Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Koosteet eri asia kun 247.
Antaako häädetyn Herjan Akille vai Pekalle.
Harmi. Mellu olisi päässyt pitkälle tässä kissassa, jos olisi osannut käyttäytyä hyvin toisia kohtaan. Mutta näinhän se on oikeassa elämässäkin.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut koko ohjelmaa mutta miten tää joku Jasmin jaksaa antaa pillua 8:lle äijälle?
Ei tää semmonen ohjelma ole. Joku tempparit ehkä on.
Hyvä Taavi kirjoitti:
Aikuinen ja itsenäinen asukas ainakin mun silmin katsottuna koko matkan ajan ollut Taavi.
Eikä aikuinen ole kiinni missään Lassessa.
Ei myöskään mielestäni mustasukkainen Samirin ja Lassen grillistä.
Pitkät yöjuttelut eilenkin Lassen kanssa, mutta siitä täällä tai BB-universumin turha herätellä mitään muuta.
Mun mielestä hyvä asukas, kun on napakasti ja äreästikin eli aidosti sanonut mielipiteitään, näyttänyt sekä negatiiviset että positiiviset fiilikset kuten ihmisen pitääkin.
Omituinen kommentti. Kyllä toistuvat pitkät kahdenkeskiset yöjuttelut ainakin itselleni merkitsisivät aikamoista luottamusta ja ystävyyttä. Sinäkö toimisit noin kenen tahansa nobodyn kanssa?
Onko Taavilla takanaan vaikea hylkäämiskokemus lapsuudesta? Koki Mellun äitihahmokseen joka nyt lähti. Ja vähän aikaa sitten Taavi alkoi henkisesti valmistella itseään ja ottamaan Lasseen etäisyyttä, koska tajusi ettei heidän bro-suhteensa tule kestämään enää pitkään, kun ohjelma loppuu ja sen jälkeen Lasse tulee häipymään hänen elämästään. Surullinen pieni poika sielultaan.
Ehkä oli oikein että Mellu putosi, vaikka ei se minua mitenkään ärsyttänyt. Enempi olisin toivonut Villen tippumista.
Mutta Jasmiina se vasta osaakin ärsyttää, se valittaa ihan kaikesta. Käyttäytyy välillä kuin pikkulapsi.
Odottaa koko ajan, että toiset ymmärtäisi häntä, kun hän on niin surkee.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Jassu naisena keittiöön, kun on sitä mieltä että on naisten ja miesten työt erikseen. Jää vähemmän aikaa makoiluun. Nähtäisiin kokaus taidot. 😁
Kyllä varmaan ottaa naisen roolin ruuan laittamisessa, ja tilauksissa. Naisen paikka on keittiössä.
Taavi sanoi ulkona illalla Lasselle että kaikkihan ruokaa osaa laittaa mutta Mellu toimi ruokapoliisina ja ei kysynyt mitä tehdään. Piti hyvänä asiana. Sehän tuossa olikin pahinta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Jassu naisena keittiöön, kun on sitä mieltä että on naisten ja miesten työt erikseen. Jää vähemmän aikaa makoiluun. Nähtäisiin kokaus taidot. 😁
Kyllä varmaan ottaa naisen roolin ruuan laittamisessa, ja tilauksissa. Naisen paikka on keittiössä.
Keittokomeroon tuo ei mahdukaan, kunnon keittiö pitää olla.
Jassu ei oo siivonnut ei laittanut ruokaa ts ei ollut Mellun apurina.
Minulle jäi jotenkin sellainen vaikutelma, että Melody ei tajua yhtään, minkä takia joutui talosta ulos. Haastatteluissa puhui, että oli ehkä liian neutraali ja että tällä kaudella naisia on äänestetty ulos. Hieman jostain sanakäänteestä tulkitsin, että oletti myös ihonvärinsä vaikuttavan. Piti siis itseään talossa mukavana kaikkien kaverina ja siksi huomaamattomana ja neutraalina, mutta oletti, että ihonväri ja sukupuoli vei kannatusta.
Näin tuntui olettavan myös Ville, joka muuttui jotenkin todella koppavaksi, kun sai tietää olevansa häädössä. Nähdäänköhän Villestä nyt toisenlainen puoli, jos hän on ensi viikollakin häädössä. Melody ja Villehän heti tiesivät, että jompikumpi heistä lähtee, mikäli katsojat saavat päättää. Eivät ihan varmasti ajatelleet syyksi niitä oikeita syitä vaan varmasti molemmat kuvittelevat, että katsojat olevat vain homofoobisia, sovinisteja ja rasisteja. Villen viittaus Naistenhuoneeseenkin tarkoitti varmasti, että siellä älähdetään naisten (ja tummaihoisen) syrjinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mellu sai nenilleen
Kannatti veetuilla Akille. Ilman Akin kahta ääntä Mellu ei olisi ollut äänestyksessä lainkaan.
No tämä on aivan totta, Melody sössi oman pelinsä pienessä hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka syöttää Topia jos Lasse lähtee. 😭😭😭😭
Kuukauden päästä kukaan ei syötä tuota tipiä tuolla. Toivottavasti löytää jonkun muun ruokapaikan.
Niin, mistähän linnut yleensä löytää ruokaa. Luonnosta. Ei ole vielä maa lumen peitossa, joten helppo löytää uusia ruokapaikkoja. Eikä vesikään ole jäätynyt, kun plussa-asteita ulkona. Itse aloitan talvilintujen ruokinnan vasta kun lunta ja pakkasta.
Totta. Sikälikin kyseenalaista tuo ruokinta, et kerran aloitettuna se pitäis jatkaa sit loppuun asti.
Mut tosiaan ehkä sillä ei oo niin merkitystä, kun sula maa?
Mut hygieniapuoli mua eniten tossa mietityttääkin, lintujen ruokintahan on sen suhteen tarkkaa.. En itse ruokkisi tuollaisella terassilla.
Mikä tuossa hygieniassa sinua mietityttää? Ei lintuja koskaan ole missään steriilissä ympäristössä ruokittu.
Vierailija kirjoitti:
Taavi sanoi ulkona illalla Lasselle että kaikkihan ruokaa osaa laittaa mutta Mellu toimi ruokapoliisina ja ei kysynyt mitä tehdään. Piti hyvänä asiana. Sehän tuossa olikin pahinta .
Taavi varmaan piti Melodyn tavasta, luotti että jakaa ruuat tasapuolisesti. Myös Taavi itse oli tiukkana kun pääsi vahtimaan juomia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti siltä että Taavi ei tykännytkään kun Lasse palasi. Onnitteli Villeä.
Taavi on talossa rahan perässä, osasi kyllä laskea että Lasse on hänen voitolleen suurempi uhka kuin Mellu tai Ville.
Ihan joka ainoa nainen joka oli tuolla ja olisi toiminut Mellun tavoin niin siitä ei olisi pidetty. Mellu kutistui kun astui studioon.
Lasse on alkanut olla koko ajan Samirin kanssa, ja Taavi on jäänyt vähän ulkopuolelle. Taavi ei ole tuntunut myöskään pitävän Lassen, Samin ja Samirin feikkisalatehtävistä, joilla ovat kiusanneet Akia ja Pekkaa. Ehkä Taavi on nähnyt nyt myös Lassen läpi sen, miten laskelmoiva ja ilkeä Lasse pohjimmiltaan on. Toki Taavi itsekin on peluri, ja ajatellut, että finaalissa olisi helpompaa voittaa Mellu kuin Lasse.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajuu mitä osa täälä itkee kun jonkun "kaveri lähti tai että "luulin et lasse on taavin paraskaveri"... Ei tää oo mikään kaverin haku ohjelma, harmi varmasti jokaiselle kun joku lähtee mutta ovat varmasti onnellisempia siitä kun saavat itse vielä jäädä.
Siis miksi ihmeessä ei voisi hämmästellä, miksi Taavi ei pidä Lassea läheisempänä, kun Taavi kuitenkin Mellun perään itki . Eihän tuossa muuten mitään ihmeellistä olisikaan, jos Taavi olisi suhtautunut molempiin samalla tavalla. Miksi olisi jotenkin ymmärrettävämpää löytää kaveri Melodysta mutta kaveruus Lassen kanssa olisi jotenkin typerää?
Aki oli tavallista iloisemman oloinen illalla ja Ymmärrän.