Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
77421/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä Akikaan tienaa 6k/kk kuten joku aiemmin väitti. Ihan normituloinen on.

Vierailija
77422/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, päivän vitsi tuli klo 10.17 Jassun suusta. "Mä syön tosi pieniä annoksia." *tirsk*

No tuskin on vitsi. Oletko nähnyt et syö talossa muutenkaan juuri mitään? Refluksitautisena ei edes kykene syömään isoja annoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77423/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vissiin tuon verran nostaa firmasta palkkaa? Paljonko on firmansa liikevaihto ja liikevoitto? Veikkaan kyllä, että koronavuonna parvia ei paljon rakennettu, joten Taavi päätti mennä taloon määkimään, sen toivossa, että saisi 30 tonnia, että pääsisi Balille poseeraamaan paidattomana kumitissiensä kanssa.

Koronan aikana ihmisethän nimenomaan on panostaneet asumiseen. Suomalaisetkin on rempanneet ja sisustaneet ihan hulluna. Taavilla varmasti ollut hyvin töitä.

Vierailija
77424/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten taavi voi tienata noin vähän? olen sihteeri ja tienaan saman verran eikä mulla oo varaa olla talvea balilla+muutenkin reissata luksuskohteissa ja hotelleissa. jokin ei nyt täsmää...

Firma rekattu Viroon eikä sen kautta tulleet tulot näy..?

Vierailija
77425/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta Linnanmäellä jarrumiehenä, lienee korkeintaan paritonnia kuussa.

Vierailija
77426/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mullakin Anssin vuositulot, olen hieman kade. Käsittämätöntä miten tubettat ja twitch-striimaajat tienaa noin isoja summia. Opiskelen itse nyt toista maisterintutkintoa, mutta mietin vaan, että miksi.

Vierailija
77427/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa mullakin Anssin vuositulot, olen hieman kade. Käsittämätöntä miten tubettat ja twitch-striimaajat tienaa noin isoja summia. Opiskelen itse nyt toista maisterintutkintoa, mutta mietin vaan, että miksi.

*tubettajat

Vierailija
77428/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti keittiöön menee tänään joku lassen inhokki niin pääsee hänkin vähän pois mukavuusalueeltaan. Ja jassulla kun kaikki ollut niin rankkaa niin yksin keittiöön lassen johtamana. Tietysti myös kasvis- ja liharuoat tänään niinkun muutkin ovat joutuneet tehdä sekä henkilökunnan sapuskat.

Vierailija
77429/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Pekan verotietoja löytynyt?

Vierailija
77430/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks toi keittiöhomma tehdään noin vaikeeksi? Tuoko tuo nyt sisältöä ohjelmaan vai Taavin stressin takiako tarvitaan työnjohtaja? Kuulostaa kuin oltais apukoulussa.

Vierailija
77431/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.finder.fi/Kiinteist%C3%B6nv%C3%A4litys+kiinteist%C3%B6myynt…

Ei löydy yrityksen liikevaihtoa mistään hakukoneesta.

Vierailija
77432/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten taavi voi tienata noin vähän? olen sihteeri ja tienaan saman verran eikä mulla oo varaa olla talvea balilla+muutenkin reissata luksuskohteissa ja hotelleissa. jokin ei nyt täsmää...

Firma rekattu Viroon eikä sen kautta tulleet tulot näy..?

Laittakaa nyt joku yhteen viestiin kaikkien verotiedot niin voidaan taas keskittyä rauhassa talon tapahtumiin.

Tätä veroshaibaa ei oikeesti jaksa.

Vierailija
77433/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Lörtsyn vuositulot.

Vierailija
77434/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamukahville mars kirjoitti:

Kuten tosta Lassen ja Taavin viime yön keskustelusta kävi ilmi, hajottaminen ja "rajoille vieminen" on tämän kauppatehtävän pointti,

tuolla monelle se syömättömyys ja kahvin puuttuminen vetää naamat aika synkäksi ja pipon kovin kireälle.

Siitä huolimatta hyvin jaksaa pojat painaa.

Taavikin nauraen laittaa Pekka-hattua päähän, aina kun käsky käy.

Toivottavasti Taavi tosiaan pääsisi tänään viimein nauttimaan matkasta turistina, on sen ansainnut.

En kyllä ymmärrä, miten tällaiseenkin tehtävään saadaan pointiksi se, että ei saa syödä ja juoda kahvia. Eikö muka matkailijat ja matkaoppaat syö ja juo? Eikö tässä se rankkuus pitäisi tulla tuosta roolin esittämisestä. 

BB:n pointti tuntuu olevan saada "kiusaamalla" tunteita ja reaktioita aikaan. Itse en tykkää siitä asetelmasta. Tälle kaudelle siitä plussaa että tehtävät on haluttu tehtävän hyvin ja siihen on annettu mahdollisuus.

Onko unohtunut, vai etkö seurannut millaista oli ekoilla kausilla? Nykyisenä mielensäpahoitusaikakautenahan ei enää voi toteuttaa alkuperäistä ohjelmaideaa. Onneksi sentään on päästy siitä aikakaudesta jolloin pääpointti oli vaan saada parikymppiset dokaamaan ja panemaan.

Kova oli yritys tälläkin kaudella, mutta vain Minnan ja Lassen säälittävä romance saatiin aikaiseksi.

Vierailija
77435/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih, päivän vitsi tuli klo 10.17 Jassun suusta. "Mä syön tosi pieniä annoksia." *tirsk*

No tuskin on vitsi. Oletko nähnyt et syö talossa muutenkaan juuri mitään? Refluksitautisena ei edes kykene syömään isoja annoksia.

kyllä on vitsi, juuri terveellisiä ruokia ei syö, käsi kävi poppiksissa kokoajan kun katsoivat elokuvaa, jos on sipsejä, karkkeja ja nokkoo sun muuta niin kyllä käy.

oletko koosteiden varassa?

siinä on oiva esimerkki ihmisestä joka kuvittelee syövänsä vähän, välipaloja ja muuta mussuttamista ei lasketa, ainoastaan oikea ruoka, jota syödään tosi vähän. lopputulos on nähtävissä.

Vierailija
77436/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä on vitsi, juuri terveellisiä ruokia ei syö, käsi kävi poppiksissa kokoajan kun katsoivat elokuvaa, jos on sipsejä, karkkeja ja nokkoo sun muuta niin kyllä käy.

siinä on oiva esimerkki ihmisestä joka kuvittelee syövänsä vähän, välipaloja ja muuta mussuttamista ei lasketa, ainoastaan oikea ruoka, jota syödään tosi vähän. lopputulos on nähtävissä.

Jep. Pussi sipsejä menee hetkessä ja kaikki muu roska. Terveellistä ruokaa sitten vähemmän kyllä.

Ja se näkyy.

Vierailija
77437/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
77438/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä tosiaan tuo refluksi-tauti kun iskee ainoastaan "oikeiden" ruokien kohdalla. Noccoa, siideria, kaljaa, viiniä, sipsejä, suklaata, pullia, hodareita, hampurilaisia ja muuta sellaista voi kyllä syödä täysin huoletta.

Vierailija
77439/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä tarkoitus näyttää nyt ilmaiseksi 24/7 seuraaville satunnaiskatsojille että vuorossa olevat "kokit" eivät osaa tehdä mitään itse?

Joku joka tulee kesken mukaan katsomaan voi saada kyllä sellasen kuvan.

On taas joo "neronleimaus", ei sitten sieltä ideapankista muuta tällä kertaa löytynyt? Huh huh.

Vierailija
77440/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En äänestä Jasmiinaa.

Siis laittaako joku oikeasti omia rahojaan siihen että äänestää jotain noupadia tosi-tv-ohjelmassa.

Huokaus.

Sitä en ymmärrä ketkä viitsivät laittaa rahaa Taavin äänestämiseen, kun se on niin varakas. Voiko tyhmempi olla.

Ai niin että voittajan pitäisi määrittyä sillä, että kuka on varattomin? Annetaan rahat jollekin joka vaan ryyppää ne tai siipeilee. Taavin lapsuus oli hyvin koyhä, miksi hän ei saisi voittaa vain sen takia, että on kovalla tiellä selvittänyt tiensä kurjuudesta ja varattomuudesta. Ainakaan herra ei ole kultalusikka per*eessä syntynyt kuten jotku muut.

tunnen myötätuntoa Taavia kohtaan, uusi keittiö ja ei ole Taavin makuinen , aikoo uusia sen joten tuo 30 000 on tarpeellinen. 

Mihin se keittiötä tarvitsee kun on sanonut käyttävänsä abauttirallaa tonnin ulkona syömiseen ja Wolttaamiseen. Ei ruoanlaittotaidotkaan ole kummoiset, kun ehdotti, että jänis laitetaan sisälmyksineen päivineen uunin paistumaan.

Taitaa jäbän jutuista puolet olla ihan luokkaa tuuli huulia heiluttaa :D. 27000 euron vuosituloilla matkustaa paljon, syö aina ulkona/wolttaa, ostaa uusia asuntoja ja remppaa niitä heti uusiksi.

No vissiin tuon verran nostaa firmasta palkkaa? Paljonko on firmansa liikevaihto ja liikevoitto? Veikkaan kyllä, että koronavuonna parvia ei paljon rakennettu, joten Taavi päätti mennä taloon määkimään, sen toivossa, että saisi 30 tonnia, että pääsisi Balille poseeraamaan paidattomana kumitissiensä kanssa.

🤣 kiitos nauruista. Taavi on minusta ihan hyvä tyyppi näin yhtäkkiä arvioituna, siitä ei oikein ota selvää mikä se on miehiään loppupeleissä, oisko jotain masennustakin havaittavissa aina välillä...en tiiä.

Ketju on lukittu.