Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
62281/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se tuotannon maksama munahullu on talossa? Tuskin se sinne ilmaiseksi meni? Oli kyllä huono veto palauttaa toi katsojien inhoama muija taloon

Vierailija
62282/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin tässä, että eräs asia mikä minua häiritsee big brotherissa on se, että kamerat ovat jotenkin liian näkyvästi esillä tuolla talossa. (Lisättynä vielä se, että ilmeisesti kameroiden kääntyminen ja muu sellainen näkyy myös.)

Voisi ainakin kuvitella, että asukkaat eivät olisi koko ajan niin varautuneita, jos kamerat olisi paremmin piilotettuina lavasteisiin, eikä kaikkialla esillä jatkuvasti muistuttamassa missä ollaan

Jos ne olisi piilotettu lavasteisiin eivätkä liikkuisi, ei saataisi yhtä laajoja kuvakulmia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62283/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taavia on kiva katsoa ja siksi saisi pysyä talossa.

Siitä tulee ilonpilaajafiilikset.

Vierailija
62284/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä päivänä ne pisteet annetaan?

sitten kun ovat tarpeeksi rahaa keränneet yleisöäänestyksellä, tosin äänestysprosentit ovat vain bb:n tiedossa, joten voittaa voi mikä bändi hyvänsä.

toimii samoin kuin äänestyksissä muutenkin.

prosenttimäärät määrävät kauppasekunnit.

Vierailija
62285/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Portion Boys esiintyy tänään, kun eivät kuitenkaan saa keskellä viikkoa alkoholia?

Vierailija
62286/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekan artikulointi on melko mielenkiintoista tuossa räpissä. Hokee että "kokopotinkotin".

Pitipäs ihan itsekin kokeilla, miten itse tuon artikuloisin mahdollisimman nopeassa tahdissa. Kyllä sieltä tosi nopeasti se e-kirjain jää välistä. 

Moukka-Anssi lausuu "kryptökultaa", ei osaa lausua oikein.

Vierailija
62287/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskassa tänään juttu miten Jassu on huijannut Kelan etuuksia. Kärähtänyt, ja joutuu maksamaan takaisin. Samoin ulosotossa opintovelat. Kaipa omat rahat mennyt mihin sattuu, mitä itse on kertonut.

Miksi et kertonu myös, että on maksanut jo itse noin 6000 euroa velkaa pois? eikö sovi enää narratiivisi?

Ymmärsinkö että maksanut ja jälleen yli kymppitonni velkaa. Työssäkäyvä ihminen. Mihin rahat menee? Nokkoihin ja alkoholiin? Puhunut miten märkämaistuu ja näyttää että maistunut.

Koko ajanhan velka kasvaa nytkin korkoa kuin tuo yksi lösöttää bb-talossa sen sijaan, että olisi töissä ja maksaisi velkaansa.

Vierailija
62288/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä virka Minnalla on ollut tällä viikolla? Yhtä tapetti kuin ennenkin, jopa pahempi, kun ei uskalla enää Samia kiusata. Lassea ei voi vähempää kiinnostaa. Olisiko Samir pitänyt ajaa sängystään, niin olisi mahtuneet Lassen kanssa öisin edes samaan kameraan?

Ooteko olleet tarkkoina, veikö Minna loppuun kuten lupasi jossakin vaiheessa viedä. Vikisikö vietävä.

Vierailija
62289/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Portion Boys esiintyy tänään, kun eivät kuitenkaan saa keskellä viikkoa alkoholia?

No ehkäpä tänään saavat oman esiintymisensä jälkeen kun on kuitenkin festarit. Minusta noille olisi voinut antaa pari juomaa ennen esiintymistäkin, olisi vähän rentouttanut.

Vierailija
62290/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna lihonut!!!

Vierailija
62291/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiskassa tänään juttu miten Jassu on huijannut Kelan etuuksia. Kärähtänyt, ja joutuu maksamaan takaisin. Samoin ulosotossa opintovelat. Kaipa omat rahat mennyt mihin sattuu, mitä itse on kertonut.

Miksi et kertonu myös, että on maksanut jo itse noin 6000 euroa velkaa pois? eikö sovi enää narratiivisi?

Minun narratiiviin kuuluu että on päivän selvää että jokainen tulee omillaan elättää itsensä ja maksaa laskunsa, se on päivänselvää. Ulosotaaja ottaa tuistkin päältä omansa. Samoin Kelalta huijattu rahat otetaan erissä tuloista. Hyvä että ovat saaneet jo takasin. Oppii tyttö rahan käyttöön niinkuin me muutkin. Töitä etsimään kun tuolta pääsee.

Jos Jasmiina aloittaisi tiukan laihdutuskuurin, kenties energiakin vähän palautuisi, samoin elämänilo, jolloin voisi jopa nauttia jostain työstä. Nythän vaikuttaa siltä, että jokainen työ on ollut tuolle lokille pakkopullaa.

Vierailija
62292/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna lihonut!!!

Voi kamalaa nyt on koko bb pilalla ja maailma tuhoutuu!!

Vierailija
62293/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö että maksanut ja jälleen yli kymppitonni velkaa. Työssäkäyvä ihminen. Mihin rahat menee? Nokkoihin ja alkoholiin? Puhunut miten märkämaistuu ja näyttää että maistunut.

Koko ajanhan velka kasvaa nytkin korkoa kuin tuo yksi lösöttää bb-talossa sen sijaan, että olisi töissä ja maksaisi velkaansa.

Niinhän sinäkin lösötät kotonasi sen sijaan, että olisit töissä ja maksaisit elämisestäsi. 

Vierailija
62294/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB-talossa olosta maksetaan kyllä palkka. Ja jos sattuu vielä voittamaan niin saa lopun velan kuitattua sillä.

Vierailija
62295/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä Portion Boysia mutta onko se niin huono että sitä ei selvin päin kuuntele?

Vierailija
62296/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun narratiiviin kuuluu että on päivän selvää että jokainen tulee omillaan elättää itsensä ja maksaa laskunsa, se on päivänselvää. Ulosotaaja ottaa tuistkin päältä omansa. Samoin Kelalta huijattu rahat otetaan erissä tuloista. Hyvä että ovat saaneet jo takasin. Oppii tyttö rahan käyttöön niinkuin me muutkin. Töitä etsimään kun tuolta pääsee.

Jos Jasmiina aloittaisi tiukan laihdutuskuurin, kenties energiakin vähän palautuisi, samoin elämänilo, jolloin voisi jopa nauttia jostain työstä. Nythän vaikuttaa siltä, että jokainen työ on ollut tuolle lokille pakkopullaa.

Siis ihan oikeasti, oletteko jotain kakaroita vai muuten vain tyhmiä? Tämä on jo niin käsittämätöntä, että ei jaksa edes selittää, mikä kaikki tässä kommentissa menee pieleen.. 

Vierailija
62297/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna lihonut!!!

No ei se missin mitoissa ollut silloinkaan niiden ekan kahden viikkonsa aikana talossa, mutta on tosiaan lihonut entisestään. Varmaan jotain ainakin 6 kg pullistunut. Niin leveä p*rse ja jalatkin näyttävät vielä lyhyemmiltä noin pulleina. Ja tosiaan, mikä idea tuotannolta oli laittaa se takaisin taloon, kun sama sohvalla lahnailu viltin kanssa jatkuu ja eloa siihen ämmään tulee vain, kun lyllertää tupakalle Jassun kanssa. Toivottavasti häipyy viimeistään sunnuntaina. Tuskin kukaan muu jää kaipaamaan, kuin Jassu.

Vierailija
62298/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä Minna hehkutusta. Katon 247kaa, enkä ees oikeen huomaa sitä. Inhottaa toki eukko, mut en sen takia kirjoittais kyllä sanaakaan. Huomaa vaan täällä ku on Minna sitä tätä eestä takaa makaa. Tarviiko paskalla vielä niin kovaa leikkiäki.

Vierailija
62299/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää lassen kikatus...kiljahtelee ku pikku tytöt..sitt se seuraa taavia koko ajan....taitaa olla..

Ärsyttää sun valitus. Ole hiljaa jos ei oo mitään järkevää kommentoitavaa. Taidat olla...

Vierailija
62300/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Jasmiina ilkeää käkipukua pyytää itselleen kun vaivautui yhden kerran heräämään yöllä kukkumaan ja sen takia piti muita kiusata herätyksillä ja lintupuvuilla, ääntelyillä. Antaako tuotanto Jasmiinalle senkin lahjan?

Kukkuihan se pitkin päivää. Eikä ollut pakko kukkua yöllä sai valita.

Ketju on lukittu.