Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alma sanoi eilen että some on räjähtäny tuosta Minnan ja Lassen jutusta. Suurin osa on sitä mieltä että mitään romanssia ei oo ollu. Miten se ei oo huomioinu sitä vaan hehkuttaa jollain ROMANSSILLA ja kaivoi jodelista YHDEN viestin jossa vaadittiin isoveljeä auttamaan niitä pääsemällä sviittiin.
Onkohan sillä aivoissa jotain vikaa?
Alma oli varmaan itse kirjoittanut sen yhden viestin jodeliin, todella epäilyttävää
Huhhuh kuinka pahassa kunnossa Taavin jalka vaikuttaa olevan. :(
Lasse naureskelee Minnan kommentille ku Sami oli sanonut että pistetään Minna grilliin, ja Minna oli sanonu et Lasse varmaan toivoo sitä :D
Lasse naureskeli, et en kai mää nyt niin julma ole ollut :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodyn yhtyeen kannattaisi vaihtaa solistia. Naukuja pois.
Oletkohan koskaan kuunnellut glam -rockia.
Samir ilmeisesti ei ole ku menee vähä ohi. Ei esim. Slade tai Alice Cooper kimitä tolleen.
Ja tuotannolle miinusta rekvisiitasta: Missä on kaikki glitter ja kimallus?
Et ole ilmeisesti koskaan kuullut esim Kissistä ja Gunnareista.
Kiss soittanut pääasiassa hard rockia, vain vaikutteita glam metallista.
Axl Rose loistava laulaja ja osaa laulaa korkeelta ja kovaa. Samir valitettavasti ei, joten pysyisi siinä äänialassa, joka hänen äänelleen ominaisempi.
No eipä tuossa oikein päässyt noita äänialoja valitsemaan, kun oli annettu nuotit tietylle sävelkorkeudelle. Vaihtoehtona olisi, että joku muu laulaisi tai että Samir vetäisi oktaavia matalammalta. Samirilla luonnostaan kyllä melko korkea puheäänikin, joten luulen, että näistä kahdesta tuo korkeampi on kuitenkin se ominaisempi.
En tiedä, miten erotetaan hard rock ja glam rock. yhtäkkiä voisi kuvitella, että "i was made for loving you" ainakin on sitä glam puolta, kun ei se nyt minusta kovin raskas biisi ole. Mutta en kai minä sitten tiedä..
Olis parempi jos Samir vetäis sen oktaavia alempaa. Eikä mielestäni puheäänikään kovin korkea ole.
Kokeilis edes.
Samirin ääniala on baritoni, joten se siitä oktaavista...
Tuon kaltaisia äänityyppejä kuten baritoni, käytetään useimmiten oopperassa, harvemmin rockissa. Ja tämä bändi edustaa glam rockia. Joten se siitä.
Minkäköhän takia yrittää laulaa liian korkealta kun baritoni keskikorkea ääniala ja Samirilla selvästi vaikeuksia korkeissa kohdissa.
Wikipedia väittää että monet rockmuusikot ovat baritoneja.
Tiivi taavi taas itkee ja mököttää nurkassa ja valittaa jalkaa, ihan varmaa liiottelee. Tuskin vetää roolivaatteit päälle ku ei haluu, niinku joku teini.
Jassua ei voi mitenkään kunnioittaa elämäntapojensa vuoksi. Jassun elämänhallinta täysin hukassa. Jassu hukassa myös itsensä kanssa. Peittää sen huutoon ja meuhkaamiseen.
Mua niin huvittaa, kun joka ikinen viikko jotkut katsojat nillittää miten mikäkin tehtävä pitäisi tehdä ja ihmettelee, kun nuo eivät ole kaiken ammattilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, mitä tuossa Jassussa on niin hyvää. Puhuu yleensä huutamalla, vaikka ei ole huutokaupassa. Löytää helposti toisista virheitä, joita muistaakin sitten ladella muille.
Valittaa monesta asiasta. Jassu joutaisi ulos.
Koska kilpailu ei ole mielestäni se kilpailu, jossa se voittaa joka kovimmin huutaa.
Olen samaa mieltä osittain näistä Jassun huonoista puolista, mutta on siinä hyvääkin. Arvioin tätä ainoastaan bb-asukkaan hyvin puolina, en yleisesti "hyvänä ihmisenä".
Jassu on hyvä asukas, koska uskaltaa sanoa mikä harmittaa, huvittaa tai mietityttää. Ei jää vain selän takana kyräilemään, vaan nostaa kissan pöydälle silloin kuin tilanne on päällä. Hänen ulosantinsa on selkeää, suodattamatonta ja tahattoman koomista. Etenkin pk-käyntien anti on hyvä, enkä tiedä ketään muuta asukasta, joka noin suorasanaisesti vuodattaa ja analysoi kaikkea mitä talossa tapahtuu, joten näitä näytetään koosteissa paljon. Jassun valitus ja hajoilu on loppuen lopuksi sympaattista, koska hän osaa nauraa omille ruikutuksilleen ja tajuaa milloin menee niin sanotusti yli.
Jassu on hyvä bb-asukas myös siksi, että jakaa niin paljon mielipiteitä ja mitä olen seurannut eri palstoja, niin hänellä on lähes yhtä paljon vihaajia kuin kannattajiakin. Tämän takia moni on varmasti eri mieltä kanssani, mutta ajattelin omalta osalta avata miksi toivon Jassun vielä jatkavan talossa, vaikka ei ole täydellinen tai aina edes kovin mukava kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh kuinka pahassa kunnossa Taavin jalka vaikuttaa olevan. :(
Ja täällä moni oli sitä mieltä että Taavin olisi pitänyt toissa yönä nousta kukkumaan, paino sanalla NOUSTA. Nytkään ei millään soittotreenillä istuma-asennossa soittanut, vaan sisukkaasti seisoen.
Voisko jalan tutkia pk-huoneessa?
Miksi Taavin jalkaa ei hoideta? Onko ortopedi käynyt katsomassa jalkaa?
Sepäs sattui, kaksi asukasta (naisia) "päässyt" seiskan sivuille. jassu ja minna. Eri syistä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jassua ei voi mitenkään kunnioittaa elämäntapojensa vuoksi. Jassun elämänhallinta täysin hukassa. Jassu hukassa myös itsensä kanssa. Peittää sen huutoon ja meuhkaamiseen.
Jatkuva Jassun haukkuminen ja jankuttaminen saa aikaan vaan sen että äänestän Jassua.
Ei Taavin jalka kyllä murtunut ole. Ei pystyisi tuolleen kävelee.
Eipä paljon romanssi roihua.
Ärsyttää lassen kikatus...kiljahtelee ku pikku tytöt..sitt se seuraa taavia koko ajan....taitaa olla..
Tajusin tässä, että eräs asia mikä minua häiritsee big brotherissa on se, että kamerat ovat jotenkin liian näkyvästi esillä tuolla talossa. (Lisättynä vielä se, että ilmeisesti kameroiden kääntyminen ja muu sellainen näkyy myös.)
Voisi ainakin kuvitella, että asukkaat eivät olisi koko ajan niin varautuneita, jos kamerat olisi paremmin piilotettuina lavasteisiin, eikä kaikkialla esillä jatkuvasti muistuttamassa missä ollaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, mitä tuossa Jassussa on niin hyvää. Puhuu yleensä huutamalla, vaikka ei ole huutokaupassa. Löytää helposti toisista virheitä, joita muistaakin sitten ladella muille.
Valittaa monesta asiasta. Jassu joutaisi ulos.
Koska kilpailu ei ole mielestäni se kilpailu, jossa se voittaa joka kovimmin huutaa.
Olen samaa mieltä osittain näistä Jassun huonoista puolista, mutta on siinä hyvääkin. Arvioin tätä ainoastaan bb-asukkaan hyvin puolina, en yleisesti "hyvänä ihmisenä".
Jassu on hyvä asukas, koska uskaltaa sanoa mikä harmittaa, huvittaa tai mietityttää. Ei jää vain selän takana kyräilemään, vaan nostaa kissan pöydälle silloin kuin tilanne on päällä. Hänen ulosantinsa on selkeää, suodattamatonta ja tahattoman koomista. Etenkin pk-käyntien anti on hyvä, enkä tiedä ketään muuta asukasta, joka noin suorasanaisesti vuodattaa ja analysoi kaikkea mitä talossa tapahtuu, joten näitä näytetään koosteissa paljon. Jassun valitus ja hajoilu on loppuen lopuksi sympaattista, koska hän osaa nauraa omille ruikutuksilleen ja tajuaa milloin menee niin sanotusti yli.
Jassu on hyvä bb-asukas myös siksi, että jakaa niin paljon mielipiteitä ja mitä olen seurannut eri palstoja, niin hänellä on lähes yhtä paljon vihaajia kuin kannattajiakin. Tämän takia moni on varmasti eri mieltä kanssani, mutta ajattelin omalta osalta avata miksi toivon Jassun vielä jatkavan talossa, vaikka ei ole täydellinen tai aina edes kovin mukava kaikille.
Olen huomannut, että aika itsekäs on ja aina itselleen vaatimassa kaikkea ja suureen ääneen sitä kailottaa.
Pyysi irtoripsiä itselleen finaaliviikkoon. On jo varma, että pääsee finaaliin. Alkaa olla jo itsevarma, että sinne pääsee. Haluan kenet, vaan mieluummin voittajaksi kuin Jasmiinan.
Minna grilliin kirjoitti:
Taavin jalka ei oo yhtään parempi, mutta keikan jälkeen me leikataan se sahalla poikki (sanoi just Lasse)
Eli jalka on todella huonossa kunnossa.
Mikä siinä jalassa on, teloiko sen johonkin?
Täällä on joku joks 24h haukkuu jassua.onko vieny joskus poikaystävän??
Iskelmä/kantri, joten ihan genreen sopivat asuthan nuo on, kullakaivajilla