Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuossa rokkibiisissä ole kuin tuo yksi sama renkutus jota ne toistaa.
Tarkoitatko bb-biisiä vain suunnilleen kaikkia maailman rokkibiisiejä? No joka tapauksessa vastaus on sama: kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En oo katsonut 24/7 sitten maanantain. Nyt avasin sen ja repesin nauruun. Mitä ihmettä nuo Jassu ja Minna oikein voihkii tuossa esityksessä? Nolon kuuloista, kun Minna vielä vingahti siinä lopussa. Oliko tarkoitus orgasmia teeskennellä vai mitä? 😬
Kiitos, päivän nauru, 😄
Juhani mainitsi Afrikan Tähden! Torille :)
Vierailija kirjoitti:
Almalla menee nyt Paratiisihotelli ja BB sekaisin. Seuraavaksi alkaa varmaan vaatimaan, että asukkaat laulaa playbackin päälle ja katsojat arvuuttelee kuka osaa laulaa oikeasti ja kuka ei.
Eikä Alma saa tarpeeksi munaa siviilissä kun pitää kiimailla juotamiensa tv-ohjelmien kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Aki voittaa, koska hänellä on kultainen sydän. 💛
Ja ihana murre .Aki on ehdottomasti suosikkini. Aki ei puhu kenestäkään mitään pahaa. Aki on raakaa työtä tekevä nuori mies. Aki ei ole haukkunut ketään talossa olijaa, kuten esim. Jasmiina haukkui ekaksi Samin, myöhemmin Nooran ja varmaan muitakin. Tälläisenko annettaisiin voittaa. Jassu on vähän kuin Teija joitakin vuosia sitten, Teija veti tupakka, kiroili ja haukkui jokaisen.
Raakaa työtä?? Oon käyny metsäkoneen hytissä ja mukavahan siellä on istua ergonomisessa tuolissa ja kaikki toimii kevyesti kun syötetään tietokoneelle asiat. Skarppina toki pitää olla.
Ja sinä luulet, että se oikea työ on täsmälleen sellaista, kun olet kerran jossain maatalousnäyttelyhallissa käynyt katsomassa, mitä kaikkia laitteita siellä on? :D
Ålåhån nyt, oon seurustellu miehen kans joka myös on metsäkonekuski. En minä siellä työmailla mukana ollu mutta pääsin käymään metsäkoneen hytissä katsomassa.
Taavi on mun mielestä mielenkiintoinen asukas just tuo ristiriitaisuuden takia. On toisaalta hyvin sympaattinen ja muut huomioon ottava, mutta toisaalta pikkumainen aivan turhista asioista nalkuttava valittaja. Räjähtelee myös mitä pienimmistä asioista.
Mä oon tulkinnut Taavia viikkoen kuluessa niin, että on pohjimmiltaan epävarma ja tiedostaa sen hyvin. Mutta osaa myös peittää sen, ja tuo itsestään esille niitä puolia joista on isevarma ja ylpeä. Taavin itsevarmuus näyttää rakentuneen valitettavan pitkälle ulkoisten ominaisuuksien mukaan.
Esim. tietoisesti haluaa ja uskaltaa olla usein ilman paitaa, koska tietää omaavansa katseenkestävä yläkropan. Sitte taas ei missään nimessä haluaisi näyttää varpaitaan, kun ne on niin rumat. Lasse pyysi joku päivä näyttämään sitä turvonutta jalkaa ja samalla ihmetteli että miksi Taavi ei ota vaan koko sukkaa pois, ku ois helpompi hoitaa jalkaa. Taavi suorastaan kiukustui: miks mä haluaisin näyttää mun varpaita, ku ne on ihan rumat!
Taavi tietää omat parhaat puolensa niin luonteessa kuin ulkonäössään, ja pyrkii peittämään heikkouksiaan ja korostamaan hyviä piirteitä.
Samasta syystä on todella vaikea myöntää virheitä, vaan koittaa viimeseen asti pitää sellasta illuusioita että olisi aina oikeassa. Silloin ei tarvitse tuoda niitä omia heikkouksiaan ilmi ja olo oman itsensä kanssa on näennäisesti helppo.
Muutama eka viikkoa meni loistavasti tällä tavalla mutta jossain kohtaan Lasse huomaamattaan väkisin kaivoi Taavista esiin sen epävarmemman puolen. Lasse alkoi kyseenalaista Taavin neuvoja ja oikeassa olemista, tätähän Taavi ei meinannut kestää ollenkaan vaan veti päälleen hirveä hyökkäysmoodin ja syyllisti aina muita.
Nyt tilanne on selvästi tasoittunut ja Taavin on helpompi olla epävarma(esim. tuossa soittamistilanteessa). Lassekin on ehkä hoksannut että ei Taavi ole niin täydellinen ja itsevarma miltä näyttää, eikä vitsaile niistä asioista jotka on selvästi Taaville arkoja paikkoja.
Lassen oli varmaan vaikea oikeasti ymmärtää, että miksi Taavi suuttuu kaikesta niim helposti koska Lasse itse näyttää olevan sujut itsensä kanssa, eikä pelkää olla välillä epävarma tai kertoa heikkouksistaan. Taavikin on nyt alkanut luottaa Lasseen paremmin, eikä kuvittele että Lasse haluais loukata häntä. Selvästi hakee tukea Lassesta esimerkiksi bänditreeneissä.
Taavin on selvästi vaikea luottaa ihmisiin, nyt jo epäilee Jassuakin kun Jassu "kuuntelee liikaa Pekkaa". Ilmeisesti pelkää että Pekka on saanut Jassun omalle puolelleen.
Tulipa pitkää analyysia, mut mun mielenkiintoisinta antia talossa on juuri ihmisten käytös ja käytöksen syyt eri tilanteissa ja miten ja miksi ne muuttuui viikkojen edetessä.
En tykkää Taavista enkä Juhanista. Molemmat näyttívät epämiellyttävän luonteensa noissa kilpailuissa. Juhani ilmoitti, että hän EI ole kilpailuhenkinen, mutta eniten valitti siitä, kun toiset voittavat koko ajan ja he eivät saa mitään. Taavilla oli koko ajan kiukku päällä. Toivottavasti putoavat pian.
Mellu jaksaa valittaa jokaisesta sponsorista ja siitä, kun HÄN ei saa ja kaikki on p****a. Hän ei oo mihinkään tyytyväinen. Tolla asenteella kukaan ei haluu sponssaa häntä, jos hän joskus sitä tarvitsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jasmiinan ei itse hoitanut hommaansa, pani kaikki kärsimään.
Laiskalta raukkamainen teko porukkaa kohtaan valvottaa liian monta yötä. Ois hoitanut hommansa. 🤮
Olihan tuo ehdottomasti inhottavin häädetyn perintö herätä yöunilta tunnin välein. Varsinkin paljon unta tarvitsevalle tosi raskas tehtävä. Sikäli ymmärrän Jassua et otti päähän.
Ja mitenhän punkero Jasmiina tarvitsee muita enemmän unta? Onko logiikkasi se, että ihminen tarvitsee tietyn määrän unta per kilo vai?
Hereillä ollessaan on niin eloisa, että kuluttaa paljon energiaa ja vaatii siten paljon lepoa. Talon hiirulaiset seinustalla ei, joten pärjäävät vähemmälläkin.
Minulle tuli tuosta räppirenkutuksesta mieleen Kummelin "jumankauta juu nääs päivää". Samanlainen tyyli tuossa melodiassa, että lauletaan täsmälleen kahta samaa nuottia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan paras finaalikolmikko olisi Anssi, Pekka ja Jasmiina. Laittaisin toki Anssin voittajaksi, mutta ei ole suuri vääryys, jos voittaja on joku muut tästä kolmikosta.
Asiantunteva ja pätevä arvio. Suurimman huomion keskipisteessä on Pekka, joten hänet näkisin mielelläni voittajana. Pekka on hulluttelija, viihdyttävä persoona ja heittää hyvää läppää.
Ihan sama kuin jos ohjelmaan otettaisiin mukaan joku kehitysvammainen. Voitais sitten puhua, että hän on niin erilainen ja viihdyttävä persoona. Suurin osa meistä kuitenkin ymmärtää, ettei se ole sopivaa. Sen sijaan Pekkaa pidetään hauskana hulluttelijana vaikkei ihan kaikki ole hänellä kunnossa tuolla pääkopassa.
Aamen!
Onko jonkun mielestä sohvalla peiton alla murjottava Jassu jonkun mielestä eloisa? Jassun näkee yleensä vain sohvalla makoilemassa tai röökipaikalla juoruamassa. Huonon hengen luoja talossa.
Vierailija kirjoitti:
Mellu jaksaa valittaa jokaisesta sponsorista ja siitä, kun HÄN ei saa ja kaikki on p****a. Hän ei oo mihinkään tyytyväinen. Tolla asenteella kukaan ei haluu sponssaa häntä, jos hän joskus sitä tarvitsis.
Joo, ei jaksa häntä. Ja kaiken päälle saarnaa muille keittiöhygieniasta ja sit ite räkii joka paikkaan. Hän tuo hirveesti negatiivista energiaa. Sais mennä jo kotiinsa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Aki voittaa, koska hänellä on kultainen sydän. 💛
Ja ihana murre .Aki on ehdottomasti suosikkini. Aki ei puhu kenestäkään mitään pahaa. Aki on raakaa työtä tekevä nuori mies. Aki ei ole haukkunut ketään talossa olijaa, kuten esim. Jasmiina haukkui ekaksi Samin, myöhemmin Nooran ja varmaan muitakin. Tälläisenko annettaisiin voittaa. Jassu on vähän kuin Teija joitakin vuosia sitten, Teija veti tupakka, kiroili ja haukkui jokaisen.
Raakaa työtä?? Oon käyny metsäkoneen hytissä ja mukavahan siellä on istua ergonomisessa tuolissa ja kaikki toimii kevyesti kun syötetään tietokoneelle asiat. Skarppina toki pitää olla.
Ja sinä luulet, että se oikea työ on täsmälleen sellaista, kun olet kerran jossain maatalousnäyttelyhallissa käynyt katsomassa, mitä kaikkia laitteita siellä on? :D
Ålåhån nyt, oon seurustellu miehen kans joka myös on metsäkonekuski. En minä siellä työmailla mukana ollu mutta pääsin käymään metsäkoneen hytissä katsomassa.
ja hän tuli töistä aina kotiin virkeänä ja puhtaana, kun oli koko päivän vain leppoisasti istuskellut sielä hytissä?
Vierailija kirjoitti:
Taavi on mun mielestä mielenkiintoinen asukas just tuo ristiriitaisuuden takia. On toisaalta hyvin sympaattinen ja muut huomioon ottava, mutta toisaalta pikkumainen aivan turhista asioista nalkuttava valittaja. Räjähtelee myös mitä pienimmistä asioista.
Mä oon tulkinnut Taavia viikkoen kuluessa niin, että on pohjimmiltaan epävarma ja tiedostaa sen hyvin. Mutta osaa myös peittää sen, ja tuo itsestään esille niitä puolia joista on isevarma ja ylpeä. Taavin itsevarmuus näyttää rakentuneen valitettavan pitkälle ulkoisten ominaisuuksien mukaan.
Esim. tietoisesti haluaa ja uskaltaa olla usein ilman paitaa, koska tietää omaavansa katseenkestävä yläkropan. Sitte taas ei missään nimessä haluaisi näyttää varpaitaan, kun ne on niin rumat. Lasse pyysi joku päivä näyttämään sitä turvonutta jalkaa ja samalla ihmetteli että miksi Taavi ei ota vaan koko sukkaa pois, ku ois helpompi hoitaa jalkaa. Taavi suorastaan kiukustui: miks mä haluaisin näyttää mun varpaita, ku ne on ihan rumat!
Taavi tietää omat parhaat puolensa niin luonteessa kuin ulkonäössään, ja pyrkii peittämään heikkouksiaan ja korostamaan hyviä piirteitä.Samasta syystä on todella vaikea myöntää virheitä, vaan koittaa viimeseen asti pitää sellasta illuusioita että olisi aina oikeassa. Silloin ei tarvitse tuoda niitä omia heikkouksiaan ilmi ja olo oman itsensä kanssa on näennäisesti helppo.
Muutama eka viikkoa meni loistavasti tällä tavalla mutta jossain kohtaan Lasse huomaamattaan väkisin kaivoi Taavista esiin sen epävarmemman puolen. Lasse alkoi kyseenalaista Taavin neuvoja ja oikeassa olemista, tätähän Taavi ei meinannut kestää ollenkaan vaan veti päälleen hirveä hyökkäysmoodin ja syyllisti aina muita.Nyt tilanne on selvästi tasoittunut ja Taavin on helpompi olla epävarma(esim. tuossa soittamistilanteessa). Lassekin on ehkä hoksannut että ei Taavi ole niin täydellinen ja itsevarma miltä näyttää, eikä vitsaile niistä asioista jotka on selvästi Taaville arkoja paikkoja.
Lassen oli varmaan vaikea oikeasti ymmärtää, että miksi Taavi suuttuu kaikesta niim helposti koska Lasse itse näyttää olevan sujut itsensä kanssa, eikä pelkää olla välillä epävarma tai kertoa heikkouksistaan. Taavikin on nyt alkanut luottaa Lasseen paremmin, eikä kuvittele että Lasse haluais loukata häntä. Selvästi hakee tukea Lassesta esimerkiksi bänditreeneissä.
Taavin on selvästi vaikea luottaa ihmisiin, nyt jo epäilee Jassuakin kun Jassu "kuuntelee liikaa Pekkaa". Ilmeisesti pelkää että Pekka on saanut Jassun omalle puolelleen.
Tulipa pitkää analyysia, mut mun mielenkiintoisinta antia talossa on juuri ihmisten käytös ja käytöksen syyt eri tilanteissa ja miten ja miksi ne muuttuui viikkojen edetessä.
Hienosti kirjoitettu, kiitos! Loistava analyysi, täysin samaa mieltä. Noista samoista syistä pidän Taavia mielenkiintoisimpana asukkaana. Ja ystävyys Lassen kanssa oikeasti kehittynyt, näin ruutua katsomalla asia mulle ainakin välittyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jasmiinan pitää kuljeskella tuolla pelkät rintaliivit yläosana ilman paitaa? Vaikuttivat olevan väärää kokoa ja mallia ja epämukaviltakin näyttivät.
No entäs Melodi! Eilisessä koosteessa tepasteli kalsareissa, jotka olivat muutamaa numeroa liian pienet, koska piti koko ajan vedellä niitä ylöspäin kainaloita kohti. Kädet oli yhtenään housun kauluksen sisällä, mikä näytti irvokkaalta varsinkin keittiössä. Muutenkaan ei tuo naisten esiintyminen alusvaatteissaan ole kovin miellyttävää katseltavaa, Samin "kamalat" housutkin siinä kalpenee tuon näyn rinnalla.
Ihan samaa olen katellut, mutta toisaaltaan en voi olla ihalematta sitä, miten sinut noi tytöt kokonsa ja ulkonäkönsä suhteen ovat. Esiintyvät hämmentävän vapautuneesti alusvaatteisillaan tv-kameroiden edessä, ja varmasti tietävät minkälaista arvostelua saavat osakseen. Ei puhettakaan, että itse vetelisin stringit jalassa ja ilman housuja muiden nähden.
Joten pakko on liputtaa Mellun ja Jassun rohkeuden puolesta, mutta samalla katsojana toivoisin, ettei tarvitsisi nähdä noita perskannikoita, tai käsiä alushousuissa ainakaan keittiössä...
Vierailija kirjoitti:
Jassu hokee jatkuvasti Noccoo, Noccoo ja v-sanaa. Tuollainen käyttäytyminenkö ansaitsisi voiton ?
Tuollaiset Jassut ovat yhteiskunnan taakka. Valitettavan usein niitä näkee tuolla kulmilla.
Tuotannon lempilapsi sai mitä halusi, nokkoja, silmäripsiä finaaliviikolle kuten Jassu sanoi. Sitten koosteissa hehkutetaan sitten Jassua, Jassu sitä Jassu tätä. Kuka voittaa, Jassu.
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun mielestä sohvalla peiton alla murjottava Jassu jonkun mielestä eloisa? Jassun näkee yleensä vain sohvalla makoilemassa tai röökipaikalla juoruamassa. Huonon hengen luoja talossa.
Kaikki noista istuskelevat paljon sohvalla, kun tuolla ei hirveästi ole huvituksia. Mm Lasse, Anssi, Pekka ja Taavikin istuvat usein vain sohvalla. Jassu ei kyllä mielestäni kovinkaan usein murjota vaan höpöttelee ja nauraa paljonkin. Hanki 24/7 niin näet hänestä myös tämän puolen.
Milloin ne festarit alkaa? Sais loppua tuo harjoittelu jo kun ei jaksa renkutusharjoituksia kuunnella miljoonatta kertaa. Festarit käyntiin jo että saadaan tää tehtävä loppumaan jo, kiitos.