Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
62161/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melodyn yhtyeen kannattaisi vaihtaa solistia. Naukuja pois.

Oletkohan koskaan kuunnellut glam -rockia. 

Samir ilmeisesti ei ole ku menee vähä ohi. Ei esim. Slade tai Alice Cooper kimitä tolleen.

Ja tuotannolle miinusta rekvisiitasta: Missä on kaikki glitter ja kimallus?

Et ole ilmeisesti koskaan kuullut esim Kissistä ja  Gunnareista. 

Kiss soittanut pääasiassa hard rockia, vain vaikutteita glam metallista.

Axl Rose loistava laulaja ja osaa laulaa korkeelta ja kovaa. Samir valitettavasti ei, joten pysyisi siinä äänialassa, joka hänen äänelleen ominaisempi. 

Vierailija
62162/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan festarit alkavatkaan... Tietoa, veikkauksia? Tulisipa kunnon bibikset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62163/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten Jassu ,Minna ja Pekka on niitä jotka juuri aukonneet päätä Samille ja haukkuneet.Jassu jossain vaiheessa pyysi kait anteeksi.Jotain samaa noissa kolmessa on ja sen takia samassa bändissä.

Vierailija
62164/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko nuori nainen, että Kelalta voi kaljarahaa huijata. Nyt ottavat kyselemättä tuistakin takaisin huijattu rahat.

Vierailija
62165/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten Jassu ,Minna ja Pekka on niitä jotka juuri aukonneet päätä Samille ja haukkuneet.Jassu jossain vaiheessa pyysi kait anteeksi.Jotain samaa noissa kolmessa on ja sen takia samassa bändissä.

Taso on 13v. Huonosti kasvatetut pennut.

Vierailija
62166/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopotinkotin kokopotinkotin...

Vierailija
62167/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ilkeää haukkua Pekkaa siitä, ettei omaa hyvää sävelkorvaa eikä pysy oikeassa rytmissä. En mä itsekään kykenisi räppäämään sulavasti, vaikka miten yrittäisin treenata. Ei sellaiselle itse mitään voi eikä meitä kaikkia ole luotu musikaalisiksi.  Edellytys tehtävässä on kuitenkin se, että kaikki osallistuvat siihen, ja Pekka tekee parhaansa rap-porukassa. Tärkeintähän on kuitenkin heittäytyminen eikä se, miten lahjakas on. Ja miksei Taavia pilkata siitä, ettei tämä tunnu millään oppivan paria kitarariffiä? Helpompaa se olisi minusta kuin oppia yhtäkkiä räppäämään flown mukana.

Vierailija
62168/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TaaviLasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on mun mielestä mielenkiintoinen asukas just tuo ristiriitaisuuden takia. On toisaalta hyvin sympaattinen ja muut huomioon ottava, mutta toisaalta pikkumainen aivan turhista asioista nalkuttava valittaja. Räjähtelee myös mitä pienimmistä asioista.

Mä oon tulkinnut Taavia viikkoen kuluessa niin, että on pohjimmiltaan epävarma ja tiedostaa sen hyvin. Mutta osaa myös peittää sen, ja tuo itsestään esille niitä puolia joista on isevarma ja ylpeä. Taavin itsevarmuus näyttää rakentuneen valitettavan pitkälle ulkoisten ominaisuuksien mukaan.

Esim. tietoisesti haluaa ja uskaltaa olla usein ilman paitaa, koska tietää omaavansa katseenkestävä yläkropan. Sitte taas ei missään nimessä haluaisi näyttää varpaitaan, kun ne on niin rumat. Lasse pyysi joku päivä näyttämään sitä turvonutta jalkaa ja samalla ihmetteli että miksi Taavi ei ota vaan koko sukkaa pois, ku ois helpompi hoitaa jalkaa. Taavi suorastaan kiukustui: miks mä haluaisin näyttää mun varpaita, ku ne on ihan rumat!

Taavi tietää omat parhaat puolensa niin luonteessa kuin ulkonäössään, ja pyrkii peittämään heikkouksiaan ja korostamaan hyviä piirteitä.

Samasta syystä on todella vaikea myöntää virheitä, vaan koittaa viimeseen asti pitää sellasta illuusioita että olisi aina oikeassa. Silloin ei tarvitse tuoda niitä omia heikkouksiaan ilmi ja olo oman itsensä kanssa on näennäisesti helppo.

Muutama eka viikkoa meni loistavasti tällä tavalla mutta jossain kohtaan Lasse huomaamattaan väkisin kaivoi Taavista esiin sen epävarmemman puolen. Lasse alkoi kyseenalaista Taavin neuvoja ja oikeassa olemista, tätähän Taavi ei meinannut kestää ollenkaan vaan veti päälleen hirveä hyökkäysmoodin ja syyllisti aina muita.

Nyt tilanne on selvästi tasoittunut ja Taavin on helpompi olla epävarma(esim. tuossa soittamistilanteessa). Lassekin on ehkä hoksannut että ei Taavi ole niin täydellinen ja itsevarma miltä näyttää, eikä vitsaile niistä asioista jotka on selvästi Taaville arkoja paikkoja.

Lassen oli varmaan vaikea oikeasti ymmärtää, että miksi Taavi suuttuu kaikesta niim helposti koska Lasse itse näyttää olevan sujut itsensä kanssa, eikä pelkää olla välillä epävarma tai kertoa heikkouksistaan. Taavikin on nyt alkanut luottaa Lasseen paremmin, eikä kuvittele että Lasse haluais loukata häntä. Selvästi hakee tukea Lassesta esimerkiksi bänditreeneissä.

Taavin on selvästi vaikea luottaa ihmisiin, nyt jo epäilee Jassuakin kun Jassu "kuuntelee liikaa Pekkaa". Ilmeisesti pelkää että Pekka on saanut Jassun omalle puolelleen.

Tulipa pitkää analyysia, mut mun mielenkiintoisinta antia talossa on juuri ihmisten käytös ja käytöksen syyt eri tilanteissa ja miten ja miksi ne muuttuui viikkojen edetessä.

Hienosti kirjoitettu, kiitos! Loistava analyysi, täysin samaa mieltä. Noista samoista syistä pidän Taavia mielenkiintoisimpana asukkaana. Ja ystävyys Lassen kanssa oikeasti kehittynyt, näin ruutua katsomalla asia mulle ainakin välittyy!

Sama! Musta on aina kiva lukea kommentteja, jotka eivät vain keskity oman suosikin erinomaisuuden hehkuttamiseen tai inhokkien mollaamiseen (sekä näitä kannattavien katsojien/kommentoijien mollaamiseen). Vaikka teksti on pitkä, on sitä helppo lukea ilman paasaamista yhden ainoan oikein mielipiteen puolesta.

Tässäkin oli tuotu esille Taavin ristiriitaisuuksia asiallisen kriittisesti. Omaakin suosikkia tulisi katsoa sekä hyviä, että huonoja puolia pohtien, ei vaan yhdestä ja ehdottomasta näkökulmasta. Itse olen edelleen kysymysmerkkinä Taavin suhteen, enkä osaa sanoa onko tämä lintu vai kala, koska käyttäytyy ja reagoi tilanteisiin välillä niin erikoisesti. Siksi on ollut hyvä bb-asukas, koska on niin mystinen hahmo. Lassen kanssa yhdessä ovat sympaattinen "pariskunta", jonka edesottamuksia on hauska seurata.

Vierailija
62169/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks yksisarvinen annwttiin country bändille vaikka rokkibändi pyysi ja kivennäisvesiä pyysi rokkibändi ja räppibändi sai.

Vierailija
62170/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä noloja nuo Pekka, Munis ja Käki

Vierailija
62171/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeen kuuloista räppääjien esitys🤯

Vierailija
62172/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville sanoo että Bb-Timon 2020 olis pitäny voittaa

Vierailija
62173/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuliko nuori nainen, että Kelalta voi kaljarahaa huijata. Nyt ottavat kyselemättä tuistakin takaisin huijattu rahat.

Kyllä ja kyllä. Onko asiassa vielä mielestäsi jokin ongelma tai muuta epäselvää? 

Vierailija
62174/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Pekka on niiiiiiiin huono tuossa räpissä! 

Onneksi tässä on kyseessä hauskanpito eikä euroviisut.

Pekan voisi lähettää viisuihin ensi vuonna ilman karsintoja. Pertti Kurikan Nimipäivien viitoittamalla tiellä.

Vierailija
62175/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ilkeää haukkua Pekkaa siitä, ettei omaa hyvää sävelkorvaa eikä pysy oikeassa rytmissä. En mä itsekään kykenisi räppäämään sulavasti, vaikka miten yrittäisin treenata. Ei sellaiselle itse mitään voi eikä meitä kaikkia ole luotu musikaalisiksi.  Edellytys tehtävässä on kuitenkin se, että kaikki osallistuvat siihen, ja Pekka tekee parhaansa rap-porukassa. Tärkeintähän on kuitenkin heittäytyminen eikä se, miten lahjakas on. Ja miksei Taavia pilkata siitä, ettei tämä tunnu millään oppivan paria kitarariffiä? Helpompaa se olisi minusta kuin oppia yhtäkkiä räppäämään flown mukana.

Pekko kerjää paskoo niiskansa sillä lesoilullaan ja vattupäisyydellään. Nytkään ei ole meinannut mahtua turkkiinsa niin nöyränä, vaikka olisi voinut olla hiukan nöyrempi, jos touhusea ei tule lasta eik paskoo.

Vierailija
62176/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa uskoa kaikkia aloituksiamme täällä Sanoma Oy:n masinoimalla palstalla. Me puhumme aina totta.

Lukekaa lehtiämme. Levikkimme on jostakin syystä todella huono.

Vierailija
62177/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anssi ei kyllä voittoa tarvitse, ainakaan rahasta näytä olevan pulaa.

purukalusto uusiksi ja ei edes rahat riitä, implantit, Akilla myös kaikki hampaat irti ja uusiksi. 

siis voitto rahat, Jasmiinalle suon voiton, hänelle iso raha. Jasmiina on niin täysillä tuossa hommassa ja hauska. 

Ainaista kitinää ja valitusta sekä Minnan ihailua. Katselee naikkosta kuin sika uutta porttia ja hokee: Joo mä näin ton! Mä tiedän. Et sää oo tyhmä!

Tällaisestako käyttäytymisestä Jassu pitäisi palkita 30 000:lla? 

Kyllä. Ja verojen jälkeen ei se ole kuin puolet tuosta. 

Jos Jasmiina sattuisi voittamaan (niin ei kyllä tule tapahtumaan), sille voisi maksaa palkkion porkkanoilla ja majoneesilla.

Vierailija
62178/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseeköhän toi Minna kohta jo pois? Tytöt ei oo oikein räppivaatteissakaan. Mutta eihän toi oikein olla räppiäkään.

Yhtäkkiä tuli Minnasta Cat Cat mieleen...

Vierailija
62179/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TaaviLasse kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taavi on mun mielestä mielenkiintoinen asukas just tuo ristiriitaisuuden takia. On toisaalta hyvin sympaattinen ja muut huomioon ottava, mutta toisaalta pikkumainen aivan turhista asioista nalkuttava valittaja. Räjähtelee myös mitä pienimmistä asioista.

Mä oon tulkinnut Taavia viikkoen kuluessa niin, että on pohjimmiltaan epävarma ja tiedostaa sen hyvin. Mutta osaa myös peittää sen, ja tuo itsestään esille niitä puolia joista on isevarma ja ylpeä. Taavin itsevarmuus näyttää rakentuneen valitettavan pitkälle ulkoisten ominaisuuksien mukaan.

Esim. tietoisesti haluaa ja uskaltaa olla usein ilman paitaa, koska tietää omaavansa katseenkestävä yläkropan. Sitte taas ei missään nimessä haluaisi näyttää varpaitaan, kun ne on niin rumat. Lasse pyysi joku päivä näyttämään sitä turvonutta jalkaa ja samalla ihmetteli että miksi Taavi ei ota vaan koko sukkaa pois, ku ois helpompi hoitaa jalkaa. Taavi suorastaan kiukustui: miks mä haluaisin näyttää mun varpaita, ku ne on ihan rumat!

Taavi tietää omat parhaat puolensa niin luonteessa kuin ulkonäössään, ja pyrkii peittämään heikkouksiaan ja korostamaan hyviä piirteitä.

Samasta syystä on todella vaikea myöntää virheitä, vaan koittaa viimeseen asti pitää sellasta illuusioita että olisi aina oikeassa. Silloin ei tarvitse tuoda niitä omia heikkouksiaan ilmi ja olo oman itsensä kanssa on näennäisesti helppo.

Muutama eka viikkoa meni loistavasti tällä tavalla mutta jossain kohtaan Lasse huomaamattaan väkisin kaivoi Taavista esiin sen epävarmemman puolen. Lasse alkoi kyseenalaista Taavin neuvoja ja oikeassa olemista, tätähän Taavi ei meinannut kestää ollenkaan vaan veti päälleen hirveä hyökkäysmoodin ja syyllisti aina muita.

Nyt tilanne on selvästi tasoittunut ja Taavin on helpompi olla epävarma(esim. tuossa soittamistilanteessa). Lassekin on ehkä hoksannut että ei Taavi ole niin täydellinen ja itsevarma miltä näyttää, eikä vitsaile niistä asioista jotka on selvästi Taaville arkoja paikkoja.

Lassen oli varmaan vaikea oikeasti ymmärtää, että miksi Taavi suuttuu kaikesta niim helposti koska Lasse itse näyttää olevan sujut itsensä kanssa, eikä pelkää olla välillä epävarma tai kertoa heikkouksistaan. Taavikin on nyt alkanut luottaa Lasseen paremmin, eikä kuvittele että Lasse haluais loukata häntä. Selvästi hakee tukea Lassesta esimerkiksi bänditreeneissä.

Taavin on selvästi vaikea luottaa ihmisiin, nyt jo epäilee Jassuakin kun Jassu "kuuntelee liikaa Pekkaa". Ilmeisesti pelkää että Pekka on saanut Jassun omalle puolelleen.

Tulipa pitkää analyysia, mut mun mielenkiintoisinta antia talossa on juuri ihmisten käytös ja käytöksen syyt eri tilanteissa ja miten ja miksi ne muuttuui viikkojen edetessä.

Hienosti kirjoitettu, kiitos! Loistava analyysi, täysin samaa mieltä. Noista samoista syistä pidän Taavia mielenkiintoisimpana asukkaana. Ja ystävyys Lassen kanssa oikeasti kehittynyt, näin ruutua katsomalla asia mulle ainakin välittyy!

Tuollainen pariutuminen ei ole oikein soveliasta joukossa. Samalla tavalla kuin romanssit yleensäkin ovat BB:ssä ja vaikka työpaikoilla vastenmielisiä.  

Vierailija
62180/105262 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat stailanneet itsensä. Ei voi kun nauraa, kun katselee noita humppapoikiakin.

Ketju on lukittu.