasti ei koskaan :D

Luulin että kuulee aikaisempia puheita , samoin taisi luulla Melody .

Ei tietenkään voi. Nyky hetki.

Vierailija
78467/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muut huomanneet, että 24/7 kelautuu taaksepäin, kun katsoo reaaliajassa?

(Tänäänkin juuri kymmenen aikaan tapahtui jotain, mitä ei näytetä, eli editoidaan pois..?)

Pienellä viiveellä siis ohjelmaa tehdään, ettei ihan tosi-tv:tä tosiaan ole.

Vierailija
78468/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaa siis vänkää ;D

Jassua vaan ketuttaa kun Sami on kaikessa parempi ja taitavampi. Kun tuli yksi tehtävä jossa luulee olevansa parempi alkaa heti haukkua ja mustamaalata. Kukahan siellä kaikesta väittää ja koko ajan valittaa kaikesta. Jos ei muuta valittamista niin alkaa kitistä kuinka kaalaa Lemmenjoella oli. Raskan ihminen, Jasmiina.

Vierailija
78469/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassu väitti vastaan kaikesta mitä Sami sanoi, vänkäsi ja vänkäsi, vaikka Lasse sanoi ymmärtävänsä pointin ja kertoi oman vastaavan tilanteen Jassu väitti. Lassen ja Samin vuorovaikutusta olisi ollut hauskaa seurattavaa ilman Jassun jatkuvaa veetuilua.

Jassulle  ei ole niinkään merkitystä sillä mitä sanoo vaan sillä kuka sanoo

Jassulla oli taas joku Samin dissauspäivä menossa. Meni äänensävy täysin vittumaiseksi. Ei yhtään kuunnellut Samin pointteja ja laittoi sanoja Samin suuhun.

Samalla jankkasi "MULLA ei oo mitään ongelmaa, MÄ teen aina hyvin!"

Sami oli keskiviikon keittiötehtävässä niin hankala, että myös Lassella meni häneen hermo. Jassu toimi yhteistyössä Lassen kanssa, mutta Sami jäkätti kuin akat. Jassussa ei mitään vikaa.

Vierailija
78470/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaa siis vänkää ;D

Jassua vaan ketuttaa kun Sami on kaikessa parempi ja taitavampi. Kun tuli yksi tehtävä jossa luulee olevansa parempi alkaa heti haukkua ja mustamaalata. Kukahan siellä kaikesta väittää ja koko ajan valittaa kaikesta. Jos ei muuta valittamista niin alkaa kitistä kuinka kaalaa Lemmenjoella oli. Raskan ihminen, Jasmiina.

Sami tässä hankala oli.

Vierailija
78471/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaa siis vänkää ;D

Jassu väitti just kaikkeen vastaan mitä Sami sanoi. Huvittavin oli tilanne jossa Jassu oli ehtinyt sanoa ettei ymmärrä yhtään ja kun Lasse sanoi olevansa Samin kanssa samaa mieltä sanoi Jassu että niin hänkin on. Ei edes tajunnut kuinka pahasti puhui itsensä pussiin.

Vierailija
78472/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaa siis vänkää ;D

Sami tässä hankala oli.

Sami teki kaiken mitä Lasse käski. Sehän se tehtävä oli.

Vierailija
78473/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kukaa siis vänkää ;D

Jassu väitti just kaikkeen vastaan mitä Sami sanoi. Huvittavin oli tilanne jossa Jassu oli ehtinyt sanoa ettei ymmärrä yhtään ja kun Lasse sanoi olevansa Samin kanssa samaa mieltä sanoi Jassu että niin hänkin on. Ei edes tajunnut kuinka pahasti puhui itsensä pussiin.

Nauroin tuota ihan samaa, ei edes huomannut itse, kuinka oma mielipide muuttui lennossa myönteiseksi kun äänessä oli Lasse. Juuri oli lytännyt saman Samin sanomana. 

Vierailija
78474/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdoitkohan katsoa keskiviikkoista keittiö sessiota? Jassuhan siellä teki, Sami vänkäsi vastaan kaikessa.

Vierailija
78475/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiusallista taas tuo Samin puuhastelu. Selvästikään ei ole paljoa ruokaa elämässään laiteltu. Äsken kun Taavi pohti tämän päivän matkaa alkoi Sami kertomaan aamiaisen sisällöstä. Miksi Sami ei ole opiskellut insinööriksi? Siinä työssä varmasti pärjäisi ja kohtaisi itsensä kaltaisia. Ja miksi Samilla on matkaoppaan paita päällä?

Vierailija
78476/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo Taavin oireet viittaa keripukkiin?

Vierailija
78477/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin Sami on ollut tällä tavoin pääosassa kuin nyt. Sami vaikuttaa kyllä talon asukkaista hankalimmalta ihmiseltä.

Vierailija
78478/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apollo-lennolle kirjoitti:

Oletteko muut huomanneet, että 24/7 kelautuu taaksepäin, kun katsoo reaaliajassa?

(Tänäänkin juuri kymmenen aikaan tapahtui jotain, mitä ei näytetä, eli editoidaan pois..?)

Pienellä viiveellä siis ohjelmaa tehdään, ettei ihan tosi-tv:tä tosiaan ole.

Pöytäkone 6 t taaksepäin.

Vierailija
78479/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tänään Pekan vuoro olla keittiössä? Ja joutuuko Samir sinne lapsenvahdiksi? Samir-raukka on joutunut olemaan Pekan aisapari koko tehtävän ajan.

Vierailija
78480/105262 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy huulilla katsonSamia köökin puolella.

Ketju on lukittu.