Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
75701/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju meni taas noiden Jassua koskevien törkyviestien takia kuvottavaksi.

Kiva viikkotehtävä niin ei muuta sanottavaa ole kuin pakkomielteisesti haukkua yhtä ihmistä.

Nooo, aina voi ilmoitella asiattomiksi.

Tai mitä jos lähdet välillä muualle relaamaan.

Mene sinä. Ap on oikeassa.

t. eri

Melkein jokaisessa viestissä haukutaan Jassua ja vielä enemmän kun ennen. Mellua kun ei voi enää parjata.

Aiheuttaa juuri sen että jää vain muutama solvaaja ketjuun kun muut poistuu.

Jankutetaan samaa läski jankutusta.

Ei niitä viestejä voi poistaa koska oma aika menisi siihen kokonaan.

Vierailija
75702/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat kyllä jo päästä perille, ennen kuin Jassu nukahtaa. Hän kyllä vetää roolinsa nyt yhtä fleguna kuin Katja konsanaan.

Nukkuis menemään. Kyllä isä lasten kanssa pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75703/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin pahana, kun toissa kaudella Anun perhetaustat selvitettiin juurta jaksain. Nyt on kyllä astetta oksettavampaa tämä tiettyjen ihmisten maalittaminen. Varsinkin, kun ovat itse kertoneet, miten asiat on, niin silti täällä valehdellaan ja vääristellään. Mutta sitähän osa ihmisistä tietää naapurinkin asiat paremmin kuin naapuri itse, niin ehkä kyseessä on samat juoruilijat.

Vierailija
75704/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari poikaa tuolla taitaa olla kateellinen anssille joka on menestynyt ja perheellinen

Anssi on kateellinen kaikille suomen miehille, joilla munat ehjät.

Anssia ei pitäisi tuossa asiassa sääliä, koska itse aiheutti aikoinaan kolarin ajamalla autoa humalassa.

Karman laki että tää rattijuoppo menetti sukukalleutensa.

Muut lähinnä säälivät Anssia.

Anssi on mätämuna ylä- ja alapäästä.

Rattijuoppo pois talosta; tuon kaltaiset vaarantavat sekoilullaan ulkopuolistenkin hengen. Missään nimessä ei tuon kaltaista henkilöä pitäisi kannattaa äänestämällä jatkoon. Vääränlainen esikuva lapsille. Huh. :O

Anssi ei ole rattijuoppo. Oli takapenkillä onnettomuuden sattuessa. Eri onnettomuudessa, missä ei ollut edes kyydissä, kuoli kaveri ja tyttöystävä.

Mitä siinä Anssin auto-onnettomuudessa tapahtui ja mistä johtui?

Vierailija
75705/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari poikaa tuolla taitaa olla kateellinen anssille joka on menestynyt ja perheellinen

Anssia ei pitäisi tuossa asiassa sääliä, koska itse aiheutti aikoinaan kolarin ajamalla autoa humalassa.

Rattijuoppo pois talosta; tuon kaltaiset vaarantavat sekoilullaan ulkopuolistenkin hengen. Missään nimessä ei tuon kaltaista henkilöä pitäisi kannattaa äänestämällä jatkoon. Vääränlainen esikuva lapsille. Huh. :O

Minkäs lainen esikuva lapsille on Jassu.

Vierailija
75706/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samir ja Pekka ovat ihan hauskoja pikkupoikina. Etenkin Samir on yllättänyt tuossa.

Onhan siinä urakkaa lässyttää kolme päivää lapsena .

Niinpä, turhaan ovat kateellisia noille matkalaisille sen enempää tuolla talossa kuin palstallakaan. Nuo joutuvat koko ajan keskittymään roolin vetoon kun taas opaspuoli voi omissa oloissaan ollessaan elää lähes normaalisti.

Jos roolit ei vaihdu saa nähdä kuinka kauan Jassu ja Pekka jaksaa eläytyä.

Toisaalta jaksoihan Jassu murkkulapsenakin vaikka tiukkaa teki.

Vierailija
75707/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka oli 5 v minkä ikäistä Samir sitten esittää?

Vierailija
75708/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksais enää yhtään Taavin vänisevää ääntä

Vierailija
75709/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellekäs lapsille Jassun pitäisi olla esikuva? Omia hänellä ei tietääkseni ole, eikä BB muistaakseni ole lastenohjelma.

Vierailija
75710/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on ihana! Eläytyy hyvin rooliinsa.

Vierailija
75711/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssin vehkeet on kylläkin ihan ehjät. Anssi oli takapenkillä ja kassit kolahti siten, että siittiöt ei pääse mällin mukana perille. Älä vääristele.

Voisitteko seuraavaksi kuvailla yhtä tarkasti muidenkin miesasukkaiden munat? Kiinnostaa niin vietävästi.

Taavin lerssi on pitkä ja paksuhko, Lassella sopivan kokoinen, miehinen jötkäle. Muitten munat ei kiinnosta.

Vierailija
75712/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ei jostain syystä pysty lainaamaan. Anssi ei edes itse ajanut, olivat menossa Kemiin ja Anssi istui takapenkillä keskellä ilman turvavyötä, kun kuski kolaroi taksin kanssa. Anssin vehkeet osui etupenkkiin, ei ole tarvinnut leikata eikä operoida, mutta siittiöt ei lähde matkaan kasseista. Utajärven onnettomuudessa, missä kuoli tyttöystävä ja kaveri, Anssi ei ollut mukana. Näin kertoo YouTubessa Andy pyro kanavallaan eri videoilla. Siitä voi päätellä, miten täällä osa vääristelee, että Anssi itse ajanut.

Vierailija
75713/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs lähtien BB asukkaat ovat olleet lasten tai kenenkään muunkaan esikuvia?

Vierailija
75714/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas ei jostain syystä pysty lainaamaan. Anssi ei edes itse ajanut, olivat menossa Kemiin ja Anssi istui takapenkillä keskellä ilman turvavyötä, kun kuski kolaroi taksin kanssa. Anssin vehkeet osui etupenkkiin, ei ole tarvinnut leikata eikä operoida, mutta siittiöt ei lähde matkaan kasseista. Utajärven onnettomuudessa, missä kuoli tyttöystävä ja kaveri, Anssi ei ollut mukana. Näin kertoo YouTubessa Andy pyro kanavallaan eri videoilla. Siitä voi päätellä, miten täällä osa vääristelee, että Anssi itse ajanut.

Eli Anssi on mennyt rattijuopon kyytiin vapaaehtoisesti? Eikö oikea ratkaisu olisi ollut ilmoittaa poliisille humalassa ajelevasta henkilöstä?

Vierailija
75715/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taavi unohti että Aki on pk: ssa ja aloitti  "shown"

Vierailija
75716/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Anssi on mennyt rattijuopon kyytiin vapaaehtoisesti? Eikö oikea ratkaisu olisi ollut ilmoittaa poliisille humalassa ajelevasta henkilöstä?

Kuskikaan ei ollut humalassa.

Vierailija
75717/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellekäs lapsille Jassun pitäisi olla esikuva? Omia hänellä ei tietääkseni ole, eikä BB muistaakseni ole lastenohjelma.

Seli, seli. Kyllä tätä Jassusta nuoremmat katsoo ja lukee joka tuutista. Meidänkin nuoret huokailee Jassun laiskaa makaamista, haukkumista ja valitusta. Puhumattakaan mitä törkyä itse on kertonut. Ei tosiaankaan ole mikään esikuva nuorille missään suhteessa. Kauhistelivat sitä viimeisen ryyppäämisen tapahtumia, että miten ilkeää televisiossa.

Vierailija
75718/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti on myös väärin keksiä tekaistuja syytteitä ja levittää niitä netissä. Eipä tainnut kuljettajakaan olla humalassa ja Anssi oli juuri ja juuri alaikäinen tuolloin.

Vierailija
75719/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, läski istuu eikä makaa. No, nyt näköjään onkin drinkin aika, ei siis ihme.

Vierailija
75720/105262 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka taas tekee ennenkuin kuuntelee ohjeita.

Ketju on lukittu.